Intervāla apmācība tiek uzskatīta par vienu no efektīvākajām, kurā pārmaiņus vingro zemas un augstas intensitātes vingrinājumi. Jebkurā gadījumā visam iepriekš minētajam jābūt sarežģītam un regulāram. Daži to apgalvoresna riteņbraukšanaiekšziema var sadedzinātkrietni virs kalorijasstundā, atkarībā no reljefa un apstākļiem. Es tikai vēlos, lai tas turpinātu.

Riteņbraukšana brīvā dabā Vai jūs sapņojat zaudēt svaru? Ko jūs darāt šīs lietas labā? Vai jūs ievērojat stingru diētu un pastāvīgi saņemat nepietiekamu uzturu? Vai esat kādreiz domājuši par sportu? Vai arī jūs nevarat piespiest sevi mērķtiecīgi veikt dažādus vingrinājumus?

Stacionārs velosipēds ar nelielu piepūli 75 kalorijas Stacionārs velosipēds ar enerģiskām pūlēm kalorijas Spin klase telpās ar nelielu piepūli kalorijas Iekštelpās Spin klase ar enerģiskām pūlēm kalorijas kalorijas Tauki sadedzina velosipēdu, kas sadedzinātas 1 jūdzes braucienā Vidējs cilvēks, iespējams, sadedzinās mazāk nekā 50 kalorijas, braucot ar jūdzi ar mērenu piepūli vieglā kursā.

Ja jūs domājat, cik daudz kaloriju jūs īpaši sadedzināsiet, braucot vienu jūdzi ar velosipēdu, ziniet, ka atbilde lielā mērā ir atkarīga no: Cik grūti vai viegli ir nobraukt maršrutu Cik daudz pūļu jūs pieliekat braucienam Cik ilgs laiks vajadzīgs, lai nobrauktu jūdzi - lielākā daļa cilvēku jūdzi var nobraukt ar velosipēdu mazāk nekā piecās minūtēs Jūsu ķermeņa kompozīcija MPH un kaloriju apdegums Tas, cik ātri jūs braucat, ietekmē to, cik daudz kaloriju jūs sadedzināt, ņemot vērā piepūli, kas nepieciešama ātruma palielināšanai.

tauki sadedzina velosipēdu

Desmit MPH tiek uzskatīts par nesteidzīgu tempu, MPH tiek uzskatīts par mērenu tempu, un virs tā ir enerģisks temps. Ņem vērā reljefu un slīpumu; 10 MPH faktiski var būt enerģiskas pūles, ja jūs pārvietojaties ar kājām pa stāvu kalnu vai pārvietojaties pa bedrainu taku, tāpat kā 14 MPH var būt neliela piepūle, ja jūs ātri dodaties lejā pa lielu kalnu.

Citi faktori Velkot velosipēda piekabi vai nostiprinot kravu uz velosipēda, tiks palielinātas pūles, kas nepieciešamas, lai brauktu, un līdz tauki sadedzina velosipēdu to iespējamā kaloriju sadedzināšana.

Smagāks velosipēds var arī prasīt vairāk pūļu, lai brauktu nekā vieglāks velosipēds.

tauki sadedzina velosipēdu

Jūsu kā riteņbraucēja pieredze diktēs arī braucienā sadedzināto kaloriju skaitu, jo, braucot ar velosipēdu, ir jāpieliek lielākas pūles, ja neesat pieradis pie šīs aktivitātes.

Bike savu ceļu uz labāku veselību Riteņbraukšana nodrošina labu aerobikas treniņu, kas izaicinās jūs, kā arī sniegs svarīgus ieguvumus veselībai. Tāpat kā jebkura kardio aktivitāte, jo biežāk braucat ar velosipēdu, jo lielāks un ātrāks spēks pieaugs.

tauki sadedzina velosipēdu

Kā papildu bonuss velosipēds var radīt vai winstrol sadedzina ķermeņa tauku kaloriju sadedzināšanu nekā citi mazāk intensīvi kardio treniņi.