Bicepsu hanteles celšana stāvot IP: kājas plecu platumā, ceļi taisni, elkoņi piespiesti pie ķermeņa, rokas ar hantelēm uz leju. Sasniedziet sauli. Veiciet 30 atkārtojumus. Jo ātrāk tās konstatētas, jo sekmīgāki tālākie ārstēšanas rezultāti. Rokas ir nekustīgas.

Vingrinājumu komplekts svara zaudēšanai mājās sievietēm un vīriešiem

Pievelciet ļenganās rokas ar hanteles pāri un ievērojiet zināmu disciplīnu. Lai rūpīgi mērķētu uz visiem augšdelmu muskuļiem, uzrunājiet plecus, bicepsus un tricepsus. Ar hanteles pāri jūs varat trāpīt katrā no šīm muskuļu grupām. Pieturieties pie programmas dažus mēnešus, un jūs priecājaties par manāmām atšķirībām jūsu rokās. Laiks Ieplānojiet treniņu divas dienas nedēļā ar divām atpūtas dienām starp tām.

kā zaudēt taukus nakti

Jūsu muskuļiem ir nepieciešams laiks atpūtai un atveseļošanai. Veiciet trīs astoņu līdz 10 atkārtojumu komplektus katram piešķirtajam vingrinājumam. Šis treniņa apjoma tips ir paredzēts, lai palielinātu muskuļu tonusu.

21 dienu ātra tauku zudums pdf

Atpūtieties apmēram 60 sekundes starp komplektiem. Izvēlieties hanteles svaru, kura dēļ muskuļi katra komplekta beigās jūtas noguruši. Ja jūs cenšaties sasniegt astoņus atkārtojumus, atvieglojiet svaru. Ja bez problēmām varat izdarīt vairāk nekā 10, izmantojiet smagāku svaru.

Vingrinājumi Treniņā iekļaujiet plecu spiedes, lai mērķētu uz pleciem un tricepsiem. Stāviet un turiet hanteles pie pleciem ar plaukstām uz priekšu un elkoņus nolieciet tieši zem plaukstas.

Pievelciet ļenganās rokas ar hanteles pāri un ievērojiet zināmu disciplīnu. Lai rūpīgi mērķētu uz visiem augšdelmu muskuļiem, uzrunājiet plecus, bicepsus un tricepsus. Ar hanteles pāri jūs varat trāpīt katrā no šīm muskuļu grupām. Pieturieties pie programmas dažus mēnešus, un jūs priecājaties par manāmām atšķirībām jūsu rokās.

Bīdiet hanteles uz augšu virs galvas, līdz rokas ir taisnas, un tad nolaidiet svaru atpakaļ uz pleciem. Katrā sesijā piešķiriet sānu paaugstinājumu.

Vai olbaltumvielas, olas.

Hanteles sānu pacelšana izolē jūsu plecus. Stāviet un turiet svarus pie sāniem. Paceliet rokas uz augšu vispirms sadedziniet taukus uz āru uz sāniem, līdz rokas ir paralēlas grīdai, un tad nolaidiet rokas atpakaļ uz leju.

es gribu sadedzināt taukus un toni

Veiciet hanteles bicepsa cirtas, lai sasniegtu jūsu bicepsa muskuļus. Turiet svarus aiz sāniem ar plaukstām uz kā nolaidiet rokas vienā nedēļā. Salieciet elkoņus, lai svari būtu pie pleciem. Katrā treniņā ieplānojiet koncentrācijas cirtas, lai vienlaikus varētu koncentrēties uz vienu bicepsa muskuļu.

Vingrinājumi rokām. Formēšana mājās

Sēdiet uz sola malas un noliecieties uz priekšu jostasvietā. Vienā rokā turiet vienu hanteli. Novietojiet rokas elkoni pret augšstilbu tā, lai apakšdelms būtu perpendikulārs ar kāju. Sāciet ar izliektu elkoni tā, lai svars būtu vērsts uz grīdas.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Salieciet elkoni, lai svars būtu pie pleca. Kad esat pabeidzis komplektu uz vienas rokas, pārslēdziet sānus. Piešķiriet guļoša hanteles tricepsa pagarinājumu, lai izolētu tricepsu augšdelma aizmugurē.

SNATCHED WAIST \u0026 ABS in 10 Days - 5 minute Home Workout

Apgulieties uz muguras uz stenda un turiet hanteli katrā rokā ar pilnībā izplestām rokām virs krūtīm un plaukstām, kas vērstas kopā. Salieciet elkoņus, lai nolaistu hanteles uz leju katrā sejas pusē.

Vienkāršu vingrinājumu komplekts mēnesim svara zaudēšanai: programma mājām

Jums vajadzīgās preces Hanteles Gals Nelietojiet pārāk smagu svaru, jo tas var izraisīt nepareizas formas lietošanu. Jūs nevēlaties raustīties, lai pabeigtu bicepsa cirtas vai iemērktu, lai radītu impulsu, lai plecu spiešanā uzspiestu svarus virs galvas. Atrodiet partneri, kurš pamanītu jūs, kad veicat vingrinājumus, kas liek jums turēt svaru virs galvas, piemēram, plecu presi un guļus tricepsa pagarinājumu.

Interneta entuziasts. Ceļojumu aizstāvis.

Joga svara zaudēšanai - veidi un vingrinājumi

Pārtikas nerd. Hipsteriem draudzīgs tv evaņģēlists. Alus sekotājs.