Un viņi visi lieliski mijas viens ar otru. Svarīgi ir šādi noteikumi: Jums jāēd bieži un mazās porcijās. Šādu cukuru mūsu ēdienam pārstrādes laikā pievieno vairāku iemeslu dēļ, un tas ir jāierobežo, ja tas nav izslēgts.

Neliels kaloriju daudzuma pieaugums kopā ar mazākām fiziskām aktivitātēm un hormonālajām izmaiņām var palielināt svara pieaugumu laika gaitā, atstājot mūs neaizsargātu pret vecuma apstākļiem, piemēram, sirds un asinsvadu slimībām, diabētu un tauku aknu slimībām.

Uztura rokasgrāmata

Kaut arī daudzas pieejas svara samazināšanai ir vērstas uz to, lai samazinātu daļu no mūsu uztura sastāvdaļām pazeminot taukus, ogļhidrātus vai vispārējo glikēmisko indeksuvadošais uztura pētnieks norāda, ka ļoti efektīva pieeja nozīmē palielināt jūsu uztura svarīgāko sastāvdaļu - ūdens. Barbas Rolls, Pennsylvania State University laboratorijas pētījums par cilvēka uzbudinošu uzvedību, saka, veselīga svara zuduma mārciņa nedēļā patērēt vairāk ūdens pārtikā - ne tikai kopā ar jūsu maltīti kā dzēriens - var palīdzēt justies pilnīgāk un apmierināti ar mazākām kalorijām.

svara zudums tikai ēd veselīgu

Mēs izvēlamies pēc svara, nevis kalorijas Atpakaļ deviņdesmito gadu beigās Rolls un viņa kolēģi atklāja intriģējošu aspektu tam, kā lielākā daļa cilvēku šodien patērē pārtikas dienu. Nevis izvēloties priekšmetus, kuri piedāvā regulāru ēdienu tādā pašā enerģijas daudzumā kalorijaspētnieki atklāja, ka lielākā daļa cilvēku ēd vienu un to pašu svaru pārtikas dienā.

Tas tika noteikts Rolls pārtikas laboratorijā, kur priekšmetu ēdienreizes tika nosvērtas pirms un pēc testa ēdienreizēm. Šāds secinājums bija vērtīgs, jo tas liecināja, ka cilvēki, kas mēģina zaudēt svaru vai uzturēt veselīgu svaru, paši varētu "vilināt" sevi sajust apmierināti ar mazākām kalorijām, kamēr to patērēto svaru skaits nemainījās.

svara zudums tikai ēd veselīgu

Turpmākie pētījumi apstiprināja, ka tas bija taisnība. Piemēram, iknedēļas pusdienās pārtikas laboratorijā iekļautie priekšmeti neapzināti piedāvā dažādu kaloriju svara zudums tikai ēd veselīgu makaronu ēdienus.

Ko darīt, ja zūd svars?

Rolls saka, ka priekšmeti parasti ēda tieši tajā pašā porcijas lielumā, neatkarīgi no kaloriju satura maiņas ko tā komanda sauca par "kaloriju blīvumu" bez izsalkuma sauļošanās vai ēdiena vēlāk dienā, lai to kompensētu.

Kāpēc ne tikai dzert vairāk ūdens? Kādu iemeslu dēļ mūsu ķermeņi neapstrādā ūdeni, kas patērēts kā dzēriens, tāpat kā ūdeni "slēpjas" cietā pārtikā, liecina Rolls.

  • Kā ēst un nesaņemt taukus: uzturs svara zudumam - Veselīga pārtika
  • Veselīga diēta svara zudumam
  • Labākais veids kā sadedzināt taukus un tonusu
  • Novājēšanas veids
  • Apdegums tauku ēst ik pēc 2 stundām
  • Skatīt galeriju 47Fotoattēli 1no 47 Vai vēlaties vairāk ideju par veselīgāku dzīvesveidu?

Viņa min pētījumus, kas liecina, ka cilvēki piedāvā zupu vai sautējumu, ka viņi ziņos par pilnīgākiem un apmierinošākiem nekā priekšmeti, kuri piedāvāja tieši tādas pašas sastāvdaļas kā svara zudums tikai ēd veselīgu dārzeņi, ogļhidrāti un citas sastāvdaļas, kā arī glāzi ūdens. Bez tam, viņa saka, pievienojot vairāk produkcijas uz jūsu plāksnes saglabās jūsu porcijas liels un apmierinošs. Vai mums nevajadzētu samazināt mūsu porciju lielumu svara zudumam?

  1. Juris Lielākās daļas cilvēku zemapziņā veselīga ēšana, ko visi ārsti vienbalsīgi sauc par saprātīgāko pasākumu ne tikai liekā svara, bet arī daudzu slimību gadījumā, ir skaidri saistīta ar ūdeni un salātiem.
  2. Labākais svara zudums spas east coast
  3. Pupiņas, izņemot soju Lēcas Funkcijas: viņa svara zuduma diētas Cruise fāzē Pierre Duccan iesaka sēdi pie galda tikai tad, ja esat ļoti izsalcis.
  4. Ducane diēta: 4 efektīvi pasākumi, kā zaudēt svaru | Komplicēti par veselību iLive
  5. 23ANDME SVARA ZAUDĒŠANAI: KĀ VIENA SIEVIETE ZAUDĒJA 61 MĀRCIŅU 8 MĒNEŠU LAIKĀ - SVARA ZUDUMS

Pēdējo desmit gadu laikā porcijās, kuras tiek pasniegtas restorānos, mājās un pat daudzās pavāru grāmatās, ir palielinājies. Patiešām, "palielināšana" ir novedusi pie brīdinājumiem, ko ASV Lauksaimniecības departaments ēst mazākas porcijas, kā līdzeklis, lai sasniegtu veselīgu svaru.

Kā izskatās veselīga uztura plāns svara zaudēšanai? Kādi pārtikas produkti jāizslēdz no PP uztura, cik daudz olbaltumvielu, ogļhidrātu un tauku jums vajadzētu ēst katru dienu? Veselīgas ēšanas pamati un noteikumi Lai iegūtu optimālus rezultātus, it īpaši, ja jūs tikai sākat veselīgu dzīvesveidu, varat ievērot MyPlate metodi. Tas ir, jūs katru maltīti sadalāt 5 pārtikas grupās. Lasiet par tiem tālāk.

Rolls piekrīt, ka, ja lielākā daļa jūsu pārtikas produktu ir ar kaloriju blīvu šķirni, kas satur augstu pievienoto tauku un cukuru daudzumu, jūs uzliekat svaru.

Tomēr viņa apgalvo, ka kopējais kaloriju saturs, nevis lieluma izmērs, ir tas, kas nosaka, vai cilvēki saņem, zaudē vai uztur ķermeņa svaru.

svara zudums tikai ēd veselīgu

Viņa piebilst, ka "ir grūtības, ka cilvēkiem ir ļoti grūti samazināt porciju lielumu. Viņu cerības, cik daudz pārtikas ir, pamatojoties uz tūkstošiem iepriekšējo ēšanas pieredzi. Ja tas ir mazāk pārtikas nekā viņi sagaida, viņi uzņemas pat pirms ēst kaut ko, kas pēc tam būs izsalcis.

svara zudums tikai ēd veselīgu

Viņa apgalvo, ka lielu porciju nodrošināšana ir vieglāka, un šīs porcijas joprojām var būt veselīgas, ja tajās ir mazāk kaloriju. Savā grāmatā "Ultimate Volumetrics Diet " viņa iesaka palielināt ēdienu daudzumu ūdenī, lai radītu lielas, apmierinošas porcijas ar zemāku kaloriju blīvumu.

svara zudums tikai ēd veselīgu

Labākie veidi, kā "ēst savu ūdeni" Rolls iesaka, ka jūs varat "ēst vairāk ēst mazāk", izmēģinot šos maltīšu trikus: Sāciet katru ēdienreizi ar zemu kaloriju salātiem vai zupu, kas abi ir pierādījuši, ka samazinās kaloriju daudzumu, kas patērēts vēlāk ēdienreizē. Citus dārzeņus ar zemu kaloriju blīvumu, piemēram, gaļu un graudus Ierobežojiet gaļu un graudus, lai katrs no tiem aizņemtu ne vairāk kā ceturto daļu no jūsu plāksnes Mērķis, lai pusi pusi papildinātu ar dārzeņiem, kas pagatavoti tādā veidā, ka to kaloriju blīvums ir zems tvaicējot, sauteeing vai microwaving Mēģiniet pievienot otru vai trešo dārzeņu daļu lielākai šķirnei, nevis palielināt vienas dārzeņu daudzumu Izmēģiniet nelielu daļu no veselīgas pārtikas, piemēram, ilgmūžības veicinošu šokolādi ēdienkartes beigās deserta vietā.

Avoti: Barbara Rolls, barības profesors.

46 no labākajām uzkodām svara zaudēšanai - Septembris 2021

Pensilvānijas štata universitāte. Intervija tika veikta Barbara Rolls un Mindy Hermann. Ultimate Volumetrics Diēta Harpers Kolinss. Related Content.

Gustavs Gan dietologi, gan profesionāli treneri ir vienisprātis, ka visefektīvākā svara zaudēšanas metode nav vismodernākās diētas, bet gan pareizas uztura un fiziskās aktivitātes apvienošanas princips. Pareizie ēdienkartes ēdieni un ikdienas sporta veidi ir svarīgi tikai svara zaudēšanai, bet arī muskuļu stiprināšanai, ķermeņa kontūru uzlabošanai. Bet, lai zaudētu svaru, svarīga ir ne tikai pareiza diēta, bet arī disciplīna, kā arī dažu svarīgu ieteikumu ievērošana.