Stumbra saliekšana uz sola, uz horizontālās joslas, kāju pacelšana guļot uz sola - tas viss veicinās muskuļu veidošanos. Mēs gulējam uz muguras, rokas izstieptas gar ķermeni, plaukstas uz leju. Pacelt galvu, skaties uz priekšu.

Kā noņemt vēderu un sānus

Produkti mājas - Produkti -Es gribu kubiņus uz meitenes vēdera. Kā meitene var uzpumpēt abs kubiņos? Es gribu kubiņus uz meitenes vēdera. Kubas presē ir lolots sapnis par lielāko daļu praktikantu sporta zāle Tieši šo kubu sasniegšanai viņi sūknē presi, sēž uz žāvēšanas diētām un uzņem tauku dedzinātājus.

Drink 1 cup per day for 3 days and your belly fat will melt completely

Tomēr, lai sasniegtu kubus, ar parastajiem vēdera vingrinājumiem bieži vien nepietiek. Vingrinājumu komplekts kubiem presē Tālāk sniegto jogas vingrinājumu komplektu vēdera muskuļu attīstīšanai un kubu izstrādei ieteicams veikt mājās, kā rīta iesildīšanos.

7 nedēļu laikā

Atcerieties, ka šo vingrinājumu mērķis ir izveidot saikni starp vēdera muskuļiem un smadzenēm, nevis vispārējo veikto atkārtojumu skaitu. Treniņa laikā jums vajadzētu saglabāt abs vēderā, apzinoties spriedzi. Pamazām jūs iemācīsities sajust un sasprindzināt ne tikai visu presi kopumā, bet arī tās atsevišķos segmentus, kas ir kubi - ieskaitot tos, kas saistīti ar kāju un iegurņa muskuļiem.

Kopējā Zelta acs: attīstības un uztura iezīmes

Daļēji tupus ar izstieptām rokām. Stāviet ar kājām plecu platumā, paceliet taisnas rokas uz augšu, tad, izelpojot, sāciet tupēt, izliekoties, ka sēžat krēslā.

burning tauki pie 55

Pārliecinieties, ka jūsu ceļgali nepārsniedz pirkstu līniju. Elpojot lēni, saglabājiet pozu 30—40 sekundes. Saglabājiet abs stingri.

Lapsenes viduklis: kā panākt perfektu formu

Poza "KaravīrsEs " Stāv kā slaids vēders 2 nedēļu laikā, kājas plecu platumā. Pavelciet labo kāju uz priekšu, saliekot to pie ceļa, tad atlaidiet kreiso kāju atpakaļ, pagriežot kāju par 45 grādiem. Pavērsiet astes kaulu uz leju, tad paceliet rokas uz augšu. Pārliecinieties, ka jūsu gurni ir vērsti tieši uz priekšu. Pievelciet pamat muskuļus un saglabājiet pozu sekundes. Poza "Tīģeris". Stāvot četrrāpus, plaukstas zem pleciem. Paskatieties uz priekšu, kakls ir neitrālā stāvoklī.

Ieelpojot, sasprindziniet vēdera muskuļus un pavērsiet labo kāju uz augšu, nedaudz izliekot muguru.

Vingrinājumi sāniem un vēdera: imitētā siluets

Turiet sekundes, pēc tam, vēl vairāk sasprindzinot abs, izelpojot, pavelciet kāju pret elkoni un noapaļojiet muguru. Veiciet komplektus katrā pusē.

sadedzināt abs

Mugurkaula pagriešana sēžot. Sēdiet ar taisnām kājām, abas rokas uz grīdas aiz muguras.

usn ultra lean svara zudumu atsauksmes

Salieciet kreiso kāju un novietojiet to ārpusē labajā ceļgalā. Pievelciet abs, tad, izelpojot, vēl vairāk pievelciet abs un viegli pagrieziet ķermeni uz sāniem. Paceliet labo roku, saliektu pie elkoņa, līdz kreisajam ceļam.

Turiet sekundes un mainiet puses.

es gribu ātri sadedzināt taukus