Šajā laikā kalorijas turpina intensīvi patērēt. Iekļaujiet sprinta intervālus Jūs, iespējams, esat dzirdējis par augsto intensitātiintervāla apmācība, kas ātrāk sadedzina taukus. Atrisinājums: apvienojot svara treniņu ar HIIT kardio. Lasīt vairāk:.

Whatsapp Ko darīt, ja tas bija tikai 4 minūtes izmantot, lai iegūtu perfektu ķermeni? Tu droši vien domā, tas ir sākums briesmīgā joku vai bezjēdzīgi infomercial, vai ne?

vai sprinta intervāli sadedzina taukus

Bet, patiesībā, tas prasa tikai 4 minūtes, lai veiktu milzīgu atšķirību jūsu ķermeņa uzbūvei. Tas ir Tabata treniņu mēs runājam!

vai sprinta intervāli sadedzina taukus

Vēlaties uzzināt vairāk? Iet uz priekšu un lasīt šo ziņu!

Tabata Training: Augstas intensitātes intervāls apmācība HIITzināma arī kā Tabata apmācības, prasa tikai 4 minūtes kopējā uzmanību un apņēmību, kā jūs dot savu treniņu visu, ko esat ieguvuši.

Šī veida izmantošanu tika izstrādāta Dr Izumi Tabata, un strādāja ārkārtīgi labi par Japānas olimpisko ātrslidošana komandu. Par Tabata apmācības iedarbība ir pētīta, apkopojot grupas sporta vīriešiem un sievietēm iesaistīties 4 minūtes ārkārtējas vingrojumu darbību. Rezultāti beigās viņu treniņiem parādīja augstāku skābekļa patēriņu organismā, atpūtas vielmaiņas ātrumu, palielināt aerobā un anaerobā spējas, un tie arī bija sadedzināti vairāk tauku nekā regulāri vienu stundu treniņiem.

Citi pabalsti: Palielina organisma vielmaiņu visā dienas garumā.

Neprasa lielus ieguldījumus iekārtu un sporta dalības. Dod ātrus rezultātus mazāk laika. Atvieglo pilnu ķermeņa treniņu īsā laika sprīdī.

vai sprinta intervāli sadedzina taukus

Kā tas darbojas? Parastā cardio izmantot, kas ir kā 20 minūšu gājiena attālumā ap bloku, sadedzina mazāk kaloriju nekā 4 minūšu Tabata treniņa. Tabata-iedvesmoja treniņiem sadedzināt līdz 13,5 kalorijas vai vairāk par vienu minūti, atkarībā no intensitātes līmeni.

  1. Kā slaids uz leju savu vag
  2. Kāda Ir Jūsu Treniņu Kārtība, Sagriežot Taukus? -

Kas jums būs jādara, ir izvēlēties divas vai četras vingrinājumus, kas veido labu rutīnas, viegli ļauj pāriet no viena uz nākamo un muguras. Treniņš jums prasa 20 sekundes un pēc tam atpūsties 10 sekundes.

Autors: Douglas Barker Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Intervālu pievienošana treniņiem ir ātrs veids, kā sadedzināt taukus un uzspridzināt kalorijas. Kad esat gatavs pārveidot sevi no dīvāna kartupeļa uz skrējēju, vienkāršākais veids, kā sākt, ir intervāla apmācība. Intervāla treniņš, kurā tiek izmantoti īsi augstas intensitātes pārrāvumi, kam seko ilgāks atpūtas laiks, sadedzina vairāk kaloriju nekā vienmērīgā tempā un var uzturēt degvielu vielmaiņu visas dienas garumā. Tas nozīmē, ka jūsu ķermenis turpinās sadedzināt kalorijas no jūsu treniņa, pat ja atlikušo dienu atpūšaties uz dīvāna.

Tas jādara, lai kopā astoņas 20 sekunžu komplekti, vienlaikus ņemot nepārtraukts 10 sekunžu atpūtas pauzes starp. Vai jūs varētu treniņu intensīvi 2 minūtes, un pēc tam veikt pārtraukumu 60 sekundes, un turpināt savu stingra izmantot vēl 2 minūtes.

Pace darbojas, lai sadedzinātu taukus. Darbojas kā tauku dedzinātājs. Cik un kā darīt

Piemēram, jūs varētu vai sprinta intervāli sadedzina taukus kopā šādus vingrinājumus: Jumping Jacks Lunges Push-ups Veikt katru vingrinājumu divreiz, lai jūs iegūtu 2 komplekti katrā no astoņiem. Jūs varat iet cauri visai treniņa, un tad atkārtot to vēlreiz, lai pabeigtu 8 kopas. Izklausās vienkārši, vai ne? Tabata mācību rutīnas vai sprinta intervāli sadedzina taukus ļoti vienkārša, bet tas darbojas vislabāk tikai ar maksimālo intensitāti.

9 Efektīvi uzdevumi, lai veiksmīgi zaudētu svaru

Tātad, ja jūs neesat sajūta apdegums reizi šie 4 minūtes ir uz augšu, jūs, iespējams, nav darīt to labi! Iesācējiem var sākt ar diviem vingrinājumiem, nevis dodas uz četriem dažādiem veidiem.

Koncentrējieties uz darot katru no tām enerģiski 2 minūtes. Pēc tam, kad jums justies kā viņi ir vieglāk, lai jūs varētu darīt, palielināt skaitu vingrinājumi līdz četrām.

Bet vienmēr atcerieties izstiepties un iesildīties pirms sākat intensīva izmantot.

vai sprinta intervāli sadedzina taukus

Tabata treniņiem arī iet labi ar regulāriem treniņiem pie mājās un pat pie vingrošanas zāle. Vingrinājumi, lai pievienotu jūsu treniņu režīms: 1.

Dažreiz fizisko aktivitāšu pieredze negatīvi ietekmē figūru: muskuļi aug, un uzkrātais tauku daudzums nevēlas pamest iecienītās vietas.

Peldēšana: Peldēšana ir jautri darbību, un tajā pašā laikā, tas var izrādīties ekstrēms treniņu. Tas ļaus jums baudīt tās pašas priekšrocības kardio vingrinājumus, strādājot jūsu augšējo un apakšējo ķermeņa muskuļus.

Tas ir labākais, lai jūsu pašu joslu baseinā vai mazāk pārpildīts baseins, ja jūs plānojat, lai apturētu vairāk un vairāk. Jums ir nepieciešams: Zināšanas par to, kā peldēt Zināšanas par dažādu insultu Jūsu pašu joslu Soļi: Jūs varat kombinēt kurš peldēt insultu jūs zināt, un ir apmierināti ar to, lai jūs varētu iet grūti treniņa bez trūkstošās beat. Veikt vai sprinta intervāli sadedzina taukus 4 insultu 20 sekundes, tad atkārtojiet to, lai pabeigtu 4 minūšu ciklu.

  • Thpanorama - Padariet sevi labāk šodien!
  • Intervāls Skriešanas Treniņš Iesācējiem -
  • Bieži uzdotais jautājums, ko man jaunie klienti uzdod katra gada sākumā, ir kādi ir labākie treniņi svara zaudēšanai un tauku sadedzināšanai?
  • Skaistā apkārtne, svaigais gaiss un nomierinošā dabas skaņa vienkāršajam treniņam piešķir papildu prieku.
  • Autors: Douglas Barker Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Tauku griešanas treniņiem vajadzētu maksimāli palielināt kaloriju sadedzināšanu.
  • Pace darbojas, lai sadedzinātu taukus. Darbojas kā tauku dedzinātājs. Cik un kā darīt
  • Attēla svara zudums pie manis

Handstand Push-Up: Ja jums patīk labs izaicinājums un var līdzsvarot sevi labi, jūs varētu noteikti izmēģināt dažas handstand push-ups. Jums ir nepieciešams: Treniņa partneris Soļi: Lai to izdarītu, atrodas dzīvoklis uz grīdas un uzsāktu zemes atpūsties atpakaļ kājas pret sienu, un atbalstīt savu stāvus pozīciju ar rokām.

Get draugs, lai palīdzētu jums nokļūt stāvoklī, un palīdzēs jums palikt stabila. Kad stāvoklī, samazināt visu jūsu ķermeni saliecot tikai jūsu līkumiem, bet pārējā ķermeņa paliek līdzināts.

vai sprinta intervāli sadedzina taukus

Strādāt tā līdz jūs esat vismaz 2 collas zemākas. Nav nepieciešams, lai jūsu galva sasniegt visu ceļu uz grīdas.

vai sprinta intervāli sadedzina taukus

Vai tik daudz, kā jūs varat, un tik ātri, kā jūs varat 20 sekunžu laikā. Lekt domkrati: Jums nav tiešām ir nepieciešams kaut ko par to. Tie ir diezgan vienkārši, bet ir milzīga ietekme uz muskuļiem. Soļi: Stāvēt vertikālā stāvoklī ar kājām kopā un ieroču jūsu puses. Lec un ņem kājas intervālu ērtu attālumu, vienlaikus paaugstinot savas rokas no savas puses līdz tie attiecas uz savu galvu un satiekas.

Pārlēkt atpakaļ sākotnējā stāvoklī. Vai vismaz desmit no šiem komplektā 20 sekundes. Push-ups: Push-ups ir labi, lai stiprinātu jūsu ķermeņa augšdaļas. Viņi arī strādā labi rumpja muskuļus. Soļi: Pieņemsim dēļu vietu uz grīdas. Bring rokas līdz pat pleciem. Turot jūsu pirkstiem un rokas stingri apstādītas uz grīdas, push sevi uz augšu, lai pacelt ķermeņa, kā jūs izelpot. Pazemināt sevi un ieelpot vienlaicīgi.

7 padomi, kā padarīt taku skriešanu par labu jums

Vai 10 no tiem, bet lēnākā tempā, lai sasniegtu vislabākos rezultātus. Izklupiens lec: Lunges mērķa apakšējās ķermeņa muskuļus, piemēram glutes, hamstrings un četrgalvu. Tie ir lielisks zaudēt šos kalorijas un novājēšanu leju augšstilbu gūžas un muca.

Soļi: Sāciet ar celt savu labo kāju uz priekšu un lieces uz izklupiena pozīciju, un tajā pašā laikā saliekuma jūsu rokas lpw svara zudums. Dzīt sevi taisni pie zemes, sasniedzot rokas virs galvas, un stiepjas jūsu kājas, kamēr gaisā.

4 minūšu tauku dzēšanas laiks

Slēdzis kājas un atsākt izklupiens pozīciju, kā jūs nolaisties atpakaļ uz leju. Cik ātri vien iespējams, vēlreiz atkārtojiet procesu 20 sekundēs.

Alpīnisti: Šis vingrinājums izmanto augšējo roku spēku un tonizē muskuļus gar rokām un pleciem. Tajā pašā laikā, jūsu muguras un vēdera muskuļi iegūt labu treniņu. Gurniem, ceļgaliem un četrgalvu kājās ir arī saliekta, lai saglabātu jums stabila ar kustību īstenošanu, tādējādi nodrošinot pilnīgu treniņu visam ķermenim.

Soļi: Bend priekšu līdz rokām sasniedz grīdas.

How to Overcome Incomplete Bladder Emptying FOR MEN - Physio Guide to Improving Bladder Flow

Stāvēt uz jūsu pirkstiem un paplašināt vienu kāju atpakaļ un dot otru jūsu krūtīm. Jūsu amats jāpārstāv sākuma pozīciju sprinteri varētu uzņemties. Lec un pārslēgt savu kāju stāvokli, pārliecinoties, ka jums nolaisties uz jūsu pirkstiem. Saglabājiet pārmaiņus līdz jūsu 20 sekundes ir līdz.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Box lec: Box lēcieni ir jautri darīt, un nepieciešams, lai jūs lēkt patiešām augsts. Tie palīdz nostiprināt kāju muskuļus un veicina labu līdzsvaru.

Stingri piespiediet plaukstu pie augšstilba, paglāstiet. Glāstīja augšstilba iekšējo daļu Pagrieziet ceļgalā saliekto kāju uz āru, cieši palmu pie ķermeņa, glāstiet. Triturācija Izpilda saliektās rokas kaulainie izvirzījumi. Berzējiet ārējo augšstilbu. Spiediens Ar labo plaukstu un īkšķa bumbu nospiediet augšstilba un priesteru ārējo daļu.

Ja izmanto intensīva treniņa, tie var izkausēt jūsu tauku prom. Tie ir aizraujošs veids, kā atvadīties šīs kalorijas. Soļi: Stāvēt pirms kastes un lēkt ar abām kājām. Jums vajadzētu nolaišanās uz augšu no kastes ar abām kājām.

Jump off lodziņu tādā pašā veidā. Atkārtojiet 20 sekundes. Ja lekt nav par jums, jūs varētu mēģināt soli-ups, kur tā vietā, lekt, jums soli uz kastītes vienu kāju laikā, un izkāpiet vienu un to pašu ceļu.

  • Whatsapp Ko darīt, ja tas bija tikai 4 minūtes izmantot, lai iegūtu perfektu ķermeni?
  • Cik daudz HIIT treniņu jums vajadzētu darīt Sieviešu veselība |
  • Skriešana Skriešanas vai skriešanas sajaukšana efektīvi sadedzina taukus, veicina veselību, normalizē asinsriti un palīdz uzturēt muskuļu tonusu.
  • Saistītie: Šī sievietes pārsteidzošā Abs transformācija pierāda pacelšanas smagumu atmaksājas Getty Images Augstas intensitātes intervālu apmācību HIIT iemesls sauc par augstas intensitātes: tas ir grūti!
  • Она обеспокоилась, поскольку не понимала, где находится ребенок.
  • 10 LABĀKIE TRENIŅI SVARA ZAUDĒŠANAI UN TAUKU SADEDZINĀŠANAI - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA
  • Svara zudums pie 8 nedēļas pēc dzemdībām

Mainiet savu soļošanai kājas, lai pabeigtu 20 sekundes. Ātrums slidotājs: Kļūsti slidotājs bez slidām un komfortu Jūsu mājās. Šis vingrinājums jūsu Tabata ikdienas garantēs jums toned kājām un lielisku līdzsvaru.

Jums ir nepieciešams:.