Ja tumšā šokolāde ir dabiska, tad tā sāks kust tikai 50 grādu temperatūrā. Ja jums patīk vingrot sporta zālē, izmantojiet skrejceliņu, visa ķermeņa trenažieri, velosipēdu mašīnu un kāpņu mašīnu. Patērēto tauku veids var ietekmēt to, vai jūsu ķermenis izvēlas sadedzināt vai saglabāt lieko tauku daudzumu. Pagrieziet gurnus aplī. Tāpēc, redzot izmaiņas svaros, nesteidzieties priecāties.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Uztura tauki: definīcija un piemēri by Jennifer R. Scott; Atsauksme: Richard N. Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Uzziniet, kā atrast un iekļaut veselīgu tauku diētu Diētiskās taukvielas ir tauki, ko patērē pārtikā, ko ēdat.

Tauki ir galvenais enerģijas avots uzturā, nodrošinot deviņas kalorijas uz gramu, vairāk nekā divreiz vairāk nekā ogļhidrātu vai olbaltumvielu.

Uztura tauki atšķiras no ķermeņa taukiem, kas tiek taukaini uzglabāti jūsu organismā. Pateicoties tā augsto kaloriju saturam, palielināsies iespēja iegūt lieko svaru vai aptaukošanos ar lielu uztura tauku saturu.

  • Brīdinājums Ātrs svara zaudēšanas režīms ar ātru un iespaidīgu rezultātu solīšanu ir ļoti pievilcīgs, taču tas nenāk par labu veselībai.
  • Tauku zudums smieklīgi meme
  • Autors: Shane Boyd Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Piesātinātie tauki, piemēram, sviests, istabas temperatūrā mēdz būt cieti.
  • Kavē svara zudumu
  • Apdegums tauku atsauksmes

Diētisko tauku definīcija Tauku diētas definīcija atšķiras no ķermeņa tauku definīcijas. Ķermeņa tauki ir liekā enerģija, kas tiek uzglabāta, lai jūsu ķermenim labākais veids kā sadedzināt ķermeņa tauku ātrā degvielu bada laikā.

smart stick novājēšana

Ķermeņa tauki nodrošina aizsardzību arī jūsu orgāniem un izolācijai. Ķermeņa tauku sauc arī par taukaudu, un to var uzglabāt kā zemādas tauku zem ādas vai viscerālu tauku ap orgāniem. Vienkāršākais uztura tauku noteikšana ir vienkārši tauki, ko ēdat.

Pēc zinātnes domām, 6 vienkārši veidi, kā zaudēt vēdera taukus

Vai jūs sadedzināt piesātināto tauku pārtikas produktos, uz kuriem jūs ēdat, ir daudz tauku, pat ja ēdiens neizskatās taukains vai neveselīgs. Uztura tauki var palīdzēt ķermeņa taukiem, ja jūs ēdat pārāk daudz no tā.

Elektrotehnika Tauku dienas likme. Cik kalorijas ir kilogramā tauku Cik kaloriju sadedzina 1 grams tauku Daudzi cilvēki, kas nodarbojas ar svara zaudēšanas sportu, domā, cik daudz kaloriju ir cilvēka taukos un kā no tām ātrāk atbrīvoties?

Bet tauku saturs arī nodrošina svarīgas funkcijas jūsu ķermenī, ja jūs ēdat pareizo veidu. Dažādi tauku veidi: definīcijas Ir dažādi tauku veidi, kurus jūs lietojat uzturā. Daži tauku veidi ir veselīgāki nekā citi.

novājēšanu ball m6 boutique

Piesātinātie tauki. Kad jūs ēdat taukus, kas nāk no dzīvnieku izcelsmes, tas parasti ir piesātināti tauki.

Kā ātri sadedzināt zemādas vēdera taukus. Kā sadedzināt vēdera taukus meitenei

Daži augu avoti, piemēram, kokosriekstu un palmu eļļa, nodrošina arī piesātinātos taukus. Piesātinātie tauki ir cieti istabas temperatūrā. Piesātināto tauku piemēri ietver sviestu un liellopa taukus. Augsts piesātināto tauku līmenis jūsu uzturā var palielināt sirds slimību risku. Trans tauki. Visbīstamākais tauku veids ir trans tauki vai tauki, kas ir izgatavoti tā, lai tie būtu cieti istabas temperatūrā.

Kalorijas pret taukiem

Pārtikas ražotājiem pārtikas produktu etiķetēs ir jāuzskaita trans-tauki, bet jūs varat arī skenēt sastāvdaļu sarakstu vārdiem "hidrogenēts" vai "daļēji hidrogenēts", lai atrastu trans-taukus jūsu pārtikā. Tā kā trans-tauki nesniedz labumu veselībai un var būt bīstami jūsu uzturā, medicīnas eksperti iesaka izvairīties no pārtiku ar trans taukiem.

Mononepiesātinātie tauki. Bieži vien "MUFAs" mononepiesātinātie tauki tiek saukti par "labiem taukiem". Šie veselīgie uztura tauki nāk no augu avotiem un parasti ir šķidrumi istabas temperatūrā.

Vingrošanas galvenajam mērķim jābūt ķermeņa tauku sadedzināšanai, nevis tikai kaloriju sadedzināšanai. Tas noved pie "ūdens svara" zuduma un metabolisma samazināšanās. Lai mērķētu uz ķermeņa taukos uzkrātajām kalorijām, ir jābūt intensīvas slodzes režīmam, apvienojumā ar svara treniņu. Vingrinājumi tauku sadedzināšanai Lai zaudētu taukus, jums jāpatur prātā daži pamatnoteikumi.

Mononepiesātināto tauku piemēri ir olīveļļa, rapšu eļļa un avokado. MUFA var palīdzēt pazemināt jūsu ZBL sliktā holesterīna līmeni, tāpēc eksperti no Uztura un diētikas akadēmijas iesaka izvēlēties pārtikas produktus ar mononepiesātinātiem taukiem, ja vien tas nav iespējams. Polinepiesātinātie tauki.

5 lb tauku zudums

Vēl viens veselīgu tauku veids ir polinepiesātinātie tauki vai PUFA. Omega-3 taukskābes un omega-6 taukskābes ir polinepiesātinātie tauki, un tie nodrošina ievērojamu labumu veselībai.

Kā sadedzināt taukus un saglabāt veselību

Šī iemesla dēļ veselības eksperti iesaka jums saņemt 3 līdz 10 procentus no jūsu ikdienas kalorijas no PUFA. Labi polinepiesātināto tauku avoti ietver laši, tunci un citas auksta ūdens zivis.

Kalorijas ir enerģijas vienības. Katram pārtikas produktam ir noteikta enerģija, ko organismā metabolizē. Tauki ir ūdenī nešķīstošu savienojumu grupa, kas iegūta no tādiem pārtikas produktiem kā ghee vai eļļa. Visi taukaini produkti satur kalorijas, bet ne visas kalorijas satur taukus.

Kur Vai Uztura tauki iet? Uztura tauki, kurus jūs patērē, jūsu ķermenī tiek sadedzināti kā degviela vai arī tie tiek uzglabāti ķermenī kā taukaudi.

Uztura tauki: definīcija un piemēri

Daži tauki tiek iekļauti arī plazmā un citās šūnās. Adipoza audi palīdz izolēt ķermeni un nodrošina orgānu atbalstu vai jūs sadedzināt piesātināto tauku mīkstināšanu.

50 svara zuduma padomi

Uzturs var radīt kārdinājumu izvairīties no uztura tauku, jo tas ir lielāks kaloriju nekā ogļhidrātu vai olbaltumvielu. Tauki nodrošina 9 kalorijas uz gramu, bet ogļhidrāti un olbaltumvielas nodrošina tikai 4 kalorijas uz gramu.

Tauku dienas likme. Cik kalorijas ir kilogramā tauku Cik kaloriju sadedzina 1 grams tauku

Taču veselīgas uztura tauku mitināšana ir svarīga. Daudzi speciālisti iesaka, ka jūsu diēta nodrošina ne vairāk kā 30 procentus no kopējās tauku kalorijas.

tauku zaudējumu ar minimālu muskuļu zudumu

Tātad, atkarībā no jūsu ikdienas kaloriju patēriņa, jūsu ikdienas tauku grami varētu mainīties. Ja jūs ēdat kalorijas dienā, jums vajadzētu patērēt 53 gramus tauku vai mazāk Ja jūs ēdat kalorijas dienā, jums vajadzētu patērēt 73 gramus tauku vai mazāk Ja jūs ēdat kalorijas dienā, jums vajadzētu patērēt 93 gramus tauku vai mazāk USDA iesaka patērēt ne vairāk kā 10 procentus no jūsu ikdienas kalorijām no piesātinātajiem taukiem un izvairīties no trans-taukiem.

Kā jūs varat redzēt no šīm dažādajām tauku definīcijām, jums ir daži tauku veidi. Vienkārši atcerieties ēst visus taukus mērenībā, lai saglabātu kaloriju līdzsvaru un sasniegtu veselīgu svaru.

Related Content.