Tie, kuriem ir augstāks fitnesa līmenis, var pacelt kājas, lai apakšstilbi un grīda būtu paralēli. Nevajag svārstīties.

Kad jūs mēģināt nomest mārciņas, jūsu treniņiem ir ne tikai lielisks veids, kā nolaist tvaiku pēc grūts dienā; Viņi arī ir galvenā daļa sasniegt jūsu mērķa svaru.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Tātad, kas notiek, lai dotu jums visvairāk sprādziena jūsu kaloriju dedzināšana buks? Bet tāpēc, ka jūs esat ieguvuši mērķus sasniegt, mēs jautājām ekspertiem, kā jūs varat veikt lielāko daļu katru pārvietot-un mašīnu, sporta zālē, lai jūs varētu max no jūsu kaloriju apdegums. Jebkura treniņa spilgti line ēšana vidējā svara zudums 1.

badā dedzināšana tauki

Izvairieties Zombie Mode ar pārtraukumiem Vai jums jūsu sirds noteikt pēc lēciena elipsveida, skrejceļš, vai stiprums apmācību, mēģiniet par pozitīvu darbu-to-atpūtas attiecība, saka Maiks Wunsch, CSCS, treneris pie Rezultāti Fitness, Newhall, Kalifornijā.

Tas nozīmē, ka strādājot pie 80 līdz 90 procentiem no jūsu maksimālo sirdsdarbība 30 sekundes un atpūtas 30 sekundes pie 70 procentiem no jūsu max sirdsdarbība. Izmantojiet sensoru uz kardio mašīnu vai uzmontēta monitoru pārbaudīt jūsu sitieniem minūtē. Ja jūs apmācīt vienmērīgā tempā, jūs bieži īstenot vidēja piepūli, lai temps sevi caur treniņa.

Tauku Dedzināšana – Kā Zaudēt Svaru

Bet, ja jūs izmantojat intervālus, Jūsu sirdsdarbība iet daudz augstāka un tapas jūsu kaloriju apdegums. Ierobežot Jūsu atpūtai Tā sadedzinot kalorijas ir par saglabājot savu sirdsdarbība up, ilgi atpūtas periodi nav jūsu draugs.

Mēģināt noķert elpu 30 līdz 60 sekunžu pārtraukumu laikā, saka Kernen. Uzstādiet taimeri uz jūsu tālruni, lai jūs precīzi zināt, kad ir pienācis laiks, lai push to vēlreiz. Nelietojiet mašīnas Pre-Set "svara zaudēšanu" programma Šīs programmas kardiotrenažieriem var veikt minējumus no jūsu sviedru sesijas, bet izvēlēties savu programmu gudri. Par "svara zudumu" vai "tauku zudums" programmas, lai jūsu sirds likmi aptuveni 55 procentiem sadedzināt taukus zemāku kājās jūsu maks, bet kardio programma saglabā jūsu sirds likmi aptuveni 75 no jūsu max, saka Kernen.

12 veidi, kā sadedzināt vairāk kaloriju jebkura treniņa laikā

Tas varētu būt atšķirība starp sadedzinot kalorijas vai kalorijas, viņš saka. Jo lielāks jūsu sirdsdarbība, jo vairāk skābekļa jūsu organisms izmanto, un jo vairāk kaloriju jūs apdegums.

  • Efektīva kardio svara zaudēšanai. Uzlabots kardio tauku sadedzināšanas treniņš vīriešiem
  • Kā noņemt vaigu taukus dabiski
  • Plexus 60 dienu svara izaicinājums
  • Labākais veids kā sadedzināt tauku pārtraukšanu
  • Nē, jūs nevarat mērķēt uz vēdera taukiem, taču šie 7 vingrinājumi dedzinās visu ķermeni
  • Nav svarīgi, kāda veida slodze tiek izvēlēta, galvenais ir tas, ka fiziskās aktivitātes ietekmē visas galvenās muskuļu grupas.
  • 12 veidi, kā sadedzināt vairāk kaloriju jebkurā treniņā | ipprojekts.lv
  • Avis onetwoslim

Jūs varat atrakstīties jebkurā laikā. Uz skrejceļš 4.

WTF ir AB Doer 360 un vai tas varētu darboties?

Hit Hills Sprinta nav vienīgais veids, kā iegūt jūsu sirdsdarbība up uz kāmju riteņa. Mēģiniet palielināt slīpums uz skrejceļš no trim līdz pieciem procentiem, nevis no pagriešanas up ātrumu, saka Kernen.

Jo lielāks slīpums, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināt, pat bez iet ātrāk.

Plus, ņemot jūsu slīpums augšu robs, jūs iesaistīties dažādas muskuļus, nekā jūs darīt uz līdzena ceļa, kura papildina papildus izaicinājumu. Kā jums ērtu kājām saglabājot ātrumu zem četru mph vai skriešanas ar ātrumu starp pieciem un sešiem mphtajā sadedzināt taukus zemāku kājās, jūs varat pakāpeniski palielināt to.

Bet pievērsiet uzmanību pazīmēm, kas jums ir mašīna kas ir pārāk stāvas, viņš saka. Ja jums ir nepieciešams turēt uz skrejceļš, paziņojums jūs krīt tālāk atpakaļ uz jostas, vai arī justies kā jūs noliekties pārāk tālu uz priekšu, jums ir nepieciešams, lai panāktu slīpums uz leju mazliet.

Stop Being Basic Jūs varētu palēnināt skrejceļš uz leju, lai ņiprs staigāt atpūtu laikā intervālos, vai jūs varētu mēģināt veikt savu ātrumu ceļu uz leju piemēram, no viena līdz diviem mph un veicot pastaigu lunges.

Efektīva kardio svara zaudēšanai. Uzlabots kardio tauku sadedzināšanas treniņš vīriešiem

Tā lunging prasa savu kvadrociklu, glutes un muguras lejasdaļas izdarīt daudz vairāk spēka, nekā viņi ejot, jūs sadedzināt vairāk enerģijas jūsu pārtraukuma laikā, saka Kernan. Elipsveida 6. Iesaistīt savu ieroču Ja jūs vienkārši atpūšas rokas uz elipsveida rokturiem, jūsu vienīgais darba savu mazāku ķermeņa. Bet pavelkot tos ar katrā solī, jūsu muskuļi būs sūkāt vairāk skābekļa no jūsu asinīs, kas liek jūsu sirds un asinsvadu sistēmu, lai izmantotu vairāk enerģijas, saka Wunsch.

Tas nozīmē, ka jūs simpātiju vairāk kalorijas.

Zaļā tēja, sulas, kafija bez cukura. Brokoļu biezeņa zupa ar grauzdiņiem. Dārzeņu borščs.

Padarīt jūsu kājas vairākus uzdevumus, Kad mainās slīpums un solis norādījumus par elipsveida, jums izmantot dažādus muskuļus. Tātad, lai gan daži muskuļi strādā, citi atpūsties. Tas ļauj izmantot pie augstākas intensitātes ilgāk, kuru, jūs uzminējāt, palīdz simpātiju kalorijas, saka Kernen.

Jo dzīvoklis stāvoklī, jūsu kvadracikli darīt lielāko daļu darbu, viņš saka. Un max slīpa stāvoklī, jūsu glutes un teļu uzņemties atbildību. Lai iegūtu vislabāko no šīs mašīnas, aizstājējs starp plakanu stāvokli un max nogāzē.

Efektīvi svara zaudēšanas treniņi

Pēc tam, lai saņemtu savu hamstrings par pasākumiem, pievienot intervālus atpalikušajiem soļus. Uz stacionāro velosipēds 8. Pārbaudiet Jūsu mīt pedāļus veidlapas Daudzi cilvēki vienkārši nogrūst uz pedāļiem un nedomāju par to vilciens uz augšu. Bet, ja jums koncentrēties uz velkot pedāļi uz augšu, arī jūs iesaistīties savu gūžas saliecēja, kas parasti ir atstāta sadedzināt tauku ķēdes apmācību, viņš saka.

veselīgi pārtikas produkti lai sadedzinātu taukus

Koncentrējoties uz vilkšanas un stumšanas kustībā, jūs iesaistīt vairāk muskuļus, kā arī varēs ciklu ātrāk. Tagad jūs droši vien zināt, ka vairāk muskuļi jūs izmantojat, jo grūtāk jūsu sirds ir jāstrādā transportēt skābekli uz tiem, un, voila, jūs sadedzināt vairāk kaloriju. Saņemt jūsu kājām Vieglākais veids, kā strādāt vairāk kāju muskuļus un izmanto vairāk enerģijas par velosipēds ir piecelties. Kad jūs sēdēt un pedāļu prom, jūsu kvadracikli darīt lielāko daļu darba, bet, kad jūs piecelties, jūs aktivizēt savu teļiem un kodols, kā arī.

No kāpņu Stepper Nelietojiet ieslēgties uz roku Rails Atcerieties, ko mēs teicām par skrejceļš? Tas pats attiecas uz kāpņu Stepper. Ja jūs izmantojat savu rokas turēt sevi uz augšu, tas padara kāpšana vieglāk, jo jūsu kājas nedara darbu, viņiem vajadzētu būt.

ātra svara zudums slikti

Tas nozīmē, ka mašīna domā jūs liekot vairāk pūļu, nekā jūs esat, un jūs sadedzināt mazāk sadedzināt taukus zemāku kājās, nekā mirgojošu ekrānu aplēsēm, viņš saka. Saliekt jūsu līkumiem, un vienkārši atpūsties ar pirkstu galiem uz margām.

Nelieciet nevienu svaru jūsu rokās, viņš saka. Kaut Strength-Training Izmantot Supersets Tā vietā, lai atpūtas starp komplektiem pārvietojas, veikt vingrinājumus, kas darbojas dažādas muskuļu grupas, back-to-back. Tādā veidā, jūsu zemāku ķermeņa muskuļi būs iespēja atgūt, kamēr jūsu augšējā ķermeņa muskuļus saglabās chugging kopā.

Un tā jūs nekad nāk strupceļā, Jūsu sirdsdarbība paliek kaloriju degšanas zonā, viņš saka. Tātad, ja jūs gatavojas darīt trīs komplekti 10 deadlifts un trīs komplekti 10 pushups, do 10 deadlifts, tad 10 pushups, un atkārtot, "saka Wunsch.

  • Tauku Dedzinātāji: Kā Zaudēt Svaru
  • Kā izskatās 20 mārciņu svara zudums
  • Slim leju metode
  • Svara zudums pēc 58 gadu vecuma
  • WTF ir AB Doer un vai tas varētu darboties? - Fitness
  • Ierīce - izveidoja Džons Abdospēka un kondicionēšanas treneris, kurš izgudroja vairākus produktus piemēram, un WonderBack Priekš —Prasa, lai palīdzētu jums nostiprināties un sadedzināt taukus no galvas līdz kājām, un pat masāžas muguru, kamēr jūs esat pie tā.
  • Novājēšanas vingrinājumi | Oficiālā vietne One-Two Slim
  • Salauzt tauku masāžu

Jūs padarīt jūsu treniņu daudz efektīvāku.