Par nodarbību:. Sviedri sauna kapri bikses var accelete procesu, tauku dedzināšana un brīvs ūdens svaru. Tā kā lielākā daļa reklāmu ilgst sekundes, jūsu abu treniņu mērķis būs noturēt dēļa pozīciju tirdzniecības laikā. Veiciet tos, stāvot ar kājām plecu platumā, pēc tam saliecot ceļus un gurnus, līdz augšstilbi ir paralēli zemei. GW novērš pārmērīgu taukaudu spēju, uzlabo elastību un ievērojami paaugstina izturību, padarot produktu par galveno katra spēlētāja cikla un PCT saturu. Mēģiniet darīt vismaz 10 atkārtojumus.

III sesija. Rīcības un risinājumi. Septembris Ja jums nav laika doties uz trenažieru zāli vai ja jūs vienkārši ienīstat doties uz sporta zāli, neuztraucieties. Jūsu svara zuduma plānam nav jācieš tikai tāpēc, ka izvēlaties dīvānu virs veselības kluba.

Televizora skatīšanās laikā ir jāveic vingrinājumi. Jūs varat sadedzināt kalorijas vai vairāk jūsu iecienītāko programmu laikā.

Pievienojies Mūsu Biļetenu,

Un jums pat nav nepieciešams dārgs aprīkojums. Papildus kaloriju dedzināšanai ir burning tauki augšstilbos citas priekšrocības, kas jums patiks, ja vingrojat, skatoties TV. Ja jūs strādājat komerciālu pārtraukumu laikā, visticamāk, uz galda nokļūsiet uz virtuvi. Un bezrūpīgs nakts uzkodojums ir liels svara pieaugums. Tātad greifers tālvadības pulti, noskaņojiet savu iecienītāko šovu un gatavojieties, lai uzspridzinātu dažus taukus.

Treniņš ir izveidots tā, lai jūs aktīvi darbotos komerciālu pārtraukumu un atpūtas laikā, kamēr jūsu izstāde ir ieslēgta.

6 triki, kā iegūt augšstilba spraugu - Piemērotība | Septembris

Tātad, kā kalorijas pievienot? Saskaņā ar jaunākajiem Nielsen datiem, vairumā televīzijas raidījumu katrā televīzijas stundā ir 15 minūtes un 38 sekundes. Ja jūs skatāties televizoru trīs stundas vakarā un veicat mini treniņu katra tirdzniecības pārtraukuma laikā, treniņa laiks būs 45 minūtes. Jūs arī uzlabosiet spēku, veidosiet muskuļus un uzlabosiet elastību. Pirms sākat izmantot vingrošanas sesiju, pārliecinieties, ka esat pietiekami veselīgs, lai varētu trenēties.

Jums arī būs jāizdzēš pietiekami liela platība, lai jūs varētu pilnībā izstiept rokas un soli uz priekšu un atpakaļ, neko nedarot.

svars loss tips pārtikas idejas

Protams, jūs varat padarīt jūsu kustības mazākas, lai pielāgotos mēbelēm, bet jūs sadedzināsiet vairāk kaloriju, ja lietosiet visu ķermeni un padarīsiet jūsu kustības lielas un enerģiskas.

Ja jums ir svaru pāris, paņemiet tos. Pirmo reizi veicot TV treniņu, dariet to bez svara.

  1. Ko nozīmē tauku dedzināšanas režīms
  2. Zivju eļļa tauku dedzināšana
  3. Labākie vingrinājumi, kas jāveic, skatoties TV - Fitnesa-Tendences -
  4. Iekšējo Tauku Dedzināšana Iekšējo Tauku Dedzināšana Iekšējo tauku sadedzināšana ir sarežģīts bioķīmiskais un psiholoģiskais process.

Tad, ja jūtaties kā papildus izaicinājums, augšdaļas un apakšējā ķermeņa vingrinājumiem pievienojiet svaru. Jūsu TV treniņš nav atšķirīgs. Bet jūsu iesildīšanai nav jābūt intensīvai. Faktiski, ja jūs esat aktīvi darbojies lielāko daļu dienas, jūsu ķermenis jau var būt gatavs pārvietoties.

Bet, lai pārliecinātos, ka jūsu muskuļi ir gatavi, savas izstādes sākumā piecas minūtes, lai veiktu vieglas pilnas ķermeņa kustības. Jūs varat ieiet vietā, stumt uz augšu un uz leju pa kāpnēm, vai pat veikt mājsaimniecības tīrīšanas darbus, kas sadedzina papildu kalorijas.

Kad jūsu muskuļi ir silti, ķermenis ir gatavs sadedzināt taukus un kalorijas. Pirmā komerciālā pārtraukuma laikā jūs izdarīsiet vairākas izkropļojumu variācijas. Šis vingrinājums nostiprinās un tonizēs augšstilbu, glutes jūsu mucateļus un pat jūsu abs.

Lungas vingrinājums arī palielinās sirdsdarbības ātrumu, lai sadedzinātu vairāk tauku un kaloriju.

Summer burn small group

Sāciet ar vingrinājumu bez svariem, tad pievienojiet tos, ja jūtat, ka jums ir nepieciešams lielāks izaicinājums. Pirmajā komerciālajā solī uz priekšu attēlātad soli atpakaļ un pārslēdziet kājas. Dariet to visu pirmo tirdzniecības laiku.

tauku zudumu analizators

Iespējams, tas ilgs 30 - 60 sekundes. Otrajā komerciālajā solī uz sānu, nevis uz priekšu. Jūs pamanīsiet, ka jūsu iekšējās un ārējās augšstilba muskuļi burning tauki augšstilbos smagāki.

Kad parādās jauna komercija, solis uz aizmuguri, nevis uz sāniem. Ja pārtraukuma laikā ir vairāk nekā trīs reklāmas, sāciet ar priekšējo sviru sēriju un atkal strādājiet ar katru komplektu. Katras kropļojumu atkārtošanas laikā pārliecinieties, ka jūsu pleci paliek steku virsū jūsu gurniem, lai tā nekad nejūtos kā jūs uzlīdējies uz kustīgo kāju.

III sesija. Rīcības un risinājumi. (Septembris 2021).

Un mēģiniet saglabāt priekšējo ceļgalu virs pirkstiem, nevis priekšā. Domāju, ka push-ups ir pārāk grūti? Ir daudz variāciju, kas palīdzēs jums kļūt spēcīgākiem, lai jūs galu galā varētu izdarīt pilnu push-up ar perfektu formu.

Ja jūs nekad neesat veicis augšējā ķermeņa treniņu, sāciet, veicot push-ups pret sienu. Nolieciet apmēram divas pēdas prom no izturīgas sienas un novietojiet rokas uz sienas plecu augstumā. Tad saliekt rokas, lai jūsu krūtis atrastos tuvu pie sienas. Tā ir pamatīga stumšanas kustība, kas veikta pastāvīgā stāvoklī. Beidziet vingrinājumu, nospiežot ķermeni prom no sienas. Mēģiniet darīt vismaz 10 atkārtojumus.

Kad esat apguvis sienas push-up, jums burning tauki augšstilbos pāriet uz slīpi push-up. Izmantojiet savu dīvānu vai izturīgu galdu kā savu pamatni, tad spiediet ķermeņa svaru uz augšu un uz leju no pamatnes. Slīpuma pacelšana stiprinās plecus un sāks iesaistīties vēdera muskuļos. Kad jūs varat izdarīt vismaz desmit slīpumus ar labu formu, tad mēģiniet uz augšu uz grīdas burning tauki augšstilbos iepriekš. Lai veiktu šo ķermeņa augšdaļas treniņu, veiciet vismaz desmit atkārtojumus, kas saistīti ar jūsu pacelšanās izmaiņām.

Tas būs jūsu televīzijas treniņa vienkāršākā daļa, bet ne vieglākais.

mystyleevent.com

Lai iegūtu liesas, svara zudumu risinājumi, spēcīgas abs, jūs veicat pamata dēļu vingrinājumu un dažas variācijas. Jūs varat izdarīt tauku dedzināšana binaural sitieni dēļu vingrinājumu ar savu svaru, kas tiek atbalstīts jūsu rokās attēlāvai ar dēlīšu ar savu svaru uz elkoņiem.

ir kafija tauku deglis

Turiet pozīciju, neļaujot gurniem sagriezties pie grīdas. Veikt pārtraukumu, kad jūsu veidlapa sāk mainīties. Tā kā lielākā daļa reklāmu ilgst sekundes, jūsu abu treniņu mērķis būs noturēt dēļa pozīciju tirdzniecības laikā. Sākumā jūs varēsiet noturēt dēļu tikai 15 sekundes.

svara zudums trušiem

Ir labi. Ar kādu praksi un konsekvenci jūs drīz varēsiet noturēt dēļu visu tirdzniecības pārtraukumu - trīs minūtes vai ilgāk. Nepieciešams papildu izaicinājums? Mēģiniet dažus dēļu variantus, lai strādātu dažādās midsection daļās.

sejas lifts slimming maska

Tas ir labi! Jūs jau esat strādājis ar augšējo ķermeni, apakšējo ķermeni un abs. Jūs esat arī paaugstinājis sirdsdarbības ātrumu, lai sadedzinātu vairāk tauku.

samazinās četrās nedēļās

Ja jūsu izstādē ir vēl viens komerciāls pārtraukums, šajā laikā veiciet ātru sirdsdarbību. Palaist kāpnes vai gājienu, lai paliktu aktīvs. Jūs pat varat lēkt virvi, ja jums ir telpa. Lai TV skatīšanās laikā ierakstītu visas kalorijas, atkārtojiet šo secību vēl divas reizes.

Vai Dziļa Ceļa Locītavas Ir Labas, Lai Sadedzinātu Taukus? -

Lielākā daļa no mums skatās stundas televīzijas naktī, lai treniņa pabeigšana būtu vienkārša vēl divas reizes. Vai tas ir viegli? Bet vai šis treniņš var būt efektīvs? Ja vingrojat regulāri un ēdat veselīgu uzturu, jūsu rokas kļūs spēcīgākas, jūsu vēders kļūs stingrāks, un jūsu kājām būs vieglāka ar šo plānu. Tuvāk sasniegsiet svara zuduma mērķus. Ja vēlaties veikt izmaiņas, nedēļas laikā izmēģiniet citu mājas treniņu citās naktīs. Ir vienkāršas rutīnas, ko varat darīt savā dzīvojamā istabā un lieliskus tiešsaistes treniņus, kas ir lēti vai bez maksas.