Tā kā lielākā daļa cilvēku neievēro šādus garumus, izmantojiet aprēķinātās kalorijas, kas sadedzinātas kā bāzes punkts, lai izsekotu treniņiem. Cardio Natoshk priekšrocības Līdzīga metode uzsāk veselu procesu kaskādu organismā, pozitīvi attiecībā uz veselību un fizisko stāvokli: 1. Kādu laiku un pacietību, un jūs arī sasniegsiet rezultātu. Ja jūs veicat zemu intensīvu kardio no rīta, tad, attiecīgi, pirms viņa jūs neēdat neko. Kad jūs veicat treniņus īsā laikā.

Šizofrēnijas Sākuma Komplekts Faktiskais vingrinājums ir tikai daļa no vienādojuma - lūk, ko ēst, lai kādreiz būtu visspēcīgākais treniņš Daudzi cilvēki tic efektīvam treniņš Tas vienkārši nozīmē parādīties un ievietot faktisko darbu. Un, lai gan tā ir liela daļa, tas, ko jūs darāt pirms un pēc, ir arī ļoti svarīgs. Lai maksimāli izmantotu treniņu, jums ir jāsagatavojas - un tas nozīmē, ka iepriekš ķermenim jāpadod pareiza uztura. Un pēc visa šī fiziskā piepūles jūsu ķermenim ir jāatgūst. Tāpēc degvielas uzpildīšana ir kritiska.

Tāpēc zinātnieki gadiem ilgi mēģina izdomāt, kurš apmācības veids ir vislabākais degšanai. Treniņu eksperti bija diezgan pārliecināti, ka spraiga riteņbraukšana, skriešana un peldēšana radīs pietiekamus enerģijas patēriņus pēc treniņa.

vo2 max tauku apdegums svars loss challenge balvas

Runājot par svara apmācību, viņi ir mazāk pārliecināti. Kolorādo štata universitātes nesenie pētījumi parādīja, ka spraiga pretestības apmācība var izraisīt apdegumus pēc treniņa, kas faktiski ir intensīvāki nekā tradicionālajos aerobos treniņos iegūtie.

vo2 max tauku apdegums 3 nedēļu ūdens ātrs svara zudums

Kolorādo štata universitātē studentu grupa un trenažieru zāles dalībnieki veica vairākus pretestības treniņus un riteņbraukšanas treniņus. Spēka treniņa sesija sastāvēja no 5 komplektiem no 10 dažādiem vingrinājumiem stenda preses, iepriekš saliekta airēšana, kāju pagarināšana, kāju cirtas, militārās preses, sitieni, bicepsa cirtas, tricepsa pagarinājumi, puspuksti un sānu roku pacēlāji.

Kalorijas izdegusi formula

Kopumā apmācībā bija iesaistīti apmēram atkārtojumi, un tas ilga apmēram minūtes. Lai kontrolētu ēdiena uzņemšanas ietekmi uz vielmaiņas ātrumu, visi dalībnieki pirms un pēc fiziskās aktivitātes patērēja vienādas ēdienreizes.

vo2 max tauku apdegums onetwoslim lv

Šeit atkal ir saraksts: Traks lielapjoma intensīvs pirmsvilciens - Labākais universāls. It īpaši, ja jūs pacelat svaru un vēlaties masveida sūkņus vai jums ir nepieciešama raķešu degviela, kas palīdzēs jums pārvarēt intensīvu treniņu. Melnais vilks - Vēl viens lielisks visaptverošs produkts, īpaši, ja esat sportists vai vēlaties veikt HIIT vai intensīvas kardio nodarbības.

vo2 max tauku apdegums novājēšanu kebabs

Totālais karš - Jaudīgi! Lieliska izvēle, ja esat sportists vai vēlaties veikt intensīvus treniņus. Turklāt tam ir daudz garšīgu garšu, un tam ir vairāk nekā 5 zvaigžņu atsauksmes! C4 Original - Viens no visu laiku vislabāk pārdotajiem treniņiem.

vo2 max tauku apdegums slimina svara zudumu atsauksmes

Tiem no mums, kam nav labas rokas, mēs varam izmantot ekvivalentus, lai novērtētu VO2 Max. Tas būtu tādas darbības kā sacīkšu sacīkstesātrgaitas brauciens vai lecena virve. Jūs pat varat izmantot kalkulatoru, lai novērtētu savu VO2 Max, pamatojoties uz jūsu sirdsdarbības ātrumu.

vo2 max tauku apdegums 10 mārciņas svara zudums 5 dienu laikā

Kad jūs veicat treniņus īsā laikā. Piemēram, divi 20 minūšu treniņi, kas veikti ar augstu intensitāti vai iekļaujot intervālu apmācību, izraisa daudz vairāk pēcmainības nekā viena nepārtrauktā treniņa.

CardioCoach: Jody's VO2 Max Assessment

Kad esat iesācējs. Jauni cilvēki rada vairāk pēcbīles, jo kustības ir jaunas ķermenī, kas nozīmē tērēt vairāk kaloriju.

Zevid Zaķēni palīdz spociņam Čārlijam Septembris Ir vairāki veidi, kā sadedzināt kalorijas. Lai precīzi noskaidrotu, cik daudz jūs katru dienu sadedzināt, vai kopējo enerģijas patēriņu TEEjums jāzina jūsu pamata vielmaiņas ātrums BMRbarības ķermeņa temperatūras efekts TEFko lietojat, un jūsu vispārējais aktivitātes līmenis. Vingrinājums ir ceturtais faktors, un tas, kurš spēj sadedzināt visvairāk kaloriju. Neatkarīgi no tā, vai jūs cenšaties zaudēt svaru, vēlaties uzzināt, cik daudz jūsu ķermeņa ir jāapstrādā pēc treniņa, vai vienkārši zināt, cik daudz kaloriju esat sadedzinājis fiziskās slodzes laikā, varat aprēķināt savu kaloriju izdevumus, izmantojot vienkāršu kalkulatoru.

Kad jūs kļūsiet pieredzējis, jūsu ķermenis kļūs efektīvāks un tādējādi kopumā sadedzinās mazāk kaloriju. Labākie treniņi pēcburmaizē Ņemot vērā visus šos faktorus, zemāk ir četri dažādi minūšu treniņi, kas ļaus jums nonākt šajā sirds ritma zonā, kur jūs sadedzināsiet vairāk kaloriju gan treniņa laikā, gan pēc tā. Tajos ietilpst kāda veida intensīvas intervāla apmācība HIITkas ir daudzveidīgāka vingrinājumu forma.

BCAA: BRF ir piekrauts ar zaru ķēdes aminoskābēm, lai palīdzētu mazināt sāpīgumu, veidot muskuļus un paātrināt atveseļošanos. Betaīns: Šis pētījums atklāja, ka betains palīdzēja uzlabot tupējumu muskuļu izturību koledžas vīriešiem, lai viņi treniņu laikā varētu izspiest vairāk atkārtojumu. Taurīns: Ir bijis parādīts lai fiziskās slodzes laikā noņemtu atkritumus, kas izraisa muskuļu apdegumu un nogurumu, tādējādi palīdzot justies labi, lai jūs varētu saspiest treniņu!