Patiesībā, kad runa ir tauku daļas vēdera sānos un priekšpusē , nav zaudēta mīlestība. Protams, skriešana tiek uzskatīta par vispopulārāko visā pasaulē. Ir svarīgi pareizi noteikt, kura skriešanas metode palīdzēs jums vairāk nomest alus vēderu un sānus. Tagad es centīšos sīkāk parunāt par to, kas ir šāda veida skriešana. No šīs pozīcijas atdariniet skrējienu, vēlams intensīvu. Papildus šīm īpašībām horizontālā josla ir viens no efektīvākajiem apvalkiem mugurkaula veselībai.

Sekojiet saviem veselības un fiziskās sagatavotības mērķiem ar Excel

Ja vien jūs nebūtu svētīts ar plakanā vēdera gēnu, jums būs nepieciešama nedaudz pīpēšana, dvesināšana un svīšana, lai iegūtu kuņģa plakanu stāvokli. Kardio treniņi paaugstina jūsu sirdsdarbības ātrumu un virza vielmaiņu tauku sadedzināšanas zonā. Cik nepieciešams kardio, būs atkarīgs no tā, cik daudz svara jums būs jāzaudē, cik daudz kaloriju jūs ēdat un cik smagi vēlaties trenēties.

Darba sākšana Pirms sākat mēģināt saplacināt vēderu ar kardio, jums vajadzētu saprast, ka jūs nevarat pamanīt samazināšanu.

Galvenais Veselība-Fitnesa Zaudējiet savus mīlas rokturus, izmantojot šo treniņu plānu Termiņš mīlas rokturīši ir mazliet nepareizs nosaukums. Patiesībā, kad runa ir tauku daļas vēdera sānos un priekšpusēnav zaudēta mīlestība. Mīlestības rokturi ir spītīgu tauku zonas, pirmā vieta puišiem to iegūst, bet pēdējā pazūd.

Lai noņemtu taukus no vēdera, tie jāsadedzina visā ķermenī. Dienas laikā jums ir jāsadedzina vairāk kaloriju nekā patērēts, tāpēc arī diēta ir svarīga.

OXYClub

Vingrinājumi ļauj ēst vairāk, taču katras dienas beigās jums ir jābūt kaloriju deficītam. Daži vēdera vingrinājumi un izturības apmācība, lai mērķētu uz jūsu kodolu, tauku dedzināšana sirdsdarbības zonas veidot un tonizēt abs. Mērķa sirdsdarbība Lai noteiktu, cik daudz sirds ir nepieciešams, lai sagrieztu vēderu, jums jāatrod tauku dedzināšanas sirdsdarbības zona, kas ir no 65 līdz 85 procentiem no jūsu maksimālās sirdsdarbības ātruma.

tauku dedzināšana sirdsdarbības zonas

Saskaņā ar nesenajiem pētījumiem Čikāgas ziemeļrietumu medicīnā, visprecīzākais veids, kā sieviete var atrast maksimālo sirdsdarbības ātrumu, ir no 88 atņemt procentus no viņas vecuma. Piemēram, 88 procenti no 30 gadu vecas sievietes vecuma ir Pēc tam jūs atņemsit Sievietes tauku dedzināšanas zona ir no līdz sitieniem minūtē.

  1. 1g dsm svara zudums
  2. Skriešana Skriešanas vai skriešanas sajaukšana efektīvi sadedzina taukus, veicina veselību, normalizē asinsriti un palīdz uzturēt muskuļu tonusu.

Treniņa ilgums Jums ir dažas izvēles iespējas, cik tauku dedzināšana sirdsdarbības zonas jūs nodarbojaties ar tauku sadedzināšanas zonu. Ja izvēlaties garu, lēnu kardio, piemēram, staigāšanu un skriešanu, jūs paliksit zonas zemākajā galā 45 minūtes līdz stundai. Tempo treniņi ir īsāki, bet intensīvāki, piemēram, skrienot 30 minūtes ar savu sirdsdarbības ātrumu tuvu zonas augšējam galam.

  • Ko nozīmē opcijas vingrinājums. 7 atslābināšanās vingrojumi saspringtajiem — Santa
  • CrossFit Šis ir mainīgas intensitātes funkcionāls treniņš, kura laikā veicam vingrinājumus galvenokārt ar savu svaru, bet izmantojot arī papildu inventāru.
  • Kusties un tievē ātrāk! Efektīvi vingrojumi, lai atbrīvotos no taukiem | ipprojekts.lv

Treniņš ar augstas intensitātes intervālu uz īsu pārrāvumu palielina vai pārsniedz slieksni, pēc tam atjaunojoties zemā līmenī.

Piemēram, jūs varētu sprint pēc jūsu maksimālās piepūles 45 sekundēm, pēc tam atgūties uz 20 sekundēm un turpināt šo modeli vismaz 20 minūtes. Treniņu biežums Slimību kontroles un profilakses centri CDC iesaka pieaugušajiem piecas dienas nedēļā no 30 līdz 50 minūtēm veikt mērenu aerobo vingrinājumu. Ja trenējat lielāku intensitāti, piecas dienas nedēļā jums ir nepieciešams no 15 līdz veselības ieguvumi no kokosriekstu ūdens svara zudums minūtēm kardio.

Tomēr CDC iesaka, jo vairāk laika jūs ievietojat ikdienas gaitās, jo lielākas priekšrocības jūs redzēsit. Tātad, lai iegūtu taisnu vēderu, sagaidiet, ka jūs katru dienu trenēsities aerobi piecas dienas nedēļā no 20 minūtēm līdz stundai.

tauku dedzināšana sirdsdarbības zonas

Vingrinājumu izvēles Jūsu izvēlētais kuņģa saplacināšanas kardio ir atkarīgs no jums. Ja dodat priekšroku vingrinājumiem brīvā dabā, staigājot, skriejot, skrienot un braucot ar velosipēdu, visi sadedzina taukus, ja jūsu sirdsdarbība ir pietiekami augsta.

tauku dedzināšana sirdsdarbības zonas

Populāras kardio izvēles iespējas ir telpās, skrejceļš, velotrenažieri, elipsveida mašīnas un kāpņu kāpēji. Varat arī izpētīt kardio nodarbības sporta zālē vai iegādāties treniņu DVD, piemēram, Zumba, kikboksu vai vērpšanu. Lai kādu vingrinājumu izvēlētos, noteikti uzturieties mērķa sirdsdarbības zonā, lai treniņš būtu efektīvs.

tauku dedzināšana sirdsdarbības zonas

Autors: Lana Erickson Lana Eriksone ir 22 gadus veca žurnāliste. Godalgotā alkohola fanātiķe. Mūzikas cienītājs.

Kā pareizi sportot, nenodarot kaitējumu sirdij?

Kafijas eksperts. Interneta zinātnieks.

Dziļās muskulatūras vingrojumi izpildāmi ar savu svaru, neizmantojot inventāru un hanteles.