Ir nepieciešams dot organismam laiku, atkarību, tas ir ļoti svarīgi. Atbilstības noteikumi un produktu saraksts, nedēļas izvēlnes piemērs.

tauku zudums veselīgas brokastis

Pieklājība no ikdienas ketogēnās virtuves, Uzvaras jostas izdevniecība. Pārtikas stils: Sūzana Ottaviano.

tauku zudums veselīgas brokastis

Pielāgojiet pēc nepieciešamības Makroelementu un kaloriju skaitļi šeit ir tikai sākumpunkts. Katram cēlājam jāatrod piemērotas summas savam ķermenim. Uztura fāzēs varat eksperimentēt, nedaudz palielinot olbaltumvielu un tauku daudzumu, vai palielinot ogļhidrātu daudzumu, ja atklājat, ka jums nav liekā svara.

tauku zudums veselīgas brokastis

Pirms izmaiņu veikšanas izmēģiniet katru zāļu formu vismaz nedēļu. Mūsu piramīda taukiem nepiešķir tādu pašu nozīmi kā olbaltumvielām un ogļhidrātiem, taču arī to neatceļ. Pretēji izplatītajam viedoklim, ievērojot diētu, jums nav nepieciešams daudz samazināt tauku uzņemšanu, ja vispār.

Vīriešu diēta: izvēlnes paraugs

Tauku zudums visstraujāk notiek, kad tiek samazināts ogļhidrātu daudzums, un tauki ir piesātinoši, kā arī labs enerģijas avots. Lielākā daļa jūsu tauku nāk no jūsu olbaltumvielu pārtikas, bet avokado, rieksti, sēklas un neliels daudzums eļļas var arī dot ieguldījumu. Katru dienu tiecieties pēc 0,4 gramiem uz vienu ķermeņa svara mārciņu.

tauku zudums veselīgas brokastis

Lai palielinātu izmēru, augšanas veicināšanai ir nepieciešams vismaz viens grams olbaltumvielu uz vienu mārciņu ķermeņa svara. Veicot diētu, jums jāizveido kaloriju deficīts, bet tas var izraisīt muskuļu zudumu, ja jūsu izgrieztajos pārtikas produktos ir maz olbaltumvielu. Tāpēc mēs samazinām cietes saturošu ogļhidrātu uzņemšanu un palielinām olbaltumvielu daudzumu - dažreiz līdz pat 1,5 gramiem uz mārciņu ķermeņa tauku zudums veselīgas brokastis.

Kas ir brokastis

Labākie olbaltumvielu avoti: vistas gaļa, zivis, liesa liellopa gaļa, tītari, olas un olbaltumvielu pulveris. Jo vairāk cietes jūs ēdat, jo vairāk izdalās insulīns.

Gatavo desertus putas, želejas. Nav ieteicams ēst jebkurus produktus, ātri pagatavojami. Uz tiem attiecas pat auzu putra paciņās.

Ogļhidrāti, organisma visvairāk anaboliskais hormons, veicina muskuļu augšanu, bet var izraisīt arī nevēlamu tauku pieaugumu. Tāpēc, lai iegūtu liesu, ir nepieciešams mazāk cieti saturošu ogļhidrātu, lai saglabātu zemāku insulīna līmeni.

tauku zudums veselīgas brokastis

Ogļhidrāti ietver kartupeļus, saldos kartupeļus, rīsus, auzas, augļus un dārzeņus. Augļi jālieto pilnvērtīgā veidā un jāierobežo līdz diviem līdz trim gabaliņiem katru dienu fruktozes pārpalikums tiek uzglabāts kā tauki.

Veselīga brokastu granola @Ēstprieks

Zaļās dārzeņus var ēst vienmērīgi neatkarīgi no mērķa. Uztura fāzēs apēdiet vienu gramu ogļhidrātu uz mārciņu ķermeņa svara un divus gramus, lai iegūtu muskuļus.

tauku zudums veselīgas brokastis

Lai iegūtu muskuļu masu, Meadows vispirms dod priekšroku ogļhidrātiem ieskaitot kokteiļus ēdienreizēm ap treniņa laiku, pirms tos pievieno citām ēdienreizēm.