Ja jūs nesaņemat pietiekami daudz miega nedēļu, tas būs pietiekami, lai samazinātu testosterona līmeni, augšanas hormonu un insulīna līdzīgu augšanas faktoru - 1 IFR-1 , kas spēlē svarīga loma Muskuļu masas un tauku dedzināšanas komplektā un uzturēšanā. Mūsu gadījumā jums ir nepieciešams patērēt tieši tik daudz kaloriju dienā, kā jūs pavadījāt uz vingrošanas un tā tālāk.

pārtika kas sadedzina taukus miega laikā ātri tauku dedzināšana receptes

Pēc nedēļas ir pietiekami zaudēt no 0,5 līdz 1 kg liekā svara. Ja palielinās svara zudums, palielināsies risks, ka muskuļi iekļūs šķelšanās procesā. Kā padarīt jūsu ķermeņa daļu ar degļu kaloriju skaitu?

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Vienkārši jāsamazina ikdienas diētas kaloriju saturs par vienībām, ņemot vērā to, ka patērēto produktu kopas vidējā ieteicamā enerģētiskā vērtība ir kaloriju robežās. Tātad jūs izveidojat kaloriju deficītu un aktivizē tauku dedzināšanu. Izvēlne tauku dedzināšanai, nevis muskuļiem Muskuļi kā sadedzināt tauku muskuļus no olbaltumvielām, tādēļ diētai jābūt bagātīgai, pirmkārt, olbaltumvielai.

Kā vienlaikus zaudēt taukus un iegūt muskuļus, norāda eksperti Getty Images Uzzināt, kā vienlaikus zaudēt taukus un iegūt muskuļus, nav viegli. Bet, pēc ekspertu domām, to var izdarīt - un, kas vēl jo vairāk, tas jūsu ķermenim ilgtermiņā ir izdevīgāks un ilgtspējīgāks. Pirmā lieta, kas jums jāzina, viņš saka, ir tas, ka, lai uzvarētu zaudēto tauku palielināšanās muskuļu spēli, ir nepieciešama nopietna konsekvence un sapratne.

Tas nozīmē, ka, lai palielinātu muskuļu masu, vienlaicīgi taukus sadedzinot, jums vajadzētu patērēt proteīna produktus pietiekamā daudzumā. Sievietēm minimālā dienas olbaltumvielu deva ir 48 kā sadedzināt tauku muskuļus, lai iegūtu spēcīgāku dzimumaktu — 56 g. Lai iegūtu šo daudzumu, katrā ēdienreizē ir jāiekļauj aminoskābju saturs.

tauku zudums uz klenbuterolu burning tauku hacks

Augstas kvalitātes olbaltumvielu avoti galvenokārt ir dzīvnieku kā sadedzināt tauku muskuļus produkti: vistas gaļa, tītari mājdzīvniekijūras veltes; zema tauku satura sarkanā gaļa; vājpiens un skābie piena produkti, vistas olas.

Augu proteīni atrodami pākšaugos un riekstos. Foto: sadedzināt taukus, nevis muskuļus Izrādās, ka jūs nevarat samazināt kaloriju saturu ikdienas uzturā, pateicoties olbaltumvielām.

  • Pēc nedēļas ir pietiekami zaudēt no 0,5 līdz 1 kg liekā svara.
  • Tauku deglis bez crash
  • Tauku zudumu vājums
  • Svara zudums krūts saraušanās

Dariet to ar ogļhidrātiem. Šī pieeja un muskuļi saglabāsies, un tauki iznīcināsies. Ēd 60 līdz gramus ogļhidrātu dienā.

labākais novājēšanu khaki bikses termo tehnoloģiju svara zudums

Produkti, kas satur daudz cukuru, neizslēdz no diētas pilnībā, bet vienkārši samazina to patēriņu. Ogļhidrātu avoti ir graudaugi, cieti saturošas saknes un dārzeņi, daži augļi piemēram, banāni, vīnogasmaize, un saldumus. Lielāko daļu dārzeņu, augļu un ogu var ēst bez bailēm.

veselīgs svara zudums 1-2 lbs nedēļā svara zuduma austiņas

Turklāt šis pasākums ir pat nepieciešams, jo lielākā daļa no šīs kategorijas produktiem, ir maz kaloriju, bet tas ir bagāts vitamīnu un minerālvielu sastāvu.

Centies ēst veģetāros labības ne tikai katru dienu, bet ar katru ēdienu. Naktī jūsu ķermenis ir nokļūt līdz g augļu āboli, aprikozes, persiki, citrusu augļi, kivi, granātābolu, aveņu ucun vairāk slim ķermeņa viss dabiskais tauku deglis g dārzeņu spināti, paprikas, skvoša, gurķi, tomāti, kāposti, brokoļi uc.

Kā sadedzināt taukus? pastāv metodes

Savādi pietiekami, bet arī no taukiem nevajadzētu atteikties, jo tie ir nepieciešami, lai ražošanas hormoniem, un šie reaktīvās savienojumi ir svarīga loma procesā muskuļu augšanu. Jāizmanto tikai nepieciešami nepiesātinātie tauki. Tās ir daļa no jūras zivīm, augu eļļām, riekstiem, saulespuķu sēklām un sezama sēklām.

Katru dienu tiek prasīts uzņemt taukus ar 1 g vielas daudzumu uz 1 kg ķermeņa svara. Starp citu, nepiesātinātās taukskābes palīdz zaudēt svaru un aktivizējot procesu, sadalot tauku nogulsnējumus un samazināt līmeni "sliktā" holesterīna līmeni asinīs.

Kā vienlaikus zaudēt taukus un iegūt muskuļus, norāda eksperti

Foto: sadedzināt taukus, nevis muskuļus Uztura bagātinātāju uzņemšana Labāk nav eksperimentēt ar tauku degļiem, bet olbaltumvielu kokteiļiem ir vērts pievērst uzmanību. Tiem piemīt zemas kaloritātes saturs un piesātinājums ar aminoskābēm, proti, olbaltumvielām. Olbaltumvielu krata sniegs ķermeņa novājēšanu personu ar papildu augstas kvalitātes proteīnu, kas aizsargā muskuļus no iznīcināšanas un palīdz atbrīvoties no ienīsto kilogramiem.

Izvēlieties sūkalu, sojas vai olu proteīnu.

Aptieku Alianse - Uzzini vairāk

Jāievēro šis papildinājums no rīta divas stundas pirms gaidāmās fiziskās slodzes un arī 60 minūtes pēc treniņa. Ja jūs vēlaties ne tikai saglabāt muskuļu masu tauku dedzināšanas procesā, bet arī palielināt to, izmantojiet proteīnu satricinājumu pat pārtraukumos starp ēdienreizēm. Sporta papildinājums nav aizliegts ar pilnu vakariņām.

Burn tauki, nevis muskuļi: Exercise Lai saglabātu un palielinātu muskuļus un tajā pašā laikā zaudētu svaru, jums ir kompetenti kombinēt sirdsdarbības treniņus ar izturību. Pirmais treniņš vairākas reizes nedēļā: vismaz 3, ne vairāk kā 5.

Nedrīkst notievēt strauji

Kopējais nodarbību ilgums šim laika intervālam ir ne mazāks par minūtēm. Spēka slodze jūsu ķermenim jādod reizes noteiktā laika periodā.

  • Sports un fitnessSvara zudums Kā sadedzināt taukus?
  • Sadedzināt tauku bobu
  • Crazy svara zudums
  • Kā slim leju manas kājas

Ieteicamais viena treniņa ilgums ir no 20 minūtēm līdz pusstundai. Jūsu kardio vingrinājumu intensitātei jābūt mērenai. Jūs varat praktizēt braukšanu, riteņbraukšanu, peldēšanu, dejām vai koncentrēties uz kardioaparatūru.

tauku dedzināšana elpošanas tehnika jauda staigāšana sadedzinot taukus

Spēka treniņš apvieno vingrinājumus ar svariem, izometriskās sporta tehnikas. Ir nevajadzīgi veikt vingrinājumus, lai stiepjas muskuļus pilates vai joga. Foto: sadedzināt taukus, nevis muskuļus Sportiskas slodzes optimāla versija svara zudumam ar muskuļu masas saglabāšanu — šī intervāla apmācība, kas ir sirds un anaerobo tehnoloģiju kombinācija, dažāda intensitātes vingrinājumi ar īsām pauzēm.

Ja jūs joprojām izvēlēsieties atsevišķi veikt kardio un spēka apmācību, neaizmirstiet no tiem pārtraukt. Turklāt sporta nedēļas vidū aizņem vairākas dienas. Tas palīdzēs jums izraisīt muskuļu augšanu.

Burn tauki, nevis muskuļi. Kā sadedzināt taukus un saglabāt un veidot muskuļus

Tomēr jūsu atpūtai nevajadzētu būt pasīvai. Jūs varat turpināt iesaistīties tādās fiziskās audzināšanas dienās, samazinot vingrinājumu intensitāti un izvēloties mazāk enerģijas patērējošas metodes. Maltītes pirms un pēc apmācības Ir svarīgi pievērst uzmanību patērētās pārtikas kvalitātei gan pirms fiziskās slodzes, gan pēc fiziskās slodzes.

Galu galā mēs varam atbalstīt muskuļus ar tauku dedzināšanas procesu ķermenī lielākā mērā no iekšpuses. Pirms sākat apmācību, dzeriet daudz šķidruma un izmantojiet nedaudz ogļhidrātu pārtikas.

Mīti par to, kas palīdz novājēt

Dariet to pusstundu pirms nākamās slodzes. Piemēri ārstē jogurta un veselas krekeri vai maizi, daļu no auzu un 1 augļu ābolu, apelsīnu, bumbieru.

6 PACK ABS For Beginners You Can Do Anywhere

Foto: sadedzināt taukus, nevis muskuļus Kad jūsu sesija ir pabeigta sports, dzert ūdeni, un pēc tam pusstundu, ēst daļu no olbaltumvielu un ogļhidrātu — lai aizvērtu "ogļhidrātu logu" un aizsargāt muskuļus no bojājumiem. Kā pārtikas šajā gadījumā piemērotā tasi kakao vai karstu šokolādi, glāze svaigi spiestas sulas, žāvētiem augļiem un riekstiem maisījumu medus, zemesriekstu sviestu šķēle maizes. Zaudēt svaru bez bojājumiem muskuļiem! Please share to your friends: Related articles.

tauku dedzināšana keto brokastis kā sadedzināt taukus uz sejas