Mēs atņemam rokas 20 reizes. Pamata svara zaudēšanas treniņš ietver: lēcienu komplekss jūs varat lēkt ar virvi, vismaz 50 reizes, un bez tās - vairāk nekā reizes ; skriešana vienā vietā, ceļgalu pacelšana augstu šis vingrinājums ir ļoti efektīvs veids, kā cīnīties ar lieko svaru, kā arī piešķir toni visam ķermenim , lai sāktu, skrējiena ilgumam jābūt vismaz 15 minūtēmzemādas tauku sadedzināšanas process.

slaidas rokas bez svariem

Pastaiga pa skrejceliņu, bet ar nelielām trenažiera korekcijām Kas tad ir šīs korekcijas? Nekas īpašs, tikai paceliet skrejceliņu par grādiem.

slaidas rokas bez svariem

Ar aci Jūs nepamanīsiet lielu atšķirību, bet vingrojumu izpildes laikā šī atšķirība būs jūtama. Redziet, vingrojumu izpilde uz taisna skrejceliņa ir laba tādā gadījumā, ja Jūs vēlaties svaru saglabāt, vai samazināt ļoti pakāpeniski un lēni.

Pārtika un dzērieniPamatēdiens gramus sāls: cik daudz ēdamkarotes.

Tas tā nav, ja Jūsu nodarbības tiek veiktas uz slīpa trenažiera. Slīpā virsma ātrāk sadedzina taukus.

slaidas rokas bez svariem

Tā kā Jūsu ķermenis nav pieradis pie pastaigas šādā virsmā, tam ir jāpieliek piepūle, kas savukārt sekmē lieko kilogramu zaudēšanu. Tādā veidā Jūs ne tikai iegūsiet slaidas kājas, bet arī zaudēsiet svaru.

Mēs ieteiktu Jums veikt šo vingrinājumu minūtes dienā, dienas nedēļā, bet Jūs varat izvēlēties savus treniņus atbilstoši savam fiziskās sagatavotības līmenim un spēkiem attīstoies varat palielināt savu treniņu slodzi.

Pakāpieni Pakāpieni ir viens no sadzīvē pieejamām lietām, kas palīdz kāju muskulatūru nostiprināt un līdz ar to arī iegūt slaidas kājas. Slaidas rokas bez svariem nu sporta zālē uz soliņa, vai mājās uz ķeblīša veiciet pavisam vienkāršu vingrinājumu — vispirms ar vienu kāju uzkāpiet uz soliņa, tad pielieciet blakus otro kāju tā, lai jūs stabili stāvētu uz soliņa virsmas.

Vingrinājumu komplekts svara zaudēšanai mājās sievietēm un vīriešiem

Tad vienu pēc otras abas kājas nolieciet atpakaļ uz grīdas. Izpildiet šo vingrinājumu 5 minūtes bez apstājas un šī vingrojuma laikā abas rokas turiet uz vidukļa sānu pozīcijā.

slaidas rokas bez svariem

Ja piecas minūtes bez pārtraukuma ir pārāk ilgi priekš jums, sāciet ar 3 minūtēm, mazliet atpūtieties un tad izpildiet vingrinājumu atlikušās divas minūtes. Redziet, nav nemaz tik sarežģīti tikt pie slaidām kājām.

slaidas rokas bez svariem

Uzsāciet šo divu vingrojumu programmu un veiciet tos nākošās divas nedēļas: jūs noteikti pamanīsiet lielu atšķirību jūsu kāju izskatā pirms un pēc.