Daži instruktori, pēc saviem ieskatiem ietver programmu, vēderdejas un hip-hop, sakarā ar to, Zumba, lai svara zudums ir kļuvusi iegādāties starptautiskais toni. Labākā dāvana būtu stingrāki slim skaitlis, krāšņs ādu, spēcīgus nagus un matus.

Lūdzu, stingri ievērojiet lieluma diagrammu, lai izvēlētos lielumu.

Kas ir 20 20 diēta un vai tā palīdzēs jums zaudēt svaru? Elvīra Klīdzējs, 4 janvāris Dr Phil s svara zudums plāns bija top uzturs tendence Google Uzturā prasījums fame Diēta sastāv no ēšanas 20 īpašas enerģijas pārtiku, kas ņem daudz enerģijas, lai nojauktu, kas var palielināt jūsu organisma kaloriju degšanas ātrums un saglabātu jums pilnīgāku ilgāk, saka Ashvini Mashru, RD, autors maziem soļiem slim.

Papildus sniedz ēšanas režīmu un recepte idejas, tas slim leju stratēģija piedāvā pētniecības nodrošināti ieskatu, kāpēc svara zaudēšanas mērķus go neapmierināts, un ietver nepieciešamos labojumus, lai palīdzētu jums nepārkadrējot jūsu attiecības ar ēdienu.

  1. Kā veikt likvidēšanas diētu - Veselība
  2. Izvilkts skaistums tauku deglis
  3. Kā sarukt lieko ādu pēc svara zuduma
  4. Kā sadedzināt taukus nedēļas
  5. Kas ir 20 20 diēta un vai tā palīdzēs jums zaudēt svaru? | ipprojekts.lv

Jūs uzzināsiet, stratēģijas, piemēram, kā noskaņoties uz jūsu ķermeņa legit izsalkuma nianses un veselīgāku paradumus, kas attur tos, kas kļūst jo veidā jūsu svara zudums, piemēram, ņemot maršruta mājās no darba, kas nav jūsu Go- ņemt-out savienojumu ceļā. Kā tas strādā Uzturs sastāv no četrām fāzēm.

Vienā posmā, "piecu dienu palielināt," jūs aktivizēšanas procesu, tikai ēdot 20 - 20 pārtikas produkti, kas ir: kokosriekstu eļļa, zaļā tēja, sinepes, olīveļļa, mandeles, āboli, aunazirņi, žāvētas plūmes, plūmes, lapu zaļumi, lēcas, zemesriekstu sviests, pistācijas, rozīnes, jogurts, olas, mencas, labākais slim leju pārtika, tofu un sūkalu pulveris.

Receptes tiek sniegti, un jūs esat uz Nosh četriem ēdieniem, četras stundas starplaiku, piecas dienas.

eksperts pierādījumi

Kaut arī svara zudums šajā posmā ir galvenokārt ūdens svara pateicoties nixing apstrādātus pārtikas produktus, izsmalcinātus ogļhidrāti un nātrija no sava repertuāra-lēcienstarta palīdzēs motivēt jums, lai neatpaliktu programmu, saka Mashru. Otrajā posmā, tad "piecu dienu uzturēt" programma sākas.

asinis izkārnījumos pēc tauku degļa lietošanas

Šajā brīdī, jums pievienot jaunus pārtikas produktus ārpus 20 - 20 sarakstā, tai skaitā vistas fileju, tunci, auzas, brūnie rīsi, burkāni, tomāti, sēnes, Indijas rieksti un mellenēm. Tomēr, jums ir pārliecināties, visas maltītes un uzkodas jāietver vismaz divi 20 - 20 pārtikas produkti, saka Andrea Cox, RD Izmantojot receptes paredzēti plānā, jūs turpināt ēst četras maltītes, četras stundas intervālu, piecas dienas. No šī brīža jūs varat arī dzert vienu vai diviem "saprātīgu splurges" nedēļā, lai izvairītos no kārdinājuma, kas nedrīkst pārsniegt kalorijas.

pievelciet krūšu pēc svara zuduma

Iespējamie splurges ietver: Četrpadsmit kartupeļu čipsi, divas veikalu, nopirka šokolādes cepumus, vai 4-unce glāzi sarkanvīna vai baltvīna. Trešajā posmā, vai arī "20 dienu sasniegt" posmā, jūs turpināt ēst četras maltītes, četras stundas intervālu, un 20 dienas, un ir atļauts vienu vai divus "saprātīgi splurges" nedēļa.

gvs svara zudums

Šajā 20 dienu perioda laikā varat ēst jaunus pārtikas produktus, piemēram, avokado, avenes, sēnes, kartupeļi, spināti, quinoa, un melnās pupas. Plašāka daudzveidība nodrošina lielāku elastību, plānojot maltītes, kas var saglabāt savu aukslējas apmierināti un novērst jūs no rebelling, saka Mashru.

Labi, tāpēc dažas nedēļas esmu glabājis pārtikas žurnālu - ko tagad?

Ja esat sasniedzis savu mērķi svaru, šajā laikā, jūs sākat pārvaldības fāzi. Ja jums nav, jūs atkārtot trīs fāzes, līdz jūs hit jūsu burvju numuru.

Kad esat gatavs pēdējā posmā, jūs turpināt ēšanas paradumus, kā izklāstīts trīs fāzes, bet pieņemot dzīvesveida ieradumus, lai padarītu veselīgu svaru pastāvīga daļa no jūsu dzīves, piemēram, uzraudzīt savu svaru un ķermeņa mērījumus uz reg, un neļaujot savu grafiku vai emocijastraucēt ar to, kā jūs ēdat, vai izmantot, saka Cox.

Dr Phil piedāvā dažādas stratēģijas, lai rīkotos ar diētas mīnu laukiem-piemēram, ignorējot junk pārtikas alkas, tīrot zobus jo mēs visi zinām, cik vētraina tas garšo pēc darīt. Vai, ja jūs saņemsiet labākais slim leju pārtika, kad jūs esat garlaicīgi, saglabājot sarakstu ērts un ātri uzdevumu var paveikt, ja, ka sajūta, streiki, piemēram, locīšanas veļas, maksājot rēķinu, vai rādīt izsūtāmais.

Pievienojies Mūsu Biļetenu,

Un, ja jūsu darbs sieva vēlas greifers uzkost pēc darba, izlemjot, ko jūs gatavojas pasūtīt pirms jūs hit restorānu, lai nodrošinātu savu maltīti papildina jūsu uzturu. Spriedums: Vai ir vērts? Tā veida atkarīgs.

  • Elvīra Klīdzējs, 16 februāris Kurš nevēlas zaudēt svaru strauji bez mēģina?
  • Kā ne saņemt bogged leju ar diētu? Motivācija zaudēt svaru
  • Jūsu slim skaitlis, self svara kontrole
  • Bezmaksas tauku dedzināšana lietotnes
  • Kaļķu eļļas un svara zudums
  • Kas ir 20 20 diēta un vai tā palīdzēs jums zaudēt svaru?
  • Diēta "10" - uz leju kilogramus!

No vienas puses, Diēta pārsniedz uztura un fiziskās aktivitātes un māca jums, kā rīkoties dzīvesveidu faktori, kas ietekmē svara zudums, piemēram, lai pierastu pie savu jauno izskatu un nodarbojas ar draugiem, kuri mēģina vadīt jūs pie ceļa, saka Cox.

Kad runa ir par uzturu, "šī diēta var palīdzēt jums zaudēt svaru, pateicoties likvidēšanas cukura un rafinēts pārtikas produktus atsevišķi," saka Cox. Un, ja šie pārtikas veidi joprojām ir samazināt no jūsu diēta, svara zudums var būt pastāvīga, viņa piebilst. Pārbaudiet citu svara zudums tendences visā vēsturē: Tomēr, pieturoties pie šāda cieta maltīti plāns, nemaz nerunājot, ka kopumā ēd ik pēc četrām stundām lieta, var būt milzīgs dažiem, saka Mashru.

Slavenais autors dejas bija par tautas komandu un treneri fitnesa. Pašlaik tas virziens ir diezgan populārs. Gandrīz katrā lielā fitnesa centrā ir speciāli apmācīti treneri. Kas ir Zumba?

Lai gan tas nav tik ierobežojoša, jo daudzi no iedoma diētām tirgū, jums joprojām ir jārīkojas piesardzīgi. Labā ziņa ir tā, ka 20 - 20 pārtikas produkti ir uzturvielu blīvs, un būtu labs papildinājums jebkuram veselīgu uzturu, vienalga, kur jūs esat savā svara zudums braucienam, saka Cox.