Mainot ātrumu, tas aizņem apmēram minūtes. Laika gaitā jūsu ķermenim ir arī daudz vieglāk nekā cita veida treniņiem. Tāpēc, rīkojoties noteiktā vietā, piemēram, uz vēdera vai sāniem, jūs to nevarat sadedzināt šajā konkrētajā vietā. Tas uzlabo mūsu fizisko sagatavotību, atgriežoties pie aktivitātēm zemākā un vienmērīgā zemē.

PIN IT Zaudēt svaru ir gandrīz visu to sieviešu vēlme, kuras ir vai apsver iespēju būt ar pāris papildu mārciņām.

Kā ātri zaudēt taukus vēdera lejasdaļā

Tomēr uzdevums ne vienmēr ir viegls. Svara zaudēšanai nepieciešama disciplīna un neatlaidība. Laba uztura ir visa pamatā, taču nav noslēpums, ka fiziskās aktivitātes var piespiest cīnīties pret līdzsvaru! Saskaņā ar Londonas Valsts universitātes UEL sporta bakalaura Leandro Galende teikto, vispiemērotākā procedūra, lai pozitīvi ietekmētu ķermeņa svara kontroli, ir praktizēt tā sauktos aerobiskos vingrinājumus ar dinamiskiem vidēja un ilgtermiņa centieniem, vienmērīgā tempā un ar mērenu intensitāti.

Best Way To Burn Fat

Zemāk ir šo un citu lielisko svara zaudēšanas aktivitāšu saraksts: 1. Sacensības Skriešana ir vingrinājumu veids, kas ir ļoti ērti ķermeņa svara kontroles programmām, kā paskaidroja Leandro Galende. Skrienot, atkarībā no intensitātes, jūs varat tērēt apmēram kalorijas stundā.

Cik kalorijas es varu sadedzināt, ejot pret skriešanu?

Peldēšana Peldēšana neapšaubāmi ir lielisks svara zaudēšanas vingrinājums, it īpaši vasarā, kad cilvēki ir vairāk motivēti doties uz nodarbībām, kuras turklāt atsvaidzina. Peldēšana kā pozitīvs faktors rada peldspēju, kas ūdens vidē samazina locītavu pārslodzi.

Tā kā ūdens piedāvā lielāku pretestību nekā gaiss, peldēšana joprojām rada labu muskuļu masas pieaugumu? Vienā stundas stundā jūs varat iztērēt līdz kalorijām. Riteņbraukšana Riteņbraukšanu var praktizēt tradicionāli vai ar velosipēdiem iekštelpās, uzsver Leandro. Riteņbraukšana brīvā dabā, pirmkārt, ir lieliska atpūtas iespēja.

20 LABĀKIE VINGRINĀJUMI SVARA ZAUDĒŠANAI - VESELĪBA

Un labā ziņa ir tā, ka atkarībā no tā, cik grūti jūs pedālisit, stundā jūs pastaigas temps lai sadedzinātu taukus sadedzināt no līdz kalorijām. Pozitīvā puse iekštelpu velosipēds Vai tas, ka studentam slodzes un intensitātes kontroli var pielāgot viņu vajadzībām, uzsver Leandro Galende.

Pastaiga Lai arī daži cilvēki par to šaubās, staigāšana ir lielisks sabiedrotais cilvēkiem, kuri vēlas zaudēt svaru.

  • Cik kalorijas joga sadedzina: vai tā var palīdzēt zaudēt svaru? - Veselība -
  • 6 LABĀKIE TAUKU DEDZINĀŠANAS VINGRINĀJUMI MĀJĀS, LAI SAMAZINĀTU ROBEŽAS - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA
  • Ja jūs neesat gluži piedzīvojumu sporta junkijs, bet tomēr vēlaties aktivitātes, kas ir nedaudz aizraujošākas par skriešanu, apsveriet skeitbordu.
  • Cik kalorijas es varu sadedzināt, ejot pret skriešanu?
  • Kā saglabāt savu svara zudumu
  • Ātri vēdera tauku dedzināšana pārtika

Radot zemāku locītavas triecienu, vai tas samazina ievainojumu risku? Ja tas tiek veikts mēreni ne pārāk lēnitas var piegādāt aptuveni kalorijas stundā. Solis Solis ir aeroba aktivitāte, kurā tiek izmantota platforma saukta par soli; portugāļu valodā - soliskurā praktizējošais ārsts var veikt dažādas kustības, parasti paceļoties un no tās krītot.

Vingrinājums īpaši tonizē kājas, gurnus un muca.

pastaigas temps lai sadedzinātu taukus

Atkarībā no aktivitātes ātruma stundā tas var sadedzināt līdz kalorijām. Čības Tas ir sports, kas papildus kaloriju sadedzināšanai palīdz tonizēt augšstilbus un kājas.

pastaigas temps lai sadedzinātu taukus

Tas prasa ātras kustības, lielu uzmanību un pat nodrošina socializāciju spēlētāju starpā. Tas var sadedzināt līdz kalorijām stundā. Eliptiskais treneris Eliptisko treneri var definēt kā beziedarbības staigāšanas simulatoru, bet papildus kāju kustības nodrošināšanai ierīcei ir rokas, kas vienlaikus var nodrošināt augšējo un apakšējo ekstremitāšu darbu.

Ejot, sadedzinātas kalorijas

Izmantojot eliptisko treneri, vingrinājumu intensitāte ir jūsu ziņā, tāpēc jūs varat sasniegt treniņu ar lielu izturības pieaugumu un augstu kaloriju sadedzināšanas ātrumu līdz kalorijām stundā. Airēšana Airēšana ir lielisks veids, kā tonizēt rokas, kā arī ļoti patīkama izdeguši tauki izelpas. Sadedzina līdz kalorijām stundā, uzlabo stāju, mazina stresu un palielina muskuļu masu.

To var izdarīt ārpus telpām vai vienkārši ar airu mašīnu sporta zālē. Deja Varbūt tas ir viens no jautrākajiem veidiem, kā zaudēt svaru.

pastaigas temps lai sadedzinātu taukus

Bet esiet labākais tauku degļa šķidrums, aktivitāte jāveic vismaz stundu intensīvā tempā bez burzmām!

Tādā veidā jūs varat sadedzināt no līdz kalorijām.

20 labākie vingrinājumi svara zaudēšanai

Aktivitātes pozitīvā puse ir tā, ka to var veikt mājās ērti. Zirgu izjādes Ne visiem ir pieejams zirgs. Bet izjādes pastaigas temps lai sadedzinātu taukus zirgu reizi nedēļā ir labs veids, kā uzturēties fitnesā, kā arī izbaudīt dabu.

Aktivitāte var maksāt vairāk nekā kalorijas stundā, kā arī palīdzēt tonizēt muca, vēderu un augšstilbus. Aktivitātes stundā atkarībā no horeogrāfijas tempa ir iespējams sadedzināt no līdz kalorijām. Zumba Šī ir pēdējā laika aktivitāte, kas ir bijusi ļoti veiksmīga sieviešu vidū, kuras vēlas zaudēt svaru vai vienkārši izbaudīt vingrošanu.

Vai Skeitbords Ir Labs Svara Zaudēšanai? -

Zumba klasē tiek sajauktas dažādas kustības un ritmi, padarot to par patīkamu darbību, kas stundā var sadedzināt apmēram kalorijas. Papildus dažu kaloriju patēriņa veicināšanai apmēram kalorijas stundātie palīdz noteikt ķermeni un mazina stresu. Joga Stiepšanās nāk par labu ķermenim un dvēselei.