Tas uzlabo mūsu fizisko sagatavotību, atgriežoties pie aktivitātēm zemākā un vienmērīgā zemē. Veseliem taukiem jābūt apmēram 2 ēdamkarotēm vienā porcijā golfa bumbiņas lielumā. Ja ir kāds diskomforts, laikā, izmantojot, lūdzu, pārtrauciet lietot nekavējoties. Vai arī es esmu tikai garlaicīgi vai sajukums? Uzturot slodzi vienmērīgi un virzienā uz ķermeņa viduslīniju, mugursoma darbojas pozas muskuļos aizmugurējos plecos un mugurā.

Pastaigas faktiski ir lielisks veids, kā zaudēt svaru - un šie padomi palīdzēs Kad runa ir par svara zudumspirmie treniņi, kas ienāk prātā, visticamāk HIITskriešana un cita veida kardio.

Un, lai gan daudzi no mums staigāšanu nesaista ar noplēstu bod, tas faktiski var palīdzēt jums zaudēt svaru. Tā kā fiziskās aktivitātes veids ir mazs un ir pieejams lielākajai daļai cilvēku, tas ir lielisks treniņš, ko iekļaut savā ikdienas darbā dzīve. Laika gaitā jūsu ķermenim ir arī daudz vieglāk nekā cita veida treniņiem. Tātad rodas jautājums: cik minūtes katru dienu mainīs?

Galvenais Veselība-Fitnesa Zaudējiet savus mīlas rokturus, izmantojot šo treniņu plānu Termiņš mīlas rokturīši ir mazliet nepareizs nosaukums. Patiesībā, kad runa ir tauku daļas vēdera sānos un priekšpusēnav zaudēta mīlestība. Mīlestības rokturi ir spītīgu tauku zonas, pirmā vieta puišiem to iegūst, bet pēdējā pazūd. Un dažreiz, pat ja esat pieteicies stundas elipsveida un abs stacijā, var justies sasodīti gandrīz neiespējami, lai šīs mazās atloka kabatas noņemtu no ķermeņa. Bet, lai mainītu savu dzīvesveidu un mainītu fitnesa režīmu, ir būtiski mainīt ķermeņa uzbūvi, nekas nav svarīgāks tauku likvidēšanai uz muguras un sāniem kā uzturs.

Vai ir pareiza tehnika, lai sadedzinātu visvairāk kaloriju? Mēs runājām ar dažiem veselības ekspertiem, lai uzzinātu vairāk par staigāšanas ieguvumiem veselībai un labākajiem padomiem, kā staigāt svara zaudēšanas nolūkos. Pastaigas svara zaudēšanai Hidratēt Kā ūdens dzeršana pirms pastaigas palīdz zaudēt svaru?

Iemesls Nr. 1: Miega trūkums

Tas palielina vielmaiņas ātrumu, kas ir labs kaloriju sadedzināšanai, saka Džeisons Hjūzs, RD un Vegan Liftz līdzdibinātājs. Tas arī liks jums justies enerģiskākam, kas palīdzēs jums maksimāli izmantot savu treniņu. Ir pareizais pārnesums Tāpat kā ar daudzām lietām dzīvē, arī sagatavošanās ir puse no cīņas. Pievērsiet uzmanību savu apavu stāvoklim, Phung D.

Tie būtiski ietekmē jūsu pastaigas kvalitāti un to, kā jūs jūtaties pēc tam.

Jūsu miega kvalitāte un daudzums

Tran iesaka regulāri pārbaudīt apavu stāvokli, ideālā gadījumā reizi 6 mēnešos. Pārbaudiet laika apstākļus Daļa no sagatavošanās ir pareizā dienas laika izvēle, lai staigātu.

Lai gūtu maksimālu labumu no pastaigas, jūs vēlaties doties vislabākajā dienas laikā, un tas ir atkarīgs no temperatūras un āra apstākļiem. Piemēram, ja jūs zināt, ka dienā būs karsts, ieplānojiet pastaigu vakaram, Dr. Pamela M. Peekepriekšsēdētājs Dženija Kreiga Zinātnes konsultatīvā padome.

Sāciet savu dienu ar sabalansētu uzkodu vai maltīti Sāciet savu dienu ar sabalansētu uzkodu vai maltīti. Jūsu spēja sadedzināt taukus sākas ar hormonālo līdzsvaru, kas rodas, ēdot olbaltumvielu, ogļhidrātu un tauku līdzsvaru, Lorēna Dženaibijušais CrossFit līdzdibinātājs.

30-Minute HIIT Cardio Workout with Warm Up - No Equipment at Home - SELF

Neļaujiet nepareizam uzturam mazināt rezultātus, ko iegūstat ejot. Dodieties regulārā ātrā 30 līdz 45 minūšu gājienā Kārena GrehemaRD un sertificēts diabēta pedagogs saka, ka šāds laiks ir saldā vieta, kad runa ir par svara zaudēšanu. Pastaigas laikā tiek patērētas kalorijas, kamēr jūs staigājat, taču daudzi cilvēki neapzinās, ka lielākais ieguvums ir tas, ka tas palielina vielmaiņu nākamo 24 stundu laikā.

Regulāra ātra staigāšana samazina jūsu tauku audus un palielina muskuļus, un muskuļi sadedzina vairāk enerģijas nekā tauki, saka Greiems.

Kļūstot formā un spējot vairāk, jūs gūsiet vairāk labuma. Kad vielmaiņa palielinās, jūs sadedzināt ķermeņa slim fitness kaloriju pat tad, ja nestaigājat. Tas samazina cukura līmeni asinīs un stiprina jūsu asinsvadus un sirdi.

Pastaiga pa dažādu reljefu Pastaigas pa daudzveidīgu reljefu ir lieliski piemērotas sirds un asinsvadu sistēmai fitnesa jo tas vairāk uzsver dažādus muskuļus un uzlabo jūsu kustīgumu. Līdzīgi kā durvju svara zudums slīpumu uz skrejceļškad mēs strādājam ar stāvu, gludu vai leņķveida tauku dedzināšana hiit rutīnas, mēs pastāvīgi svārstām savu sirdsdarbības ātrumu un patiešām sviedros, saka Bens Volkerspersonīgās apmācības speciālists vietnē Anywhere Fitness.

Kaut arī pastāvīga gradienta maiņa ir ļoti efektīva kaloriju sadedzināšanai, tā ir arī lieliska pretestības apmācības forma.

"+a.rawdata.qqa[h].qq+"

Tiekoties ar akmeņainām vai leņķotām nogāzēm, dažādas muskuļu grupas ķermeņa apakšdaļā tiek ieslēgtas, lai izpildītu izaicinājumu. Lai sasniegtu maksimālu rezultātu, viņš iesaka staigāt jauktā maršrutā. Tas palielina dažādu veidu kustības un kustību diapazonu. Izsekojiet savus soļus Tas palīdzēs uzturēt degšanas tauku koksne un ļautu sekot līdzi svara zaudēšanas mērķiem. Citiem vārdiem sakot, jums ir daudz lielāka iespēja rīkoties, ja no viedā pulksteņa jūs uzlūko nulle.

Neatkarīgi no tā, vai tas ir Fitbit, Apple Watch vai Garmin valkājamais, ir svarīgi uzraudzīt soļus visas dienas garumā. Un, ja vēlaties padarīt to jautrāku, lietotne Fibit ļauj jums redzēt, cik daudz soļu ir paveikuši jūsu draugi, lai jūs to varētu pārvērst par konkursu! Pastaiga ar mugursomu Ja jūs meklējat pretestības apmācību un visa ķermeņa treniņu, darbs tiks paveikts, staigājot ar mugursomu.

Sadalot svaru muguras augšdaļas vidū, mēs varam attīstīt un nostiprināt nelīdzsvarotus muskuļus, palīdzot tiem kļūt definētākiem un funkcionālākiem, saka Volkers. Uzturot slodzi vienmērīgi un virzienā uz ķermeņa viduslīniju, mugursoma darbojas pozas muskuļos aizmugurējos plecos un mugurā. Tas arī strādā jūsu ķermeni un muguras lejasdaļu kā stabilizatora muskuļus.

Esiet konsekventi Lai sasniegtu jebkuru mērķi, konsekvence ir galvenā. Un tas pats attiecas arī uz staigāšanu svara zaudēšanas dēļ. Viens no iemesliem, kāpēc tauku dedzināšana hiit rutīnas var būt tik noderīgas svara zaudēšanas ceļojumā, jo to daudzi no mums var darīt regulāri un konsekventi, saka Joyce Shulman, TEDx runātājs un grāmatas Walk Your Way to Better autore.

tauku dedzināšana hiit rutīnas

Pastaiga lielā augstumā Līdztekus vispārējās izturības palielināšanai staigāšana lielā augstumā uzlabo aerobās sistēmas spēju izmantot skābekli. Ejot augstāk, skābeklis kļūst plānāks, saka Volkers. Izjūtot šo ātrāko noguruma sākumu, mēs kļūstam daudz piemērotāki, lai tiktu galā ar vidi.

Tas uzlabo mūsu fizisko sagatavotību, atgriežoties pie aktivitātēm zemākā un vienmērīgā zemē.

tauku dedzināšana hiit rutīnas

Pastaigas augstākās virsotnēs palielina mūsu aerobo spēju un anaerobo slieksni, viņš skaidro. Ķermenis uzzina, kā iegūt vairāk skābekļa šūnu elpošanai un taupīgāk to izmantot.

Saglabājot mūs modrus un enerģiskus ilgākas stundas! Tā vietā, lai mērķētu uz tauku šūnām, šīs sistēmas mērķis ir treniņa laikā sadedzināt ogļhidrātus un cukuru kā resursu.

Labākās piemaksas augstas intensitātes intervāla apmācībai

Tas padara staigāšanu lielā augstumā lielisku svara zaudēšanai. Mainiet tempu Intervāla apmācība var būtiski mainīt svara zudumu. Un, ejot, temps ir viss. Nākamreiz, kad tauku dedzināšana hiit rutīnas, mēģiniet veikt soļošanas intervālus un pievienojiet roku kustības, saka Šulmans.

tauku dedzināšana hiit rutīnas

Tas palīdz palielināt intensitāti. Nelietojiet ogļhidrātus pirms pastaigas Pārmērīga ogļhidrātu lietošana pirms pastaigas var kavēt svara zaudēšanas centienus. Pirms staigāt, jums jāēd vienkāršas un sabalansētas porcijas, ja vien jūs nestaigājat ļoti ilgu laiku, saka Volkers. Veselīga un sabalansēta maltīte ietver visus makro un mikroelementus, kas nepieciešami, lai saglabātu veselību un funkcionēšanu.

5 galvenie iemesli, kāpēc nezaudējat svaru ()

Veselīgi tauki, olbaltumvielas, vitamīni un minerālvielas. Ēdotajiem ogļhidrātiem jābūt tauku dedzināšana hiit rutīnas un dabīgiem - augļiem, dārzeņiem un pilngraudiem nelielos daudzumos. Šajos pārtikas produktos ir maz kaloriju un tie dos jums visu nepieciešamo enerģiju. Ir svarīgi atbilstoši plānot degvielas patēriņu - katrs treniņš ir atšķirīgs.

Turpiniet izaicināt sevi Šulmans iesaka sākt no turienes un būvēt no turienes. Pat ja sākumā ir tikai jūdze, iespējams, ka jūs staigājat piecas reizes, pirms to zināt. Pastaiga ir prakse, kad daudzi cilvēki diezgan ātri var izdarīt ievērojamus soļus paredzēt vārdu spēlesviņa saka. Pārbaudiet savu stāju Nav slinkošanas! Kaut arī daudzi no mums nedomā par pareizo pastaigas veidu, tehnika ir svarīga. Ritiniet plecus uz priekšu, tad uz kā sadedzināt vēdera tauku 3 dienām pret ausīm, tad atpakaļ, saka Dr Peeke.

Tagad jūs atrodaties savā atpūtas vietā, lai iegūtu veselīgu stāju. Pārliecinieties, ka zods ir uz augšu, pleci ir kvadrātveida, un katrā solī piesaistiet savu kodolu un pakaušus. Pastaiga ar draugu Lai palielinātu izredzes gūt panākumus, ir svarīgi, lai kāds jūs sauktu tauku dedzināšana hiit rutīnas atbildības. Galvenais ir izvēlēties partneri, kurš vēlas zaudēt svaru un kuram patīk staigāt, lai nodrošinātu, ka jūs abi esat motivēti pieturēties pie tā.

Izlemiet dienas, laiku un vietas savām pastaigām un ievietojiet tās savā kalendārā.

Septembris 10, Minūtes Lasīt: 18 Aizmirstiet zaudēt svaru. Jūsu mērķis nekad nedrīkst būt zaudēt svaru. Tam vajadzētu būt specifiskākam - zaudēt taukus. Runā par neapmierinātību. Jūs vairākus mēnešus svīstāt, tiecaties un atņemat sevi no sevis, taču šī adata adatā neievilksies.

Tas arī palīdzēs jums noteikt prioritāti kājām. Izvairieties no zombiju pastaigas Visticamāk, nevajadzētu teikt, ka nesteidzīga pastaiga katru dienu nepazeminās centimetrus no jostasvietas.

Labākie tauku dedzināšanas vingrinājumi mājās 1. Burpees Neviena kardio apkopošana nebūtu pilnīga bez burpees.

Vispirms iesildieties, saka Dr Peeke. Pēc tam ej tādā tempā, kas šķiet tāds, it kā tu sevi mēreni piepūlētu. Tad apmēram ik pēc minūtēm palieliniet ātrumu par minūti. Vēl viena iespēja ir uzkāpt kalnā un uzņemt to tādā pašā mērenā tempā, viņa piebilst. Pievienojot šos intensitātes intervālus, jūsu ķermenis izbauda izaicinājumu, un jūs arī sadedzināt vairāk kaloriju.

Kas būtu jādara vispirms - kardio vai spēka treniņš?

Pastaiga pirms brokastīm Kad pamostaties, jums jau ir kaloriju deficīts un jūsu kuņģis ir tukšs, Ashlee Van Buskirkuztura un labsajūtas treneris un visa nodoma dibinātājs, skaidro. Tas nozīmē, ka, veicot ātru 20 minūšu gājienu tieši pamostoties, jūs veicināsiet vielmaiņu, kas visas tauku dedzināšana hiit rutīnas laikā var izraisīt lielāku tauku dedzināšanas spēju.

Izmantojiet S. T metodi Lai staigātu svara zaudēšanas nolūkā, Dr. Peeke iesaka izvirzīt savus mērķus: konkrētus, izmērāmus, sasniedzamus, atbilstošus un saistītus ar laiku.

SMART metodes ievērošana ir efektīva mērķu noteikšanas tehnika. Saistīts: 10 bezmaksas izdrukājamas mērķu noteikšanas darblapas, kas palīdzēs jums sasniegt jebko Novietojiet automašīnas tēvu prom Darbības tiks summētas. Nākamreiz, kad dodaties uz veikalu, sporta zāli vai restorānu, novietojiet automašīnu tālāk, lai izietu šo papildu attālumu, saka Džefrijs Skotssertificēts personīgais treneris.

Iesildīties Daudzi cilvēki neuzskata, ka tas ir nepieciešams, taču ir izdevīgi atslābināt muskuļus un locītavas Piedalīšanās vieglos, bet plūstošos mobilitātes vingrinājumos pirms pastaigas palīdz sasildīt locītavas un muskuļus, padarot jūsu pastaigas laiku patīkamāku un efektīvāku, saka Jenai. Jūs nevēlaties veikt garas statiskas izstiepšanās, kad neesat iesildīts. Lieliskas iespējas ir tādas pārvietošanās iespējas kā tārps vai gaisa tupēšana.

Turiet pastaigu žurnālu Pierakstīt! Sekojiet līdzi dienām, kurās veicāt savu pastaigu, dienas vai nakts laiku, kad veicāt savu iešanas rutīnu, vai jūs sadedzināt taukus mierā un laiku, lai pabeigtu katru pastaigas kārtību, kursu, kurā veicāt savu iešanas kārtību, un nedēļas svaru, saka Šenons Henrijs, Tauku dedzināšana hiit rutīnas EZCare klīnika.

Ieguldiet spieķos Dr Sebastians Kvernelandchiropractor un Skandināvijas Veselības institūta dibinātājs, iesaka distanču slēpošanas nūjas, jo tas piesaista vairāk muskuļu un aktivizē ķermeņa augšdaļu.

tauku dedzināšana hiit rutīnas

Izmēģiniet termisko pastaigu Šī nesteidzīgā un vidējā tempa pastaiga tiek veikta neilgi pēc maltītes pabeigšanas. Pēc pusdienām un vakariņām iekļaujiet to savā ikdienas grafikā.