Reti jūs atradīsit kādu sporta zālē, kurš vingro ar lecamo virvi, un šī vienkāršā ierīce sadedzina daudz vairāk kaloriju nekā skriešana. Pastāv arī "pēcdeguma efekts" pazīstams arī kā pārmērīgs skābekļa patēriņš pēc vingrošanas vai EPOC , kas saka, ka, jo intensīvāks vingrinājums, jo vairāk skābekļa jūsu ķermenis patērē pēc tam, un tāpēc vairāk kaloriju jūs sadedzināt pat pēc tam, kad esat pametu sporta zāli. Kopumā paturiet prātā, ka, samazinot atkārtojumu skaitu vienā komplektā, jums jāpalielina paceltā slodze. Spēles laikā, it īpaši ikreiz, kad jūs hit bumbu, jūsu rokas, abs un kāju muskuļi kļūst stiprāki un sadedzina kalorijas. Tā vietā, lai sadalītu treniņus, pamatojoties uz ķermeņa daļām, vingrošanas fiziologs Pets Makkals, C. Lielākajā daļā CrossFit treniņu aka dienas treniņš vai WOD būs arī svarcelšana, un svara celšana ne tikai aizdedzinās kalorijas treniņa laikā, bet arī pēc tā.

Video: Crossfit Rīdzene Jauniešu grupu funkcionālie treniņiSeptembris Video: Crossfit Rīdzene Jauniešu grupu funkcionālie treniņiSeptembris CrossFit ir grupas treniņu treniņš, kas ietver augstas intensitātes intervālu apmācību ar olimpiskiem liftiem un ķermeņa svara vingrinājumiem.

Saskaņā ar nesen veikto pētījumu, ko publicēja American Council on Exercise, CrossFit treniņi veido vairāk muskuļu un 30 minūšu laikā sadedzina vairāk tauku nekā regulāri vai sabalansēti treniņi, kas veikti tikpat daudz laika. Tomēr šie treniņi var būt bīstami. Pirms uzsākt regulāru CrossFit shēmu, filiāles piedāvā iesācēju kursu.

svara zudums 44 gadu vecumā svara zuduma kalni

Pirmās lietas Pirms atļaut jaunam dalībniekam kļūt par regulāru dalībnieku, CrossFit filiāles prasa, lai jūs sāktu iesācēju labākais crossfit wod lai sadedzinātu taukus. Šis kurss aptver CrossFit pamatus, piemēram, kustību nosaukumus, pareizu ķermeņa izlīdzināšanu un klasē lietoto terminoloģiju.

  • Ātri un vienkārši svara zaudēšanas triki
  • Svara zudums 3 nedēļas pēcdzemdību
  • Diēta un uzturs Nav svarīgi, cik smagi jūs strādājat ar spēka treniņiem vai svara treniņiem sporta zālē; ja jūs neēdat pareizos ēdienus īstajā laikā, visi jūsu centieni būs bijuši veltīgi.
  • CrossFit - mācību programmu. CrossFit iesācējiem - mācību programma
  • Sports un fitnessPiemērotība CrossFit - mācību programmu.
  • Ar apmēram sieviešu, kas pagājušajā gadā sacentās CrossFit Open, kā arī ikdienas bodīšu pie kasēm visā pasaulē, ir taisnība teikt, ka daudzi no jums to jau zina.

Iesācēja klase ir nepieciešama, lai jūs nesaņemtu ievainojumu parastās klases laikā. Tā kā CrossFit ir grupu vingrinājumu nodarbība, dalībnieki dažreiz nesaņem lielu personisko uzmanību, lai pārliecinātos, ka viņi dara pareizas kustības.

Iesācēja kurss māca pareizo veidu, kā veikt visbiežāk sastopamās kustības, lai pārliecinātos, ka tās tiek veiktas pareizi, pat ja treneris jums nepievērš īpašu uzmanību.

svara zudums ātri kā sadedzināt augšstilbu taukus dienā

Saglabājiet to kustībā CrossFit treniņi ir augstas intensitātes intervālu treniņi. Intervāla apmācība notiek no viena vingrinājuma uz otru ar nelielu vai nekādu atpūtu starp.

  • Sprints apdegums tauku
  • Tauku degļa pārtikas receptes
  • Nepieciešamais laiks : 15 minūtes Nepieciešamais aprīkojums: 2 hanteles Ko sagaidīt: Man patīk šis treniņš, jo viņš ietver dažas lieliskas iesildīšanās un kustību kustības pirms un pēc treniņa.
  • CrossFit Ieguvumi Veselības Un Fitnesa Jomā | Piemērotība
  • Vai jūs pastaigājat tauku sadedzināšanas zonā?
  • Galvenais Veselība-Fitnesa Kā izveidot savu treniņu kārtību 7 soļos Efektīvs treniņš ir vairāk nekā tā daļu summa.

Parasti intervāls sastāv no trim līdz astoņām mācībām pēc kārtas, kas atkārto trīs līdz piecas reizes. Šāda veida vingrinājuma mērķis ir vienlaikus stiprināt spēku un izturību.

svara zudums petaluma labākās brokastis lai sadedzinātu ķermeņa tauku

Saskaņā ar ACE rakstu, kad sākas intervālu apmācība, vislabāk ir izmēģināt vienu vai divus smagākus vingrinājumus, kas sajaukti ar dažiem zemas intensitātes vingrinājumiem. Šī struktūra ir tieši tā, ko jūs varat sagaidīt no iesācēja CrossFit klases. Nepārspīlējiet to CrossFit treniņi atšķiras.

Vai arī dzirdējāt, ka kāds runā par Greisu, Enģiju un Helēnu - tikai tāpēc, lai atklātu, ka viņi trenējas Palīdziet, ja tā, iespējams, ka esat saskāries ar CrossFit junkie. Tas nav tik pārsteidzoši, ka pasaules fitnesa saime ir vairāk nekā miljons spēcīga un to skaits ir ļoti liels. Tātad, pat ja esat bijis slēpjas zem jogas paklāja pēdējos 20 gadus CrossFit Iespējams, ka jūs jau zināt, ka tas ir pazīstams ar intensīviem treniņiem, ciešu kopienu un daudz un daudz abs.

Intervāli tiek iestatīti šādā veidā, lai jūsu muskuļi varētu tikt bojāti pārmērīgas lietošanas dēļ. Kaut arī CrossFit vingrinājumi atšķiras, rakstā iesakām iesācējiem tikai divas līdz trīs WOD nedēļā, kamēr viņu ķermenis ir pieradis pie smagajiem treniņiem. Progress padara perfektu CrossFit progress ir atkarīgs no tā, cik labi jūs varat sekot līdzi grupai.

kā saglabāt muskuļus sadedzinot taukus tauku degļi universāls modo de uso

Jūsu progresu var izmērīt gan ar to, cik ātri jūs pabeigsiet salīdzinājumā ar pārējo grupu, gan cik daudz labāk jūs no vienas klases uz otru. Turpinot CrossFit treniņus - iegūstot spēku un izturību, jūs liquid iv svara zudums, ka jūs vairs neesat iesācējs.

sadedzināt taukus 6 pakotni sadedzinātu off brūna taukos

Populārākas Kategorijas.