Brokastīm jābūt līdzsvarotām un kalorijām. Visvairāk patērētais ir auzu. Tiem, kas pamanīt brokastis ir liegta savas vielas un vitamīnus paši. Šī diēta var labi attīrīt ķermeni un var izraisīt šķidru krēslu, tāpēc nav ieteicams hroniskām zarnu slimībām. Bet dietologi saka, ka šāds ieradums ir jāmaina. Brokastīs griķi ar kefīru Meitenes, kurām patīk diētas, droši vien ir dzirdējušas par šo kombināciju.

Taču tas viss nedarbosies, ja neiekļausim ēdienkartē šos 10 produktus. Jo ātrāks ir metabolisms, jo ātrā sadeg tauki.

veselīga tauku dedzināšana brokastu pārtika kā sadedzināt kuņģa taukus 2 mēnešu laikā

Tādējādi aktīva vielmaiņa ir veiksmīgas notievēšanas ķīla. Lai liktu savam organismam strādāt uz pilnu klapi, nepietiek tikai izgulēties, dzert daudz ūdeni, nodarboties ar sportu un ēst nelielām porcijām vairākas reizes dienā. Svarīgākais ir veselīga tauku dedzināšana brokastu pārtika pareizos produktus.

Skaistums, mājas, veselība

Esam sastādījuši sarakstu no 10 produktiem, kas palīdzēs pamodināt jūsu metabolismu un liks darboties tam daudz ātrāk. Citrusaugi Visi citrusu augļi vislielākajā mērā labvēlīgi iedarbojas uz vielmaiņu. Tajos ir maz kaloriju, tie ir viegli sagremojami, palīdz tauku dedzināšanā un regulē insulīna līmeni asinīs. Un, protams, diez vai būtu jāatgādina, ka apelsīni, greipfrūti un citroni ir arī ļoti garšīgi.

Pārtikas produkti, kas palīdz jums apdegums taukus

Āboli Ne velti mēs kaut reizi dzīvē esam dzirdējuši populāro padomu apēst pa ābolam ik dienu. Šis šķiedrvielām un vitamīniem bagātais auglis veicina tauku sadegšanu, stimulē vielmaiņu un stiprina imunitāti. Kafija Pat neliela tasīte svaigi uzvārītas melnas kafijas bez cukura jūtami uzlabo mūsu vielmaiņu.

veselīga tauku dedzināšana brokastu pārtika kā jūs sadedzināt viscerālo tauku

Tieši kofeīns ir tas, kuru bieži izmanto bioloģiski aktīvajās pārtikas piedevās tauku dedzināšanai un metabolisma uzlabošanai. Lasi arī: 13 pārtikas produkti, kas mazina apetīti. Tiem, kuri vienmēr kaut ko veselīga tauku dedzināšana brokastu pārtika grib uzkost Zaļā tēja Zaļā tēja ir galvenais to cilvēku dzēriens, kuri seko savam svaram.

Ar pilnu jaudu: 10 produkti vielmaiņas paātrināšanai

Izdzerot to no rīta vai pārtraukumā, tā samazina apetīti, nomāc izsalkuma sajūtu, aktivizē kuņģa-zarnu trakta darbību, izvada no organisma šlakvielas un toksīnus. Zivis Visi jodu saturošie produkti ietekmē vielmaiņas ātrumu. Tādā ziņā zivis ir ideāls produkts metabolisma veicināšanai, jo tajās ir arī daudz olbaltumvielu, kas grūti pārstrādājas, un liek organismam patērēt vairāk enerģijas to sagremošanai. Un visbeidzot, zivis ir galvenais omega-3 taukskābju avots, kas arī palīdz vielmaiņas paātrināšanai.

Šie ir dabiskie tauku degļi, kas nepieciešami uzturā

Liesa gaļa Liesa gaļa satur daudz olbaltumvielu, bet produkti, kas satur daudz olbaltuma veģetārieši dzīvnieku olbaltumu var aizvietot ar augu izcelsmes, daudzveidībai uzturā ieviešot pākšaugus stimulē vielmaiņas darbību. Diētisko gaļu ir viegli pagatavot, tā ir garšīga, un bez paātrinātā metabolisma jūs saņemsiet arī veselu vitamīnu un minerālvielu kompleksu.

Avokado Omega-3 taukskābes ir galvenā atšķirīgā avokado īpašība, kas pārvērš šo augli par vienu no vērtīgākajiem diētiskajiem produktiem, kuru novērtē visi veselīga uztura piekritēji.

veselīga tauku dedzināšana brokastu pārtika nauda sadedzina taukus

Organismam nepieciešamo aminoskābju kopums veicina gan asinsriti, gan vielmaiņas ātrumu. Rieksti Rieksti ir bagāti ar vērtīgajām nepiesātinātajām skābēm, kas labvēlīgi ietekmē vielmaiņu.

veselīga tauku dedzināšana brokastu pārtika tauku deglis uztur muskuļus

Mandeles, lazdu rieksti, valrieksti un Indijas rieksti satur olbaltumvielas un daudz retu mikroelementu, sniedz ilgstošu sāta sajūtu. Tos ir ērti paņemt līdzi uzkodu vietā: pavisam nelielas saujiņas būs pietiekami, lai nejustu izsalkumu, jo riekstos, neskatoties uz visu vērtīgo, ir ļoti daudz kaloriju.

Tie ir pārtikas produkti, kas palīdz mums palielināt mūsu lēnu metabolismu, palīdzot mums tērēt vairāk enerģijas un sadedzināt kalorijas. Tie ir ēdieni, kas liek mums justies apmierinātiem ilgāk, Tie nomāc badu un mazina trauksmi, tādējādi kontrolējot uzkodu starp ēdienreizēm.

Brokoļi C vitamīns un kalcijs, ko lielā daudzumā satur brokoļi, ir ļoti svarīgi pilnvērtīgam un veselīgam metabolismam. Zema kaloritāte, daudz vitamīnu, šķiedrvielas, kas sniedz sāta sajūtu: iekļaujiet brokoļus savā ēdienkartē, lai paātrinātu vielmaiņu un nomestu svaru.

Zaudēt svaru trīs dienas par 5 kg. Novājēšana par kaloriju pārtikas aprēķināšanas principiem

Spināti Pievienojot spinātus savam ēdienam, jūs palīdzēsiet savam metabolismam noskaņoties uz aktīvu darbību. Šis produkts apgādā asins šūnas ar skābekli, aizpilda svarīgā B vitamīna trūkumu un, izvadot no organisma šlakvielas, veicina vielmaiņu.

Brokastu variants

Garšaugi Pipari, ķiploki, ingvers, koriandrs, sinepes — tik pieticīgi un nemanāmi, taču tik svarīgi, gardi un neaizvietojami palīgi metabolisma normalizēšanā. Bet asās garšvielas piemēram, sarkanie pipari ne tikai paātrina vielmaiņu, bet arī nomāc izsalkuma sajūtu.

veselīga tauku dedzināšana brokastu pārtika kā noņemt taukus no saviem augšstilbiem

Graudi un putraimi Pilngraudu produkti ir neaizvietojama veselīgas ēdienkartes sastāvdaļa. Kvieši, auzas, kukurūza un citi putraimi piesātina mūsu organismu ar barības vielām, saliktajiem ogļhidrātiem un vitamīniem, paātrinot vielmaiņu un normalizējot insulīna līmeni.

Pievienojot taukus saturošu pārtiku jūsu maltītēm, "n uzkodām ir divkāršs pienākums: tie ir veselīgi papildinājumi sev un sev, un tie palīdz sadedzināt kalorijas. Izmēģiniet šo: 2 - Berserk pupiņām Pateicība Getty Images Viena pupa, divas pupas, sarkana pupa, zilas pupiņas. Un kad es saku "sarkans" un "zils", es domāju "pinto" un "flotes".

Labākais laiks šiem produktiem ir dienas pirmā puse, bet vislabāk — brokastis.