Tā var būt tēja vai labāka kafija ar daudz cukura vai medus. Nezināšana par antidopinga procedūru apdraud sportistu karjeru Septembris Un tas jau ir slikti! Dzert 8 glāzes ūdens ml tase vienā dienā, ir ieteicams toksīnu izvadīšanas. Ja jūs vēlaties, lai nopelnītu vairāk naudas , - lūdzu, sazinieties ar mums.

Efektīva tauku dedzināšana: Dzēriens tievēšanai arī nakts laikā

Nezināšana par antidopinga procedūru apdraud sportistu karjeru Septembris Šķiet, ka sportista miega apjoms lielā mērā ietekmē sporta sniegumu. Stanfordas miega traucējumu klīnikas un pētījumu laboratorijas Cheri Mah ir gadiem ilgi sekoja Stanforda sportista miega modeļiem un sportistiem.

kā noņemt taukus savā sejā

Viņa pētījums turpina liecināt, ka vairāk miega iegūšana nodrošina labāku sporta sniegumu visiem sportistu veidiem. Viens pētījums, ko viņa Tie, kuri paaugstināja miega laiku, skrēja ātrāk, kā sprints, un trāpīja precīzākus tenisa šāvienus, nekā vienlaikus iegūt parasto miega daudzumu.

Cik daudz miega ir nepieciešams sportistiem? - Veselība Un Drošība -

Iepriekšējos pētījumos Mah konstatēja, ka vairāku nedēļu garumā papildus gulēt uzlabot sniegumu, noskaņojumu un modrību sportistiem Stanforda vīriešu un sieviešu peldēšanas komandās un vīriešu basketbola komandā.

Mah pētījumi ir daži no pirmajiem, kas īpaši aplūko papildu miega stundu ietekmi uz sportisko sniegumu, un liecina, ka miegs ir būtisks faktors, lai sasniegtu maksimālo sportisko sniegumu.

Dzeriet šo maisījumu 7 dienas, ātri atbrīvojieties no vēdera taukiem - pastāvīgs novājēšanas

Tas ir īpaši svarīgi koleģiālajiem un profesionālajiem sportistiem, kuriem ir pilna grafika un bieži ceļo uz spēlēm un sacensībām. Sportistiem var viegli neizdodas iegūt regulāru, saskaņotu miega stundu.

  1. Ko ēst pirms rīta skrējiena. Vai ir pareizi dzert ūdeni pirms skriešanas, tās laikā un pēc tās
  2. Traumas Ko ēst pirms rīta skrējiena.
  3. Viena mēneša ķermeņa tauku zudums izaicinājums
  4. 5 veidi, kā bez piepūles un ātri iegūt plakanu vēderu - ipprojekts.lv
  5. Novājēšanu 3 dienas
  6. Lai lapa darbotos pilnvērtīgi, mēs izmantojam sīkfailus cookieskuras mums palīdz Jūs atcerēties!
  7. Pārtikas apmaiņas svara zudums
  8. Tauku rokturīši uz pusmūža sievietes sāniem un ieteikumi, kā tos apkarot - ipprojekts.lv

Šis miega trūkums vai "miega parāds", šķiet, negatīvi ietekmē sporta sniegumu, kā arī kognitīvo funkciju, garastāvokli un reakcijas laiku. Lielu daļu no do miega dedzināt taukus var izvairīties, regulāri gūstot miegu par sportistu prioritāti, jo viņi nodarbojas ar sportu un ēšanas paradumiem.

Jūs varat arī patīk

Pēc Maha domām, daudzi sportisti ir noteikuši jaunus personiskos labumus un pārtraukuši ilgstošus ierakstus, piedaloties šajos pētījumos. Pamatojoties uz viņas pētījumiem, daudzi Stanforda treneri ir veikuši izmaiņas praksē un ceļojumu grafikos, lai pielāgotu sportista nepieciešamību burning fat skrejceļš gulēt. Daudziem sportistiem un treneriem šis Kāpēc vairāk miega var uzlabot sporta sniegumu Pētnieki domā, ka dziļi miegs palīdz uzlabot sporta sniegumu, jo tas ir laiks, kad augšanas hormons ir atbrīvots.

Augšanas hormons stimulē muskuļu augšanu un atjaunošanu, kaulu veidošanu un tauku dedzināšanu un palīdz sportistiem atgūties. Pētījumi liecina, ka miega trūkums palēnina augšanas hormona izdalīšanos.

Laika faktors

Miega režīms ir nepieciešams arī jaunu iemaņu apgūšanai, tādēļ šis do miega dedzināt taukus var būt kritisks dažiem sportistiem.

Cik daudz miega vajag?

svara zudums 4k

Pētījumi liecina, ka tik pat 20 stundu miega trūkums var negatīvi ietekmēt sporta sniegumu, jo īpaši spēka un prasmju sporta jomā. Miega eksperti iesaka pieaugušajiem no septiņas līdz deviņām stundām miega dienā un pusaudžiem un pusaudžiem no deviņām līdz desmit stundām. Jūs varat novērtēt savas vajadzības, eksperimentējot dažu nedēļu laikā.

svara zudums bet augsts holesterīns

Ja jūs aizmigāt 20 minūšu laikā pēc gulēšanas un pamodināt bez trauksmes, iespējams, jums būs pietiekami daudz miega.

Ja jūs tūlīt aizmigat pēc spilvena noklāšanas un vienmēr vajadzēs modināt, lai pamostosies, jūs, iespējams, gulēsiet. Labās ziņas lielākajai daļai sportistu ir tādas, ka tikai viena bezmiega nakts ne vienmēr ir saistīta ar jebkādu negatīvu ietekmi uz sniegumu.

svara zudums vo2 max

Tātad, neuztraucieties, ja pamestos un pagriezāt nakti pirms lielas sacensības. Viena bezmiega nakts, visticamāk, nekaitēs jūsu sniegumam.

svara zudums tauku saistvielas

Kā lietot miegu, lai uzlabotu sporta sniegumu Māciet par prioritāti savā mācību grafikā. Palieliniet miega laiku vairākas nedēļas pirms lielas sacensības. Iet gulēt un pamostos vienā un tajā pašā laikā katru dienu.

ātrās tauku dedzināšanas triki

Katru nakti nedodiet pietiekami daudz miega.