Ieteikti uztura bagātinātāji. Faktori, kas ietekmē svara zudumu Kaloriju patēriņš taisni un pa kāpnēm ir šāds: Svars - 60 kg. Grila cienīgas veggies Grilēšana ir lielisks veids, kā pagatavot dārzeņus.

Pamati: ierobežojiet sarkano gaļu, palieliniet zivju patēriņu, izmantojiet veselīgus taukus, piemēram, olīveļļu. Pozitīvi: pierādīts, ka tas ir efektīvs sirds veselībai. Nav kaloriju skaitīšanas vai pārtikas izsekošanas. Daži ierobežojumi. Trūkumi un bažas: šī patiesībā nav diēta svara zaudēšanai, lai gan daudzi var nomest papildu mārciņas, ja viņi koncentrējas uz ēdieniem, kas uzsvērti diētā, nevis tukšā kaloriju pārstrādātiem pārtikas produktiem un saldiem dzērieniem.

Saistīts: 25 fakti par Vidusjūras diētu, kas jums jāzina DASH Diēta Pamati: Zems nātrija līmenis, apzinās barības vielas Pozitīvie aspekti: lai arī DASH diētiskās pieejas hipertensijas apturēšanai ir īpaši izstrādātas, lai novērstu paaugstinātu asinsspiedienu, visās pārtikas grupās tiek uzsvērta veselīga izvēle jā, pat ogļhidrātiem!

Trūkumi un bažas: novērš liellopa gaļu un bekonsno kuras dažiem cilvēkiem var būt grūti atteikties. Vērts piebilst: DASH izveidoja Nacionālie veselības institūti, to ieteica daudzas nacionālās veselības organizācijas un pastāvīgi ir augsts dietologu un ārstu vidū, jo tā ir diēta, kas darbojas daudziem. Pamati: tas viss ir nosaukumā. Patērē ne vairāk kā kalorijas dienā Pozitīvi: efektīvi svara zaudēšanai. Nav ierobežotu pārtikas produktu. Trūkumi un bažas: koncentrēšanās tikai uz kalorijām var veicināt neveselīgus ēšanas paradumus.

Daudzi cilvēki jutīsies izsalkuši pēc kaloriju diētas.

Ātra staigāšana svara zaudēšanai

MyPlate Pamati: USDA apstiprināts plāns, kurā ieteiktas porcijas piecās pārtikas grupās, pamatojoties uz jūsu svara un veselības mērķiem. Pozitīvi: neviens ēdiens nav ierobežots, taču tiek uzsvērts ar uzturvielām bagāts ēdiens. Mudina pakāpeniski mainīt uzturu, padarot to viegli pieņemamu.

MyPlate grafika, kas šķīvi sadala veselīgās pārtikas grupu daļās, ir noderīga cilvēkiem, kuri mācās izveidot sabalansētu uzturu, Trūkumi un bažas: sperot nākamo soli ar vairāk personalizētu MyPlate plānsir nepieciešams izsekot jūsu ēdienam un aprēķināt kalorijas.

Korsete svara zudums

Plāns neattiecas uz saldumiem, alkoholu vai taukiem pārtikas grupās. Intuitīva ēšana Pamati: noskaņojieties uz īstu izsalkumu, atpazīstiet pilnību un ēdiet visu, kas jums patīk.

Dodiet tai atpūtu Ielieciet picu uz grila Grila intensīvais karstums daudz atgādina restorāna picas krāsni. Glabājiet visas virskārtas viegli un pagatavojiet tās iepriekš, lai tās vienmērīgi uzkarsētu uz grila.

Pozitīvi: noņem uztura mentalitāti, kas pārtiku klasificē kā labu vai sliktu. Saskaņo jūs ar savu ķermeni. Trūkumi un bažas: garš un grūts mācību process. Neskaidras vadlīnijas panākumu gūšanai. Apdomīga ēšana Pamati: pievērsiet īpašu uzmanību visiem ēšanas aspektiem un ķermeņa reakcijai uz pārtiku. Ēd lēnām un apzināti. Pozitīvi: liek domāt, pirms ēdat un lai atpazītu izsalkumu un pilnību. Ēšana lēnām ļauj smadzenēm panākt ķermeņa pilnības signālus.

Palīdz identificēt emocionālās ēšanas izraisītājus. Trūkumi un bažas: garš un cik daudz svara zudums 2 dienu ūdens ātri mācību process ar dažām vadlīnijām. Vērts pievērst uzmanību: izklausās kā pretējs intuitīvai ēšanai, taču uzmanībai ir kopīgs pamatmērķis izprast savu ķermeni, kad runa ir par badu un pilnību.

Divas sievietes staigā. Viens staigā ātri, bet otrs staigā. Katrs no tiem sadedzina apmēram kalorijas.

Tīra ēšana Pamati: izvairieties no visiem pārtikas produktiem ar mākslīgām sastāvdaļām. Palieciet tikai uz veseliem, dabīgiem pārtikas produktiem.

Pozitīvi: izslēdz pārstrādātus pārtikas produktus, kas var izraisīt svara pieaugumu un veselības problēmas. Pazemina cukura un sāls patēriņu.

Trūkumi un bažas: šī diēta var būt dārga un laikietilpīga. Mayo klīnikas diēta Pamati: Zems cukura saturs, barības vielām bagāti ēdieni.

  1. Ty pelni svara zudums
  2. Vienu reizi nedēļā bez gaļa uzņemšana ir vien no veidiem, kā padarīt diētu pikantāku, kļūtot vienmērīgākam un plānākam.

Pozitīvi: uzsvars tiek likts uz augļu un dārzeņu pievienošanu ēdienreizēm. Nav kaloriju skaitīšanas. Efektīva svara zaudēšanai.

Pareizas uztura organizēšana

Trūkumi un bažas: pēc sākotnējās fāzes, kas ierobežo noteiktus pārtikas produktus divas nedēļas; Paredzams, ka sekotāji pieturēsies pie ēšanas veselīga pārtika bet ir maz ierobežojumu. Daži cilvēki var pārspīlēt, atjaunojot pārtiku, kas nav paredzēta diētai. Uzsver ar šķiedrvielām bagātus ogļhidrātus kā līdzsvarota uztura sastāvdaļu.

ātrāks veids kā tauku zudums maltīte

Trūkumi un bažas: norāda dienas laiku, kad varat ēst noteiktus pārtikas produktus. Vērts piebilst: Bobs Hārpers uzrakstīja grāmatu, kurā reklamēja šo diētu pēc tam, kad viņam bija infarkts.

Uzziniet vairāk par mūsu svara zaudēšanas programmām:

Pamati: Zems cukura līmenis, uzsvars tiek likts uz zivīm, nevis uz gaļu, veselīgām eļļām un taukiem.

Koncentrējas uz iekaisuma mazināšanu, kas var izraisīt svara pieaugumu un veselības problēmas.

  • Slaidrāde: Viegli, garšīgi grilēti ēdieni vakariņām šovakar - Veselība -
  • X tauku novājēšanu kafijas pārskats
  • Nutribullet svara zudums recepte
  • Korsete svara zudums
  • Vilinoša reklāma atkal sola svara zudumu bez piepūles - pietiek ar to, lai ievietotu īpašu korsetei svara zudumam, kas tev viss darīs visu.
  • Militārā diēta vai trīs dienas, kā tā darbojas? / Uzturs | Thpanorama - Padariet sevi labāk šodien!

Pozitīvi: novērš pārstrādātus pārtikas produktus. Nav pārāk ierobežojoši. Trūkumi un bažas: no dažiem ierobežotiem pārtikas produktiem var būt grūti atteikties. Uz redzēšanos kafija! AIP automātiskās imūnprotokols Pamati: līdzīgi paleo un pretiekaisuma diētām, ar papildu ierobežojumiem.

Pozitīvi: mudina ēst vairāk dārzeņu. Likvidē pārstrādātus pārtikas produktus. Var palīdzēt cilvēkiem ar ātrāks veids kā tauku zudums maltīte gremošanas problēmām, piemēram, kairinātu zarnu sindromu un autoimūnām slimībām, piemēram, vilkēdi un psoriāzi, lai gan nav pārliecinošu pētījumu.

Trūkumi un bažas: ārkārtīgi ierobežojoši un tik grūti ievērojami ilgtermiņā. Vērts pievērst uzmanību: šī diēta tika izstrādāta īpaši, lai apkarotu autoimūno slimību simptomus. Nutrisystem Pamati: Uz mājām piegādātas fasētas maltītes, kas papildinātas ar svaigiem produktiem Pozitīvi: koncentrējas uz porciju kontroli un pārtikas produktiem ar zemu daudzumu glikēmiskais indekss.

ātrāks veids kā tauku zudums maltīte

Viegli sekot, jo ēdienreizes tiek piegādātas tieši ātrāks veids kā tauku zudums maltīte, un jums nav jāseko kalorijām vai makroelementiem.

Personalizēti maltīšu plāni, pamatojoties uz atbildēm uz viktorīnu.

Jebkura izvēlētā slodze palīdzēs izlabot skaitli ne tikai noteiktā vietā.

Trūkumi un bažas: grūtības ieturēt maltītes ārpus mājām. Var maksāt dārgi.

Keto diētas

Dženija Kreiga Pamati: fasētas maltītes un iknedēļas diētas sagatavošana Pozitīvi: viegli sekot. Mudina vingrinājumus kā daļu no plāna. Palīdziet pāriet uz veselīgas maltītes plānošanu, kad esat sasniedzis mērķa svaru. Trūkumi: grūtības ieturēt maltītes prom no mājām.

ātrāks veids kā tauku zudums maltīte

Dienvidu pludmales diēta Pamati: Liesa gaļa, ogļhidrāti ar zemu glikēmisko līmeni, nepiesātinātie tauki.