Jūs apzināties, veicot šos vingrinājumus, CrossFit mājās - tas ir reāls. Augu eļļām mūsu šūnām ir daudz noderīgu vielu, saglabājot ādas elastību. Atkārtojiet kustību ciklu "WILK - sākotnējā stāvoklī - bloķēt" divdesmit reizes Ziņas Šīs nedēļas: Push-ups Push ups palīdzēs jums atbalstīt pareizo sirds darbu, kamēr jūs palielināsiet bicepsu un krūšu muskuļus - visvairāk, kas var padarīt jūsu krūtīm augstu. Lācīša gaita. Kopējais nodarbības ilgums ir 21 minūte. Konkrēti veidi Šeit parādīts iegūt jums pārvietojas vairākās virzienos, galveno gabalu uz kādu iesildīšanās.

Stāvēt uz savu kreiso kāju, un paaugstināt savu labo roku.

do solis ups sadedzināt taukus sākt jaunu svara zuduma braucienu

Samaziniet savu ķermeni un paceliet savu labo kāju aiz jums. Atgriezties, lai sāktu.

Grūtniecība Katra cilvēka dzīvē pienāk brīdis, kad viņš domā par savu veselību, labākais solis uz to ir fiziskie vingrinājumi. Skriešana ir lielisks veids, kā atgriezt savu ķermeni normālā stāvoklī, kas neprasa īpašus materiālus ieguldījumus, kā arī tikai efektīvus un noderīgus fiziskus vingrinājumus. Kā sākt pareizi skriet? Mūsdienu cilvēka senči bieži skrēja saistībā ar to, ka viņiem vajadzēja medīt un aizstāvēties.

Veikt visus reps šajā pusē, tad pāriet kājas. Veikt izklupiens Lunges ir overachievers labākajā iespējamajā veidā: viņi vienpusēji, tāpēc jūs nevarat kompensēt, ja jums ir spēcīgāku kāju; Viņi trenējas līdzsvaru un iesaistīties kodols; Un tā viņi saliktos kustības, tie aktivizē vairāk nekā vienu savienojumu vienlaicīgi. Konkrēti veidi Šeit parādīts iegūt jums pārvietojas vairākās virzienos, galveno gabalu uz kādu iesildīšanās.

Do It: McKibillo Reverse izklupiens ar Rotation Stāvot ar kājām plecu platumā un rokas uz savu galvu, soli atpakaļ ar kreiso kāju uz izklupiens un pārvērst savu ķermeni uz labo pusi. Pauze, tad atgriezties, lai sāktu.

do solis ups sadedzināt taukus pārtikas un svara zuduma žurnāls

Veikt visus reps šajā pusē, un pēc tam pāriet. McKibillo Pārmaiņus sānu izklupiens Stāvot ar kājām plecu platumā, soli savu labo kāju ārā sānu izklupiens, pauzes, tad nobraukt labo kāju, lai atgrieztos sākuma. Veiciet visus reps šajā pusē, tad pāriet kājas.

do solis ups sadedzināt taukus čehijas svara zudums spa

Pick Up tempu Šis pēdējais solis ir kā ģenerālmēģinājumā, liekot visus gabalus kopā, kamēr sūknēšana savu sirdsdarbību, lai jūs esat gatavs kaut ko! Hop ātri uz priekšu un atpakaļ virs līnijas 10 reizes, pēc tam pāriet kājas un atkārtot. Sānu Shuffle Sākt tupēt ar ceļgaliem smilga un gurniem atpakaļ; Shuffle 10 soļi uz labo pusi tik ātri, kā jūs varat, tad 10 soļi pa kreisi.

Vai jums ir nepieciešams ātrs vingrinājums, kas vērsts uz visiem ķermeņa augšdaļas muskuļiem, darbojas jūsu kodolu un sadedzina kalorijas?