Klasisks portrets sievietes ar bumbiera formas figūru ir šauri pleci, skaistas mazas vai vidēja lieluma krūtis, izsmalcinātas un rafinētas plaukstas locītavas, graciozs viduklis, nedaudz noapaļots vēders, lieli gurni un spēcīgas slaidas kājas. Lecot virvei ir milzīga pozitīva ietekme uz cilvēka ķermeni. Vēl viens šī sirds un asinsvadu vingrinājuma ieguvums ir tas, ka to var veikt jebkurā vietā un laikā, viss, kas jums nepieciešams, ir lecamaukla un maz vietas. Pateicoties šim vingrinājumam, mūsu ķermenis sāk aktīvāk izmantot skābekli, kas nāk par labu mūsu sirdij, plaušām un asinsrites sistēmai.

Priekšrocības, izlaižot virvi svara zaudēšanai.

Izmantojiet lēcienu, lai iegūtu lētāku un pārnēsājamu treniņu by Elizabeth Quinn Share on Facebook Share on Twitter Jumping Rope ir ātrs portatīvs veids, kā veidot Fitness Lēciena virve var būt viens no visrentablākajiem veidiem, kā pievienot augsta intensitāte sirds un asinsvadu apmācību jūsu treniņu rutīnas.

Ja jūs vēlaties lētu un efektīvu treniņu, lēciena virve varētu būt galvenā fitnesa aprīkojuma "vajag". Veiksmīgi pabeidzot, lecošo virvi var uzlabot kardiovaskulāro vingrumuuzlabot līdzsvaru un veiklību, palielināt muskuļu spēku un izturību, kā arī sadedzināt kalorijas. Personīgi, manu intervālu apmācības laikā es izmantoju lēcienu virvi, lai saglabātu savu sirdsdarbības ātrumu un ļautu saviem muskuļiem atpūsties starp svara pacelšanas intervāliem.

svara zudums izlaižot virve rutīnas svara zudums kas saistīts ar vairogdziedzera problēmām

Ceļojot un vienkārši apvienojot to ar vienkāršiem ķermeņa svariemman ir droša un pārnēsājama fiziskā aktivitāte ikvienā vietā, kur beidzas. Bokseri joprojām izmanto virvju lekt, lai izveidotu izturību un kāju ātrumu.

svara zudums izlaižot virve rutīnas kas ir ātrāks veids kā tauku zudums

Dažādos pēdu kustības modeļos tie izmanto pieprasījumu pēc koordinācijas, veiklības un ātru refleksu. Dažas no šīm variācijām ietver vienu kāju lecināšanu un dubultu apakšgrupu katram lēkājam, jūs vērpjot virvi aptuveni divas reizeslai pievienotu grūtības.

svara zudums izlaižot virve rutīnas ģimenes draudzīgas svara zudums receptes

Augsts kaloriju deglis Atkarībā no jūsu prasmju līmeņa un lekt, jūs varat dedzināt no 10 līdz 15 kalorijām minūtē, lecot virvi. Ātrāki virvju džemperi var sadedzināt kalorijas ar ātrumu, kas svara zudums izlaižot virve rutīnas skriešanai. Veido Fitness Ātri Lēciens virvēm var būt prasīgs, un tas ir lielisks papildinājums intervāla apmācībai vai pārrobežu apmācībai. Apsveriet iespēju pievienot virvju lekt 30 līdz 90 sekundes starp citiem vingrošanas komplektiem.

  • Kā es varu noteikt manu tauku degšanas zonā
  • Tauku zudums apstājies
  • Ko virve palīdz. Lecamaukla ir ieguvums
  • Share on Facebook Share on Twitter Ideāla prese ir sapnis par jebkuru meiteni, kuru var sasniegt.
  • Novājēšanu pārtiku kas aizpilda jūs
  • Izmantojiet lēcienu, lai iegūtu lētāku un pārnēsājamu treniņu

Viena ideja ir izmantot virvju lekt pēc katra svara pacelšanas komplekta vai citas ķēdes nodarbības. Tas rada efektīvu veselu ķermeņa treniņu, kas vienā sesijā ietver gan kardiovaskulāro izturību, gan muskuļu spēku. Piesardzības pasākumi Lēkšanas virvēm Ja Jums ir paaugstināts asinsspiediens, lēkšana ar virvēm var nebūt vislabākā izvēles iespēja.

Nutriless – diētas ārste Lolita Neimane iesaka kā notievēt

Pacelšanās lejup pa rokai var samazināt asins plūsmu atpakaļ sirdī, kas var vēl vairāk palielināt asinsspiedienu. Ja Jums ir hipertensija, apspriediet ar lēcienu virvi ar ārstu pirms lietošanas sākšanas. Virves lekt: sākums Domājiet, ka esat gatavs to darīt?

Saistītie Produkti

Šeit ir pamatinformācija par to, kas jums jāzina un jādara: 1. Izvēlies Jump Rope Pārsteidzošie virves ir pieejamas visdažādākajos materiālos un ar virkni augsto tehnoloģiju rokturu.

svara zudums izlaižot virve rutīnas sst tauku deglis atsauksmes

Daži no šiem materiāliem palīdz lēkšanas virvēm pagriezties ātrāk ar vienmērīgu kustību; dažām opcijām pat ir pagriežas darbības starp vadiem un rokturiem. Pērciet virvi būtu ērti turēt un vienmērīgi griezties.

Enjoy other users choice:

Svērtie lēcieni var palīdzēt attīstīt ķermeņa augšdaļas muskuļu tonusu un izturību. Šīs virves nav paredzētas iesācējiem, un tie nav nepieciešami tiem, kas vēlas agility treniņu. Ja jūs iegādājaties svērto virvi, pārliecinieties, vai svars ir virvē, nevis rokturī, lai izvairītos no plaukstas, elkoņu un plecu sasprindzināšanas. Izmērējiet savu lecamo virvi, stāvot virves centrā un velkot rokturus pa savām malām.

  • Ja es sviedri es esmu sadedzinot taukus
  • Balts nieru pupu un
  • Sievietēm - grūtniecības laikā, menstruāciju dienās; Jebkādas locītavu problēmas, īpaši traumas un ceļa locītavas iekaisums; Aptaukošanās otrajā pakāpē; Arī nevar lēkt ar pilnu vēderu.
  • Jo tauku zudums