Un jebkura vesela cilvēka! Tā rezultātā tauki tiek sadedzināti un nekavējoties tiek ģenerēta papildu enerģija viskogo rivnya dzīva darbība. Viņa vārds ir kļuvis nominējams, pateicoties šīs apmācības metodes izgudrošanai, kas ir ļoti populāra visā pasaulē. Funkcionālā apmācība Corbis attēli Funkcionālā sagatavotība ir paredzēta, lai palīdzētu stiprināt muskuļus, lai atbalstītu un uzlabotu kustības, kuras veicat katru dienu, skaidroja Majesky. Drošs un saprātīgs svara zaudēšanas ātrums ir līdz 1 kilogramam nedēļā. Vai tos var izdarīt secīgi vai vienā dienā?

Vai vēlaties iekļūt formā bez laika saistībām? Izmēģiniet vienu no šiem HIIT treniņiem iesācējiem

Izmēģiniet vienu no šiem 10 jaunajiem tauku izsmidzināšanas tabatas treniņiem. Kardiorespiratorā fitnesa Corbis attēli Jo montieris jūs esat, jo labāk sirds un asinsvadu sistēma asinsrite un elpošanas sistēma skābekļa cirkulācija var piegādāt skābekli jūsu strādājošajiem muskuļiem, un jo labāk muskuļi to absorbē.

Šī procesa efektivitāte tieši ietekmē jūsu ķermeņa spēju ilgstoši vingrināties, nosakot jūsu fitnesa līmeni.

tauku dedzināšana priekšrocības hiit tauku zudums ar medu un citronu

VO2 maks Corbis attēli Jūsu maksimālais skābekļa daudzums VO2 Max ir jūsu sirds, plaušu un asiņu spējas rādītājs skābekļa nogādāšanai darba muskuļos, kā arī jūsu muskuļu spēja uzņemt un lietot skābekli treniņa laikā, norāda de Milly.

Jūsu VO2 Max ir lielisks jūsu piemērotības spēju rādītājs, bet to galvenokārt nosaka ģenētika.

7 HIIT priekšrocības, kas pārliecinās jūs sākt šo darbību

Jums piemītošo muskuļu šķiedru veidu, kā arī sirds un elpošanas sistēmas struktūru un funkcijas nosaka jūsu gēni, tāpēc dažiem cilvēkiem noteiktos sporta veidos ir dabiski tauku dedzināšana priekšrocības hiit, norāda de Mille.

Treniņš tomēr var ietekmēt jūsu VO2 Max līdz pat 15 procentiem, tomēr Mūrs piebilst, ka labākā iespēja ir iekļaut īsus, augstas intensitātes treniņus. Ja jūs strādājat pietiekami smagi, jūsu ķermenim ir grūti papildināt enerģijas krājumus, kas tiek izmantoti vingrinājuma laikā. Moore skaidro, ka EPOK nav nekā kopīga ar to, cik ilgi jūs svīstat, bet tā vietā, cik smagi strādājat, sasniedzot vismaz 70 procentus no jūsu maksimālā sirdsdarbības ātruma, jūs nonāksit sporta zālē pēcnodegšanas stāvoklī un ļausit izmantojiet visu dienu EPOK priekšrocības.

Mērķa sirdsdarbība Corbis attēli Jūs, iespējams, uzminējāt no nosaukuma, taču šis mērķa sirdsdarbības ātrums ir ideāls diapazons, kurā jūsu sirdsdarbības ātrums var kristies fiziskās slodzes laikā. Šis skaitlis mainās atkarībā no jūsu treniņa mērķa: Jums varētu būt mērķa zona tauku sadedzināšanas spēju uzlabošanai, vēl viena zona laktāta sliekšņa paaugstināšanai un vēl viena VO2 Max paaugstināšanas zona, saka Polly de Mille, klīniskā vadītāja Sporta izrāžu centrs Tisch.

Katram mērķa sirdsdarbības ātrums ir atšķirīgs atkarībā no jūsu vecuma, svara un fiziskā sagatavotības līmeņa. Ar seju uz leju uz elkoņiem vai plaukstām turiet ķermeņa svaru uz augšu [10 līdz 20 sekundes, veidojot līdz 60 sekundēm] un izmantojiet savu kodolu, lai saglabātu spēku, saka Hutchins. Atspiešanās grūti filmu sīkumi jautājumi un atbildes Ja vēlaties strādāt pie rokām, tad atspiešanās ir labs veids, kā stiprināt tās un savu kodolu. Dēļu stāvoklī vai ar ceļgaliem uz grīdas nolaidiet ķermeņa svaru līdz grīdai un vienlaikus izmantojiet krūtis, rokas un galveno spēku, lai savāktu sevi, iesaka Hutchins.

Gaiss pietupieni Šis vingrinājums prasa, lai jūs stāvētu, atstājot pēdas gurnu platumā, sēdētu pret grīdu un stāvētu atpakaļ. Ja tas nav pietiekami grūts, pievienojiet svaru vai kaut ko smagu, lai to noturētu un ieelpotu lejup ejot, izelpotu augšupceļā, skaidro Haččins. Lekt domkrati Šis vecais, bet pārbaudītais un īstais labais. Sāciet ar savām kājām kopā, leciet ar tām atsevišķi un pārvietojiet rokas. Ja jūs pievienojat kādu ātrumu, Haččins saka, ka tas ļaus jūsu sirdsdarbībai ritēt.

Pāreja uz push-up Sāciet no stāvus, noliecieties, sasniedzot pirkstus, un vienu spiedienu izejiet uz rokām dēļu stāvoklī. Haččins saka turēt to 2 sekundes, pirms iet atpakaļ uz augšu. Vingrinājumi kājām Tobata ir viena no efektīvajām tauku dedzināšanas sistēmām.

www.kvauto.lv

Vingrinājumi kājām Gatavošana Tabata ieguva neticamu popularitāti starp tiem, kas nodarbojas ar ļoti vienkāršu un universālu tehniku. Tobata apmācība ar cita veida augstas intensitātes apmācību, pakāpeniski pārvieto klasisko aerobiku un kardio vidēja intensitāti no grafika fitnesa mīļotājiem. Ja Tu gribi zaudēt svaru ātri un efektīvi T. Tobata apmācība: kas tas ir?

tauku dedzināšana priekšrocības hiit veselīga ķermeņa tauku procentu likme

Vidēja intensitātes grupa strādāja piecas dienas nedēļā pulksten strādāja augstas intensitātes grupa Četras dienas nedēļā 4 minūtes. Pēc 6 nedēļām zinātnieki salīdzināja rezultātus un bija pārsteigti.

HIIT the Ground Running - 33 Min High Intensity Interval Training for Endurance \u0026 Total Body Toning

Pirmā grupa uzlaboja savu aerobo veiktspēju. Lai gan otrā grupa parādīja daudz vairāk Nopietni uzlabojumi rādītāju un aerobikas un anaerobās sistēmas.

tauku dedzināšana priekšrocības hiit padomi lai palīdzētu tauku zudumu

Eksperiments skaidri parādīja, ka intensīva intervāla apmācība par šo metodi ir spēcīga ietekme gan uz aerobās, gan anaerobās sistēmas organismā. Tobatas protokols tika pārbaudīts stingrā zinātniskajā situācijā, un tā kļuva par vienu no visnopietnākajiem apmācības pierādījumiem.

Ārsts ir autors un līdzautors vairāk nekā zinātniskos rakstus slavenākajos sporta publikācijās. Viņa vārds ir kļuvis nominējams, pateicoties šīs apmācības metodes izgudrošanai, kas ir ļoti populāra visā pasaulē.

Kāda ir tobātu apmācības būtība?

Sirds Veselības Iesācēju Komplekts Vai vēlaties iekļūt formā bez laika saistībām? Izmēģiniet vienu no šiem HIIT treniņiem iesācējiem Laiks mūsdienās ir vērtīga prece, un katru dienu vai pat dažas reizes nedēļā pāris stundas treniņam nevar atļauties daudzi no mums.

Un lai to izdarītu ir nepieciešams nedaudz vairāk kustēties Un nedaudz vairāk sekot līdzi saviem ēšanas paradumiem. Jūsu priekšā ir saraksts ar lietām, kas jādara, lai vairs brīnīties par to, kā ātri zaudēt svaru mājas apstākļos. Uzmanies no enerģijas 1. Sabalansēts uzturs Palīdzēs vai sports zaudēt svaru, ja jūs ēdat nepareizi? Jūs cītīgi strādājat, dedzinot kalorijas sporta zālē, bet tas neatbrīvo jūs no nepareiza uztura.

Vai skriešana patiešām ir efektīva svara zaudēšanai?

Šeit ir daži vienkārši padomi. Nomainiet vienkāršu ogļhidrātu komplekss. Kompleksie ogļhidrāti, piemēram, graudaugu produkti, brūnie rīsi, kartupeļi, rieksti, satur daudz šķiedrvielu, pateicoties kam pat maziem porcijas tie uz ilgu laiku atbrīvo no bada sajūtu. Marka nav kļūda: tauku patēriņu, nepadara jūs treknrakstā.

tauku dedzināšana priekšrocības hiit burning tauku gummies

Eļļa — viena no uztura. Atcerieties, ka proteīns ir ļoti svarīgs.

Uzziniet par HIIT, augstas intensitātes aerobikas, riskiem

Koncentrējieties uz trim elementiem - ogļhidrāti sarežģītaolbaltumvielas un tauki. Viņi visi ir jābūt uzturā. Gatavojiet uz krējuma vai kokosriekstu eļļā. Ritms diētas Galvenais noteikums — nedrīkst izlaist ēdienreizes! Ēd četras reizes dienā: no rīta, pusdienlaikā, ap 4 vakarā un 8 vakarā.

tauku dedzināšana priekšrocības hiit vai staigāšana sadedzina augšējo ķermeņa tauku

Tas pieradināt jūsu organisms pie noteikta ritma uzturu. Ja jūs vēlaties zaudēt dažas mārciņas, jums ir noteikta veida pārtikas dažādos dienas laikos. Enerģija no rīta, vieglus ēdienus vakarā Kas jums ir nepieciešams ēst, lai zaudēt svaru?

Brokastis ir uzlādēt enerģiju!

Vai jums vajadzētu apvienot Pilates un intensīvu intervālu apmācību? Intervāla apmācība ir kardiovastu treniņš, kurā intensīvas intensitātes pārrāvumi mainās ar zemas intensitātes kustību. Tas ir pretstats Pilates, kas uzsver spēku un elastību.

Pusdienas ēst saliktos ogļhidrātus, piemēram, kviešu graudi pastu, rīsus, quinoa vai bulgur. Uz tiem būs lieliski piemērota baltā gaļa vai zivis.

25 veidi, kā ātri zaudēt svaru mājas apstākļos

Pēc 17 stundām ir ogļhidrāti nav ieteicams. Vakariņas var gatavot zivis, omlete vai dārzeņu zupu. Pirms treniņa nav cietis mazs proteīna batoniņš. Paņemiet līdzi minerālūdeni vai sporta dzēriens — viņi palīdzēs jums tikt galā ar slodzi.

Samaziniet cukura patēriņu, ja nevarat atteikties no tā Kad runa ir par cukuru, ir ļoti svarīgi zināt mēru.

Augstas intensitātes intervāli ar Pilates Cross Training - Vingrinājums-For-Svara Zudums - 2021

Atteikšanās no cukura — ātrākais veids, kā zaudēt svaru. Tā ir laba ziņa tiem, no kuriem mums svara kontrole un svara zudums ir fitnesa mērķi. Kā veikt intervālu apmācības Viens no labākajiem veidiem, kā sākt, ir izmantot pieeju, ko sauc par fartlek, kur jūs novērtējat vingrinājuma intensitāti ar savu uztverto noslodzes līmeni.

Kad jūs kļūstat ērtāk ar procesu, jūs varat pāriet uz programmu, kurā jūsu kopas un atlikumi ir vairāk zinātniski plānoti un balstās uz tādiem kritērijiem kā mērķa sirdsdarbības ātrums un anaerobi sliekšņa līmeņi. Intervāla apmācību šajā līmenī bieži sauc par intensīvas intensitātes intervālu HIIT. Iesācēju intervāla apmācība Izvēlieties darbību, kurā jūs varat viegli pārvietoties starp lielas intensitātes darbības pārrāvumiem un mēreniem atkopšanas posmiem.

Vai atceraties, ka drošība ir bažas, tāpēc jūs nevēlaties pāriet pie augstas intensitātes pārrāvuma, darot kaut ko sarežģītu. Vispirms uzsildiet.