Par negatīvie var attiecināt tikai uz nepieciešamību meklēt kopumu efektīvu apmācību un svara zudums vingrinājumi. Šis papildinājums var palīdzēt jums sasniegt paaugstinātu enerģijas līmeni ar pastiprinātu glikogēna uzglabāšanu un labāku hipertrofiju.

Ceļa dziļi līkumi ir lieliski piemēroti maizīšu tonēšanai un stiprības palielināšanai; tomēr to tauku sadedzināšanas spēks ir minimāls.

Vietas samazināšana ir mīts, un kopējais tauku zaudējums notiek tikai tad, kad sadedzināt vairāk kaloriju nekā jūs ēdat - neatkarīgi no tā, kādu vingrinājumu izvēlaties. Tas nozīmē, ka dziļas ceļa locītavas pievienošana, ko sauc tauku zudumu apmācība rutīna par tupus, savai pretestības trenēšanas rutīnai var palīdzēt jums labi veidot jūsu ķermeni. Par ceļa locītavas Ceļa dziļie līkumi ir pretsāpju līdzeklis augšstilbu aizmugurē, četrgalvu augšstilbu frontēs, gūžas muskuļi sēžamvietā un gūžas un teļa muskuļos.

Veiciet tos, stāvot ar kājām plecu platumā, pēc tam saliecot ceļus un gurnus, līdz augšstilbi ir paralēli zemei. Pauzi uz dažām sekundēm, pēc tam lēnām spiediet atpakaļ sākuma stāvoklī.

Personas Veselības Aprūpe

Lai iegūtu labākos rezultātus, veiciet atkārtojumus no 10 līdz 12, atpūtieties un atkārtojiet divas līdz trīs kopas. Lai padarītu dziļākus ceļa līkumus stingrākus, turiet svaru katrā rokā.

zaudējumu svara piedurkne

Kalorijas Tauku dedzināšana ir saistīta tikai ar kalorijām. Tāpat kā citas ķermeņa svara kustības, dziļi ceļa līkumi sadedzina apmēram kalorijas 30 minūtēs, ja jūs nosverat true svara zudumu risinājumi atsauksmes un vingrojat mērenā tempā. Divas vai trīs ceļa līkumu komplektu veikšana prasa tikai dažas minūtes, tāpēc daudz kaloriju jūs neaizrausit tikai ar squats.

tauku deglis lunges

Kardio vingrinājumi ir labākā izvēle ātrai tauku sadedzināšanai - piemēram, skriešana pie 5 mph sadedzina apmēram kalorijas 30 minūtēs ar mārciņām. Citas labas izvēles iespējas ir riteņbraukšana vai peldēšana. Izmantojiet 30 līdz 60 minūtēm kardio lielākajā daļā nedēļas dienu.

kā sadedzināt taukus ar pārtikas kombinācijām

Metabolisma palielināšana Par laimi, dziļu ceļa līkumu tauku sadedzināšanas efekts pārsniedz tūlītēju kaloriju patēriņu. Muskuļiem ir vajadzīgas kalorijas uzturēšanai, un ceļa locītavas veido muskuļus - tādējādi galu galā jūsu metabolisms miera stāvoklī palielināsies un jūs sadedzināsit vairāk kaloriju visu diennakti. Lai patiešām atjaunotu vielmaiņu, veiciet izturības apmācību visām muskuļu grupām: rokām, kājām, gurniem, mugurai, krūtīm un kuņģim.

kā sadedzināt taukus ar pārtiku

Veiks ķermeņa svara kustības, piemēram, gurkstēšana un pushups, tāpat kā svara celšana vai Pilates nodarbība. Uzturs Pārtikai ir lielāka ķermeņa tauku ietekme nekā fiziskajai slodzei, tāpēc pārbaudiet porciju lielumu un piepildiet zemu cenu ar daudz barības vielām. Munch uz lapu zaļumiem, svaigiem augļiem un tvaicētiem dārzeņiem, kā arī veseli graudi, piemēram, pilngraudu nūdeles un brūnie rīsi.

  • 6 LABĀKIE TAUKU DEDZINĀŠANAS VINGRINĀJUMI MĀJĀS, LAI SAMAZINĀTU ROBEŽAS - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA
  • Adriana Lima treniņu ikdienas uztura plāns
  • Izmērs: ml Iepakojumā: 1gab soma ml.
  • Simulatori svara zudums mājās. Dažādas mājas treadmills
  • Labākās piemaksas augstas intensitātes intervāla apmācībai
  • Sports un fitnessIekārta Simulatori svara zudums mājās.

Par olbaltumvielām raugieties uz tofu, pupiņām un beztauku sieru - taukos ir vairāk nekā divas reizes vairāk olbaltumvielu vai ogļhidrātu, tāpēc liekā svara uzturēšana ir galvenais. Autors: Evan Garcia Evans Garsija ir 28 gadus vecs žurnālists.

Kā palielināt enerģijas pirms treniņiem? Labākās piemaksas augstas intensitātes intervāla apmācībai

Amatieru organizators. Sociālo mediju bifeļāda.

Kas ir tauku dedzināšanas vingrinājums? Tauku dedzināšana rodas no vielmaiņas, kas darbojas, lai pārtiku pārvērstu enerģijā.

Mūzikas maven. Alkohola entuziasts.

  1. Spēka treniņš ko darīt un ko nedarīt iesācējiem - Fitness
  2. Labs 10 nedēļu svara zudums
  3. Vai Dziļa Ceļa Locītavas Ir Labas, Lai Sadedzinātu Taukus? -
  4. Ve masāžas tauku sadedzināšanu

Problēmu risinātājs.