Ja nav kontrindikāciju, varat apmeklēt pirti, saunu vai sēdēt ciedra mucā. Ja jūs tagad domājat, ka tas ir ļoti grūti, jūs kļūdāties. To sauc par vielmaiņu, un tas ir summa, viss jūsu ķermenis dara. Riteņbraukšana uzlabo ārējo elpošanu. To aprēķina šādi: atņem savu vecumu no

Kā zaudēt svaru stacionārajam velosipēdam by Jennifer R. Scott Share on Facebook Share on Twitter Izmantojiet stacionāro velosipēdu treniņus, lai samazinātu un iegūtu fit Vai jūs izmantojat stacionāro velosipēdu treniņus, lai zaudētu svaru? Neatkarīgi no tā, vai esat iesācējs vai regulārs treneris, jums var būt vajadzīgi daži padomi un idejas, lai uzlabotu jūsu svara zuduma programmu. Izmantojiet šos stāvus velosipēdu treniņus un noderīgas idejas, lai uzlabotu savu fitnesa līmeni un samazinātu.

Riteņbraukšanas priekšrocības un kaitējums

Dažādi stacionāri velosipēdi svara zudumam Iekštelpu velosipēdi ir lielisks veids, kā pieredze riteņbraukšanā pat tad, ja jūs nekad uzzinājāt, kā braukt ar tradicionālo velosipēdu. Iekšējais velosipēds ļauj justies tauki sadedzina stacionāro velosipēdu velosipēdam, neraizējoties par drošību, kas rodas, braucot pa atvērtu ceļu. Papildus aerobikas nodarbībām, tas arī uzlabo jūsu gurnu, sēžamvietu un augšstilbu muskuļu tonusu.

dedzināšana tauku laikā svīšana gredzens uz vēdera svara zudumu

Jūsu vietējā sporta zālē jūs atradīsiet datorizētus un bez datorizētus stacionāros velosipēdus. Jūs varat arī iegādāties velosipēdu mājas lietošanai. Bet papildu funkcijas ne vienmēr nodrošina labāku treniņu.

Datorizētajos modeļos var būt displejs, kas parāda jūsu ritmu vai sirdsdarbības ātrumu. Šie velosipēdi varētu arī piedāvāt iepriekš noteiktus treniņus svara zudumam. Bet jums nav nepieciešams šīs funkcijas, lai samazinātu. Lielākajā daļā vingrošanas zāļu jūs atradīsiet arī dažādus velosipēdu stilus. Jūs ieraudzīsiet tradicionālos, stāvus stāvus velosipēdus un gulējamos velosipēdus.

Braucot ar stacionāru velosipēdu, tas ir ļoti līdzīgs braucienam ar regulāru āra velosipēdu. Regulējams velosipēds ļauj jums nedaudz atslābināties, kad braucat.

Jūs sitat ar pedāļiem pie jums, nevis zem jums. Visbeidzot, daudzos veselības klubos jūs atradīsiet velosipēdus. Šie velosipēdi tiek izmantoti grupu velosipēdu klasēs, lai sadedzinātu taukus un kalorijas.

Tips Šajā rakstā pārbaudiet, vai velosipēds ir pareizais vingrinājumu mērķis, mainot vingrinājumu veidu Riteņbraukšana var palīdzēt jums veidot muskuļus un sadedzināt taukus, un tas ir ideāls vingrinājums cilvēkiem, kuri vēlas uzturēties formā neatkarīgi no viņu atlētiskuma līmeņa.

Braucot ar velosipēdu, jūties ar kalnu velosipēdu vai velosipēdu ārpus telpām. Svērtais spararats velosipēda priekšpusē nodrošina pretestību, lai jūs jūtat, ka pārvietojat uz reāla ceļa vai ceļa.

Stacionāra bike treniņa svara zudums

Šie velosipēdi arī ļauj jums piestiprināt pedāļus ar sporta velosipēdu kurpēm, ja jums pieder. Kā lietot stacionāro velosipēdu svara zudumam Lai iegūtu vislabāko stacionāro velosipēdu treniņu svara zudumamjums jāizmanto pretestība.

svara vērotāji lielie zaudējumi pirmā nedēļa novājēšanu mīklas

Jūs varat iestatīt pretestības līmeni, pamatojoties tauki sadedzina stacionāro velosipēdu jūsu fitnesa līmeni un savu mērķi braucienā. Ir svarīgi, lai jūs netiktu iestatīta pretestība, kas ir pārāk augsta, kad jūs pirmo reizi sākat. Jūs vēlaties iegūt labu darbu, bet riteņbraukšana patiešām nekaitē pat iesācējiem. Ja jums ir nepārtrauktas sāpes, tas ir pazīme, ka jūsu pretestība ir pārāk augsta jūsu fitnesa līmenim.

Jums vajadzētu izmantot arī labu formu, ja braucat ar stacionāru velosipēdu. Ja jūs lietojat griešanās klasi, lūdziet instruktoru iestatīt velosipēdu pirmajā braucienā. Viņa vai viņa pielāgos seglu, lai jūsu locītavas būtu aizsargātas un jums būtu ērti visa treniņa laikā. Ja mājās braucat ar stacionāru velosipēdu, novietojiet seglu uz augstumu, kas ir aptuveni gūžas līmenī. Tā kā jums ir pedālis, šim augstumam ir jāatļauj jūsu kājām ērti izstiepties. Jums nav jābūt dziļam līkumam jūsu ceļgalā kā pedālis, un jums arī nevajadzētu nolocīt gurnus sedlā vai sasniegt leju, lai pabeigtu katru pedāļa insultu.

svara zudums pēc c9 labākais veids kā sadedzināt taukus un tonusu

Stūres stienim ir jāļauj saglabāt muguru taisni un ērti. Nav nepieciešams iestatīt tos tādā līmenī, kur jūs sasniedzat tālu uz priekšu vai noliekties, lai to sasniegtu. Stacionārais velosipēdu treniņš, lai zaudētu svaru Ja jūsu stacionārajam velosipēdam nav iepriekš iestatītu treniņu, izmantojiet šīs idejas, kad braucat.

Related Content

Atkal pārliecinieties, ka esat pietiekami veselīgs treniņam, pirms sākat darbu, un vienmēr sākat ar īsāku un vieglāku treniņu, kad esat iesācējs. Vienmērīga braukšana. Klausieties mūziku vai skatieties savu iecienīto televīzijas šovu vai filmu savā planšetdatorā, kad braucat minūtes vienmērīgā darba līmenī.

Šis treniņš palīdz veidot savu kardiovaskulāro izturībuapdegumus taukus un kalorijas. Kalna kāpšana Sāciet ar vienmērīgu iesildīšanu, pēc tam pakāpeniski palieliniet intensitātes līmeni 5 minūšu laikā. Jūs jutīsieties kā jūs kāpj uz kalnā uz velosipēda. Darba slodze kļūst grūtāk, un jums ir jāsadedzina vairāk kaloriju un tauku, kad cenšaties regulāri staigāt pedāļus. Ātruma intervāli.

Augšstilbu tauku samazināšana

Sāciet ar vienmērīgu iesildīšanu, pēc tam palieliniet savu ātrumu ar 2 minūšu tauku zudums rutīnas tnation. Pedāli ātrāk divas minūtes, tad divas minūtes atgriežas tavā kārtībā.

Atkārtojiet intervālus minūtes, pēc tam beidziet treniņu ar 5 minūšu atdzišanu.

  1. Kādi muskuļi darbojas riteņbraucējam. Riteņbraukšana - kuri muskuļi jutīs slodzi
  2. Autors: Minnie Douglas Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Velotrenažieri ir lieliski piemēroti augšstilbu tonizēšanai.
  3. Kā atgriezties formā ar velosipēdu - Padomi -
  4. Alpha t2 tauku deglis
  5. 7 vingrinājumi, kas ir jūsu laika izšķiešana
  6. 12 veidi, kā sadedzināt vairāk kaloriju jebkurā treniņā | ipprojekts.lv
  7. Traumas Kādi muskuļi darbojas riteņbraucējam.
  8. Vingrojumi uz nekustīga velosipēda svara zaudēšanai un izturībai.

Ja regulāri veicat stacionāro velosipēdu trenažierus svara zudumam, dažu nedēļu laikā pamanīsit izmaiņas jūsu fitnesa līmenī un jostasvietā.