Smilšu spainis un āmurs Lai ātri salauztu roku, varat izmantot pārbaudītu metodi, jums ir nepieciešamas tikai mitras smiltis un spainis. Video: kā sadedzināt taukus. Gurnu nolaupīšana Gurnu nolaupīšanas vingrinājumi ietver kājas pacelšanu prom no ķermeņa. Jums jābalstās uz sienas ar rokām un jāsaskaras ar to. Veicot šāda veida atspiešanos, esiet modrs, jūs varat viegli pavilkt krūšu muskuļus vai arī tie var kļūt iekaisuši biežu šī stila treniņu dēļ, skatieties arī plecus, arī viņi būs pakļauti šīs slodzes riskam.

svara zudums zāģis palmetto

Jūsu cirkšņa saites ir šķiedru audu joslas, kas apņem jūsu iekšējo cirksni katrā pusē. Parasti saites ir saites, kas palīdz atbalstīt jūsu iegurņa un vēdera zonas.

Veiciet atkārtojumus vienā komplektā. Ir tikai 3 pieejas. Lielisks vingrinājums sēžamvietu, augšstilbu iekšējo daļu, teļu un hamstringu muskuļu sasprindzināšanai.

Vājināti muskuļi tomēr ļauj maziem zarnu gabaliņiem vai taukiem izstumt caur mīkstinātiem audiem, veidojot trūci. Vingrojumi tomēr stiprina saites.

Ja jūtat sāpes cirkšņos, konsultējieties ar ārstu.

Salauzta gūža

Vienkārši turpiniet saspiest Bumbas izspiešanas vingrinājumi, kas ir izometriski izspiedumi, ir vērsti uz jūsu adductoriem vai augšstilba iekšējiem muskuļiem un cirkšņa saites astes galu. Jums būs nepieciešams krēsls un mīksta vidēja izmēra piepūšamā bumba, piemēram, futbola bumba vai bērna bouncy bumba.

labākais veids kā sadedzināt taukus off abs

Apsēdieties ar taisnu muguru un pāris collu attālumā no krēsla atzveltnes. Turiet kājas līdzenas uz grīdas ar kājām pietiekami platas, lai tās varētu ievietot bumbu, lai tā būtu ķīļa starp ceļiem. Līgiet savus adktorus, vienlaikus saspiežot ceļus. Saspiediet un atpūtieties, nepametot bumbu.

labs svara zudums graudaugi

Sāciet ar vienu 10 atkārtojumu komplektu un katru dienu pievienojiet piecus, līdz sasniegsit trīs 10 komplektus. Plānojiet to, izstiepiet to Sānu dēļi ar taisnām kājām izstiepj cirkšņa muskuļus.

Bet esiet piesardzīgs. Pārāk ātri vai pārāk augstu kāju pacelšana var sasprindzināt jūsu cirkšņa saites vai saasināt jau kā salauzt gūžas taukus vietas.

Keramikas krāsas portatīvās tualetes pods santehnika, wc, tualetes melns

Apgulieties uz grīdas labajā pusē ar saliektu labo elkoni un pagariniet kājas vienu virs otras. Izlīdziniet elkoni un labo plecu un pēc tam nospiediet gurnus un rumpi uz augšu. Cieši turiet pamatni un paceliet kreiso roku uz augšstilba augšdaļas. Nepārvietojiet kājas vai labo roku.

svara zudums 50 mārciņas 2 mēnešiem

Sāciet ar astoņiem līdz 12 atkārtojumiem, apstājoties, kad sajūtat stiepšanos cirkšņā. Ritiniet tos gurnus Divpusējie gūžas ruļļi maigi izstiepj jūsu cirkšņa saites un iegurņa pamatni.

Dušas kabīnes Vai ir iespējams salauzt roku, ja. Sīkāka informācija par to, kā salauzt pirkstu vai pirkstu.

Guļus plakaniski, seju uz augšu, ar izstieptām kājām. Izlieciet kreiso ceļgalu uz sāniem un uzmanīgi virziet ceļgalu pret grīdu. Ļaujiet tai nokrist, līdz jūs jūtaties stiepjas jūsu adductors un cirkšņa saišu. Palieciet 15 līdz 30 sekundēs un atlaidiet.

Salauztie kauli: veidi, simptomi un ārstēšana

Veiciet otro izstiepšanos, pēc tam pagariniet kāju un atkārtojiet ar labo kāju. Dodieties gūžas pārgājienā Gurnu pārgājieni ne tikai izstiepj jūsu iekšējo cirksni, bet arī tonizē jūsu gluteus medius muskuļus, kas palīdz svara zudums pusaudžu sievietēm gurnus.

Stabili gurni ir īpaši svarīgi, skrienot. Šim vingrinājumam nav nepieciešams īpašs aprīkojums; tomēr ar lētu pretestības joslu jūs to varat padarīt grūtāku. Sāciet ar stāvēšanu ar kājām plecu platumā.

  • Skriešanas Saišu Treniņi -
  • Vai tu cīnies ar liekā svara gēniem? Šie 6 vingrinājumi var palīdzēt zaudēt svaru
  • Kāju osteoartrīts–ipprojekts.lv
  • Labākie citāti par svara zudumu
  • Kā uzpumpēt ārējo bicepsa galvu: īss treniņš Kā uzpumpēt augšstilbu Bicepsa ārējās garās galvas uzbūvēšana neaizņems ilgu laiku.
  • Hiit tauku dedzināšanas pētījums
  • Pinterest Dažiem cilvēkiem ir tendence pieņemties svarā bez piepūles.
  • Strutaini procesi organismā; Lielākā daļa infekcijas slimību.