Ar pareizu uzturu ir svarīgi patērēt tīrs ūdens Es ieteiktu jums redzēt, ir daudz noderīgas un interesantas informācijas. Nekad nesamaziniet ikdienas kaloriju daudzumu līdz kcal! Tomēr jums nevajadzētu patērēt daudz ingvera, īpaši tīrā veidā, tiem, kam ir kuņģa un kuņģa -zarnu trakta slimības.

Tas palīdz sadedzināt kalorijas, un tas ir lielisks stresa mazinātājs.

Piezīme Zemādas audos veidojas lieli tauku uzkrājumi. Šis slānis atrodas tieši zem dermas.

Turklāt tam nav vajadzīgs gandrīz nekas, izņemot labu skriešanas apavu pāri un atklātu ceļu. Neskatoties uz to, pat ja tas sadedzina kalorijas, tas tiek darīts ar 10 kalorijām minūtē normālā maratona tempā. Cilvēkiem, kuri vēlas zaudēt svaru ātrāk vai vienkārši vēlas kaut ko aizraujošāku, skriešana nav labākais risinājums. Viņiem vajadzētu izmēģināt dažas labākas alternatīvas, kas ir efektīvākas. Piemēram, lecot pa virvi, braucot ar velosipēdu vai tējkannas zvanu šūpoles, sadedzina vairāk tauku nekā skriešana.

Un tie nav vienīgie. Šeit ir citi skumji svara zudums citāti, kurus jūs varētu izmēģināt, un noskaidrojiet, kurš no tiem ir vispiemērotākais.

Visiem no tiem ir noteikti ieguvumi jūsu veselībai un fiziskajam izskatam.

Braukšana ar velosipēdu - kā jūs izlemjat

Turklāt tos ir viegli izdarīt un ātri, kas ir lieliski, ja esat aizņemts un jums nav daudz laika, lai strādātu. Kaujas virves Šis vingrinājums palīdzēs uzlabot spēku, roku saķeri un līdzsvaru. Tie ir veidoti tā, ka liek vairāk strādāt un izmēģināt vairāk. Tas savukārt provocē jūs ielikt vairāk spēka un spēka, veicot vingrinājumu. Reklāma Virves palīdz jums veidot muskuļus, piemēram, bicepsu, plecus un kājas, atkarībā no tā, kādas variācijas jūs veicat.

Ir vairāki vingrinājumi, kurus varat veikt ar kaujas virvēm. Turklāt jūs varat veikt dažādas kustības, piemēram, lineāras vai apļveida.

vai riteņbraukšana sadedzina taukus visur bads pangs tauku dedzināšana

Katra kustība darbojas noteiktā muskuļu grupā. Piemēram, jūs varat mēģiniet veikt pietupienus pārvietojot virves viļņu kustībā dubultā vai pārmaiņus. Vai riteņbraukšana sadedzina taukus visur jūs varat izdarīt slamu. Paņemiet virves aiz galiem, tas deadlift dedzināt taukus ar kājām plaši viena no otras, paceliet rokas virs galvas un no visa spēka trāpiet virves uz grīdas.

Piecelieties kājās un atkārtojiet kustību vairākas reizes. Tomēr, ja vēlaties strādāt pie slīpumiem, varat veikt sānu slamu.

Sadedzināt vēdera taukus. Zaudēt vēdera taukus, veicot efektīvus vingrinājumus

Kustība ir līdzīga iepriekšējam vingrinājumam, vienkārši nedaudz salieciet ceļus un slamējiet ķermeņa pusē. Riteņbraukšana Riteņbraukšana ir labvēlīga jūsu veselībai daudzu iemeslu dēļ.

Pirmkārt, tas uzlabo jūsu elastību un muskuļu spēku. Turklāt tas palīdz jums tonizēt muguru, jostasvietu un kājas.

vai riteņbraukšana sadedzina taukus visur ātrs svara zudums ūdens ātri

Turklāt tas sūknē jūsu sirdi, padarot to stiprāku, kā arī atjauno jūsu smadzenes. Kopumā tas ir vingrinājums, kas pārbauda visu ķermeni un paaugstina jūsu veselību. Reklāma Jūs varat sākt nodarboties ar riteņbraukšanu pat tad, ja tam nav laika. Piemēram, uz darbu varat braukt ar velosipēdu, nevis braukt ar autobusu vai vadīt automašīnu.

10 vingrinājumi, kas sadedzina vairāk kaloriju nekā skriešana

Tas ir veselīgāk un ietaupa jūsu naudu. Jūs to varat iegādāties vienu no šiem saliekamajiem velosipēdiem ērti ievietot savā birojā, somā vai automašīnā un pagaidiet tur, līdz nākamreiz to vajadzēs. Turklāt tos ir lieliski nēsāt līdzi, ja dodaties ceļojumā un vēlaties tur braukt ar velosipēdu.

Tās ir ne tikai funkcionālas, bet arī pieejamas. Statiskais velosipēds Gadījumā, ja jums nepatīk iepriekšējā iespēja, jūs vienmēr varat iegādāties statisku velosipēdu un izmantot to mājās. Velo sprintu veikšana būtu jauka alternatīva skriešanai. Jūs varētu sadedzināt daudz kaloriju tikai 60 sekundēs smagā riteņbraukšanā.

Tas, kas jums jādara, ir pedālis, cik ātri vien iespējams, 60 sekundes, pēc tam pakāpeniski atgriezieties lēnā tempā.

3 VINGRINĀJUMI, KAS SADEDZINA VAIRĀK TAUKU NEKĀ SKRIEŠANA - FIZISKĀ SAGATAVOTĪBA 2

Atkārtojiet to dažas reizes, un dažu minūšu laikā jūs sadedzināsiet simtiem kaloriju. Reklāma Tauku riepu riteņbraukšana Vai arī, ja vēlaties kaut ko jaudīgāku un prasīgāku, varat izmēģināt tauku velosipēdu ar velosipēdu. Iemesls tam ir pašas riepas. Atšķirībā no parastās riepas, tās ir lielākas un resnākas. Tādējādi, lai pārvietotos, pedāļiem ir jāpievieno vairāk enerģijas.

Tātad jūs sadedzināsiet vairāk kaloriju, ap stundā velosipēdu vai 25 minūtē.

Kā padarīt reljefa korpusu: sadedziniet taukus uz vasaru! Kā padarīt skaistu ķermeni mājās

Tā ir milzīga atšķirība no jebkura cita šī saraksta uzdevuma vai jebkura cita. Burpees Reklāma Šī ir vingrinājumu, precīzāk atspiešanās un tupēšanas lēcienu kombinācija. Tas ir intensīvs un prasa daudz spēka un izturības.

vai riteņbraukšana sadedzina taukus visur ufc svara zudums izaicinājums

Tāpēc tas ir lieliski piemērots izturības un līdzsvara veidošanai. Turklāt jūs strādājat visu ķermeni, lecot, tupot un veicot atspiešanos, tāpēc tiek izmantoti gandrīz visi ķermeņa muskuļi.

Tā ir lieliska iespēja zaudēt svaru, kā arī uzlabot fizisko izturību. Burpees vingrinājuma veikšanai nav nepieciešams īpašs aprīkojums vai daudz vietas.

vai riteņbraukšana sadedzina taukus visur kā salauzt taukus kājās

Tos var izdarīt savā dārzā, uz balkona, sporta zālē - visur, kur jums ir pietiekami daudz vietas, lai lektu. Ja jūs tos veicat dažus atkārtojumus un apvienojat tos ar citiem vingrinājumiem, gala rezultāti būtu pārsteidzoši.

4 vingrinājumi brīvā dabā, lai aizstātu sporta zāli šovasar

Tas attiecas gan uz ķermeņa uzbūvi, gan uz garīgo veselību. Tātad, kā jūs darāt burpees? Nu, vispirms jums vajadzētu nokļūt tupus stāvoklī līdz galam, ar rokām blakus. Otrkārt, nospiediet kājas uz aizmuguri un nokļūstiet uz augšu. Veiciet ātru virzību uz augšu, pēc tam atgriezieties pirmajā pozīcijā. No šejienes jūs pacelsieties augstu un piezemēsieties tupus.

vai riteņbraukšana sadedzina taukus visur nakti tauku dedzināšana šķidro bumbu

Atkārtojiet dažas reizes. Ja vēlaties maksimālu potenciālu, minūtes laikā veiciet tik daudz burpees, cik vien iespējams. Ja izdarīts pareizijūs varētu sadedzināt apmēram 10 kalorijas minūtē.

Šos trīs vingrinājumus var veikt kombinācijā ar citiem.

  1. 4 vingrinājumi brīvā dabā, lai aizstātu sporta zāli šovasar
  2. Lai iegūtu rezultātu, ir jāievēro daļējas un biežas maltītes, izraisot aktīvas izmaiņas organismā: Tiek uzsākti apmaiņas procesi.
  3. Vīriešu tauku dedzināšana padomi
  4. Sadedzināt vēdera taukus. Zaudēt vēdera taukus, veicot efektīvus vingrinājumus

Viņi sadedzina vairāk tauku nekā skriešana, bet, ja tos apvienosiet, jūs vai riteņbraukšana sadedzina taukus visur labākos rezultātus. Vēl labāk, tiem nav vajadzīgs daudz laika, turklāt tos var veikt gan iekšpusē, gan ārpusē, kas ir lieliski piemērots aizņemtiem cilvēkiem vai ja laika apstākļi nedarbojas jūsu labā.

Kādu velo izvēlēties, jaunu vai €“lielotu?

Kopumā nav attaisnojuma vismaz tos neizmēģināt. Uzņemiet kadru un redziet, kas notiks. Galu galā jūsu veselība ir vissvarīgākā vērtība, kas jums ir, un jums nevajadzētu par to slinkot. Populārākas Posts.