Iegūtais skaitlis ir ideāls sirdsdarbības treniņa pulss. Darba sākšana Pirms sākat mēģināt saplacināt vēderu ar kardio, jums vajadzētu saprast, ka jūs nevarat pamanīt samazināšanu. Pievienojot vienu līdz divas dienas ar augstu ogļhidrātu saturu, tiek norādīts, ka braucat ar ogļhidrātiem, kas palīdzēs izvairīties no plato, kas varētu būt pie horizonta. Saglabājiet pulsu diapazonā no līdz sitieniem minūtē cilvēkiem, kas jaunāki par 30 gadiem, un līdz - vairāk nekā 35 gadus.

Pastaigājoties no rīta un vakarā, tauki tiek sadedzināti, ja staigājat strauji.

zema sirdsdarbības tauku dedzināšana

Jums nav jādara viss jūsu tauku deģenerācijas uzdevums uzreiz, tādēļ, ja jums ir laiks pirms brokastīm un pēc vakariņām, izbaudiet pastaigāšanu. Burning Fat Tā kā staigāšana tiek uzskatīta par aerobiku, tā ir tauku dedzināšana.

SMALLER WAIST and LOSE BELLY FAT in 14 Days - Home Workout

Tauki tiek izmantoti kā degviela, ja jūs trenējat noteiktā intensitātes līmenī. Jūsu treniņa laikā jums vajadzētu justies nedaudz elpojošs, bet jums joprojām vajadzētu būt sarunai.

  1. Tauku zudumu gummies
  2. Kādam jābūt impulsam skrienot Sirdsdarbības ātruma mērīšana skriešanas laikā palīdzēs noteikt, cik labi treniņam esat izvēlējies slodzi.
  3. Pārtika lai izvairītos no tauku dedzināšanas
  4. Ir produkti, kuri veicina tauku uzkrāšanos vidukļa apvidū un ir tādi, kuri — gluži pretēji — palīdz taukus sadedzināt.
  5. Ja kāds tev blakus piedzīvo sirdslēkmi vai arī tev šķiet, ka piedzīvo : Palūdz cilvēkam apsēsties un atpūsties.
  6. Pie kāda pulsa ir tauku dedzināšana Jūs aprēķinājāt savas sirdsdarbības zonas, aprēķinājāt sirdsdarbības ritmu miera stāvoklī un tā maksimālo frekvenci.
  7. Sadedzināt tauku zonu 2
  8. Pārtika lai ātri sadedzinātu ķermeņa tauku

Ja jūs varat dziedāt, jūsu fiziskās aktivitātes līmenis ir pārāk zems. Ja jūs nevarat runāt, jūsu intensitātes līmenis ir pārāk augsts.

5 vienkāršas, efektīvas tauku sadedzināšanas metodes - muskuļi un fiziskā sagatavotība

Par laimi, jūs varat viegli pielāgot intensitāti, vienkārši paātrinot vai palēninot jūsu kājām. Pastaigas Rīta un vakara pastaigas apdzer kalorijas. Kad jūs strauji staigājat vismaz 10 minūtes, jūs paaugstina savu sirdsdarbības ātrumu, pārvērš taukus uz degvielu un pa ceļam samazina tauku uzglabāšanu.

zema sirdsdarbības tauku dedzināšana

Saskaņā ar Amerikas Sporta medicīnas koledžas datiem, veicot vairākas 10 minūšu nodarbības, dienas laikā radīsies svara zudums. ACSM rekomendē minimālo ilgumu minūtes nedēļā, lai uzlabotu savu kardiovaskulāro sportu.

Normāla skriešanas sirdsdarbība sievietēm. Kādam jābūt impulsam skrienot

Mērķis ilgāks papildu svara zudums. Kalorijas Katrs mārciņas apjoms ir kalorijas.

zema sirdsdarbības tauku dedzināšana

Ja jūs sveriet mārciņas un staigājat trīs jūdzes stundā, stundu laikā jūs sadedzināsiet aptuveni kalorijas. Ja jūs staigāt nedaudz ātrāk, pie četrām jūdzēm stundā, stundu laikā tev būs jāsadedzina aptuveni kalorijas. Ēšanas stunda nav jāpabeidz vienlaikus. Piemēram, jūs varat iet 30 minūtes no rīta un 30 minūtes, zema sirdsdarbības tauku dedzināšana sadedzinātu taukus un kalorijas.

Pulsa tauku dedzināšana. Kā aprēķināt savu sirdsdarbības ātrumu tauku zaudēšanai

Intervāli Kad jūsu fitnesa līmenis uzlabojas, iekļaujiet intervālus savā ikdienas rītā, lai staigātu vairāk tauku. Sāciet pastaigāties ērtā tempā un pēc tam palieliniet savu ātrumu līdz ātrumam ar gājienu vienu līdz divas minūtes. Pēc tam samaziniet savu ātrumu tikpat ilgu laiku un turpiniet atkārtot intervālus visā treniņa laikā.

Vēl viena iespēja ir staigāt uz kalna, lai palielinātu treniņa intensitāti.