Rūpīgi apskatiet sastāvu - izvairieties no cukura, aromatizētājiem un aromātiem. Šeit tas kļūst tehniski: jūsu vielmaiņas ātrums BMR ir kaloriju skaits, ko jūsu ķermenis sadedzina, lai tikai paliktu dzīvs - ti, saglabājot orgānu un ķermeņa funkciju pareizu darbību un pārtiku pārvēršot izmantojamā enerģijā, un tas veido apmēram 70 procenti no vielmaiņas. Piemēram, zaļās tējas un kafijas ir liels tauku degļi , kad tie tiek norītas, no rīta un dienas laikā periodiski. Roņu izskats. Produkti, kas noder svara zaudēšanai Diētas laikā nav nepieciešams izvēlēties tikai zemas kaloritātes pārtikas produktus. Īpašību ziņā tas ir vienāds ar teļa gaļu, tajā ir zems tauku saturs, bet tā pagatavošana prasa ilgāku laiku.

Labi, kāda ir jūsu vielmaiņa - un vai jūs to faktiski varat padarīt ātrāku?

lil wayne zaudējuma svars kurš pārtikas zudums svars ātri

Peathegee Inc. Getty Images 'Metabolisms' ir vārds, kas tiek daudz izmests, runājot par ēdienu, fizisko sagatavotību un svara zaudēšanu. Piemēram, bez piepūles plāni cilvēki bieži tiek svētīti, piemēram, ar ātru metabolismu.

svara zudums muskuļi bi milton svara zudums

Ki no. Bet izrādās, ka tā tas ir sarežģītāk nekā tas.

Saistītie Produkti

Pirmās lietas vispirms: kāda tieši ir jūsu vielmaiņa? Būtībā jūsu vielmaiņa ir visa enerģija kuru mēs mēra kalorijāsko jūs sadedzināt katru dienu. To sauc arī par kopējiem ikdienas enerģijas patēriņiem TDEE.

liesa xt tauku deglis kā sadedzināt ķermeņa tauku ātrāk mājās

Bet kaloriju sadedzināšana nenotiek tikai tad, kad vingrojat - jūs sadedzināt kalorijas katru dienu katru dienu, kad jūsu ķermenis uztur jūs dzīvu, saka Abbie E. Smith-Ryan, Ph. Tas nozīmē, ka visi jūsu ķermeņa procesi, brīvprātīgi vai nē, veicina jūsu TDEE - viss, sākot no pārtikas sagremošanas līdz elpošanai un beidzot ar īsziņas izspiešanu tālrunī. Jūsu vielmaiņa nav tikai viena lieta - to faktiski veido trīs dažādas lietas.

Ēšanas metabolisma svara zudums Bekere Vielmaiņu veicina trīs lietas: pamata vielmaiņas ātrums, adaptīvā termoģenēze, kas nav vingrinājumi, un vingrinājumi.

kā noņemt taukus no saviem augšstilbiem kā to tonizē kuņģi pēc svara zuduma

Šeit tas kļūst tehniski: jūsu vielmaiņas ātrums BMR ir kaloriju skaits, ko jūsu ķermenis sadedzina, lai tikai paliktu dzīvs - ti, saglabājot orgānu un ķermeņa funkciju pareizu darbību un pārtiku pārvēršot izmantojamā enerģijā, un tas veido apmēram 70 procenti no vielmaiņas. Katra cilvēka BMR ir atšķirīgs ar to jūs varat novērtēt savu šo kalkulatorubet paturiet prātā, ka tas nebūs pilnīgi precīzs, jo ir tik daudz faktoru.

Iezīmes vielmaiņas diētu

Saistīts stāsts Adaptīvā termoģenēze bez vingrinājumiem NEAT ir nākamā vielmaiņas sastāvdaļa, un to galvenokārt veido tās papildu lietas, ko jūsu ķermenis dara un kas patiesībā nav fiziski vingrinājumi, taču tās joprojām maksā enerģiju padomājiet: fidžings, drebuļi un viss lietas, ko jūs darāt, lai ietu dienā, piemēram, staigājot un stāvot.

Tas veido apmēram 20 procentus no jūsu vielmaiņas, un tas katru dienu var atšķirties atkarībā no tā, ko jūs darāt, līdz tam, ko ēdat.

7 Günde Göbek Yağını Kaybetmenin EN HIZLI YOLU !! - HAFTADA 7 KİLO VE DİYET YOK !!

Faktiskais vingrinājums papildus šīm lietām sadedzina papildu kalorijas, taču tas veido tikai aptuveni 10 procentus no lielākās daļas cilvēku metabolisma - tāpēc, lai arī fiziskajai slodzei noteikti ir nozīme, jūsu sadedzinātās kalorijas laikā vingrinājumi veido tikai nelielu daudzumu ikdienas metabolismu.

Jūsu metabolismu patiesībā ir diezgan grūti palielināt vai mainīt.

burning tauki pie 55 labākie tauku dedzināšanas skursteņi

Tas ir tāpēc, ka 'vielmaiņas veicināšana' patiesībā neattiecas uz intensīvāku vingrinājumu, lai sadedzinātu vairāk kaloriju, stāvot, nevis sēžot vai līstot pusdienu pastaigās. Diēta, kas satur taukus, ogļhidrātus un olbaltumvielas, uzturēs jūsu ķermeņa ēšanas metabolisma svara zudums darbību, kā arī kontrolēs jūsu hormonu līmeni ārā sitiena hormoni var izraisīt svara pieaugumu un noteiktas veselības problēmas.

Daļa no tā, kas veido jūsu BMR, ir pārtikas termiskā iedarbība - arī, cik daudz enerģijas jūsu ķermenis iztērē apēstās pārtikas sagremošanai, un dažu pārtikas produktu sagremošana prasa vairāk enerģijas nekā citi.

sadedzināt taukus nav eļļas uzlīme tauku dedzināšana combat final round review

Pietiekamu olbaltumvielu un šķiedrvielu iegūšana noteikti var palīdzēt palielināt vielmaiņu. Aptuveni 30 procenti olbaltumvielu kaloriju tiks novirzīti uz gremošanu un uzsūkšanos, turpretī ogļhidrātiem šis skaitlis ir tikai aptuveni 10 procenti, bet taukiem - vēl mazāk.

Šķiedra ir vēl viena barības viela, kas maksā nedaudz vairāk enerģijas, saka Bustillo - tāpēc pietiekamu olbaltumvielu un šķiedrvielu iegūšana noteikti var palīdzēt palielināt jūsu BMR.