Tomēr zinātne ir tendence neiesakot dalītāja iesācēju. Šim nolūkam Hibiscus ziedlapiņas izlej ar ūdeni, tie tiek uzkarsi un noņemti no uguns.

Ķermeņa jautājums: kurš kakls ez veikala novājēšana labāks - taisns vai izliekts?

johimbe tauku deglis kā noņemt krūšu tauku dabiski

Video: W-Bar treniņš Čaulas un dažāda aprīkojuma arsenāls kultūrismā ir ļoti daudzveidīgs. Lielākā daļa sporta zālē ir stienis vai hanteles. Populārākās stienis ir taisnas, bet ir arī citas ar izliektu stieni, kuras ir ērtāk izmantot dažos vingrinājumos. Izliektu kaklu sauktu arī par EZ kaklu var atrast jebkurā normālā telpā.

Programmas

Visbiežāk to izmanto roku vingrinājumu laikā - bicepss un triceps. Tās lietošanas galvenais mērķis ir samazināt roku spriedzi un novērst ievainojumus. Liekto stieni izmanto bicepsa cirtām stāvot, uz Scott sola vai franču presei stāvot, sēžot, guļot.

Nav galīgas informācijas par to, vai EZ stienis ir efektīvāks muskuļu noslogošanā vai to augšanas veicināšanā, taču šāda veida stieņiem ir savas priekšrocības.

Kuru kaklu izvēlēties - izliektu vai taisnu? Kopumā starp šiem stieņiem nav atšķirības paceltā svara apjomā. Galvenā atšķirība ir komforts un mazāks stress uz plaukstas locītavām. Turklāt izliekts stienis ir īsāks un labāk līdzsvarots pie lielākiem svariem, kā arī ir vieglāk atrast stieņa centru uz izliekta stieņa. Pareiza centra atrašana ļauj pareizi izpildīt vingrinājumu tehniski un vienādi noslogot rokas. Izliekta stienis būs svarīgāks tiem sportistiem, kuriem agrāk bijušas rokas traumas.

Arī šāda veida stieni ir drošāk izmantot, strādājot pie ez veikala novājēšana ar maksimālo svaru.

kā sadedzināt taukus bet gultā labākās ārstēšanas svars

Mūsdienās tiek nošķirti nedaudz izliekti un stipri izliekti stieņi. Abas iespējas tiek izmantotas, lai apmācītu rokas, ko izvēlēties, tas ir individuāls jautājums, jums ir jāizvērtē ērtības. Neviens nevar viennozīmīgi pateikt, kura josla ir labāka muskuļu augšanai. Bet kultūrisma principi mums saka, ka, lai efektīvi izveidotu muskuļu masu, jums ir jāizstrādā visas iespējamās muskuļu grupas zonas.

Tāpēc mēs iesakām treniņā ne tikai izmantot dažādus stieņus, bet arī mainīt saķeres veidu, roku platumu, veikt vingrinājumu dažādās pozīcijās, izmantot dažādas iekārtas un simulatorus. Tieši šī pieeja ļaus neaizmirst nevienu muskuļu saišķi un visu izstrādāt.

  • Ja jums ir kādi jautājumi, nevilcinieties sazināties ar mani, lai klients pakalpojums man ir nopirkts.
  • Krūtis sarūk svara zudums
  • Cilvēka projektēšana dizains nodrošina iestatījumu, darbojas un ērti; 2.
  • Cik daudz jūs darāt?
  • Tauku zudumu padomu saraksts
  • Kā sadedzināt taukus kad grūtniecība

Taisns, EZ formas, W formas-jebkuram sevi cienošam fitnesa centram ir pilns instrumentu arsenāls muskuļu šķiedru spīdzināšanai. Atliek tikai noskaidrot - kurš no tiem sniegs jums maksimālu priekšrocību, veicot klasiskos vingrinājumus. Kā vienmēr, uz šo jautājumu nav viennozīmīgas atbildes.

KĀPĒC IZVĒLIES MUMS

Kuru bāru izvēlēties, tas ir fizioloģijas un personīgo vēlmju jautājums. Taisna stieņa bicepsa čokurošanās Parasti jautājums par stieņa izvēli rodas, trenējot bicepsu. Kā jūs droši vien zināt, viens no pamata vingrinājumiem tam ir.

Parasti daudzi sportisti dod priekšroku šim nolūkam izmantot taisnu stieni, un tam ir pilnīgi saprātīgs skaidrojums no biomehānikas viedokļa. Strādājot ar taisnu kaklu, jūsu plaukstas atrodas supinācijas stāvoklī un ir vērstas stingri uz griestiem.

Sakarā ar to galvenā slodze krīt tieši uz bicepsiem, kas samazināts līdz maksimālajam Salīdzinot ar EZ stieni, šī muskuļa slodze būs lielāka, kas runā par labu taisnam stienim.

Jūs varat arī patīk

Tomēr taisnstūrveida pacēlājiem ir savi trūkumi. Traumu risks Rokas atrodas nedaudz nedabiskā stāvoklī, palielinās plaukstas locītavas slodze un ievainojumu risks. Vairāk nekā viens sportists savainoja plaukstas locītavas šajā konkrētajā vingrinājumā, tādēļ, ja šī ir jūsu vājā vieta, jums vajadzētu padomāt par drošības jostām speciālu jostu veidā vai tomēr izvēlēties EZ stieni.

EZ bāra bicepsa čokurošanās Strādājot ar EZ stieni, kustību mehānika mainās. Plaukstas atrodas daļēji supinācijas stāvoklī, kas kopā ar bicepsiem aktivizē brahialis Tā rezultātā bicepsa slodze kļūst nedaudz mazāka, kas samazina tā kontrakcijas pakāpi. Tajā pašā laikā daļēji supinācijas stāvoklis ķermenim ir daudz dabiskāks - dzīvē mūsu plaukstas atrodas šajā stāvoklī daudz biežāk nekā tad, ja tās ir stingri vērstas pret griestiem.

Tāpēc ar šādu satvērienu vingrinājums ir vienkārši daudz ērtāk, un vēl ievainojumu risks ir ievērojami samazināts Tātad tiem, kuriem ir vājas plaukstas, atbilde uz jautājumu, kuru stieni izvēlēties stienim, ir diezgan nepārprotama.

Sūtīt draugam

Visbeidzot, būs vēl viens plus punkts EZ kaklam. Parasti tas ir pietiekami īss atvieglo uzdevumu stabilizēt stieņa svaru un samazina risku nokrist uz vienu pusi.

arnold dzelzs samazina tauku degli svars loss clubs gold coast

Punktēšana i Kāds ir labākais bicepsa stienis? Jūs izlemsiet. Ja mēs salīdzinām traumu risku ar risku, nepietiek ar bicepsa izstrādi - mūsuprāt svari noliecas par labu EZ formas kaklam Fakts ir tāds, ka atšķirību bicepsa aktivācijas pakāpē diez vai var saukt par dramatisku, savukārt plaukstas traumu risks ir diezgan jūtams, jo īpaši tāpēc, ka ne visi veic stiprinošus vingrinājumus plaukstas muskuļu grupai.

Šī josla dažiem ir mulsinoša, un liek uzdot jautājumu - saliekta? Bet šī ir tikai stieņa iezīme, kas ļauj mainīt slodzes veidu.

Event & Grupa

Ierodoties sporta zālē pirmo reizi, jūs varat redzēt daudz "dzelzs", nepazīstamu, izraisot interesi. Šķiet, ka stieņos var būt kaut kas nesaprotams, taču tie nav tik vienkārši, kā varētu šķist sākumā. Piemēram, stienis ar izliektu kaklu, ko var atrast jebkurā sporta klubā, kas sevi ciena vismazākajā mērā. EZ stienis, vai izliekta josla, kas ir diezgan populārs instruments fanu vidū bicepsa un tricepsa sūknēšanai.

Stieņa forma ļauj samazināt rokas slodzi, novēršot ievainojumus. Kurš kakls ir labāks taisns vai izliekts? Vingrinājumi ar izliektu stieni ļauj dot maksimālu slodzi bicepsam un vienlaikus samazināt slodzi uz muguras, paceļot maksimālo svaru.

silts ūdens ar citronu un medus svara zudumu slimming wrap ārstēšanas atsauksmes

Bet tomēr, kurš kakls ir labāks par taisnu vai izliektu. Šī rokas pozīcija ļauj veikt vingrinājumus ar maksimālu amplitūdu. Tā kā stieņa forma ir nevienmērīga, aparāts treniņa laikā ir drošāks nekā stienis ar taisnu, tradicionālu stieni. Īss stieņa ez veikala novājēšana ļauj precīzāk noteikt pareizo apkārtmēru un vienmērīgi sadalīt stieni. Tomēr apmācības laikā jums nevajadzētu dot priekšroku nevienam apvalkam, dažreiz joprojām ir vērts mainīt ne tikai čaumalas, bet arī apmācības programmu.

Parasti apmācībā priekšroka tiek dota stienim ar taisnu stieni, taču neaizmirstiet par alternatīvu, kurai ir vairākas priekšrocības: Liekto stieni, atšķirībā no tradicionālā, ir daudz ērtāk turēt rokās, kas ievērojami atvieglo vingrinājumus.

Tas ļauj "nosvērt" stieni un uzņemt lielāku svaru. Kakla forma ļauj mainīt slodzes veidu, kas savukārt rieksti un tauku zaudējumu sasniegt vēlamo daudz ātrāk.

Produkti tīrīšanas aknas. Tīrīšanas aknu produktu produkti, kas palīdz skaidri aknām

Stieņa vingrinājumi Izliekta stieņa svars atšķiras no taisna stieņa. Tā kā tas ir īsāks, tas ir nedaudz vieglāks. Un tieši tas ļauj veikt vingrinājumus ar izliektu stieni, palielinot pacelto svaru. Bet tas nav noteicošais faktors.

Produktu kategorijas

Tieši forma nodrošina "vislabāko saķeri". Mājās izliekto stieni bieži izmanto bicepsa vingrinājumos. Atkarībā no roku attāluma latiņa tiek pacelta: plecu platums viens no otra; šaurs rokturis; plaša saķere. Šie vingrinājumi ļauj koncentrēties uz visu virsmu, uz bicepsa iekšējo un ārējo galvu. Mainīga "rokturu" izmantošana ļauj sasniegt maksimālu efektu un labākas kvalitātes rādītājus. Bet neatkarīgi no apmācības vietas maksimālo efektu var sasniegt tikai pareizi, izpildot vingrinājumus, izvairoties no šūpošanās, asiem šāviņa metieniem un šūpošanās, un augšējā pacelšanas punktā dažas sekundes jāsaspiež bicepss.

Ja jums ir savs aprīkojums, mājās varat viegli veikt vingrinājumus ar stieni ar izliektu kaklu. Sportista īpašības, treniņu uzsvars un fizioloģija ietekmē stieņa izvēli.

Pareizi svara, formas, izmēra un garuma ziņā izvēlēts šāviņš ir efektīvas apmācības ar stieni atslēga. Pat amatieriem vajadzētu zināt, cik konkrēts stienis sver.

cik daudz tauku staigā 2 jūdzes apdegums tauku apdegums izlaižot

Kam domāts bārs? Kakls ir metāla stienis, uz kura sānos liek pankūkas. Ir alternatīvas mašīnas, taču pamata spēka apmācība nav iespējama bez šī aprīkojuma.

Kakls nodrošina: ērtība strādāt ar stieni; drošs vingrinājums ar lieliem svariem. Dažāda veida stieņi ir paredzēti, lai uzsvērtu slodzi uz noteiktu muskuļu grupu.

Svars, garums un citas īpašības Katram sportistam, kurš strādā ez veikala novājēšana svariem, ir jāzina, cik daudz stieņa sver un kāda ir atšķirība starp visiem veidiem. Tukšās treniņstieņa garums ir cm. Olimpiskā standarta josla ir fiksēta cm. Pankūku sēdekļa standarta diametrs: amerikāņu - 25 mm, Eiropas - 30 mm. Olimpiskais standarts - 50 mm.

Pirmais ir piemērots iesācējiem un sievietēm. Otrais ļauj ērti trenēties ez veikala novājēšana vīriešiem, gan sievietēm. Trešais spēj izturēt kg, to izmanto profesionāļi. Centrālā daļa - tā, kurai sportists ņem stieni - parasti tiek izgatavota ar diametru ne vairāk kā 3 cm, olimpiskajām spēlēm - 2,8 cm. Tērauda garums un blīvums nosaka stieņa svaru: olimpiskais stienis sver 20 kg, parasts cm garš stienis sver 6—8 kg.

Stieņu veidi: īpašības un to svars Stieņus var aptuveni iedalīt trīs galvenajās grupās: ez veikala novājēšana, izliekta un paralēla saķere. Visi no tiem ir piemēroti gan mājas treniņiem, gan sporta nodarbībām. Taisna josla bez pankūkām piemērota stenda presei Klasika.