Augu olbaltumvielas. Vēl viens trekno zivju pluss ir Omega-3 skābes: tās ātri un ilgu laiku piesātinās, neļauj parādīties pārpalikumiem. Tas palīdz zaudēt svaru un uzturēt muskuļus, novērš izsalkumu, kontrolē apetītes hormona - grelīna līmeni. Grieķu jogurts Neatkarīgi no tā, vai pievienojat to kratīšanai vai ja to lietojat vienatnē, šis produkts dos jums priekšrocības, ja runa ir par svara zaudēšanu. Tāpēc pievienojiet ēdieniem ķiplokus un redzēsiet tās priekšrocības. Katram organismam ir individuālas vajadzības pēc uztura un pēc enerģijas piegādes.

Apakšējā līnija Cik daudz jūs 74 lbs svara zudums par vielmaiņu? Pirms mēs nonākam pie gaļas, ļaujiet man teikt, ka vielmaiņa ir termins, kas raksturo visas ķīmiskās reakcijas jūsu ķermenī. Vielmaiņas ātrums ir aptuvens novērtējums par to, cik daudz enerģijas jūsu ķermenim nepieciešams, lai vienkārši paliktu dzīvs un veiktu visas bioķīmiskās reakcijas.

Šīs reakcijas prasa enerģiju, jeb kaloriju sadedzināšanu.

Vai es ieteiktu greipfrūtu jūsu diētai?

Palikt dzīvam ir dārgi jūsu ķermenim, un tā divas galvenās valūtas ir tauki un cukuri. Kad es runāju par vielmaiņas ātruma vielmaiņas uzlabošanu, es domāju enerģijas daudzuma uzlabošanu, jūsu ķermenis prasa diezgan daudz gulēt gultā un neko nedarīt 24 stundas.

Vielmaiņa - Veselīgs uzturs

Papildu fiziskās aktivitātes, papildu domāšana vai slimību apkarošana ir lietas, kas prasa daudz enerģijas sadedzina daudz kalorijutaču tās patiesībā nepalielina vielmaiņu Vai jūs varat dabiski mainīt pamata vielmaiņas ātrumu? Atbilde uz šo jautājumu ir jā, un jūs varat arī panākt vielmaiņas palielināšanos un ķermeņa tauku kritumu, ēdot vairāk.

Nu, es arī biju.

svars loss challenge log lapa

Tas, kā es saskāros ar šo parādību, ir diezgan smieklīgi. Kad regulāri trenēju klientus, viņi zaudēja svaru. Katru reizi, kad es pavadīju dažas nedēļas atvaļinājuma, es atgriezos Londonā un uzzināju, ka lielākā daļa no viņiem atguva dāsnu svaru, neskatoties uz to, ka viņi ievēroja diētu un mūsu svara treniņus mainīja ar kardio.

nasa svara zudums veste

Gluži pretēji, kad viņi devās atvaļinājumā, viņi veica nulles vingrinājumus un iedzeršanu tāpat kā rītdienas nebija, bet atgriezās vai nu vieglāk, vai sver vienādi bet izskatās muskuļotāki. Reklāma Novērojot šo parādību, kas notiek atkal un atkal, man radās interese par mūsu vielmaiņas mehāniku un veidiem, kā to uzlauzt. Vai tiešām bija iespējams, ka, atpūšoties un ēdot vairāk pārtikas, kāds varētu paturēt savu pašreizējo svaru vai pat zaudēt taukus?

Vadot vēlmi atbildēt uz šo jautājumu, es daudzus gadus pavadīju dažādu pārtikas stratēģiju izpētē un testēšanā, līdz beidzot uzlauzu kodu uzlabotai vielmaiņai, kas ļauj ēst kā karalis un izskatīties kā grieķu Dievs.

Pārtikas produkti, kas dedzina kalorijas

Vai ēst vairāk palielina vielmaiņu? Pirms es paskaidroju, kāpēc vairāk ēdot palielina vielmaiņu, ļaujiet man iedziļināties tajā, ko es redzu cilvēkus darot daudz biežāk: mazāk ēst un vairāk kustēties. Diezgan bieži cilvēki redz katru gadu svara zaudēšanas ceļojumā parasti pēc Ziemassvētkiem vai Lieldienāmievērojot ļoti ierobežojošas diētas un bombardējot ķermeni ar vairāku stundu vingrinājumiem dienā.

Neskatoties uz šīs pieejas īstermiņa efektivitāti, ilgtermiņā, ja mērķis ir palielināt metabolismu un ilgstoši zaudēt daudz tauku, tas vienkārši nedarbosies. Kā jau minēju iepriekš, mazāk kaloriju ēšana un vairāk vingrinājumu ir enerģiju patērējošas aktivitātes jūsu ķermenim.

Pirmajā gadījumā jūsu ķermenim ir jāizmanto savas enerģijas rezerves, lai papildinātu trūkstošo enerģiju, kas nepieciešama pilnīgai darbībai; otrajā - jūsu ķermenim vajadzīga papildu enerģija, lai savilktu muskuļus.

svara zudums osteoartrīts gūžas

Abos gadījumos jūsu TDEE kopējie dienas enerģijas izdevumi miera stāvoklī daudz neatšķiras; tāpēc vielmaiņa paliek nemainīga. Tādā gadījumā vielmaiņa palēnināsies, jo jūsu ķermenis saņem a mums ir maz piekļuves pārtikai, un mums ir jābēg no draudiem signāls.

Reģistrējušies: 11 Pārtikas produkti, kas dedzina kalorijas Vai zināt kuri ir tie pārtikas produkti, kuri ļauj ātrāk sajust sāta sajūtu, sniedz vairāk enerģijas un, tajā pašā laikā, palīdz jūsu organisma vielmaiņai darboties labāk un ātrāk. Avokado Daudzi cilvēki nelieto avokado uzturā, jo ir pārliecināti, ka tajos ir daudz tauku. Tā ir tiesa, taču tie ir nepiesātinātie tauki, kas ir veselīgi un veicina vielmaiņu. Auzas Šie graudaugi ir slaveni ar to, ka samazina holesterola līmeni. Tā kā tie satur saliktos ogļhidrātus, kas ķermenī noārdās lēnām, tie ļauj justies paēdušiem daudz ilgāk un sniedz jums vairāk enerģijas.

Jūsu vielmaiņa ir līdzīga jūsu bankas kontam. Lai saprastu šo jēdzienu, iedomāsimies, ka katru mēnesi jūsu bankas kontā ienāk USD. Tagad iedomājieties, ka bagāts onkulis jums katru dienu sāk sūtīt USD. Ko tu darītu? Iespējams, jūs vielmaiņu un tauku dedzināšana pārtiku šo naudu pirmajās divās vai trīs dienās, bet, pamanot, ka katru dienu katru dienu nāk USD, jūs, iespējams, sāksit tērēt vairāk pareizi? Reklāma Ko darīt, ja nabaga tēvocim tā vietā, lai sūtītu jums naudu, būtu nepieciešama jūsu finansiālā palīdzība, lai apmaksātu slimības ārstēšanu?

Jūs, iespējams, mēģinātu maksimāli pielāgot savus tēriņus atbilstoši jūsu vecajam mēneša budžetam USD. Šī iemesla dēļ šodien, kad es trenēju jaunu klientu, es vienmēr sāku palielināt viņu ikdienas pārtikas devu un viņu fiziskās aktivitātes.

Parasti cilvēki ir diezgan apjukuši, jo viņi nāk pie manis, lai zaudētu svaru, un es viņiem saku ēst vairāk, bet, bez neveiksmes, nākamajā nedēļas svara pārbaudē tiek parādīts mazāks skaitlis. Jāapzinās, ka ne visi pārtikas produkti ir vienādi un tikai dažiem pārtikas produktiem ir spēks manāmi palielināt vielmaiņu.

  • Psiholoģija, filozofija un domāšana par dzīvi.
  • Gsk svara zudums
  • Produkti tauku sadedzināšanai : labāko pārtikas produktu saraksts | Komplicēti par veselību iLive
  • Mēs atsakāmies no alkohola, šokolādes un kofeīna.

Pārtika, kas palielina vielmaiņu Divkāršošana Snickers bāros neuzlabos jūsu metabolismu, un jūs to zināt. Jūs, iespējams, nezināt, ka daži pārtikas produkti, kas ir atzīmēti kā veselīgi, nepalīdz palielināt vielmaiņu.

Viņi arī liek jums iegūt svaru.

Esi vesels, ēd veselīgi! : Vielmaiņa

Pirms dodat jums sarakstu ar ēdieniem, kurus ēst vai no kuriem jāizvairās, ļaujiet man paskaidrot vienkāršu cilvēka bioķīmijas principu. Jūsu ķermenis izmanto enerģiju no trim vai četriem galvenajiem avotiem: Cukuri : neatkarīgi no tā, vai ēdat Snickers batoniņu vai banānu, ogļhidrāti, kas satur abus, uzsūcas zarnās un kļūst par glikozes līmeni asinīs pamata cukura forma, ko mūsu ķermenis izmanto kā enerģijas avotu. Kad glikozes līmenis asinīs pazeminās šī parādība notiek, ja jūs lietojat šos cukurus fiziskās aktivitātes veicināšanai vai kad aizkuņģa dziedzeris ražo insulīna smaili un glabā glikozi taukos un muskuļosjūsu ķermenis sāk izdalīt taukskābes asinīs izmantot kā enerģijas avotu.

Taukskābes: vai nu no savām tauku šūnām adipocītiemvai no jebkuriem taukus saturošiem pārtikas produktiem, kurus esat ēdis pēdējo stundu laikā.

Raksta medicīnas eksperts

Taukskābes ir lēnāka un konsekventāka enerģijas forma nekā cukuri, ko jūsu ķermenis var izmantot. Aminoskābes: Aminoskābes ir sadalīta olbaltumvielu forma. Olbaltumvielas ķermenis nevar izmantot kā enerģijas avotu, pat to sadalītajā formā. Jūsu ķermenis var pārveidot aminoskābes glikozē ar procesu, ko sauc par glikoneoģenēzi. Ketoni: kad jūs nebarojat ķermeni ar jebkuru ogļhidrātu vai olbaltumvielu daudzumu avotu, jūsu aknas ražo alternatīvu enerģijas avotu, ko sauc par ketoniem.

Tas var aizstāt nepieciešamību pēc glikozes vismaz lielākā daļa. Parasti tajos ir ārkārtīgi maz mikroelementu un daudz antinutrientu aģenti, kas ir ļoti toksiski.

Visas akcijas, atlaides, kuponi vienuviet

Tie ir ļoti apstrādāti vai palielina insulīna līmeni tādējādi apturot tauku sadedzināšanas procesu. Apelsīnu ēdieni - Ierobežojiet apelsīnu pārtikas patēriņu.

Mums ir stingras iegādes vadlīnijas un tikai saikne ar cienījamiem mediju portāliem, akadēmiskām pētniecības iestādēm un, ja vien iespējams, medicīniski salīdzinošiem pārskatiem. Ņemiet vērā, ka iekavās [1], [2] uc esošie numuri ir klikšķi uz šīm studijām. Atsevišķu pārtikas produktu izmantošanai nepieciešami ievērojami kaloriju izdevumi.

Sarakstā esošie oranžie ēdieni ir zemāka nekā optimāla izvēle, taču tie netiek negatīvi ietekmēti vielmaiņā, ja tos lieto mērenībā. Patiesībā tie satur pienācīgu daudzumu mikroelementu, un, ja tos ēd mazos daudzumos, tiem nevajadzētu pārtraukt tauku sadedzināšanas procesu.

kā sadedzināt taukus 1 stundā

Zaļie vielmaiņu un tauku dedzināšana pārtiku - Tie ir pārtikas produkti, kas jālieto visvairāk. Zaļā pārtika uzlabos vielmaiņu, un tai vajadzētu būt galvenajai diētas sastāvdaļai. Pēc tam es detalizēti izpētīšu, kādus pārtikas produktus ēst un no kā izvairīties: Cukuri un ogļhidrāti Cukuri tieši neuzlabo vielmaiņu, jo tie aptur tauku izmantošanas procesu.