Mi Fit app, ikdienas veselības datu rokas stiepiena attālumā Neparasta sirdsdarbība, sporta distancēs, miega problēmas, ir atsevišķi reģistrētas. Sāciet sasniegt ar zodu pret iegurni.

Labākie tauku dedzināšanas vingrinājumi mājās 1. Burpees Neviena kardio apkopošana nebūtu pilnīga bez burpees. Viņi izaicina katru ķermeņa daļu un sūta sirdsdarbības ātrumu strauji. Tas viss kopā veido vingrinājumu, kas tauku dedzināšana sirdsdarbības ātrums apmēram 10 kalorijas minūtē[1].

Sūtīt draugam

Pieņemot, ka katru minūti veicat no 10 līdz 20 atkārtojumiem, tas ir viens no labākajiem tauku dedzināšanas vingrinājumiem mājās vai jebkur citur. Paaugstinot tempu, jūs varat degt vēl vairāk kaloriju. Vienkārši pārliecinieties, ka neļaujat savai formai ciest! Reklāma 2. Lecošās plaušas Ja jūs domājāt, ka pamata plaušu izmešana ir grūta, jūs nekad iepriekš neesat mēģinājis izlēkt.

Uzrakstīt recenziju

Šis plyometriskais vingrinājums stiprina visus tos pašus muskuļus, bet tas arī ļaus jūsu sirdij pukstēt īsā laikā. Lai sāktu, vienkārši noliecieties uz priekšu uz kreisās kājas, kad jūs labo roku virzāt uz priekšu un kreiso roku atpakaļ, elkoņi saliekti 90 grādu leņķī. No ielēciena, lecot taisni gaisā, mainot roku un kāju stāvokli, tad nolaisties ar pretējo roku un kāju priekšā. Jūs sadedzināsiet apmēram 12 kalorijas minūtē, tāpēc īsā laikā jūs patiešām varat nokļūt labā treniņā.

Uzraksti atsauksmi!

Lecošie pietupieni Tāpat kā ar lēciena lēcieniem, lēcienu pietupieni pievieno a kardio elements uz pamata stiprināšanas soli. Jūs veicat ķermeņa svara tupēšanu ar rokām taisni priekšā vai saliektu ar rokām aiz ausīm. Pietupiena apakšā, atraujot kājas plecu platumā, leciet tik augstu, cik vien iespējams, nolaidieties ar nedaudz saliektiem ceļgaliem, pēc tam nekavējoties nogremdējiet savā nākamajā pietupienā. Šis ir viens no labākajiem tauku dedzināšanas vingrinājumiem mājās, jo tam nepieciešams ļoti maz vietas un laika, un tas īsā laikā stiprinās jūsu kāju un galveno spēku.

  1. Svars loss solutions nashville tn
  2. WELLEU — ipprojekts.lv

Atspiedumi Atspiešanās ir kopējais ķermeņa vingrinājums, kas ir viegli modificējams un kuru var padarīt ļoti izaicinošu pat visdedzīgākajam trenažierim.

Lai atvieglotu atspiešanos, paceliet rokas uz sola, galda vai pie sienas. Lai apgrūtinātu atspiešanos, paceliet kājas. Jo augstāks leņķis ar rokām uz zemesjo vairāk ķermeņa svara jūs atbalstāt.

tauku dedzināšana sirdsdarbības ātrums

Varat arī palielināt kustības amplitūdu, paceļot rokas uz grāmatām, uzspiežot rokturus vai kaut ko līdzīgu. Lai sadedzinātu vairāk kaloriju, varat izmēģināt arī plyometriskos atspiešanās, kas ietver rokas atgrūšanu un brīdi lidināšanu gaisā spiediena augšpusē.

Runājot par labākajiem tauku dedzināšanas vingrinājumiem mājās, šis nevar palikt ārpus saraksta, jo tas pats par sevi darbojas kā visa ķermeņa treniņš.

Reklāma 5.

6 labākie tauku dedzināšanas vingrinājumi mājās, lai samazinātu robežas

Kalnu alpīnisti Kalnu alpīnisti varētu iegūt balvu par lielāko ceļošanai draudzīgo vingrinājumu, jo tiem nav vajadzīgs aprīkojums un gandrīz nav vietas. No otras puses, viņi arī ir pelnījuši zināmu atzinību par to, ka viņi ir ļoti izaicinoši. Jūs varat viegli iekļaut jebkuru no šīm pārējām kustībām, lai izveidotu pilnu treniņu, vai vienkārši dodieties pēc iespējas vairāk kopu. Lecošie džeki Šī vecās skolas iesildīšanās ir efektīva sirdsdarbības tauku dedzināšana sirdsdarbības ātrums.

Galvenais tauku dedzināšana sirdsdarbības ātrums, veicot domkrati, ir tas, ka tas paaugstina sirdsdarbības ātrumu. Lecot, jūs elpojat dziļāk, kas piegādā skābekli asinīs un galu galā muskuļos.

Drink one cup of this magic mixture for 7 days and your belly fat will melt completely

Turklāt jūs arī sakratīsit limfātisko sistēmu un ātri sadedzināsiet taukus[divi], veicinot svara zudums. Kā papildu izaicinājums 10 sekundes veiciet pēc iespējas vairāk lēcienu domkratu, 10 sekundes atpūtieties, pēc tam atkārtojiet to novājēšanas kreklu modeļi rutīnu 20 sekundes un 30 sekundes.

Ko darīt ar šiem vingrinājumiem Katrs no iepriekš minētajiem tauku dedzināšanas vingrinājumiem mājās var patstāvīgi patērēt daudz kaloriju. To savienošana pārī vai apvienošana var būt lielisks veids, kā izveidot laika ziņā efektīvu, taukus kūstošu mājas treniņu.

Kalorijas pret taukiem (Veselība) | Atšķirība starp līdzīgiem objektiem un terminiem.

Esmu trenējis aizņemtus vadītājus, māmiņas un tētus vairāk nekā desmit gadus, un atrast laika ziņā efektīvus viesnīcu istabas treniņus man vienmēr ir bijusi prasme. Pēc manas pieredzes ar ļoti aizņemtiem klientiem visā pasaulē trīs veidu rutīnas sniedz labākos rezultātus, vienlaikus uzlabojot atbilstības līmeni ir bezjēdzīgi, ja jums nav vislabākās rutīnas, ja jūs to nepraktizējat. Reklāma Izpētīsim dažus piemērus: Ikdienas pastaigas Šī ir mājas tauku sadedzināšanas protokola pamatlīnija.

Ir svarīgi saprast, ka neviena vingrinājumu kārtība nepalīdzēs jums zaudēt svaru, ja jūs nepievērsīsit uzmanību 10 ikdienas soļu.

tauku dedzināšana sirdsdarbības ātrums

Ja jūs varat būt ārpus mājas, mēģiniet iegūt 10 soļu dienā. Pastaigas vismaz 30 minūtes kalpo kā lielisks veids, kā iztīrīt galvu, pārvaldīt stresu un samazināt tauku pieaugumu līdz minimumam. Tas, iespējams, neizklausās kā liels darījums, taču, veicot aptuveni 10 soļu dienā, var sadedzināt pat kalorijas[3]. Nedēļas laikā tas ir kalorijas vai tikpat daudz kaloriju mārciņā tauku.

Pastaigājieties no rīta, vienlaikus rīkojot sapulces pa tālruni, pēc ēšanas vai klausoties aplādes. Pastaigas laikam nav jābūt nedzīvam. Bonuss: Dodoties pastaigās, piespiediet mēli pret mutes jumtu un elpojiet caur degunu. Deguna elpošanai ir daudz priekšrocību, tostarp: Labāka skābekļa iegūšana, kas var radīt vairāk enerģijas. Uzturiet līdzsvarotu pH līmeni organismā. Dziļa deguna elpošana var samazināt nervu aktivitāti simpātiskajā nervu sistēmā cīņas vai lidojuma reakcija.

Palieliniet slāpekļa oksīdu, kas var uzlabot barības vielu plūsmu jūsu ķermenī, uzlabot atkritumu iznīcināšanu un regulēt asinsspiedienu. Regulējiet treniņa intensitāti.

tauku dedzināšana sirdsdarbības ātrums

Mutes elpošana paātrina ūdens zudumu, kas var paātrināt dehidratāciju. Pārtraukta apmācības protokols Šim protokolam jābūt jūsu vingrinājumu programmas pamatā, un tam praktiski nav vajadzīgs laiks.

Par jūsu mērķa sirdsdarbības ātrumu

Dariet to katru dienu: Izvēlieties vienu no iepriekšminētajiem vingrinājumiem un izpildiet to perfektā formā, cik ātri vien iespējams, 30 sekundes, pilnīgi auksti. Ja jums ir stīvas locītavas vai iepriekšēji savainojumi, samaziniet vingrinājuma lēciena versiju ar statisko piemērs: pārslēdziet lecošus pietupienus ar regulāriem pietupieniem.

Atkārtojiet to reizes dienā, katru dienu. Reklāma Savā grāmatā Imunitātes kodekssDžoels Grīns paskaidro, cik ātri vingrinājums pilnīgi auksts un pilnīgi nejauši izvēlētā dienas laikā būs jūsu ķermeņa pamats, lai iemācītos konkrēto kustību modeli, uzlabojot spēku, vielmaiņas ātrumu un tauku zudumu un locītavu veselību.

Jauna ķermeņa uzturēšanas noslēpums tikpat labi var būt iespēja sprintēt no nulles līdz varonim vai tupēt cik ātri vien iespējams bez otra brīdinājuma kā mūsu senči varēja darīt visu savu dzīvi. Šis intermitējošais treniņu protokols gandrīz neaizņem laiku, un tam ir nenormāls kumulatīvais efekts.

Lieliska ideja ir veikt izvēlēto vingrinājumu katru reizi, kad nokļūstat tualetē, lai par to neaizmirstu.

Kādi vingrinājumi jāveic, lai noņemtu kuņģi

Lai to izdarītu, izvēlieties 4 no iepriekš minētajiem vingrinājumiem un veiciet tos 60 sekundes cik ātri vien iespējams, pēc tam atpūtieties 2 minūtes. Apmeklēšana sporta zālē ir lieliska, taču tā ir laikietilpīga aktivitāte, un tā reti ir nepieciešama, ja jūsu mērķis ir būt liesam, veselīgam un enerģiskam.

tauku dedzināšana sirdsdarbības ātrums

Veiciet labākos tauku sadedzināšanas vingrinājumus mājās un pārvērtiet tos par galveno treniņu, kas ļaus jums ātri darboties. Reklāma Vairāk par labākajiem tauku dedzināšanas vingrinājumiem.