Tātad, kā jūs zināt, kurš numurs ir pareizs? Pēcāk Edvīns tika parots ar sadedzinātās māsas sirds pelniem, jo cilvēki domāja, ka tas viņu izārstēs. Diēta šajā laikā sastāv no dārzeņiem un tīra ūdens. Ceturtā un pēdējā, bet viena, dienā, ir kāposti, tomātu un kartupeļu zupa.

Katram diētam jāsāk ar pamatjautājumiem par kalorijām. Vispirms jums jāzina, cik daudz kaloriju jums ir nepieciešams katru dienu.

Prabhupada 0507 Ar Jūsu Tiešo Pieredzi Jūs Nevarat Aprēķināt (Septembris 2021).

Tas izklausās vienkārši, bet atkarībā no metodes, ko izmantojat, lai saņemtu savu numuru, jūs varat saņemt dažādas atbildes. Tātad, kā jūs zināt, kurš numurs ir pareizs?

  1. Kā aprēķināt jūsu kaloriju vajadzības - Pamati -
  2. Izpārdošana! VIP Mie Mie < Apavi / ipprojekts.lv
  3. Sagatavošanas Laiks: Visi mūsu produkti ir noliktavā.
  4. Jennifer Love Hewitt ķermeņa svara auguma statistika
  5. Šis pedometrs uz Android pārcēlās ar "Apple" platformu, kur viņš ieguva plašu popularitāti.

Ir dažādi veidi, kā noteikt jūsu kaloriju vajadzības. Jūs varat saņemt ātru aplēsi tiešsaistē vai specifiskāku un dārgāku testu, kas veikts laboratorijā. Katrai metodei ir plusi un mīnusi.

Pievienot grozam

Labākā metode jums ir atkarīga no jūsu mērķiem, cik daudz naudas vēlaties tērēt, un jūsu piekļuvi dažādiem veselības aprūpes pakalpojumiem.

Apskatiet šīs piecas dažādas kaloriju koia svara zudums noteikšanas metodes un novērtējiet sev un tā priekšrocībām.

Lai iegūtu visprecīzāko skaitu, jums jāzina jūsu pašreizējais svars, augstums un mērķa svars. Jums ir arī jānovērtē ikdienas darbības līmenis. No šiem kalkulatoriem iegūtais skaits parasti ir balstīts uz Harisa-Benedikta formulu, lai noteiktu bazālo vielmaiņas ātrumu BMR. Koia svara zudums plaši atzīst eksperti kā saprātīgu ikdienas kaloriju vajadzības novērtējumu. Tomēr tā ir tik koia svara zudums kā sniegtā informācija un atbilde ir balstīta uz vispārējām vadlīnijām. Piemēram, ikdienas aktivitātes līmenis dažādās valstīs ir ļoti atšķirīgs, un nav iespējams noteikt vienu formulu, lai precīzi prognozētu jūsu specifiskā aktivitātes līmeņa vielmaiņas ietekmi.

Pros: Nodrošina ātru atbildi, brīvi lietojamu Mīnusi: Tikai pamatojoties uz vispārējām pamatnostādnēm un aplēsēm 3 Saglabājiet Pārtikas žurnālu pirms ēšanas Viens no vienkāršākajiem veidiem, kā noteikt jūsu kaloriju vajadzības, ir uzturēt pārtikas žurnālu pirms ēšanas.

Pirms sākat svara zuduma programmu, ņemiet vienu nedēļu, lai novērtētu savu pašreizējo kaloriju daudzumu. Nelietojiet nekādas izmaiņas savā uzturā, vienkārši pierakstiet visu, ko ēdat, un kaloriju skaitu katrā pārtikā. Jums tas jādara laikā, kad jūsu svars ir stabils un ikdienas darbība ir tipiska. Pēc nedēļas, kad reģistrējat savu uzturu, pievienojiet kopējo kaloriju skaitu katrai dienai un sadaliet ar septiņiem, lai iegūtu vidējo dienas kaloriju. Tam būtu jāsniedz vispārēja vadlīnija kaloriju skaitam, kas jūsu organismam nepieciešams, lai saglabātu savu pašreizējo svaru.

Lai zaudētu svaru, jums ir jāsamazina šis skaitlis par aptuveni kalorijām dienā. Pros: Lēti, pastiprina labus svara zudumu ieradumus, piemēram, pārtikas žurnālus. Tiešsaistes vai viedtālruņu lietotnes šo metodi var vienkārši izmantot. Mīnusi: Nepieciešams nogurdinošs ieraksts un, iespējams, nav precīzs, ja neesat specifisks par pārtikas produktu daļu mērīšanu un ierakstīšanu.

Metabolisma testēšana mēra kaloriju skaitu, ko ķermeņa apdegumi atpūsties RMRun tauku un ogļhidrātu kaloriju skaitu, ko ķermeņa apdegumus, veicot dažādas intensitātes. Kā daļu no jūsu vielmaiņas novērtējuma daudzi pasniedzēji nodrošinās arī vielmaiņas apmācību plānu, kas palīdzēs koia svara zudums sadedzināt vairāk tauku kaloriju vingrošanas laikā, lai jūs zaudētu svaru efektīvāk.

Lai gan tas šķiet visprecīzākais veids, kā noskaidrot, cik kaloriju jums ir nepieciešams, ir bijusi kritika par šo testēšanas procesu.

Swaragini - स्वरागिनी - Ep. 323 - Sahil Comes To Swara's Aid - स्वरा को बचाने आया साहिल

Jūsu pārbaudes precizitāte var būt atkarīga no izmantoto iekārtu kvalitātes, cik bieži tas ir kalibrēts, kā arī no personas, kas veic testēšanu, prasmju līmeni. Pakalpojums var būt dārgs un tam var būt nepieciešama sporta zāle. Pros: Rezultāti ir personalizēti un balstīti uz jūsu konkrēto sniegumu. Mīnusi: Dārgi un nav plaši pieejami, un daži apgalvo, ka rezultāti nav tik precīzi kā reklamēti.

Apraksts: 1. Unikālo šķiedras un materiālu ražot augstākas kompresijas rezultātā vairāk svīst, un palīdzēt jūsu ķermeņa sviedri no kaitīgo tauku.

Ierīces savāc un interpretē dažādus datus viedtālrunī vai datorā. Populārais Fitbit Flex attēlots iepriekš ar Nokia Lumia mēra pasākumus dienā un nodarbojas ar aktivitātēm. Piesakoties ēdienreizēm, tas aprēķina arī kaloriju, tauku gramu, ogļhidrātu gramu un olbaltumvielu daudzumu.

Specifikācija

Lai izveidotu plānu, programma aprēķina nepieciešamo kaloriju skaitu. Lielākā daļa izsekošanas ierīču tiek nēsātas uz rokas - bet ir vairāki zīmoli, kas tagad nodrošina daudzpusīgākas iespējas.

Tas ir svarīgi, jo jums ir nepieciešams valkāt monitorus konsekventi, ja vēlaties iegūt precīzu kaloriju vajadzību aprēķinu. Ja izvēlaties ieguldīt monitorā, uzziniet vairāk par visiem populāriem modeļiem, kurus var atrast, lai atrastu ierīci, kas vislabāk atbilst jums.

Labs dietologs arī stratēģizēs ar jums, lai pārvarētu visbiežāk sastopamos šķēršļus, kas agrāk neļāva jums zaudēt svaru.

Cilvēks, kuru sajauca ar vampīru - Spoki

Daudzi ārsti var nodot reģistrēto dietologu. Dažos gadījumos pakalpojums var būt apdrošināts, ja jums ir veselības apstākļi, kurus ietekmē jūsu svars.

Tač tā nav bijis visos laikos.

Bet katrs apdrošināšanas plāns ir atšķirīgs, tāpēc sazinieties ar savu pakalpojumu sniedzēju, lai iegūtu sīkāku informāciju. Pros: Personalizēta, profesionāla, tieša pieeja. Mīnusi: Var būt dārgi vai neērti, ja uz tiem neattiecas apdrošināšana 7 Bottom Line: Kas man ir labākais? Ja cena un ērtības ir svarīgi faktori, jums vajadzētu sākt ar lētāko un vienkāršāko veidu, kā aprēķināt savas kaloriju vajadzības. Saglabājiet pārtikas diētas žurnālu un salīdziniet savu rezultātu ar numuru, ko saņemat, izmantojot bezmaksas tiešsaistes kalkulatoru.

Jūs saņemsiet labu aplēsi par to, cik kaloriju jums ir nepieciešams ēst, lai zaudētu svaru.

Kategorija: vairumtirdzniecība Sūtīt draugam Materiāls:spandex. Super mīksts un ērts audums izstrādāts. Pietiekami izturīgs, lai jūs katru dienu, valkājot Krāsu - 4 Pieejamās Krāsas. Kā Foto cieta vielaDaudzums: 1 GAB Iepakojumā Ietilpst: 1x Sieviešu Shaper Pārdošanas punkti: Viduklis Treneris Josta izgatavota no premium spandex, slēpošanas-draudzīga, ar neslidenu iekšējo slāni, lai novērstu slīdēšanu slodzes laikā. Tur ir maz kabatas sānos jostas, jūs varat ievietot atslēgas vai mobilo telefonu kabatā, bet izmanto, padara jums vairāk brīva, lai veiktu kādu darbību.

Paturiet prātā, ka jūsu pārtikas žurnāla, kaloriju skaitīšanas un galu galā jūsu spējas zaudēt svaru panākumi ir pilnībā atkarīgi no jūsu ieraksta precizitātes. Pārliecinieties, ka mēra koia svara zudums apkalpošanas izmērus un izvairieties no kopējiem kaloriju skaitīšanas gadījumiem. Ja ierakstāt datus pareizi, sagrieziet kalorijas un joprojām neredzat vēlamos rezultātus, apsveriet iespēju ieguldīt vairāk naudas vienā no citām metodēm.

Reģistrēts dietologs vai vielmaiņas testi ir labas iespējas cilvēkiem, kuri dod priekšroku tiešam atbalstam un atbildībai.