Vidukļa izmērs, kas lielāks par 35 collām sievietēm un lielāks par 40 collām vīriešiem, nozīmē lielāku saslimšanas risku. Ja jūs to dzersiet mazās devās, tad ķermenim nebūs kaitējuma, un no vēdera no alus neparādīsies tauku nogulsnes. Ja esat pieredzējis sportists, jūs, iespējams, katru nedēļu varat izturēt jauktu kardio un svaru no piecām līdz divpadsmit stundām.

Bieži uzdotais jautājums, ko man jaunie klienti uzdod katra gada sākumā, ir kādi ir labākie treniņi svara zaudēšanai un tauku sadedzināšanai?

triki lai sadedzinātu kuņģa taukus

Realitāte ir tāda, ka uz šo jautājumu nav viennozīmīgas atbildes, taču ir veidi, kā maksimāli palielināt kaloriju un tauku daudzumu, ko jūs patērējat sportojot. Šajā rakstā es izpētīšu, kurš vingrinājumu veids patērē visvairāk kaloriju, un kāpēc tas var nebūt svarīgi, kad runa ir par tauku zaudēšanu. Es jums sniegšu arī 10 aktivitāšu sistēmu, kuras jūs varat veikt katru dienu un kas palīdzēs jums maksimāli palielināt sadedzināto tauku daudzumu jā, pat vēdera taukus.

Vingrinājumi kuņģī

Kāds vingrinājums sadedzina visvairāk tauku? Pirms tieku pie gaļas, ļaujiet man lauzt mītu: neviens vingrinājums nededzinās vairāk vēdera tauku. Tā ir skumja patiesība, es zinu. Dažādiem vingrinājumu veidiem ir atšķirīga vielmaiņas ietekme uz ķermeni. Tas nozīmē, ka daži vingrinājumu veidi patērē vairāk kaloriju, kamēr jūs tos darāt, un citi veidi patērē mazāk. Ja jūs meklējat tīru kaloriju patēriņu, zinātne ir skaidra: dažas darbības sadedzina vairāk nekā citas.

Vingrinājumi, piemēram, svara treniņš, nedeg tik daudz kā sirds, bet tiem ir pēcdzemdību efekts.

triki lai sadedzinātu kuņģa taukus

Diemžēl, ja jūs meklējat neto tauku zudumu, jums, iespējams, būs jāņem vērā vairāki mainīgie papildus tam, kādu vingrinājumu jūs veicat piemēram, miegs, atpūta, uzturs un stresa pārvaldība. Pagaidām es izpētīšu visvairāk un vismazāk kalorijas patērējošos vingrinājumu veidus, un es jums pastāstīšu, kā tos padarīt vēl kaloriju patērējošākus.

Lecamaukla — kalorijas stundā ja lecat ar izlaidumiem minūtē Bonusa apdegums: Kā izrādās, šī mazā virve patiesībā ir liela laika tauku deglis.

triki lai sadedzinātu kuņģa taukus

Mēģiniet izmantot svērto lecamo virvi, lai vēl vairāk piesaistītu rokas un plecus. Reklāma 2.

Cik kaloriju ir jūsu mīļākie kokteiļi un kā tos sadedzināt - Diagnostikai

Jo vairāk tu sevi spiedi šo sprintu laikā, jo lielāks ir apdegums. Tas ir HIIT veids, slavens kardiotreniņu veids, kas patērē vairāk kaloriju minūtē nekā līdzsvara stāvoklis.

  • Ātrs ceļš uz tauku zudumu fitera
  • Precīzāka ķermeņa tauku procentuālā daudzuma aprēķināšana Ķermeņa tauku procentuālais daudzums ir ķermeņa tauku masa, kas dalīta ar kopējo ķermeņa masu, kurā ietilpst visa pārējā muskuļu, kaulu, ūdens u.
  • Metabolisms: kā to panākt ar pilnu ātrumu
  • 10 LABĀKIE TRENIŅI SVARA ZAUDĒŠANAI UN TAUKU SADEDZINĀŠANAI - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA
  • Lēns svara zudums whole30
  • Caureja Koncentrēšanās trūkums Šie simptomi var ilgt līdz vienai nedēļai, un daži cilvēki var priekšlaicīgi pārtraukt ketogēno diētu.

Mērķis ir 30 sekundes atpūtas ik pēc 90 sekundēm sparinga. Vēlreiz ievērojiet HIIT principu.

10 padomi, kā iegūt dzīvokli kuņģī

Lai vairāk lāpu treniņa laikā un pēc tā, pievienojiet īsus sprinta sprādzienus savā skrējienā. Es iesaku saglabāt darba un atpūtas attiecību 2: 1, lai pēc iespējas vairāk izdegtu.

triki lai sadedzinātu kuņģa taukus

Piemēram, ja skrienat 60 sekundes, staigājiet 30 sekundes. Lai iegūtu vislabākos rezultātus, pārliecinieties, ka veicat šķidruma ķēdi un neapstājas atpūsties starp katru kustību. Es iesaku pārslēgties starp ķermeņa augšējo un apakšējo kustību, lai jūs varētu turpināt vingrināties ilgāku laika periodu. Mēģiniet veikt kettlebell šūpoles, kettlebell squats un kettlebell push preses.

  • 3 kg tauku zudums
  • Ralfs Tātad jūs esat nolēmis zaudēt svaru.
  • Alus vēders: kā atbrīvoties. Alus vēders: cēloņi un sekas Kā noņemt alus vēdera taukus
  • Kā nokļūt plakano vēderu - Spēks -
  • Hcg pirmajā nedēļā nav svara zudums
  • Kā atbrīvoties no zemākajā vēdera taukiem by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Kamēr mums visiem ir dažādi ķermeņa veidi un dažādas vietas, kurās mēs uzglabājam lieko tauku daudzumu, ir viena joma, no kuras cieš lielākā daļa sieviešu: apakšējā vēdera daļa.

Pēc tam, pabeidzot trīs kustības, atpūtieties 15 līdz 20 sekundes. Pēc tam pārejiet uz 15 sekunžu sprintiem un 45 sekundēm atpūtas un pēc tam veiciet 20 sekunžu sprintu 40 sekunžu atpūtu. Neaizmirstiet panākt pretestību progresa laikā.

Related Content

Airēšanas mašīna — kalorijas stundā pie vatiem, ko varat pārbaudīt mašīnā Reklāma Bonusa apdegums: Lai iegūtu maksimālu kaloriju sadedzināšanu, airējiet ātri ar vienas minūtes intervālu vati un veiciet 30—60 sekunžu aktīvās atpūtas periodus, mainot tupus, atspiešanās un dēļus.

Lai triki lai sadedzinātu kuņģa taukus ante, turiet hanteli katrā rokā, lai arī jūsu ķermeņa augšdaļa tiktu iedarbināta.

Drink one cup before breakfast for 7 days and your belly fat will melt completely

Un koncentrējieties uz saliktajām kustībām, kas nodarbina vairāk muskuļu grupu vairāk locītavās, piemēram, strupceļš un augšējā spiede.

Pārsteigums pārsteigums, svara treniņš ierindojas diagrammas apakšdaļā, un jūs varētu domāt, vai kardio ir labāk nekā svara treniņš svara zaudēšanai. Ļaujiet man uz to atbildēt.

"+a.rawdata.videos[f].label+'

Vai kardio ir labāk nekā svara treniņš svara zaudēšanai? Un atbilde ir Reklāma Jā, ja jūs vēlaties redzēt šo skaitli skalas kritumā, sirdsdarbība padarīs labāku darbu nekā svara treniņš.

triki lai sadedzinātu kuņģa taukus

Piemēram, Kopenhāgenas universitātes pētījumā tika aplūkota riteņbraukšanas ietekme uz darbu, salīdzinot ar sitienu ar trenažieru zāli svara zaudēšanai cilvēkiem ar lieko svaru. Pārsteidzoši, ka grupa, kas brauca ar velosipēdu, piedzīvoja vislielāko svara zudumu.

Vai sodas uzdzert taukus uz vēdera?

Vai tas nozīmē, ka, veicot sirdsdarbību piecas reizes nedēļā, sadedzinās visvairāk tauku? Nav nepieciešams. Galvenais jautājums, koncentrējoties tikai uz sirdsdarbību, mēģinot zaudēt svaru, ir tas, ka, apvienojot garas sesijas ar ikdienas kaloriju deficītu ēdot mazāk kaloriju nekā patērējam katru dienuneizbēgami rodas muskuļu zudums.

Lielāks muskuļu audu daudzums ir saistīts ar daudziem ieguvumiem, piemēram, palielinātu vairogdziedzera darbību kas arī veicina vielmaiņuuzlabotu cukura līmeni asinīs kas savukārt palīdz zaudēt taukussamazinātu stresa līmeni kas veicina ne tikai veselību, bet arī arī tauku zudums un uzlabota enerģija kas ļauj biežāk neizlaist treniņus vai uzkodas ar mierīgu ēdienu.

Atrisinājums: apvienojot svara treniņu ar HIIT kardio.

Par Squats

Jauns Veikas meža universitātes pētnieku pētījums liecina, ka svara treniņu apvienošana ar zemu kaloriju diētu saglabā tik nepieciešamo liesās muskuļu masu, kuru var zaudēt, veicot aerobos treniņus. Cik man vajadzētu vingrot, lai zaudētu svaru?

triki lai sadedzinātu kuņģa taukus

Atbilde uz šo jautājumu ir ārkārtīgi personiska, un tajā jāņem vērā apsvērumi: Jūsu pašreizējais vingrinājumu līmenis Jūsu spēja atpūsties un atgūties diktē miegs un stress Jūsu diēta Tas nozīmē, ka laba ideja, lai sāktu tauku zaudēšanas braucienu, būtu izvēlēties vienu no top 3 kaloriju sadedzināšanas aktivitātēm, kuras esmu uzskaitījis iepriekš, un triki lai sadedzinātu kuņģa taukus to ar dažām svara treniņu sesijām katru nedēļu.

Ja esat iesācējs, sāciet ar vienu stundu katru nedēļu un veidojieties atbilstoši savai pašsajūtai. Ja esat pieredzējis sportists, jūs, iespējams, katru nedēļu varat izturēt jauktu kardio un svaru no piecām līdz divpadsmit stundām.

Kā atbrīvoties no zemākajā vēdera taukiem

Atkal nav vienotas pieejas, kas derētu visiem. Eksperimentējiet un uzziniet, kas jums vislabāk der. Reklāma Vairāk par svara zaudēšanu.