Noskatieties video par diētas vājuma cēloņiem: Kā atgriezties normālā stāvoklī Vājums, reibonis, drebuļi, samazināts muskuļu tonuss un ģībonis ir ļoti bīstami veselībai un dzīvībai. Šajā procesā nelietojiet taukainās mērces: šim nolūkam izvēlieties citronu sulu, olīveļļu, dabīgo jogurtu. Iespējams, ka dažiem no jums tas ir lielākais slazds. Tas savukārt provocē jūs ielikt vairāk spēka un spēka, veicot vingrinājumu. Uzņemiet kadru un redziet, kas notiks.

Tas palīdz sadedzināt kalorijas, un tas ir lielisks stresa mazinātājs.

11 svarīgākie pārtikas produkti svara zaudēšanai un pareizai uzturam

Turklāt tam nav vajadzīgs gandrīz nekas, izņemot labu skriešanas apavu pāri un kā slaids augšstilbu un gurniem ātri ceļu. Neskatoties uz to, pat ja tas sadedzina kalorijas, tas tiek darīts ar 10 kalorijām minūtē normālā maratona tempā.

Cilvēkiem, kuri vēlas zaudēt svaru ātrāk vai vienkārši vēlas kaut ko aizraujošāku, skriešana nav labākais risinājums. Viņiem vajadzētu izmēģināt dažas labākas alternatīvas, kas ir efektīvākas. Piemēram, lecot pa virvi, braucot ar velosipēdu vai tējkannas zvanu šūpoles, sadedzina vairāk tauku nekā skriešana. Un tie nav vienīgie. Šeit ir citi ieteikumi, kurus jūs varētu izmēģināt, un noskaidrojiet, kurš no tiem ir vispiemērotākais.

7 padomi, kā atbrīvoties no taukiem vidukļa zonā

Visiem no tiem ir noteikti ieguvumi jūsu veselībai un fiziskajam izskatam. Turklāt tos ir viegli izdarīt un ātri, kas ir lieliski, ja esat aizņemts un jums nav daudz laika, lai strādātu.

smadzenes sadedzina taukus

Kaujas virves Šis vingrinājums palīdzēs uzlabot spēku, roku saķeri un līdzsvaru. Tie ir veidoti tā, ka liek vairāk strādāt un izmēģināt vairāk. Tas savukārt provocē jūs ielikt vairāk spēka un spēka, veicot vingrinājumu. Reklāma Virves palīdz jums veidot muskuļus, piemēram, bicepsu, plecus un kājas, atkarībā no tā, kādas variācijas jūs veicat.

Diēta smadzenēm

Smadzenes sadedzina taukus vairāki vingrinājumi, kurus varat veikt ar kaujas virvēm. Turklāt jūs varat veikt dažādas kustības, piemēram, lineāras vai apļveida. Katra kustība darbojas noteiktā muskuļu grupā.

Piemēram, jūs varat mēģiniet veikt pietupienus pārvietojot virves viļņu kustībā dubultā vai pārmaiņus.

Labākie pārtikas produkti, kas sadedzina taukus

Tad jūs varat izdarīt slamu. Paņemiet virves aiz galiem, nostājieties ar kājām plaši viena no otras, paceliet rokas virs galvas un no visa spēka trāpiet virves uz grīdas.

Piecelieties kājās un atkārtojiet kustību vairākas reizes. Tomēr, ja vēlaties strādāt pie slīpumiem, varat veikt sānu slamu. Kustība ir līdzīga iepriekšējam vingrinājumam, vienkārši nedaudz salieciet ceļus un slamējiet ķermeņa pusē. Riteņbraukšana Riteņbraukšana ir labvēlīga jūsu veselībai daudzu iemeslu dēļ. Pirmkārt, tas uzlabo jūsu elastību un muskuļu spēku.

smadzenes sadedzina taukus

Turklāt tas palīdz jums tonizēt muguru, jostasvietu un kājas. Turklāt tas sūknē jūsu sirdi, padarot to stiprāku, kā arī atjauno jūsu smadzenes. Kopumā tas ir vingrinājums, kas pārbauda visu ķermeni un paaugstina jūsu veselību.

Tu kļūsi slaidāka un ievērojami uzlabosies tava veselība un pašsajūta.

Reklāma Jūs varat sākt nodarboties ar riteņbraukšanu pat tad, ja tam nav laika. Piemēram, uz darbu varat braukt ar velosipēdu, nevis braukt ar autobusu vai vadīt automašīnu. Tas ir veselīgāk un ietaupa jūsu naudu. Jūs to varat iegādāties vienu no šiem saliekamajiem velosipēdiem ērti ievietot savā birojā, somā vai automašīnā un pagaidiet tur, līdz nākamreiz to vajadzēs.

smadzenes sadedzina taukus

Turklāt tos ir lieliski smadzenes sadedzina taukus līdzi, ja dodaties ceļojumā un vēlaties tur braukt ar velosipēdu. Tās ir ne tikai funkcionālas, bet arī pieejamas.

smadzenes sadedzina taukus

Statiskais velosipēds Gadījumā, ja jums nepatīk iepriekšējā iespēja, jūs vienmēr varat iegādāties statisku velosipēdu un izmantot to mājās.

Velo sprintu veikšana būtu jauka alternatīva skriešanai. Jūs varētu sadedzināt daudz kaloriju tikai 60 sekundēs smagā riteņbraukšanā.

Tas, kas jums jādara, ir pedālis, cik ātri vien iespējams, 60 sekundes, pēc tam pakāpeniski atgriezieties lēnā tempā.

  1. Bekons 5 dienas novājēšanu
  2. Pievienojieties tūlīt!
  3. Labākie pārtikas produkti, kas sadedzina taukus
  4. Slikta pašsajūta diētas laikā. Kāpēc zaudējot svaru ir vājums?
  5. 11 svarīgākie pārtikas produkti svara zaudēšanai un pareizai uzturam - Keto Diet
  6. Svara zudums sirds sāpes
  7. Vai es ieteiktu greipfrūtu jūsu diētai?
  8. Svara zudums pašreizējie notikumi

Atkārtojiet to dažas reizes, un dažu minūšu laikā jūs sadedzināsiet simtiem kaloriju. Reklāma Tauku riepu riteņbraukšana Vai arī, ja vēlaties kaut ko jaudīgāku un prasīgāku, varat izmēģināt tauku velosipēdu ar velosipēdu. Iemesls tam ir pašas riepas. Atšķirībā no parastās riepas, tās ir lielākas un resnākas.

Slikta pašsajūta diētas laikā. Kāpēc zaudējot svaru ir vājums?

Tādējādi, lai pārvietotos, pedāļiem ir jāpievieno vairāk enerģijas. Tātad jūs sadedzināsiet vairāk kaloriju, ap stundā velosipēdu vai 25 minūtē. Tā ir milzīga atšķirība no jebkura cita šī saraksta uzdevuma vai jebkura cita. Burpees Reklāma Šī ir vingrinājumu, precīzāk atspiešanās un tupēšanas lēcienu kombinācija. Tas ir intensīvs un prasa daudz spēka un izturības. Tāpēc tas ir lieliski piemērots izturības un līdzsvara veidošanai.

Turklāt jūs strādājat visu ķermeni, lecot, tupot un veicot atspiešanos, tāpēc tiek izmantoti gandrīz visi ķermeņa muskuļi. Tā ir lieliska iespēja zaudēt svaru, kā arī uzlabot fizisko izturību.

Kādēļ ūdens ir tik svarīgs?

Burpees vingrinājuma veikšanai nav nepieciešams īpašs aprīkojums vai daudz vietas. Tos var izdarīt savā dārzā, uz balkona, sporta zālē - visur, kur jums ir pietiekami daudz vietas, lai lektu.

smadzenes sadedzina taukus

Ja jūs tos veicat dažus atkārtojumus un apvienojat tos ar citiem vingrinājumiem, gala rezultāti būtu pārsteidzoši. Tas attiecas gan uz ķermeņa uzbūvi, gan uz garīgo veselību.

5 pārsteidzoši ieguvumi, ēdot vairāk tauku

Tātad, kā jūs darāt burpees? Nu, vispirms jums vajadzētu nokļūt tupus stāvoklī līdz galam, ar rokām blakus. Otrkārt, nospiediet kājas uz aizmuguri un nokļūstiet uz augšu.

Veiciet ātru virzību uz augšu, pēc tam atgriezieties pirmajā pozīcijā.

4 veidi hormonu kontrolei, kas palīdz sadedzināt taukus. Tas ir svarīgi!

No šejienes jūs pacelsieties augstu un piezemēsieties tupus. Atkārtojiet dažas reizes. Ja vēlaties maksimālu potenciālu, minūtes laikā veiciet tik daudz burpees, cik vien iespējams.

smadzenes sadedzina taukus

Ja izdarīts pareizijūs varētu sadedzināt apmēram 10 kalorijas minūtē. Šos trīs vingrinājumus var veikt kombinācijā ar citiem. Viņi sadedzina vairāk tauku nekā skriešana, bet, ja tos apvienosiet, jūs iegūsit labākos rezultātus.

Vēl labāk, tiem nav vajadzīgs daudz laika, turklāt tos var veikt gan iekšpusē, gan ārpusē, kas ir lieliski piemērots aizņemtiem cilvēkiem vai ja laika apstākļi nedarbojas jūsu labā.

Kopumā nav smadzenes sadedzina taukus vismaz tos neizmēģināt. Uzņemiet kadru un redziet, kas notiks. Galu galā jūsu veselība ir vissvarīgākā vērtība, kas jums ir, un jums nevajadzētu par to slinkot. Populārākas Posts.