Ja jūs moka sprague, dzeriet vienkāršu ūdeni: zaļās tējas dzeršanas dejā atriebjas kcal, tā paša limonādi var atriebt par vairāk nekā kcal. GI indekss tiek dalīts ar un reizināts ar ogļhidrātu daudzumu gramos. Jaka stress robotiem, kas injicē sievietes obsyag pasakās: tests. Atkārtojiet reizes.

Galvenais Veselība-Fitnesa Zaudējiet savus mīlas rokturus, izmantojot šo treniņu plānu Termiņš mīlas rokturīši ir mazliet nepareizs nosaukums. Patiesībā, kad runa ir tauku daļas vēdera sānos un priekšpusēnav zaudēta mīlestība.

ZAUDĒJIET SAVUS MĪLAS ROKTURUS, IZMANTOJOT ŠO TRENIŅU PLĀNU - VĪRIEŠU ŽURNĀLS - VESELĪBA-FITNESA

Mīlestības rokturi ir spītīgu tauku zonas, pirmā vieta puišiem to iegūst, bet pēdējā pazūd. Un dažreiz, pat ja esat pieteicies stundas elipsveida un abs stacijā, var justies sasodīti gandrīz neiespējami, lai šīs mazās atloka kabatas noņemtu no ķermeņa. Bet, lai mainītu savu dzīvesveidu un mainītu fitnesa režīmu, ir būtiski mainīt ķermeņa uzbūvi, nekas nav svarīgāks tauku likvidēšanai uz muguras un sāniem kā uzturs.

Vissvarīgākā tauku zaudēšanas daļa uz ķermeņa, it īpaši no muguras un vēdera, ir visu pārtikas produktu iekļaušana - nekas nav pārstrādāts, iepakots vai ķīmiski mainīts - kā galvenais uztura avots, saka Liz Lowe, CSS, programmas vadītājs Scorch Fitnessaugstas intensitātes intervāla treniņu zāle Sarasotā, Floridā.

Koncentrējoties uz augļiem, dārzeņiem, ar zāli barotu gaļu un olām, veselīgiem taukiem un pretiekaisuma saknēm un garšaugiem, jūs varat izveidot uztura plānu, kas atbrīvos no jūsu spītīgajiem mīlas rokturiem. Šeit mēs esam uzskaitījuši Lowe galvenās uztura, veselības un dzīvesveida vadlīnijas, lai sāktu tauku izmešanu. Nav ātras triks, kas vienkārši tiek izvilkts - vienkārši pārbaudīti noteikumi, kas palīdzēs jums uzturēt piemērotību visai dzīvei. I daļa: Uzturs 1. Nesamaziniet ogļhidrātus īpaši pirms un pēc treniņa Labākais ēdiens lai noņemtu taukus kompleksi ogļhidrātipiemēram, saldie kartupeļi, melnie rīsi un auzas, uzturiet vielmaiņu stimulētu un dodiet ķermenim ilgstošu enerģiju, saka Lowe.

Kad jūsu ķermenis jūtas atņemts šai enerģijai, tas nonāk bada režīmā un tauku dedzināšana kļūst par pēdējo prioritāti.

fitness sadedzināt taukus

Pārslēdzieties uz Stevia Kaut arī mākslīgajiem saldinātājiem ir nulle kaloriju, tie joprojām var padarīt jūsu ķermeni iegūt un noturēt taukus, saka Lowe. Pētījumi rāda, ka viltotas lietas var palielināt alkas pēc ogļhidrātiem, stimulēt ēstgribu un palielināt tauku uzkrāšanos, tāpēc atvelciet sevi.

plānāks augšējā novājēšanas roku uzmava shaper

Koncentrējieties uz veselīgi tauki Tas var izklausīties pretrunīgi, bet, lai zaudētu taukus, jums jāēd tauki. Ejiet organiski Nelieciet acis. Pārtikas veikala papildu nopelns lielā mērā palīdz nodrošināt labāku veselību.

20kg svara zudums 20 dienas

Pētījumi atklāja, ka bioloģiskajā gaļā un pienā ir par aptuveni 50 procentiem vairāk omega-3 taukskābju. Ēdiet zāli barotu liellopu gaļu un veselas olas bez sprostiem, iesaka Lowe. Abi šie pārtikas produkti satur konjugētu linolskābi CLAkas ir pierādīts, ka tas veicina vēdera tauku zudumu. Pievienojiet labākais ēdiens lai noņemtu taukus garšvielu Svaiga vai žāvēta kurkuma vai ingvera lietošana palīdz ķermenim cīnīties ar iekaisumu, kas ir tiešs ierosinātājs, lai noturētu nevēlamus muguras un vēdera taukus, saka Lowe.

Populārākais šodien

Rezultāts ūdens pudelē Dzeramais daudz ūdens ir kritisks, lai pazaudētu mīlas rokturus. Kad jūsu ķermenis ir dehidrēts, viņš darīs visu iespējamo, lai turētos pie ūdens un pievilinātu smadzenes, domājot, ka tas ir izsalcis, nevis izslāpis, viņa saka. Šaujiet dzert galonu katru dienu. Plānojiet maltītes stratēģiski Koncentrējieties uz komplekso ogļhidrātu ēšanu pirms un pēc treniņa, kad jūsu ķermenis tos izmantos enerģijai, nevis uzglabās kā taukus, iesaka Lowe.

Ja jūs varat, uzturiet maltītes mazas un konsekventas visas dienas garumā teiksim, ik pēc 3 stundām kopā kopā ēdienreizes dienālai novērstu izsalkumu. Kad esat draiskulīgs, ir daudz vieglāk sasniegt saldu, neveselīgu uzkodu.

2. pasākums.

Nogrieziet spirtu Dažreiz alkohola samazināšana vien radīs krasas pārmaiņas jūsu mīlas rokturos, saka Lovs. Ja dekstroamfetamīna svara zudums deva to domājat, alus vai glāze vīna satur labākais ēdiens lai noņemtu taukus nekā kalorijas. Ja jums ir glāze vai nu, lai atpūstos pēc darba, vai arī nedēļas nogalēs iet diezgan grūti, jūs iztērējat daudz nevajadzīgu kaloriju.

Vienmēr pārziniet šķidrās kalorijas. Kofeīns jāsamazina līdz minimumam Viena līdz divas tases kafijas ir labi, bet viss katls nav!

Arī visi pievienotie saldinātāji un pieni nav.

Tofū; diētu draugs un vēdera tauku ienaidnieks | Nutri diēta

Mēģiniet dzert kafiju melnā krāsā; vai arī aromatizējiet ar nedaudz agaves vai ielejiet kafijas pupiņas ar vaniļu. Jūs to varat arī sajaukt, uzņemot tases zaļās tējas, nesaldinātas un vēlams bez kofeīna.

pagrieziet savu ķermeni tauku dedzināšanas mašīnā

Nix olbaltumvielu batoniņi Lielākā daļa ir tik daudz cukura, ka tos vajadzētu uzskatīt par konfektēm, saka Lowe. Ja jūs esat nobeidzies ēst tos, ērtības labad izvēlieties batoniņus ar tikai dažiem gramiem cukura un sastāvdaļām, kas var izrunāt.

Skarbas metodes vai racionāls dzīvesveids?

Vai arī pagatavojiet pats olbaltumvielu bumbiņas, kodumus un batoniņus. Iekļūstiet zaļumos Pārliecinieties, ka katrā jūsu ēdienreizē ir dārzenis. Ieleciet spinātus rīta omletā. Darbā glabājiet ledusskapī iepriekš sagrieztas dārzeņu nūjas. Dariet visu iespējamo, lai uzturā iegūtu vairāk, jo ļoti maz amerikāņu katru dienu saņem ieteicamo daudzumu. Ierobežot piena produktus Tā vietā, lai kafijā ievietotu cukuru un krējumu, izmantojiet agaves un mandeļu pienu, saka Lowe.

Tāpat sviesta vietā izmantojiet olīveļļu vai kokosriekstu eļļu; un, ja jums ir jābūt sieram, pielīmējiet cietos sierus pret mīkstajiem. Labākais ēdiens mīlestības rokturu zaudēšanai Olbaltumvielu avoti: vistas gaļa, olas, liesa, malta tītara gaļa, dabiska vistas desa, garneles, tilapija, lasis, tunzivis, liesa steika izcirtņi, sūkalu olbaltumvielu pulveris, tofu, kaņepju proteīns, zirņu proteīns. Ieteikums: Ēd katru ēdienu Komplekss Ogļhidrātu avoti: saldais kartupelis, brūnie rīsi, kvinoja, pilngraudu makaroni, savvaļas rīsi, auzas, Ezekiel maize.

Ieteikums: porcijas dienā Veselīgi Tauku avoti: avokado, mandeles, Indijas rieksti, pekanrieksti, kokosriekstu eļļa, olīvas, riekstu sviesti, humuss. Ieteikums: 2 porcijas dienā Dārzeņu avoti: Jūtieties brīvi ēst jebkurus dārzeņus, kas jums patīk!

tauku degļa tauki

Bet daži no labākajiem svara zaudēšanai ir kāposti, spināti, krese, mangoldi un biešu zaļumi. Ieteikums: Ēd katru ēdienu Zema cukura līmeņa augļu avoti: Avokado, tomāti, baklažāni, avenes, zemenes, kazenes un arbūzs. Ieteikums: 2 porcijas svaigu augļu dienā.

1. pasākums.

Ievērojiet porcijas lielumu: Lovs saka, ka olbaltumvielām jābūt dūres lielumā. Sarežģītiem ogļhidrātiem jābūt apmēram jūsu plaukstas lielumam. Veseliem taukiem jābūt apmēram 2 ēdamkarotēm vienā porcijā golfa bumbiņas lielumā.

LAMB IN BEER / How to cook lamb

Veggies vajadzētu būt divām saujām. Ēdiens 2: Kale, melno ķiršu, sūkalu olbaltumvielu un mandeļu piena kokteilis; vienu tasi zaļās tējas. Maltīte 4: Ābolu un sūkalu olbaltumvielu kokteilis parasti pēc treniņa.

  1. Uzmanies! Ēdiens bez taukiem patiesībā padara resnu - ipprojekts.lv
  2. Tofu ir salīdzinoši Zems kaloriju daudzums, jo katrā ½ glāzē vai porcijā tofu ir tikai 88 kalorijas vai mazāk nekā 5 procenti no ieteicamās dienas devas, kad tas irspējot sadedzināt kalorijas no tofu porcijas vien ar deviņām minūtēm skriešanas, vienkāršam salīdzinājumam.
  3. Veselīgs uzturs
  4. Vai zināji, kas ir labākais olbaltumvielu avots? - ipprojekts.lv
  5. Ēdienu olas ar zemu tauku diētu

Ēdiens 5: Lasis ar citrona un ķiploku sparģeļiem; lieli tumši, lapu zaļie salāti ar eļļu un etiķi; vienu tasi zaļās tējas. Ēdiens 6: Olu olu baltums tikai tad, ja pirms gulēšanas esat izsalcis. II daļa: dzīvesveids 1.

Bieži mīti

Atlikt nakti prom Miegs ir ārkārtīgi svarīgs ķermeņa tauku zaudēšanai - it īpaši jūsu mīlestības rokturi, saka Lowe. Kad jums trūkst miega, jūsu hormoni izkļūst no dauzīšanas, kas var kavēt svara zudumu. Jūsu vielmaiņa palēninās enerģijas taupīšanu; jūsu apetīte ir augstāka paaugstināta kortizola līmeņa dēļjo jums trūkst enerģijas; un jūsu ķermenis alkst pārtikas, kurā ir vairāk ogļhidrātu un tauku, jo tie palīdz ražot serotonīnu, kas nomierina jūs no šī stresa stāvokļa.

Mērķis ir stundas naktī. Padariet atkopšanu par prioritāti Lielākā kļūda, ko cilvēki pieļauj, mēģinot zaudēt mīlas rokturus, ir pārāk diēta un pārmērīga fiziskā slodze, saka Lovs. Mainiet savu domāšanu, lai trenētos kā sportists: nolieciet mērķus un sniegumu, lai palīdzētu labāk koncentrēties. Tas palīdzēs sākt jūsu gremošanas sistēmu, saka Lowe.

Kā jūs varat noņemt kuņģi un sānus nedēļā?

III daļa: Apmācība Kad runa ir par noteiktu vingrinājumu iekļaušanu jūsu apmācībā, neskaitāmi gurkstējumi un sānu izliekumi to nedarīs, saka Lowe. Vietas apmācība - ideja, ka jūs varat likvidēt taukus noteiktā ķermeņa daļā, ir jauka ideja, taču tā vienkārši nedarbojas. Lowe piebilst, ka HIIT kardio, visa ķermeņa spēka treniņa un neregulāras garas, lēnas distances nodarbības sadedzinās taukus no spītīgajām vietām, piemēram, jūsu muguras.

Lai veidotu liesos muskuļus Veicot saliktus pacēlājus, piemēram, pietupienus, atlēcienus, uzkarināmos tīrīšanas līdzekļus un dzinējierīces, tas palīdzēs veidot liesu muskuļu masu, kas stimulēs jūsu vielmaiņu, lai dedzinātu taukus miera stāvoklī, saka Lovs. Lai izveidotu spēcīgu kodolu un vienlaikus stiprinātu visu ķermeni, veiciet tādus vingrinājumus kā svērtais dēlis un stieņa priekšējie pietupieni.

Sadedzināt kalorijas HIIT kardio treniņi rada pēcdedzināšanas efektu, kas veicina sirdsdarbības ātrumu un vielmaiņu.

tauku degļa ziede

Jūs varat palielināt kaloriju sadedzināšanu stundas pēc sesijas. HIIT stila treniņu iekļaušana, piemēram, sprints uz trases vai velosipēda, palīdzēs ātri atbrīvot ķermeni no liekajiem taukiem. Lai sadedzinātu taukus ar ilgu, lēnu sirdsdarbību Dažreiz jūsu ķermenis ir jāšokē.

Ja jūs esat sporta žurka, sirds vai sirdsdarbības pārslēgšana vienu vai divas reizes nedēļā un 45 minūšu vai vairāk kardio sesijas iekļaušana var padarīt šo triku, saka Lowe. Šī sirds un asinsvadu apmācības forma tauku krājumos nonāk faktiskās enerģijas sesijas laikā, viņa paskaidro. Apmācības plāns Diena 1: Visā ķermeņa spēka treniņš 2.