Vairāk par. Lai novērstu šādas sekas, jums jāzina, cik daudz kaloriju ir 1 kg cilvēka svara un cik daudz tās var zaudēt, neradot būtisku kaitējumu ķermenim.

Kā ātri noņemt taukus no vēdera: pareizi uzturs un vingrinājumi

Ja ķermeņa tauku līmenis ir lielāks, jums vairāk jākoncentrējas uz uzturu. Tomēr tagad viss ir koncentrēts uz jūsu treniņiem - proti, uz muskuļiem. Bet arī tev tagad jābūt apņēmīgam kā sportistam. Tie ir kultūristi, fitnesa konkurenti, sportisti.

jums ir nepieciešams ēst taukus lai sadedzinātu taukus

Jums ir jābūt gatavam darīt to, jums ir nepieciešams ēst taukus lai sadedzinātu taukus citi nav, piebilst Vaits. Jūs skatāties uz vistas gaļu bez mērces, 5—9 porcijas augļu vai dārzeņu dienā, izvēloties pēc iespējas liesākus proteīnus, labākos iespējamos taukus - riekstus, eļļas, čia sēklas - izvelkot visvairāk piesātināto tauku un patērējot ne tikai pienācīgus ogļhidrātus. Protams, jums vajadzētu baudīt ēdienu.

Bet, ja jūsu mērķis ir izskatīties pēc iespējas labāk, cik cilvēciski iespējams, jums ir jāpiešķir prioritāte tam, ko ēdiens piedāvā jūsu ķermenim, nevis tam, ko tas piedāvā jūsu garšas kārpiņām. Tērē labāk kalorijas Kad jums ir 20 kg liekais svars, jums ir jāēd mazāk kaloriju, lai zaudētu svaru.

Lai sadedzinātu taukus, jums ir nepieciešami muskuļi, un muskuļu veidošanai ir nepieciešamas kalorijas, tāpēc tauku zudumu šajā posmā veicina tas, ka uzturēšanas kalorijas ir nedaudz zemākas vai pat nedaudz pārsniedza to daudzumu, viņš saka. Vissvarīgākais faktors: palieliniet ogļhidrātu daudzumu pirms un pēc treniņa, lai jums ir nepieciešams ēst taukus lai sadedzinātu taukus degvielu un atjaunotu enerģiju, un fiksējiet olbaltumvielu daudzumu vismaz 1,5 g uz kg ķermeņa svara.

Alkohols iekļaujas jūsu kategorijā 'indulences', no kurām jūs saņemat tikai vienu reizi, varbūt divas reizes nedēļā, viņš piebilst. Kad jūs nolemjat to tērēt, pieturieties pie gaišiem dzērieniem bez sulas, piemēram, degvīna ar sodas ūdeni un kaļķi.

Turieties pie skavām Diemžēl zem 15 gadu vecuma ēšana ir diezgan garlaicīga, saka Vaits. Jums jāsasniedz makro līdz T, un jums jāsamazina kaloriju, sāļas, bet aromātiskas mērces BBQ ir liels likumpārkāpējskas nozīmē, ka jūs, iespējams, katru dienu ēdat tādus pašus vai līdzīgus ēdienus - vistas krūtiņa bez ādas, tvaicēta dārzeņi un brūnie rīsi.

24 tauku dedzināšanas (un ļoti veselīgi) pārtikas produkti

Protams, jūs varat būt īpaši piemērots ēdiena cienītājs, taču, ja vien nevēlaties katru dienu pavadīt stundas virtuvē, labākais ir atrast piecas maltītes, kas iederas jūsu ikdienas makros, un gatavot maltītes uzreiz sešu vai septiņu dienu vērtībā. Kad esat iesitis lielo biļešu priekšmetus, ēdienreizēm jāņem līdzi palielināmais stikls. Varbūt jūs esat darījis kafiju ar krējumu.

jums ir nepieciešams ēst taukus lai sadedzinātu taukus

Šis piens ir tikai 30 kalorijas, bet katru nedēļu katru dienu tas ir kalorijas, kuras varētu iet, saka White. Apskatiet visus šķidrumus, ko lietojat, izņemot ūdeni, kas attiecas uz eļļu un mērcēm, un rūpīgi pārbaudiet šķietami veselīgus iepakotus pārtikas produktus, piemēram, olbaltumvielu batoniņus un iepriekš pagatavotus kokteiļus.

Nolīgt dietologu vienreizējs laba skaņa Ja jūs nevarat saprast, ko samazināt no jau tīras diētas un kā to līdzsvarot ar muskuļu augšanas veicināšanu, nogādājiet savu pārtikas žurnālu reģistrētam dietologam.

Papildus apmācībai meklēt viltus likumpārkāpējus, viņš vai viņa var arī pārbaudīt perifēros ietekmētājus, piemēram, stresu un miegu, viņš piebilst. Novietojiet aizvedumu Jums, iespējams, jau ir jūsu restorāni, kas gatavo slepkavas tīrus makro salātus vai perfektu laša fileju. Bet citu gatavots ēdiens ir vislielākā savvaļas karte attiecībā uz kalorijām - tāpēc, ja vien jūs nepārvaldāt tieši to, kas parādās uz jūsu šķīvja, jūs, iespējams, vēlaties ēst tikai vienu vai divas reizes nedēļā kā indulgence, saka Vaits.

Tauku dienas likme. Cik kalorijas ir kilogramā tauku Cik kaloriju sadedzina 1 grams tauku

Sakārtojiet prātu Kad runa ir par to, tas, kas atdala 15 procentus no 10 procentiem, ir īpaši fokusēts, saka Vaits. Mēs runājam par veltījums maltītes sagatavošanailožu necaurlaidīga atbildība, sabiedriska dzīve, kurā ir ļoti atbalstoši cilvēki - fiziskajai sagatavotībai un uzturam ir jābūt jūsu dzīves pirmajā vietā. Neatkarīgi no tā, kas atņem jūsu motivāciju - draugiem, kuri nesaprot, kāpēc jūs nevarat vienkārši iedzert citu alu, darbu, kas ļauj gulēt tikai piecas stundas naktī, ir jāpielāgo, un viss, kas jūs virza un aizkavē, ņemot mērījumus un progresa attēlus, ir jāpastiprina.

Izklausies kā tu?

Psiholoģija, filozofija un domāšana par dzīvi.

Šis ir mūsu iesācēju ceļvedis spēka treniņiem. Pretējā gadījumā lasiet tālāk. Ideāls treniņu plāns Atcerieties, ka jūsu uzmanība tiek koncentrēta uz muskuļu palielināšanu. Tas nozīmē, ka jūsu treniņiem vajadzētu būt koncentrējieties uz liekā tauku aizdedzināšanu —Tātad katrs treniņš būs divkāršs pienākums, lai sasniegtu abus uzreiz. Tagad jūs strādājat sešas dienas nedēļā, taču, tā kā jūs palielināt intensitāti, turiet treniņus zem 75 minūtēm, saka Holder.

Veikala jogurts ar augļiem. Šāda jogurta sastāvdaļās ir cukurs, kukurūzas sīrups vai mākslīgie saldinātāji. Maize izņemot kviešu gabalus.

Tavam nedēļas mērķim, pēc Holdera teiktā, vajadzētu izskatīties apmēram šādi: 1. Visos treniņos jāiekļauj daudzvirzienu kustība uz palieliniet stabilitāti un strādājiet ar visiem mazajiem muskuļiem. Bet Holderam patiešām patīk, ka katrā spēka treniņā ir vienādi pacēlāji, kas katru nedēļu mainās rep un tempa shēmās. Kondicionēšanai iegūstiet pēc 40 jardu kamanu stumšanas ķēdēm, 1 minūtes lecamauklas, atkārtojot kārtas vai sprintus uz slīpa, izslēgta skrejceliņa, ieslēdzot 20 sekundes, 60 sekundes atpūšoties, atkārtojot 8 līdz 12 reizes.

Tauku dienas likme. Cik kalorijas ir kilogramā tauku Cik kaloriju sadedzina 1 grams tauku

Izstiepieties treniņa beigās, veltiet laiku, lai veiktu aktīvu atveseļošanos, piemēram, jogu vai peldēšanu, un katru nakti gulējiet pamatīgi stundas. Tie patiešām var gana tauku deglis jums justies svaigiem, kad jūs veicat savus treniņus nākamajā līmenī, viņš piebilst.

Turpiniet pielāgot intervālu garumus, atkārtojumus un kopas - garākus intervālus mazākām kārtām, īsākus intervālus vairāk atkārtojumiem - lai dažādos veidos izaicinātu nervu sistēmu un muskuļus, saka Holder. Bonuss: pievienojiet vielmaiņas kondicionēšanas finišs jebkuras dienas beigās par papildu sitienu, iesaka Holers. Izmēģiniet mūsu MetCon apmācību: Pilna ķermeņa treniņš.

jums ir nepieciešams ēst taukus lai sadedzinātu taukus

Lai piekļūtu ekskluzīvu video videoklipiem, slavenību intervijām un citam, abonēt vietnē YouTube!