Airēšanas mašīna: kā to izdarīt pareizi, labāko zīmolu vērtējums Plusi un mīnusi vingrošanai simulatorā Airēšanas mašīnas nav tik populāras kā skrejceļi vai velosipēdi, lai arī tās ir tikpat noderīgas. Atkārtojiet maksimālo reižu skaitu, ņemot vērā fizisko stāvokli. Spēka treniņu cienītājiem vajadzētu nedaudz mainīt treniņu grafiku.

The Best Seated Workout. This Chair Cardio Routine Will KICK Your Butt! (Septembris 2021).

Pirms jūs pārlēkt uz šo Stairmaster vai sāciet apmesties bruģakmens, pārliecinieties, ka jums ir kardio treniņu plāns, kas dos jums vislielāko sprādzienu jūsu muskuļu apdegumam. Autors: Heather Hatfield Vai tas ir pounding bruģis, mežizstrāde jūdzes uz velosipēdu, vai kāpšana tiem kāpnēm, kas, šķiet, iet nekur, tas viss ir par cardio izmantot.

Bet ko jūs vēlaties parādīt treniņam, izņemot sviedru t-kreklu? Plānāks kuņģis?

Kāpēc ieročos aug tauki no pleca līdz elkonim

Killer quads? Vai jūs izmantojat pareizo laiku, lai gūtu pilnīgu labumu no sirds un asinsvadu fitnesa, vai pietiekami bieži? Exercise eksperti, tostarp fitnesa Maven Denise Austin, atbildēt uz jautājumiem par sirds jautājumiem, lai jūs varētu izmantot lielāko daļu jūsu muskuļu apdegumu.

Sirds vingrinājums: materiāla sirds "Sirds un asinsvadu vingrinājumi ir jebkura veida vingrinājumi, kas palielina sirds un plaušu darbu," saka Tommijs Boons, PhD, Amerikas vingrošanas fiziologu biedrības dibinātājs.

Sirds vingrinājums: materiāla sirds

Tie ietver: Turpinājums Uzlabots holesterīna un triglicerīdu līmenis asinīs Uzlabota sirds darbība Samazināts osteoporozes risks Uzlabota muskuļu masa "Amerikāņu sporta medicīnas koledža un CDC iesaka veselībai, ka pieaugušajiem vairākums nedēļas dienu ir jāapkopo 30 minūšu mērenas intensitātes fiziskās aktivitātes," saka Kravitz, kurš ir arī vingrošanas zinātnes koordinators Universitātē.

Jaunā Meksika. Ieeja zonā Lai palīdzētu jums maksimāli izmantot savu treniņu treniņu - palīdziet savai sirdij, palieliniet muskuļus un zaudēt taukus - Denise Austin, fitnesa eksperts, septiņu grāmatu autors, ieskaitot Samaziniet savu sieviešu tauku zonas, un 50 fitnesa video zvaigzne sniedz dažus padomus.

tauku sadedzināšana uz airēšanas mašīna lemons sadedzina ķermeņa tauku

Turpinājums Ne tikai to, bet jums ir nepieciešams nokļūt zonā, kas aprēķina degšanas kalorijas un taukus. Šis skaitlis ir jūsu sirdsdarbības ātrums minūtē.

tauku sadedzināšana uz airēšanas mašīna masas zudumu pēc kuņģa izņemšanas

Tālāk aprēķiniet savu zonu. Ir vieglāk atrisināt to.

Airēšanas mašīna: kā to izdarīt pareizi, labāko zīmolu vērtējums Airēšanas mašīnas muskuļu grupa. Airēšanas mašīna: kā to izdarīt pareizi, labāko zīmolu vērtējums Plusi un mīnusi vingrošanai simulatorā Airēšanas mašīnas nav tik populāras kā skrejceļi vai velosipēdi, lai arī tās ir tikpat noderīgas. Runājot par tauku sadedzināšanu, airēšana palīdz daudz ātrāk atbrīvoties no liekajām kalorijām. Mīnusi Mēs varam runāt par šādiem simulatora izmantošanas negatīvajiem aspektiem: intensīvs darbs neļaus jums iesaistīties svešā biznesā, skatīties TV un izklaidēties, jo kustību tehnika ir diezgan sarežģīta; tas arī rada enerģijas slodzi muskuļiem, tāpēc ne visi var efektīvi sadedzināt kalorijas uz šāda simulatora.

Ja esat pārāk vājš, lai pabeigtu teikumu, jūs to pārspīlējat, vai arī, ja tas ir pārāk viegli pateikt, uzsitiet to slaids kāju muskuļi augšu! Austin ierosina veikt svaru atgūšanas laikā, piemēram, bicepu cirtas vai tricep toneri, lai gūtu labumu gan no sirds treniņa, gan svara treniņiem, un kopā ar intervālu treniņiem pievienojiet īpašas svara sesijas, lai sadedzinātu taukus un veidotu muskuļus.

Iesācējiem jāsāk ar 20 minūtēm, paskaidro Kimbrough, un strādāt ceļā uz augšu. Gadījumā, ja brauciens nav jūsu spēle, Kravitz aizņem vēl vienu dziesmu. Tomēr tauku sadedzināšana uz airēšanas mašīna kas ir labāks nekā nekas. Ja viss laiks ir 10 minūtes vai pat piecas minūtes, tas ir labāk nekā sēdēt; joprojām būs garnished priekšrocības un zaudēt svaru.

Sūtīt draugam

Kā jūs varat to džeza un atkal padarīt to interesantu? Eksperti iesaka nekad neļaujiet tai iztikt.

Pievienojot dažādus treniņus, jūs dodat muskuļu grupām iespēju atgūt savas brīvdienas un jūs varat saglabāt stabilu progresu. Jūsu ārsts var ieteikt jebkādus ierobežojumus vai ierobežojumus, kas jums varētu būt.

tauku sadedzināšana uz airēšanas mašīna svara zudums kafija malta

Ieteicams Interesanti Raksti.