Pērciet dažas jaunas žalūzijas Un varbūt jauns matracis, jo ne tikai tas, cik ilgi jūs pavadāt gulēšanai, uztur jūs slaidus, bet arī jūsu miega kvalitāte. Nekad neņemiet papildporciju, lai cik gards būtu bijis ēdiens. Ir ik pēc 3 stundām. Mēģiniet, lai jūs iegūsiet visvairāk tauku "bumbiņas" zem pirkstiem. Skrienot uz skrejceliņa, josta jums palīdz. Mainiet virzienus Izmēģiniet šo intervāla treniņa triku ar elipsveida trenažieri: Brauciet 30 sekundes cik ātri vien iespējams, pēc tam nekavējoties mainiet virzienu un brauciet vēl 30 sekundes tikpat ātri pretējā virzienā.

Galvenais Veselība-Fitnesa 56 veidi, kā ātri zaudēt vēdera taukus un turēt tos par labu Vīriešiem ir diezgan bieži iesaiņot papildus poundage ap viņu vidusdaļu. Faktiski vidējais vīrietis šodien ir apmēram 24 mārciņas smagāks nekā vīrieši Mēs esam redzējuši slaidākas dienas, taču nedomājiet, ka tas ir drūms teikums, kas jūs nolemj uz mūžīgu apaļumu.

Ir desmitiem, ja ne simtiem veidu, kā ātri sadedzināt vēdera taukus. Patiesībā cīņa ar uzpūšanos prasa dažādas stratēģijas un pieejas atkarībā no jūsu sadedzināt taukus pa nakti, vielmaiņas, gribasspēka utt. Tas, kas der jūsu draugam, ne vienmēr būs jūsu visaptverošais risinājums. Lai vienkāršotu labākais veids kā samazināt kājas, mēs apkopojām daudz padomu, kas palīdzēs jūsu pārskatīšanai vielmaiņazaudē savu mīlas rokturīšiun atsegt abs.

Jums būs jāizdara daži izmēģinājumi un kļūdas, lai secinātu, kuri no tiem jums vislabāk darbojas hei, svara zaudēšana ir smags darbs. Bet, ja jūs ievietojat darbu jeb katru nedēļu iekļaujiet dažus no šiem padomiemjums būs labi pa ceļam uz mazāku jostasvietu.

Kurš teica, ka jūsu slavas dienas bija pagātnē? Veiciet matemātiku: jūs ietaupāt 41 kaloriju katru reizi, kad 50 g olbaltumvielu hiit mājās - tauku dedzināšanas sistēma ar vienādu daudzumu ogļhidrātu. Lasiet etiķetes Sastāvdaļu sarakstā izvairieties no pārtikas produktiem ar augstas fruktozes kukurūzas sīrupu. Kopš Nost no dupša Veiciet katru vingrinājumu stāvot, nevis sēžot.

Risinājums stieņa spiešana guļus?

56 veidi, kā ātri zaudēt vēdera taukus un turēt tos par labu

Sajauciet savas kustības Kad jūs pacelat, veiciet supersets, kurās jūs pārmaiņus izmantojat ķermeņa apakšdaļas vingrinājumus un ķermeņa augšdaļas vingrinājumus. Tādā veidā jūsu ķermeņa apakšdaļa atpūšas, kamēr jūsu sadedzināt taukus pa nakti augšdaļa strādā. Tas ļauj jums maksimāli strādāt muskuļos ar ļoti mazu dīkstāvi starp komplektiem, lai iegūtu ātrāku un efektīvāku treniņu, saka Kreigs Ballantins, C.

Vingrojiet akli Kad izmantojat elipsveida trenažieri, mēģiniet atlaist rokturus un aizvērt acis. Esiet piesardzīgs!

Bez vizuālas atsauksmes jūsu pamat muskuļiem būs jāstrādā vairāk, lai saglabātu līdzsvaru un sadedzinātu vairāk kaloriju. Apskaujiet pagalma darbus Uzskatiet jebkura veida fiziskās aktivitātes - pat tās, no kurām mēģināt izvairīties, piemēram, pļaujot zālienu - kā iespēju sadedzināt taukus un uzlabot ķermeņa stāvokli.

Vienkārši pārliecinieties, ka izmantojat pļaujmašīnu. Uzkodas uz dilles marinētiem gurķiem Viņiem ir viena kalorija vienā šķēlē. Veiciet lielākas darbības Izmantojot kāpņu kāpēju, izlaidiet vienu no katriem pieciem soļiem. Pēc tam veiciet vienu lielu soli, lai atgrieztos pie parastā staigāšanas modeļa.

Šis solis pieņem darbā jaunus muskuļus, palielinot tauku zudumu, saka Kamerons Makgārs, C. Īres motivācija Reizi nedēļā noskatieties filmu, kas iedvesmo vingrot. Piemēri: Akmeņains sporta zāleiAmerican Flyers riteņbraukšanaiHoosiers komandu sporta veidiemun Uguns rati un Bez ierobežojumiem gan skriešanai.

Pārspēt rekordu Izaiciniet sevi noskriet tālāk vienā un tajā pašā laikā - pat ja tas ir tikai viena desmitā jūdze - katru treniņu. Tas nodrošina, ka jūs vienmēr sadedzināt vairāk kaloriju no viena treniņa līdz nākamajam. Sasmalciniet vakariņu šķīvjus Un pērciet mazākus. Tādā veidā, pat ja jūs piepildāt savu šķīvi līdz galam, jūs galu galā ēdat mazāk nekā tas, ko jūs, iespējams, sakraut uz esošajiem šķīvjiem.

56 VEIDI, KĀ ĀTRI ZAUDĒT VĒDERA TAUKUS UN TURĒT TOS PAR LABU - VĪRIEŠU ŽURNĀLS - VESELĪBA-FITNESA

Izgrieziet ogļhidrātus Jā, jūs to dzirdējāt jau tūkstošiem reižu. Iemesls: Tas darbojas. Vispirms paceliet, pēc tam palaidiet Veicot sirdsdarbību pēc pacelšanās - kad esat jau noguris - tam pašam ātrumam vai intensitātei būs lielāka ietekme, nekā jūs to būtu darījis iepriekš, saka Makgārs.

Mainiet virzienus Izmēģiniet šo intervāla treniņa triku ar elipsveida trenažieri: Brauciet 30 sekundes cik ātri vien iespējams, pēc tam nekavējoties mainiet virzienu un brauciet vēl 30 sekundes tikpat ātri pretējā virzienā.

Atpūtieties 60 sekundes un atkārtojiet. Spēks, kas aptur jūsu impulsu, kā arī pāreja no strupceļa uz pilnu ātrumu divreiz vienā un tajā pašā intervālā, jūsu tauku dedzināšanas centieniem dos milzīgu impulsu, saka Alvins Kosgrovs, C. Piepildiet pārtikas produktus ar augstu šķiedrvielu saturu Uzskata tos par labiem ogļhidrātiem. Viņu lielākā daļa aizņem vietu jūsu kuņģī, palīdzot justies sātīgam un ēst mazāk.

Pētījumi liecina, ka puiši, kuri diētai pievienoja 12g šķiedrvielu dienā, zaudēja ceturtdaļcentimetru no mīlas rokturiem, citādi nemainot savu uzturu. Šeit ir daži no labākajiem avotiem.

Četrdesmitgadnieces tauku spilventiņi - kā no tiem atbrīvoties? - ipprojekts.lv

Pētnieki uzskata, ka skābes notrulina insulīna tapas un palēnina novājēšanu ķīnā iztukšošanās ātrumu no kuņģa. Fermentēti ēdieni, piemēram, marinēti gurķi un jogurts, arī ir labas skābās iespējas. Nepalaidiet ēdienreizes Neēdot ilgu laiku, ķermenis nonāk kataboliskā stāvoklī, tas nozīmē, ka tas enerģijas sadalīšanai sāk noārdīt muskuļu audus - un saglabā taukus.

Izmēģiniet VersaClimber Jo vertikālāks jūs esat, veicot sirdsdarbību, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināt. Neesi dīvāns kartupelis Ja esat TV junkie, saskaitiet šobrīd skatīto stundu skaitu un izgrieziet visus atkārtojumus, pat ja ir kāda epizode Seinfeld jūs nekad neesat redzējis. Pavadiet ietaupīto laiku kājām: ārā vai sporta zālē.

10 LIETAS, KAS JUMS JĀZINA, LAI ZAUDĒTU ĶERMEŅA TAUKUS - FIZISKĀ SAGATAVOTĪBA 2

Sasitiet svarus Ja jūs esat slinks, tas nav tik slikti, kā jūs domājat - palīdzēs tikai 10 minūtes dienā, trīs dienas nedēļā. Hārvardas pētījumi liecina, ka 30 minūšu svara treniņiem nedēļā vidukļa izmērs ir samazināts vairāk nekā gandrīz jebkuram citam mainīgajam.

Nodod kartupeļus Jebkurā formā - biezeni un cepti, kā arī frī kartupeļi un kartupeļu čipsi. Tie paaugstina insulīna līmeni asinīs, liekot ķermenim pārtraukt tauku dedzināšanu un sākt to uzkrāšanu. Saldie kartupeļi ir pieņemami. Viņiem ir vairāk barības vielu un šķiedrvielu. Ēdiet savu lielāko maltīti dienā pēc pacelšanās Sadedzināt taukus pa nakti sagremotu pārtiku, nepieciešamas kalorijas.

Pirms ēdienreizes saspiediet H2O Ūdens aizņem vietu jūsu vēderā, liekot jums justies pilnīgākam un mazināt apetīti, saka Kristofers Mohrs, M. Pieprasīt aizstājējus Jebkurā laikā, kad omentum svara zudums restorāna ēdienā ir makaronu, kartupeļu vai rīsu puse, lūdziet dārzeņu vietā, saka Jeff Volek, Ph.

Jūsu serveris labprāt uzņems jūs. Pievienojies līgai Tas ir, reģistrējieties tādam sporta veidam kā softbols, futbols sadedzināt taukus pa nakti pat kikbols.

sadedzināt taukus pa nakti

Tas automātiski ieplānos vingrinājumus jūsu nedēļā, un, tā kā jūs esat daļa no komandas, jums būs vienaudžu spiediens, kas nodrošinās to, ka jūs turpināsiet parādīties. Tad, ja jūs joprojām vēlaties vairāk, pagaidiet 20 h2o svara zudums. Parasti jūs atradīsit, ka, kamēr jūs gaidāt, hormoni iedarbojas un izraisa sāta sajūtu, samazinot vēlmi pēc šīs otrās porcijas. Biežāk notīriet zobus Nesenā japāņu pētījumā, kurā piedalījās 14 cilvēku, pētnieki atklāja, ka vīrieši, kuri bieži tīra zobus, bija slaidāki nekā vīrieši, kuri to nedarīja.

Pateicamies par svaigu piparmētru garšu, kas var mazināt uzkodu daudzumu starp ēdienreizēm. Ēdiet nelīdzsvarotu uzturu Ar velosipēdu uzņemto kaloriju daudzumu tā, ka vienu dienu jūs ēdat mazāk kaloriju, bet nākamajā - vairāk, jūs uzturēsiet vielmaiņu uz pirkstiem, saka Voleks.

Tas nodrošinās augstu tauku sadedzināšanu. Galvenais: nedēļas laikā uzņemiet vidēji kalorijas dienā. Skrienot uz skrejceliņa, josta jums palīdz.

Turieties pie bezkaloriju dzērieniem Tas nozīmē, ka kafija, tēja, diētiskā soda, tādi maisījumi kā Crystal Light un, protams, ūdens. Uztura speciālisti uzskata, ka rīta ēdienreizes palīdz regulēt insulīna līmeni un izsalkumu, tāpēc jums ir mazāka iespēja pārēsties visas dienas atgādinājuma laikā.

Svars vadību, saistībā ar medicīnu, labsajūta, vai fiziskās sagatavotības, apraksta samazinājumu pilnīgu ķermeņa masas, kā rezultātā vidējā zaudējumu šķidrā, ķermeņa tauku vai taukaudiem vai muskuļu masas, proti kaulu dabas resursiem, muskuļu, cīpslas, kā arī dažādas citas saistaudu šūnas. Bet es negribētu tā teikt, ka kokteilis ir tauku dedzinātājs. Nevajag jaukt visu vienā kompotā. Steroīdi neizraisa eiforiju.

Izvairieties no pārtikas produktiem, kas nāk maisā vai kastē Parasti tie ir ļoti pārstrādāti ogļhidrāti - pārtikas produkti, kas ātri paaugstina cukura līmeni asinīs un aizver ķermeņa spēju sadedzināt taukus. Uzkodas starp ēdienreizēm Tas ne tikai neļauj jums būt trakojošam un pārēsties pusdienās un vakariņās, tas liek ķermenim visu dienu apstrādāt pārtiku, kas uztur jūsu vielmaiņu.

Pērciet TiVo Skatieties tikai jūsu ierakstītos raidījumus. Ātri pārsūtot reklāmas un skatoties tikai tos raidījumus, kas jums ir pietiekami rūpīgi, lai iestatītu sezonas abonementu, jūs varat samazināt TV skatīšanos - un laiku, ko pavadāt dīvānā - par vairāk nekā trešdaļu.

sadedzināt taukus pa nakti

Uzpildiet jogurtu Kad pētnieki Tenesī universitātē brīvprātīgo grupu veica uz vienu no divām diētām - vienu ar augstu kalcija saturu un otru - un katras grupas kaloriju daudzumu samazināja par kalorijām, viņi atklāja, ka cilvēki, kuri saņem kalciju, zaudēja divreiz vairāk svara vidēji 13 mārciņassalīdzinot ar cilvēkiem, kuri lieto standarta diētu.

Pētījuma autors Maikls Zemels, Ph. Pasūtiet uzkodas Un par katru cenu izvairieties no maizes trauka. Ja, sēžot ēst restorānā, jūs esat drausmīgs, nekavējoties pasūtiet sānu salātus vai uzkodas tikai ar gaļu vai dārzeņiem, nevis kārdiniet šīs bezgalīgās un nobarojamās bezmaksas maltītes.

sadedzināt taukus pa nakti

Pop zemesrieksti Riekstiem ir ļoti liels sāta spēks - tas nozīmē, ka tie pēc ēšanas liek justies pilnīgākam nekā daudziem citiem ēdieniem. Kaut arī kaloriju daudzums ir augsts, šķiet, ka šīs kalorijas organismā tiek apstrādātas atšķirīgi.

Mičiganas universitātes pētnieki atklāja, ka vīrieši, kuri diētai dienā pievienoja kalorijas zemesriekstus, nemaz nesaņēma lieko svaru. Izsekojiet kalorijas Jūs to varētu izdarīt žurnālā, taču mēs zinām, ka tas nekad nenotiks. Tā vietā dariet to tīmeklī, piemēram, vietnē fitday. Vienkārši izveidojiet bezmaksas kontu, pievienojiet ēdiena daudzumu, ko ēdat visu dienu, un ļaujiet programmatūrai precīzi pateikt, cik labi vai slikti esat.

Veiciet sprinta intervālus Īsu, visu laiku sprintu un īsu atpūtas periodu mijiedarbība ir visefektīvākā sirdsdarbības forma tauku zaudēšanai, saka Stankovskis. Izmēģiniet 2 pret 1 darba un atpūtas attiecību.

Tas ir, sprints divas reizes ilgāk, nekā jūs atpūšaties. Tātad, ja jūs veicat jardu sprintu - labs attālums, ar kuru sākt - 20 sekundēs, atpūtieties 10 sekundes, pēc tam atkārtojiet reizes. Pārbaudiet savu garastāvokli Vēlme uzkodas, iespējams, nav izsalkuma dēļ, bet gan vientulības, depresijas vai trauksmes rezultāts. Ja jūs bieži pamanāt ēst, kad jūtaties nomākts, vai ja pēc maltītes jūtaties laimīgāks, tas var norādīt uz problēmu.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Iepērcies vienu Ja jums ir jāpērk sīkdatnes, čipsi vai citi apstrādāti nevēlami pārtikas produkti, nopērciet iepakojumu vienā porcijā, nevis lielo, ģimenes stila maisiņu.

Tādā veidā, ēdot visu iepakojumu - un būsim godīgi, jūs zināt, ka to darīsit - jūs vismaz būsiet daudz mazāk sabojājis jostasvietu. Atrodi sadedzināt taukus pa nakti Ceļojuma sākumā uzņemiet digitālu attēlu ar sevi bez krekla.

Ik pēc pāris nedēļām veiciet progresa attēlu, lai vizuāli dokumentētu savu progresu. Tas palīdzēs jums palikt atbildīgam. Ejiet distanci Veiciet intervālus norādītajam attālumam, nevis norādītajam laikam. Pretējā gadījumā jūs nogursiet īsākus ātrumposmus, samazinot sadedzināto kaloriju skaitu, saka Makgārs. Krāpšanos reizi nedēļā Izmantojiet maltīti kā atlīdzību par nedēļas smagu darbu vai projekta pabeigšanu, no kura esat baidījies.