Šī treniņa būtība ir sākt tauku dedzināšanu aktīvajā fāzē, kas turpinās atpūtas fāzē. Piemēram, dažreiz tur nav pietiekami daudz laika, vai tas ir pārāk dārgi, ēst lielas maltītes ārzemēs, tāpēc jums ganīties no rīta līdz vakaram.

Tā kā jūs esat bijis pārāk aizņemts, lai iepirktos, jūsu skapji, iespējams tukša tagad.

maksimālais drošs svara zudums mēnesī

Izmantojiet šo iespēju, lai atjaunotu savu diētu no nulles, Farrell saka. Pack jūsu virtuvi ar uzturvielu blīvs pārtikas jūsu ķermeņa vajadzībām - veseli graudi, augļi un veggies, zema tauku satura piena, liesa gaļa, un pupas - un atstāt visu, tā nav.

Vingrinājumi, svara zudums, vēdera un sāniem - Keto Diet

Lai paliktu uz ceļa, mēģiniet šo vērpjot par uztura dienasgrāmatā: izveidojiet atsevišķas slejas augļi, veggies, veseli graudi, piena, un liesās olbaltumvielu.

Katru dienu, kad tu ēd apkalpo viens, ielieciet atzīmi attiecīgajā ailē. Tad saskan tos: Mēreni aktīva sieviete, kas saņem 30 līdz 60 minūšu izmantošanas dienā būtu aptuveni divas tases augļu, trīs tases veggies, septiņas unces veseli graudi, trīs porcijas piena, un seši unces liesās olbaltumvielu dienā.

Jo tuvāk jums šajos līmeņos, veselīgāku un plānāksjums būs. Visi vienā mēnesī Pa ceļam, es zaudēju septiņas neplānotas mārciņas.

GET 11 LINE ABS in 20 DAYS 🔥 - 4 minute Workout

Palieliniet ķermeņa vingrinājumus. Spēka treniņš un pievilkšanas vingrinājumi palīdzēs veidot muskuļus, bet nesamazinās jūsu vēderu. Koncentrējieties uz ķermeņa svara zaudēšanu. Pielāgojiet diētu un vingrojiet kardio pareizajā līmenī. Pēc tam sāciet iekļaut vēdera vingrinājumus, lai palīdzētu tonizēt jūsu abs.

aizdedzināt tauku degli

Atrodi partneri. Praktizējoties kopā ar jums, jūs jutīsieties ērtāk.

Slim Down Quick | ipprojekts.lv

Pētījumi ir parādījuši, ka, ja jums ir partneris, jums ir vieglāk pieturēties pie noteiktā vingrinājumu grafika un biežāk vingrot. Ja esat konkurētspējīgs cilvēks, jums var būt jautri sacensties ar savu partneri, lai redzētu, kurš vispirms sasniedz jūsu svara zaudēšanas mērķi. Lai zaudētu vai atbrīvotos no vēdera taukiem, jums jāzaudē ķermeņa svars.

Regulārais svars palīdzēs jums izsekot, cik daudz svara esat zaudējis.

kā restartēt manu svara zudumu

Ideālā gadījumā jums vajadzētu nosvērt apmēram reizes nedēļā. Turklāt jūs atceraties arī nosvērt tajā pašā nedēļas dienā, tajā pašā laikā un valkāt tās pašas drēbes.

Saglabājiet svara žurnālu.

ēšana tīru bet nav tauku zudumu

Jūs redzēsit svara zaudēšanas progresu, jums būs motivācija pastāvēt. Žurnāls var arī palīdzēt jums uzzināt, vai jums ir svars. Izmēra vidukļa apkārtmēru.

Ja jūs mēģināt izvairīties no svara pieauguma, šeit ir 40 ekspertu padomi, kas faktiski darbojas

Vidukļa apkārtmēra novērošana ir arī viens no veidiem, kā novērtēt vēdera tauku zudumu. Šis ir mērījums ap mazāko vidukļa daļu. Zaudējot vēdera taukus, samazināsies arī vidukļa izmērs Izmantojiet mērlenti, lai izmērītu vidukļa apkārtmēru. Tas ir padarījis to par galveno satraukumu. Vai jūs pastāvīgi meklējāt veidus, kā samazināt vēdera tauku daudzumu?

Ja jā, lasiet tālāk, lai uzzinātu, kā samazināt vēdera tauku daudzumu 1 mēneša laikā. Šie padomi ir reliģiski jāievēro, lai gūtu maksimālu labumu.

Pace darbojas, lai sadedzinātu taukus. Darbojas kā tauku dedzinātājs. Cik un kā darīt

Kā zaudēt vēdera tauku daudzumu 1 mēnesī? Pastāv dažādas metodes vēdera tauku samazināšanai. Labākie vingrinājumi vēdera tauku samazināšanai vienā mēnesī: Vingrošana ir labākais veids, kā mēneša laikā atbrīvoties no nevēlamiem vēdera taukiem.

Maldīgi tiek uzskatīts, ka gurkstēšana katru dienu liks zaudēt vēdera taukus. Tas palīdzēs tikai stiprināt vēdera muskuļus un nepalīdzēs zaudēt ķermeņa taukus, īpaši problemātisko kuņģa zonu.

Izmēģiniet šos treniņus, kas no jūsu vēdera samazinās collas.

Labākā liesa gaļa svara zaudēšanai

Aerobikas vingrinājumi: Aerobikas vingrinājumi ir lielisks veids, kā sadedzināt taukus un kalorijas. Vismaz piecas dienas nedēļā nodarbojieties ar 40—50 minūšu aerobikas vingrinājumiem. Tas palīdzēs jums sadedzināt viscerālos taukus un uzlabos arī sirds un asinsvadu sistēmu. Aerobikas vingrinājumi var būt jebkas, kas jums patīk, piemēram, skriešana, dejas, ātras pastaigas, riteņbraukšana vai ūdens aerobika.

Tomēr, uzsākot aerobikas vingrinājumus, dodieties lēni un nekad nepārsniedziet mērķa sirdsdarbības ātrumu.

1 dienas svara zudumu padomi

Tātad, pirms jūs redzat izvēlne nedēļu, lai sadedzinātu taukus, jums precīzi jāzina, kāpēc jums jāievēro šī diēta. Jums jāsaprot, ko jūs beigās iegūsit. Ja jūs vienkārši sakāt: "Es gribu zaudēt svaru", tad tas var nedarboties, jo "Es gribu zaudēt svaru" ir brīvs jēdziens.

Lai būtu motivēts, jums ir nepieciešams noteikts mērķis. Ja jums ir noteikts mērķis, tad motivācija būs vislabākā. Noteikuma numurs 4 - pareiza BZHU attiecība Lai sadedzinātu taukus, jums pareizi jāsadala olbaltumvielu, tauku un ogļhidrātu attiecība.

Parastā uzturā kad meitene sāk ēst augļus, graudaugus, kefīru utt. Nevajadzētu būt daudz ogļhidrātu, tiem jābūt mēreniem. Lai pareizi aprēķinātu BZHU attiecību, jums jādara šādi: Olbaltumvielas - jums jāreizina 1, ar ķermeņa svaru. Tauki - vajag 0, reizes lielāku ķermeņa svaru. Ja mēs varam atlasīt olbaltumvielas un taukus pēc formulas, kas piemērota gandrīz ikvienam, tad ar ogļhidrātiem ir grūtāk, jo ogļhidrātus izvēlas atsevišķi.

Bet, lai padarītu to vieglāku un lai jūs saprastu, ar ko sākt, iesaku vispirms rīkoties šādi: reiziniet 3 ar ķermeņa svaru.

kāda 30 10 svara zudumu izmaksas

Nav svarīgi, vai jūs trenējat atvieglojumu vai muskuļu masas palielināšanu, jums joprojām vajadzētu dzert nepieciešamo šķidruma daudzumu. Es iesaku katru dienu izdzert 1,5 - 2 litrus ūdens. Nu, galvenie ieteikumi par to, kādam uzturam vajadzētu būt meitenēm tauku sadedzināšanai - jums ir ideja.

Daži vingrinājumi, lai svara zudums, vēdera un sāniem

Diemžēl, ēdot mēreni labi vai pat veselīgi, tas netiks samazināts, ja vēlaties zaudēt svaru. Cik daudz kaloriju mēs runājam par samazināšanu? Reiziniet savu pašreizējo ķermeņa svaru mārciņās ar 10 - tas ir veselīga kaloriju deficīts lielākajai daļai vidēji aktīvo puišu, saka Perijs.

Kādam vajadzētu būt jūsu kaloriju sadalījumam? Sentpjērs ir mazāks makro aprēķināšanas un vairāk porciju skaitīšanas cienītājs. Visvairāk aktīvo vīriešu, kuri vēlas zaudēt taukus, bet uztur muskuļu masu, viņu ikdienas ēdienreizes izskatīsies apmēram šādi: - 6 līdz 8 palmu lieluma liesās olbaltumvielas porcijas - 6 līdz 8 dūriena lieluma dārzeņu porcijas - 4 līdz 6 glāzes saujas ogļhidrātu - 4 līdz 6 veselīgu tauku īkšķa lieluma porcijas Tomēr pārliecinieties, ka jūs noraizējaties par visām trim barības vielām - olbaltumvielas uztur jūs pilnā apjomā un palīdz veidot muskuļus, ogļhidrāti palīdz palielināt treniņu un atgūties no tā, un tauki palīdz trokšņot jūsu hormoniem un imūnsistēmai, piebilst Sentpjēra.

Šis attiecību diapazons nodrošina pietiekami daudz olbaltumvielu jūsu muskuļiem, lai novērstu muskuļu sabrukšanu, pietiekami daudz tauku, lai palīdzētu jūsu hormoniem darboties nevainojami, kā arī pietiekami daudz ogļhidrātu, lai palīdzētu treniņiem, viņš piebilst.

Pārnēsājiet diskomfortu Mēs to izšausim taisni: kaloriju samazināšana patiešām iesūcas visu pirmo nedēļu. Bet pirmās neērtības ir pirmās ieraduma iemācīšanās dienas, norāda Perijs.

Vēdera tauki izkatā ļoti neizkatīgi un grūti noņemami, taču problēma nav tikai izkat. Liekai var vēderā ir bītam, īpaši vīriešiem.

Vienkārši nospiediet diskomfortu, pirms jaunie ieradumi kļūst par jaunu normu. Jūsu prāts un ķermenis pielāgosies.

Kā ātri sadedzināt taukus

Novietojiet izsalkumu perspektīvā Kad jūs kļūstat slaidāks, jūsu smadzenes darīs divas lietas, lai izvairītos no bada: Tas padarīs jūs izsalkušāku, jo domā, ka jūs zaudējat potenciāli izdevīgus taukus un vēlaties tos atjaunot, un tas palēninās vielmaiņu, lai mēģinātu palēnināt vai apturēt turpmāku tauku zudumuPaskaidro Sentpjērs. Šīs sistēmas bija izdevīgas simtiem tūkstošu gadu, kad mums bija vajadzīgi tauki, lai mēs paliktu dzīvi, bet ne tik ļoti mūsdienu pasaulē.

Ja jūs ievērosiet pārējo mūsu plānu, cerams, ka jums nevajadzēs pārāk bieži saskarties ar trakojošo briesmoni. Bet, kad jūs to darāt, atcerieties, ka tā galvenokārt ir psiholoģiska spēle. Krāj olbaltumvielas Vissvarīgākā uzturviela, kurai jāpievērš uzmanība, mēģinot iegūt liesu, ir olbaltumvielas, saka Sentpjēra. Pietiekams daudzums nomierinās izsalkumu, veicinās vielmaiņu un palīdzēs saglabāt visu svarīgo muskuļu masu.