Labākais šajā jautājumā ir jogas, peldbaseins, Bodyflex, Aqua Aerobics. Rokas, lai atjaunotu galvu līdz grīdas dziļumam. Mozhlivo zālēs crossfit. Lielākā daļa vingrinājumu nepalīdzēs tikt galā ar viscerālajiem taukiem, bet bodyflex darbojas labi.

Kad jūtaties nosusināti, bet tomēr vēlaties vingrot, mēģiniet samērcēt pietiekami daudz enerģijas horizontālam treniņam.

kā noņemt krūšu tauku dabiski pievienojiet tauku degli

Tas, ka jūs gulējat, nenozīmē, ka jūs nevarat sadedzināt papildu kalorijas, tonizēt un saraut seglu somas vai mīlas rokturus. Pievelciet tauki sadedzina no kājām tonizējiet rokas un krūtis, aizpildot kaloriju dedzinošas krūšu preses, izmantojot hanteles svaru.

stiepļu zobu svara zudums vai karstā ūdens sadedzina taukus organismā

Guliet uz muguras un lēnām, izmantojot rokas un krūšu muskuļus, paceliet hanteles svaru griestu virzienā, līdz rokas ir pilnībā izstieptas. Nolaidiet svaru līdz krūtīm un atkārtojiet šo vingrinājumu, līdz muskuļi ir noguruši. Mērķis ir veikt astoņus līdz 20 atkārtojumus katram jūsu izpildītajam komplektam, iesaka Amerikas Sporta medicīnas koledža.

Kusties vairāk!

Noslīpējiet topošo sešu paciņu, pabeidzot virkni kaloriju tērējošu vēdera vingrinājumu, guļot uz muguras. Alternatīva - neapstājoties, lai atpūstos starp komplektiem - hanteles gurkstēšana, kāju celšana, turot kājas taisni, velosipēds, slīpi gurkstēšana, guļot uz sāniem, un domkrata kranči.

kā jūs noņemt viscerālo tauku sadedzināt tikai taukus kas nav muskuļi

Pilnīga domkrata gurkstēšana, guļot uz muguras, paceļot ceļus uz krūtīm un ar taisnām rokām pieskaroties potītēm. Lēnām nolaidiet kājas, rokas un galvu atpakaļ uz zemes, līdz atkal esat guļus stāvoklī. Atkārtojiet vingrinājumu, līdz nogurums iestājas.

VIDEO: vēdera noņemšana

Apgulieties uz sāniem un pilnībā paceliet kājas, lai pievilktu un tonizētu seglu somas laukumu - un sadedzinātu papildu kalorijas. Lai palielinātu pretestību, izmantojiet potīšu svarus.

Lēnām paceliet vienu kāju, turot to taisni, augšup pret griestiem un nolaidiet atpakaļ uz leju, līdz tā pieskaras jūsu otrai kājai, kas pieskaras grīdai. Atkārtojiet šo vingrinājumu, līdz muskuļi nogurst, tad dariet to ar otru kāju.

Nostipriniet muguras lejasdaļu, veicot guļus gultas pagarinājumus uz grīdas.

Autors: Sadie Hampton Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Samaziniet potīšu tauku daudzumu diētas un fiziskās aktivitātes laikā. Kas ir sveces?

Apgulieties uz vēdera un novietojiet rokas aiz galvas. Izmantojot muguras lejasdaļas muskuļus, lēnām paceliet ķermeņa augšdaļu no grīdas pēc iespējas augstāk.

Turiet šo pozīciju apmēram piecas sekundes un atkārtojiet vingrinājumu, līdz jūtat nelielu apdegumu muguras lejasdaļā. Jums vajadzīgās preces.