Galvenais nosacījums ir darīt visu ātri. Vislabāk tos veikt sporta zālē ar svaru. Vingrojiet ne vairāk kā reizes nedēļā.

MARTHA ♥ PANGOL, ASMR RELAXING ECUADORIAN FULL BODY MASSAGE TO SLEEP, مساج

Viens no harmonijas kritērijiem ir plāns viduklis. Ikdienas vēdera vēdera vingrinājumi un vēdera muskuļi palīdzēs samazināt vidukļa izmēru. Instrukcija 1 Stāvieties taisni, salieciet rokas pie elkoņiem un novietojiet tos krūšu līmenī.

Plāns viduklis, kā sasniegt - efektīvas metodes

Ieelpojot, lecot un pagriežot: gurnus pa labi, ķermeni pa kreisi. Ar izelpošanas lēcienu atgriezieties sākuma stāvoklī. Nākamajā vietā ieelpojiet, pagrieziet uz otru pusi.

kāpēc tauku zudumu palēnināt

Atkārtojiet uzdevumu 40 reizes. Ar izelpu, nolieciet ķermeni pa kreisi, izstiepiet labo roku virs galvas.

  • Kā samazināt vidukli nedēļā - Fitnesa centri
  • Bikšu modeļi pilnām kājām. Bikses sievietēm ar aptaukošanos: stilīgi modeļi un loki
  • Svara zudums bucks county pa
  • Tauku zudumu pārtikas saraksts
  • Skaistas sēžamvietas: efektīvs vingrinājums un pareiza uzturs. Efektīvi vingrinājumi sēžamvietā

Pēc ieelpošanas atgriezieties sākuma stāvoklī. Atkārtojiet slīpumu pa labi. Izveidojiet 20 līkumus katrā virzienā.

30 dienu svara izaicinājumu saraksts

Ieelpojot, pagrieziet ķermeni pa labi, gurni paliek kustīgi. Ar izelpu atgriezieties sākuma stāvoklī. Ieelpojot, paņemiet pa kreisi.

cik daudz tauku jūs sadedzināt tukšā dūšā

Atkārtojiet uzdevumu 20 reizes katrā virzienā. Ar izelpu, nolieciet ķermeni atpakaļ, paceliet kājas virs grīdas 45 grādu leņķī, paplašiniet rokas pie jums.

Swing jūsu ass mājās

Celma nospiediet un turiet ķermeņa stāvokli 1 - 2 minūtes. Uz ieelpošanas gulieties uz muguras un atpūtieties. Paceliet ķermeni un izstiepiet rokas uz kājām. Turiet šo pozīciju 1 minūti.

kā jūs noņemat taukus no kuņģa

Izelpot, uzkāpt uz grīdas un atpūsties. Atkārtojiet vingrinājumu, bet nomainiet kāju stāvokli: iztaisnot tās. Turiet pozu uz 1 minūti.

Vingrinājumi, kas dod maksimālu efektu

Ar izelpu pilnībā atpūsties. Ieelpojot, griezieties ap jostasvietu un novietojiet kājas labajā augšstilbā. Ar nākamo ieelpot, pagrieziet pa kreisi.