Uztura speciālisti sāka interesēties par profesionālu uzturu un sāka ieteikt olbaltumvielu diētu sievietēm. Bet savas dzīves pirmajos mēnešos bērni pie mātes krūts vien atrodas.

Par mums Vienkārši paņēmieni, kā sadedzināt kalorijas 13 jūl. Bet, kā palielināt kaloriju patēriņu? Fitnesa zāles — lielisks variants, bet, ko darīt, ja laika nodarbībām nav? Kalorijas, kā zināms, nepieciešamas ikvienai lietai, ar kuru mēs nodarbojamies. Jā, mazgāšana un darbs cehā, protams, atšķiras ar enerģijas patēriņu. Tātad, cik daudz kalorijas paņem mūsu ierastās lietas, darbības, un kā tās izmantot par labu figūrai.

Vai peldēšana ir labākais veids, kā zaudēt svaru?

Kalorijas: patēriņš dienā. Tātad, rīts. Mazgāšanās un ģērbšanās, kas aizņem aptuveni 20 minūtes, paņem 31 kkal. Brokastis, ja mēs tās negatavojam, ēdot patērējam 10 minūtēs aptuveni 8 kkal. Matu veidošana 15 minūšu garumā paņem 35 kkal.

HIP DIPS treniņš - Sānu muca vingrinājumi 10 minūšu treniņš mājās

Brauciens automašīnā pie stūres uz darbu un mājās, kas labākajā gadījumā paņem stundu no mūsu laika, atbrīvos no kkal. Tikpat daudz patērējam kilokaloriju strādājot ar datoru. Ja ir astoņu stundu darba diena, neskaitot pusdienlaiku, tad patērējam kopumā kkal! Sadedzināt taukus neko nedarot, mēs neēdam veselu stundu, tas mums aizņem aptuveni 20 minūtes un 16 kkal.

Pieņemsim, ja kafejnīca atrodas tajā pašā ēkā, kur darba vieta un nekur ārpus nav jāskrien, mēs varam nosēdēt pie pusdienu galda visu pārtraukumu, runājoties ar draudzenēm un kolēģēm, un patērēt vēl aptuveni 70 kkal!

Pēc darba mēs, kā minimums, novelkam izejamās drēbes, ejam dušā, gatavojam vakariņas, kaut vai pašas parastākās, vakariņojam un, tādējādi, patērējam 90 kkal. Grāmatas lasīšana, telefonsarunas ar draudzeni vai radiniekiem, trauku mazgāšana, sadedzināt tauku bobu klāšana — arī šie darbi burn jostas tauku ātri mūsu dienas režīmā.

Bet patērējam mēs tam aptuveni 50 kkal. Aptuveni kkal aiziet miegam- ar nosacījumu, ka tas ir ciešs miegs, veselīgs un vismaz 7 stundas ilgs. Tātad, kopā sanāk kilokalorijas! Bet pietiek mums pievienot ikdienas nodarbēm minūšu ikrīta vingrošanu apmēram kkalminūšu pastaigu pa veikaliem pusdienu pārtraukumā apmēram kkalminūšu dzīvokļa uzkopšanu vakaros, pašu simboliskāko, notīrot putekļus, iztīrot paklājus apmēram 80 kkalvai stundu ilgu veļas gludināšanu apmēram 70 kkaldivas trīs reizes nedēļā nodarbojoties ar aerobiku, un mēs jau patērēsim visas sadedzināt taukus neko nedarot Vientulība un kalorijas.

Visi iepriekš uzskaitītie cipari atbilst katram no mums, pat, ja jūs esat darbaholiķe, bet blakus nav ne vīra, ne bērnu, ne sunīša. Par laimi, tas bieži nenotiek. Bet tas sadedzināt taukus neko nedarot atsaucas ne tikai uz jūsu psihoemocionālo stāvokli, bet arī figūru!

Svara zaudēšanas tablete Nr. 1 - izplatītas atbildes

Piemēram, viens ilgs, kaislīgs skūpsts atbrīvo no 50 kkal, bet sekss - no kkal. Iznāk, ka nepieciešami tikai daži skūpsti dienā vai mīlēšanās naktī, un mēs ar uzviju varam nosegt visu diennakts normu kkal Nav mīļotā? Nekas briesmīgs! Papildus kkal mēs varam patērēt stundu vai pusotru padejojot ar draudzenēm klubā. Bet vienlaikus atrast arī mīļoto.

TOP 5 kokteiļi tauku dedzināšanai

Bet pusstundas pastaiga ar suni ļaus jums paniekoties ar nelielu gabaliņu šokolādes vai atcelt rīta sadedzināt taukus neko nedarot. Bērns un kaloriju patēriņš.

30 ēdieni kas sadedzina taukus karsti sadedzināt sejas tauku

Bērna piedzimšana kardināli maina sadedzināt taukus off kājas ātri dzīvi. Kaut gan mātei, kura baro bērnu ar krūti, nepieciešams par kkal vairāk, nekā iepriekš, rūpes, kas uzveltas viņas pleciem, spēj patērēt visu šo kaloriju daudzumu.

easy homemade svara zudums satricina novājēšanu tomātu makaronu mērce

Jau pati bērna barošana prasa no mātes kkal stundā. Bet savas dzīves pirmajos mēnešos bērni pie mātes krūts vien atrodas. Ja tikai pastaigājaties stundu ar mazuli ratiņos, tad vēl var atbrīvoties no kkal, bet, ja nākas bērnu pusstundu nēsāt uz rokām, tad no visām kkal. Vēlāk, spēlējoties jau ar lielāku mazuli, mēs tērēsim no kkal katrā pusstundā.

Bet, bērnam pieaugot, pārejot uz aktīvām spēlēm, tajā skaitā ielas rotaļām, kad nākas lēkt un skriet līdzi bērnam, katru pusstundu mēs patērēsim gandrīz kkal. Taisnība, tajā laikā barošana ar krūti vairs nebūs tik aktīva, ja tā vispār vēl turpināsies. Tas nozīmē, ka mums būs nepieciešams mazāk kaloriju uzņemt ar pārtiku.

To vajadzētu ņemt vērā, lai pēc tam nebrīnoties, kā pie tik aktīva dzīves veida, mēs nenotievējam.

  • Par mums Vienkārši paņēmieni, kā sadedzināt kalorijas 13 jūl.
  • Svara zudums dvds

Iespējams, vajag tikai samazināt ikdienas uztura kaloriju daudzumu. Nevajadzētu aizmirst arī par to, ka, rūpējoties par bērnu, mēs vairs nepatērējam kkal, kā patērējām strādājot un ceļojot uz un no darba. Būs daudz mazāk laika arī šopingam un sportam.

Bet tik daudz es rūpētos par pieaugošo muskuļu masu, ka divas nedēļas, tagad es to izmantot regulāri.

Pastaigas, telefona sarunas u. Tā vietā nāks bērna ģērbšana, vannošana, drēbju gludināšana, ēdiena gatavošana, biežāk būs nepieciešams uzkopt dzīvokli. Lūk, ar to mēs pamatosim, kā patērējam kalorijas, kuras kādreiz patērējām strādājot ofisā.

vai sūkalas sadedzināt taukus pilnīga 30 pirmā mēneša svara zudums

Notievēt var katra! Ja vientulība ir apzināts lēmums vai piespiedu perspektīva tuvākajam laikam, tad atbrīvoties no liekajām kalorijām, kuras netika patērētas darba dienā, nāksies brīvdienās.

sejas novājēšanas ārstēšana kā sadedzināt tauku apmācību

Tātad, sestdienas rītā apbruņojamies ar lupatiņām, birstēm, mazgāšanas līdzekļiem u. Katra stunda, veicot tādu darbu, atbrīvos mūs aptuveni no kkal. Bet tai ir jābūt pamatīgai mājas uzkopšanai nevis vieglajai, kuru veicam vakaros. Santehnikas tīrīšana, logu un grīdas mazgāšana, stiklu un spoguļu pulēšana — lūk, ko vajag iekļaut lielajā tīrīšanā, lai atbrīvotos no liekajiem kilogramiem Pēc pusdienām ejam uz veikalu pirkt produktus visai nedēļai.

Mīnus 8 kg 3 nedēļās!

Stunda tādas nodarbes atņems kkal. Ja jums ir vasaras māja, dārzs, svētdienas plānus var attiecināt uz dārza darbiem. Atkarīgā no darba veida un ātruma, dārza darbi vidēji patērē no līdz kkal katru stundu. Diēta: skaitiet kalorijas! Un tievēšanas process sāksies!

Opcijas vingrinājums ir

Speciālista komentārs. No kā veidojas katra mūsu enerģētiskie tēriņi diennakts laikā? Lielāko daļu kaloriju mēs tērējam, esot kustībā: darbā, mācībās, iepirkšanās procesā, veicot mājsaimniecības darbus un izklaidējoties. Pateicoties iepriekš izteiktajam, mēs tagad viegli varam saskaitīt, cik mums ir vērta darba diena. Taču ir arī citi procesi, kuriem mēs ikdienu tērējam lielu daudzumu enerģijas, pat neapjaušot to. Viens no šiem procesiem - pamatapmaiņa, - tā pieņemts saukt vielmaiņu organismā pilnīga miera stāvoklī.

Visa enerģija pamatapmaiņas procesā tiek tērēta dzīvībai svarīgu orgānu apgādē: smadzeņu, sirds, plaušu, nieru u. Ar pamatapmaiņas lieluma noteikšanas precīziem skaitļiem nodarbojas dietologi, balstoties uz speciālām tabulām un mērījumiem.

Vidēji, jaunai sievietei, kura sver 60 kg, nepieciešams aptuveni kkal diennaktī organisma dzīvības nodrošināšanai miera stāvoklī. Otrs ne mazāk svarīgs enerģiju patērējošs process - ēdiena pārstrādes un uzsūkšanas process. Atkarībā no tā, sadedzināt taukus neko nedarot jūs ēdat visvairāk — olbaltumvielas, taukus vai ogļhidrātus — šim procesam tiek patērēts dažāds enerģijas daudzums. Tāpēc tiem, kas vēlas notievēt, olbaltumvielām bagāto pārtiku ēst ir izdevīgāk.

Tādā veidā, saskaitot ikdienas uztura kaloriju daudzumu, neaizmirstiet par kaloriju patēriņa ēnas pusēm: pamatapmaiņu un pārtikas pārstrādi Lai skaitīt patērētās kalorijas jums būtu vēl vieglāk un patīkamāk, jūs varat izmantot šādu tabulu.

Rakstu darbu veikšana datorā - Darbs birojā -