Pārrakstot maltītes, uzkodas un dzērienus, jūs vairāk motivēsieties zaudēt svaru. Gavēņa diena: svētdiena. Saistītie ieraksti.

Iedvesmojoši slavenību svara zaudēšanas stāsti, kas motivēs jūs pēc iespējas ātrāk nokļūt sporta zālē Shutterstock 4 Kardašjana-Dženera īstie mati var jūs pārsteigt: fotogrāfijas Khloe Kardashian nerediģētais bikini foto strīds: viss, ko mēs zinām Kar-Jenner Lieldienu svinību iekšpusē: golfs, saldie ēdieni un vēl vairāk Dastins Dimants, Octomom un citas slavenības, kuras jūs nezināt, kļuva par pornozvaigznēm Paliecot uz viņu pamatiem!

Spēcīgo kāju spēks slēpjas spējā vienkārši labāk kustēties. Padomājiet par to, cik daudz jūs staigājat apkārt, dodaties augšup un lejup pa kāpnēm un svara zudums izlaižot izaicinājumu dienu pārejat no sēdēšanas uz stāvēšanu.

Katra no šīm kustībām kļūs vieglāka, jo vairāk jūs trenēsit kājas, it īpaši augšstilbus vai kas ietvers jūsu četrgalvus muskuļus augšstilba priekšpusēnolaupītājus augšstilbu ārējosadduktorus augšstilbu iekšpusēun pat jūsu plaukstas locītavas augšstilba aizmugure.

12 Svara zudumu programmas, kas var palīdzēt sasniegt jūsu mērķus

Turklāt, jo vairāk kusties un gudrāk trenējies, jo labāki ir tavi kustību modeļi, padarot vienmērīgāku arī visu, sākot no skriešanas, staigāšanas un lekt. Lai sasniegtu maksimālu sniegumu sporta zālē un ārpus tās, apskatiet labākos vingrinājumu veidus, kas stiprina augšstilbu spēku. Un pietupieni ir visaugstākais veids, kā īpaši mērķēt uz augšstilbiem, strādājot augšstilba grādos.

Vēl labāk, pietupieni atdarina šo stāvēšanas un apsēšanās modeli, ar kuru jūs pārvietojaties dienas laikā. Turklāt jūs varat tos viegli pielāgot savam piemērotības līmenim, saka Berijs. Sāciet ar ķermeņa svara pietupieniem: Sāciet stāvēt ar kājām gurnu platumā.

Nosūtiet gurnus uz leju un aizmuguri un salieciet ceļus, saglabājot svaru papēžos.

8 veidi, kā iegūt stipras augšstilbas - kā veidot muskuļotas, lielas augšstilbas - Fitness

Kad esat to apguvis, pārejiet uz a kauss tupētturot pie krūtīm turētu kettlebellu vai hanteli. Pēc tam pārejiet uz tupēšanu ar stieni vai hantelēm, kuras tur plaukta stāvoklī svari pie pleciem.

  • Vai tauki sadedzina ātri
  • STĀSTI PAR SLAVENĪBU SVARA ZAUDĒŠANU - PIRMS UN PĒC ATTĒLIEM! - VESELĪBA UN FITNESS
  • 5 galvenie iemesli, kāpēc nezaudējat svaru ()
  • Spēcīgo kāju spēks slēpjas spējā vienkārši labāk kustēties.
  • Ļoti labs tauku deglis
  • Svara zudums daily vlog
  • Kļūt par sertificētu svara zuduma treneri
  • Sta je slaids uz leju

Galvenais ir saglabāt ķermeņa rumpi vertikāli un mugurkaulu neitrālu - jo vairāk jūs esat taisni, jo vairāk vingrinājums ir četrkārtīgs. Un viņi nopietni tonizē jūsu augšstilbus, vienlaikus stiprinot lielāko daļu kāju muskuļu.

Sāciet šo vingrinājumu ķermeņa svara stilā, tāpat kā tupēt, līdz esat izveidojis pārliecību un formu, lai to uzņemtu.

Kā zaudēt svaru, kad jums nav laika

Sāciet stāvēt kopā ar kājām un tad vienu pēdu atkāpieties apmēram divas pēdas atkarībā no tā, cik garš jūs esatun nolaidieties uz leju, lai abi ceļi saliektos par 90 grādiem. Tad nospiediet atpakaļ uz augšu.

svara zudums izlaižot izaicinājumu

Mēģiniet uz 10 atkārtojumiem katrā kājā trīs kārtās, iesaka Berijs. Lai paceltu priekšu uz priekšu, pievienojiet svaru, turot hanteli vai kettlebellu pie krūtīm vai pa vienam katrā pusē, ar rokām taisni uz leju pie sāniem. Jūs varat arī novietot aizmugurējo kāju uz kastes vai sola aiz sevis, lai pārvērstu savu bulgāru sadalīto pietupienu, kas palielina stabilitātes izaicinājumu.

Kā zaudēt svaru, kad jums nav laika

Skatīt, piemēram, iepriekš. Jūsu mērķim jābūt visu iespējamo, lai iegūtu puse, kas nav dominējošā puse, tikpat spēcīga kā jūsu dominējošā puse vai pēc iespējas tuvāk.

Tas padarīs jūs mazāk pakļautu traumām un var palielināt vispārējo veselību un ķermeņa sastāvu, saka Berijs. Galu galā jūsu kājas paveic lielu darbu.

  • Vīra sieva svara zudums
  • 12 Svara zudumu programmas, kas var palīdzēt sasniegt jūsu mērķus - Veselība Fitness
  • Zaudēt svaru bez fiziskām aktivitātēm - Padomi -
  • Gavēņa dienas pēc zodiaka zīmēm.
  • Noņemiet taukus ar aukstu
  • Labākais svara zudums mīklas
  • Insanity svara zudums nedēļa 1
  • Tauku deglis bahaya atau tidak

Jā, pat uz airētāja - nospiediet to dēli! Berijs iesaka izvēlēties intervālu jebkurai no šīm iekārtām, 30 sekundes strādājot ar visu piepūli, pēc tam atpūšoties vēl Mēģiniet nosist 10 kārtas. Lai jūsu kājas patiešām justos kā Jell-O, viņa iesaka izvēlēties velosipēdu vai Stairmaster. Jūs varat paņemt savu HIIT treniņš jebkur.

svara zudums izlaižot izaicinājumu

Ja skrienat ārā, vienkārši pievienojiet sprintus savam skriešanas tempam. Vai arī, ja atrodaties savā viesistabā, pievienojiet savai rutīnai plyometriku. Squat lec un lēkšanai ar lēcieniem kopā ar burpejiem vai slidotājiem ir nepieciešamas spēcīgas kājas, lai jūs virzītu uz augšu.

svara zudums izlaižot izaicinājumu

Un tas ir tāpēc, ka šī josla stiprina gūžas nolaupītājus vai jūsu glutes un tensor svara zudums tikai ēd veselīgu latae TFL - augšstilba muskuļus, kas palīdz pārvietot kāju prom no jūsu viduslīnijas aka nolaupīšana.

Ar lenti, kas novietota ap jūsu augšstilbiem, jūs varat viegli pārvērst kustības, piemēram, pietupienus un kāju pacēlumus, nopietnā kāju dedzināšanas secībā.

svara zudums izlaižot izaicinājumu

Svara zudums izlaižot izaicinājumu iecienītākais solis, kas saistīts ar joslu, lai mērķētu uz augšstilbiem un sēžamvietām, ir sānu solis: turot seklu tupēšanas pozīciju un turot kājas gurnu platumā un pēdas paralēli, veiciet 10 līdz 15 soļus uz vienu pusi un pēc tam atpakaļ otrā.

Apskaujiet apdegumu savā aizmugurē. Jūsu adduktora muskuļi velk kājas viens pret otru un, lai stiprinātu tos visus, jums vajadzētu paķert squishy bumbu vai putu jogas bloku, saka Berijs.

Novājēšana ar Anita Lutsenko 1 nodarbošanos. Diarāžas zaudēt svaru ar Anita Lutsenko

Paņemiet bloku starp kājām un saspiediet, turot sekundi, pēc tam atlaidiet. Veiciet 10 līdz 15 atkārtojumus. To var izdarīt stāvus, turot sienas sēdus, saglabājot dēļu stāvokli, vai vingrinājumā ar sēžamvietu redzams iepriekš.

Jo stiprāk jūs saspiežat, jo vairāk jūs sadedzināt šīs iekšējās augšstilbas.

svara zudums izlaižot izaicinājumu

Jaunākās Ziņas.