Un, ja jūs ēdat makaronus, nepievienojot augu eļļu, jebkādas mērces un sieru, tad jūsu viduklim nebūs kaitējuma, un liekais svars jums nedraudēs. Tāpēc, patērējot olbaltumvielas, jums jābūt uzmanīgam un, ja iespējams, jākonsultējas ar ārstu. Uz augu balstīts ēšanas plāns vienkārši prasa, lai jūs no augu izcelsmes pārtikas produktiem piešķirtu prioritāti gaļai, zivīm un piena produktiem. Ēšanas tiesības zaudēt svaru ietver citu stratēģiju.

Uz augu balstīts uzturs ir tāds, kas ietver augus, piemēram, augļus, dārzeņus, sēklas, pākšaugus un graudus.

Tievēšanas izvēlne meitenei. Pareiza uzturs svara zaudēšanai. Pareiza pāreja uz pareizu uzturu

Uz augu balstīts uzturs var ietvert arī no augiem iegūtus ēdienus, piemēram, zupas, kokteiļus, dažas ceptas preces, picas, bezgaršas burgerus un daudz ko citu. Jūs parasti neēdiet gaļu vai zivis uz augu bāzes uztura, un jūs arī izvairieties no piena produktiem un olām.

vislabāk veģetārietis brokastis zaudējumu svars padara žultu lai izjauktu taukus

Veselīgajiem ēšanas ieradumiem ir neskaidrības par augu izcelsmes uztura precīzu definīciju. Lai gan nav oficiāla avota vai noteikumu kopuma, šīs vadlīnijas palīdzēs jums atšķirt ēšanas stilu no citām populārām diētām un piedāvāt dažus augu bāzes ieteikumus ēdienkartēs, lai to izmēģinātu pats. Diētas vadlīnijas Ja izvēlēsieties pieņemt uz augu balstītu svara zudums salem nh, jums nav obligāti jāatsakās no gaļas, zivīm un piena produktiem.

Augu izcelsmes uztura vairāk ir dzīvesveids nekā stingru noteikumu kopums. Lai saglabātu veselību un drošību, dažām diētām piemēram, bezcukura uztura cilvēkiem ar celiakiju vajadzētu izvairīties no noteiktu uzturvielu izsekojamības. Citas diētas prasa, lai ētisku iemeslu dēļ jūs izvairītos no dažiem pārtikas produktiem piemēram, gaļai. Uz augu balstīts ēšanas plāns vienkārši prasa, lai jūs no augu izcelsmes pārtikas produktiem piešķirtu prioritāti gaļai, zivīm un piena produktiem.

Veģetārā diēta: Uz šīs diētas jūs izvairieties no gaļas, jūras veltēm un mājputniem. Daži veģetārieši ēd olas un piena produktus lakto-ovo veģetāriešusun šie cilvēki ne vienmēr tiek uzskatīti par aicināt slimming izcelsmes ēdieniem, ja vien viņi neierobežo savu patēriņu.

Vegana diēta: Uz šīs diētas jūs izvairieties no gaļas, jūras veltēm, mājputniem, olām un piena produktiem vai jebkuru pārtiku, kas ir iegūta ar šīm sastāvdaļām. Uzturs neierobežo pārstrādātus pārtikas produktus, pievienotus cukurus vai taukus.

Kad un kā dzert proteīnu krata, svara zudums

Tas neprasa lietot visu pārtiku. Visa barība uz augu bāzes: Jūs izvairieties no gaļas, jūras veltēm, mājputnu un piena produktiem un ēdiet augu ēdienus visā to formā, jo īpaši dārzeņus, augļus, pākšaugus un sēklas un riekstus.

Vidusjūras diēta: Šī diēta uzsver augu izcelsmes uztura, bet veicina zivju patēriņu un ļauj maziem daudzumiem vistas, piena produktu, olu un sarkanās gaļas. Flexitārija diēta: Tas pazīstams arī kā elastīga veģetārā diēta. Šis ēdināšanas plāns uzsver augu izcelsmes pārtikas produktus, taču tas ļauj dažreiz atļauties pārtikas produktus, kurus parasti neuzskata par veģetāriešiem. Neattīrīta pārtikas diēta: Parasti vegana diēta, jūs izvairītos no visiem pārtikas produktiem, ko jūs izvairieties no vegana ēšanas plāna kopā ar jebkuru ēdienu, kas tiek pagatavots temperatūrā, kas ir augstāka par ° F.

Fruāniskā diēta: Veganas diēta, kas galvenokārt ir augļi. Makrobiotikas diēta: Tas parasti ir vegana diēta, kas akcentē dabiskos, dabiskos veselos pārtikas produktus, kas tiek audzēti vietējā līmenī.

Augu izcelsmes pārtikas produkti tiek uzsvērti, bet laiku pa laikam var lietot gaļu un jūras veltes.

Vai tas ir vesels? Jūs varētu pieņemt, ka uztura bagātināšana ar salātiem, kokteiļiem un dārzeņu zupām ir veselīgāka nekā citi ēdieni. Dažos gadījumos tā ir. Piemēram, pētījumā publicēts pētījums Amerikas Kardioloģijas koledžas žurnāls pārbaudīja atšķirību starp veselīgu uz augu vislabāk veģetārietis brokastis zaudējumu svars uzturu kas ietvēra galvenokārt visu pārtiku un mazāk veselīgu uz augu balstītu uzturu kas ietvēra vairāk pārstrādātu pārtikas produktu.

Pētījuma autori secināja, ka veselīga uz augu balstīta uztura saistība ar ievērojami mazāku risku koronāro sirds slimību ārstēšanai, savukārt neveselīgs augu izcelsmes uzturs ir saistīts ar lielāku risku.

vislabāk veģetārietis brokastis zaudējumu svars baltā nieru pupiņu tauku deglis

Tātad, ja jūs cerat palielināt savu veselību ar uz augu balstītu uzturu, ir svarīgi atcerēties, ka uztura kvalitāte ir svarīga, ja runa ir par vispārējiem veselības rezultātiem. Ja jūs meklējat, lai samazinātu savu risku noteiktā stāvoklī, ir veikti pētījumi, lai pārbaudītu attiecības starp uz augu balstītām diētām un jūsu risku attiecībā uz specifiskām slimībām. Augu izcelsmes diētas sirds veselībai Pierādījumi liecina, ka augu izcelsmes uztura saistība ar mazāku sirds un asinsvadu slimību risku.

Papildus iepriekš minētajam pētījumam ir bijuši vairāki pētījumi, kas saista veģetāro diētu, veganu uzturu un citus uz augu balstītus ēšanas plānus ar konkrētiem ar sirdi saistītiem rezultātiem. Piemēram, pētījumi parādīja, ka, kad cilvēki, kas pēc diētiskās tauku satura uzturā izvēlējās arī augu izcelsmes pārtikas produktus, viņiem bija izdevīgāk pazemināt holesterīnu.

Augu izcelsmes diētas un cukura diabēts Vairāki pētījumi liecina, ka uz augu balstīta uztura ēšana var palīdzēt samazināt jūsu risku 2. Faktiski rakstā vislabāk veģetārietis brokastis zaudējumu svars NutritionFacts.

Angļu diētas būtība

Turklāt dažu gaļas produktu piemēram, pārstrādātas gaļas patēriņš ir saistīts ar lielāku vēža līmeni. Augu izcelsmes diētas svara zudumam Saskaņā ar pētījumu, pēc augu izcelsmes uztura, iespējams, palīdzēs jums zaudēt svaru. Daži svara zudumi var rasties vienkārši tāpēc, ka, mainot savu ēšanas modeli, jums vajadzētu kļūt pārdomātāki par jūsu izvēli par ēdienu un palīdzēs iemācīties ēst praksi, kas ir noderīga svara zudumam, piemēram, ēdienu plānošanai un augļu un dārzeņu uzņemšanai. Šī iemesla dēļ daudzi ārsti iesaka augu bāzes ēšanas paradumus saviem pacientiem, kuriem nepieciešams samazināt.

Ļoti labs tauku deglis, lai sāktu Ja esat jauns veģetāro dzīvesveids, nav jābaidās. Bezbarības uzturvērtības ir vieglāk sekot kā jebkad. Galvenais ir saglabāt savu virtuvi ar veselīgu uz augu balstītu pārtiku, lai jūs nejūtat liegtu. Vienlaikus veiciet vienu soli: Ja neesat pārliecināts, vai esat gatavs pilnībā apņemties, veiciet nelielus pasākumus, lai ēst mazāk gaļas.

Izmantojiet pirmās nedēļas gaļas ēdienus vai izaiciniet sev ēdienu no divām līdz trim ēdienreizēm nedēļā, kas neietver gaļu vai piena produktus. Veselīgas mijmaiņas darījumi: Jūs joprojām varat ēst gandrīz visus savus iecienītākos ēdienus, kad sekojat augu barības uzturā. Jums vienkārši ir jāveic daži gudri mijmaiņas darījumi.

Mīlu burgeru?

vislabāk veģetārietis brokastis zaudējumu svars labākais tauku lai sadedzinātu tauku

Grilliet portobello sēni un novietojiet to uz kauna ar savām iecienītākajām pildvielām. Izbaudiet picas ar krāsainām veggijām, nevis gaļu un sieru.

Diēta 7 dienas

Pievienojiet sojas proteīna pulveri saviem kokteiļiem, nevis jogurtu. Uzziniet, kā mīlēties pākšaugus: Pupiņas ir jūsu draugi, kad jūs sākat augu balstītu programmu. Pākšaugi nodrošina olbaltumvielu un šķiedrvielu, kas dod jums pilnības un sāta sajūtu, ko jūs varētu baudīt, ēdot gaļu. Uzglabājiet konservētas pupiņas vai, vēl labāk, pagatavojiet savu, lai samazinātu nātriju. Visu graudu pēc iespējas biežāk: Izvēlieties visu graudu maizi un makaronu, kad varat.

Tāpat kā pākšaugi, veseli graudi nodrošina arī olbaltumvielu un šķiedrvielu, kas var atvieglot jūsu jaunā ēšanas plāna pieliekšanos. Ēd varavīksni: Tāpat kā ikviens ēšanas plāns, jūs varat iestrēdzis rutā ar augu ēdienu.

Turklāt jums ir jāapsver šādi punkti: pilnībā sagatavot griķi; izmantot tikai atļautus produktus konkrētam diētai; dzert pietiekami daudz tīru ūdeni; veikt pakāpenisku izeju no diētas. Kas jums ir nepieciešams atteikties Šim mono diētai ir ļoti niecīgs uzturs, tas jau ir no paša nosaukuma. Ir iespējas, ieviešot papildu produktus izvēlnē, bet to saraksts ir ierobežots. Lai gan atbilstība diētu, ir nepieciešams atteikties no visiem taukainiem produktiem, miltu izstrādājumiem, saldiem, sālītiem utt.

Kā jūs riskējat prom no gaļas un piena, mēģiniet ēst krāsainus augļus un dārzeņus, lai veicinātu dažādību ragnarok tauku deglis uzturā. Izbaudiet spilgti oranžās vislabāk veģetārietis brokastis zaudējumu svars, mellenes, lapu zaļumus, purpura baklažānu, sarkanos kartupeļus vai rozā passionfruit.

Olbaltumvielu uzņemšana pēc fiziskās aktivitātes - video

Pieņem visu ģimeni: Varētu būt grūti pāriet uz augu ēdienu, ja to darāt atsevišķi. Centies iekarot savus bērnus un laulāto.

vislabāk veģetārietis brokastis zaudējumu svars kā noņemt sejas taukus mājās

Ja nepieciešams, pamēģiniet to nedēļu un redzēt, kā tas notiek. Ietaupiet naudu ar saldētiem un nefasētiem pārtikas produktiem: Augu bāzes ēšana nedrīkst būt dārga.

Svaigi augļi un dārzeņi ir aromātiskas, un tām ir labākā tekstūra. Bet saldēti pārtikas produkti parasti ir tikpat barojoši. Saglabājiet saldētas ogas, zirņus, kukurūzu un citas veggies uz rokām, lai iemest receptēs.

Pirkt sēklas un riekstus vairumā, lai ietaupītu naudu. Plānojiet maltītes iepriekš: Ja plānojat maltītes iepriekš, jums būs daudz veiksmīgāks ar jebkuru diētu. Tādā veidā jūs neatgriezīsieties pie vecajiem ieradumiem, kad esat izsalcis.

  • Olbaltumvielu krata svara zudums - receptes, atsauksmes
  • Uz kā balstās veselīga ēšana? Pareizas uztura pamatprincipi. Ogļhidrāti un insulīns
  • 3x tauku deglis
  • 5 nedēļas slim leju
  • Kas ir augu izcelsmes diēta? Receptes, padomi, vadlīnijas - Īpašu Diētu -
  • Riteņbraukšanas intervāla apmācība tauku dedzināšana
  • Liels sāls daudzums Noskatieties noderīgu videoklipu Nr.

Ir sagriezti veggies un svaigi augļi, kas ir gatavi greifers ledusskapī un ēdiena gatavošanai nedēļā svētdienās. Izmantojiet ēdienu pakalpojumu: Ja jums ir ļoti maz laika, lai plānotu un sagatavotu ēdienu, apsveriet iespēju izmantot ēdienu komplekta piegādes pakalpojumu vai dalības programmu.

Tā kā uz augu bāzes veidotās diētas ir kļuvušas populārākas, tās piedāvā daudzas populārākās maltīšu komplektu programmas. Un dalības pakalpojumi, piemēram, Forks Over Nails, ir arī gudri resursi. Paraugu ēdienu plāns Tātad, ko jūs novietojat pie galda, kad izvairieties no gaļas un piena produktiem?

Ir daudz iespēju.

vislabāk veģetārietis brokastis zaudējumu svars 5 htp novājēšana

Šie ir tikai daži no ēdienkartēm, kas jums varētu patikt. Iekārtas labās brokastis idejas Pirmdiena: Auzu pārslas ar riekstiem un banāniem Otrdiena: Avokado grauzdiņš ar ogu bļodu Trešdiena: Veganu cukini maize Ceturtdiena: Tofu cīnies ar sautētiem veggies Piektdiena: Augļu sulainis ar sojas proteīna pulveri Uz augu bāzes gatavotas pusdienu idejas Pirmdiena: Krēmveida brokoļu zupa padariet to krēmveida ar balto pupiņu, nevis piena produktu Otrdiena: No kukurūzas biezpiena bez piena produktiem Trešdiena: Jauktu graudu salāti ar grilētiem dārzeņiem Ceturtdiena: Svaigi sviestmaize ar avokado un šķēlēs sagrieztu veggies Piektdiena: Portobello sēņu burger Augu pamatā esošās vakariņu idejas Pirmdiena: Trīs pupiņu čili Otrdiena: Cukini nūdeles ar olīveļļu un tomātiem Trešdiena: Spageti un kotletes ar sēnēm Ceturtdiena: Baklažānu lazanja ar siera bez piena Piektdiena: Ielādēti saldie kartupeļi Tiešsaistes maltīšu plāni tiešsaistē atrodami tādās vietnēs kā Forks Over Nails par dalības maksu vai Nutrition Studies Center bezmaksas.

Izvēlnes opcijas

Augu izcelsmes diētas receptes Gatavi iet bez gaļas un piena produktiem? Izmēģiniet dažas no šīm garšīgajām augu bāzes receptēm. Veganas Red Curry Lēcu zupa ar Kale Recipe Čili un laima grauzdētas bezkaunīgās Buda kauss Veganas Vidusjūras Kvinoa Pildīti Pipari Veselu graudu mini ogu kraukšķīgie Saldie un taustes kārpu grauzdētie sakņu dārzeņi Sirsnīgs vegānu indiešu kartupeļi un lēcas ar basmati rīsu receptēm Vārds no DipHealth Uz augu bāzes martha beck svara zudums uzturs ir kļuvis populārs ne tikai veselības un medicīnas aprindās, bet arī fitnesa fanātiķu, sportistiem un vides speciālistiem.

Ja jūs pieņemat svara zudums anniston al plānu, jūs, iespējams, redzēsiet uzlabojumus tā, kā jūs izskatāties vai jūtaties.

Bet atcerieties, ka viss ir jūsu diētas kvalitāte.

Pareiza uzturs svara zaudēšanai: ēdienkarte meitenēm katru dienu

Uz augu balstīts uzturs, kas ir pilns ar apstrādātiem pārtikas produktiem, pievienotajiem cukuriem un nātriju, iespējams, nesniegs jums vēlamos rezultātus.

Labākais uzturs jums ir veselīgs uzturs, ko jūs varat izmantot ilgtermiņā.

vislabāk veģetārietis brokastis zaudējumu svars slimming ēd mini viltotais zaķis

Veiciet pakāpeniskas izmaiņas un piesaistiet reģistrēta diētas ārsta palīdzību, ja nepieciešams, lai izveidotu plānu, kas uzturētu jūs veselīgu un apmierinātu. Zema oglekļa satura un augsta proteīna veģetārie pārtikas produkti Ieteicams.