Šie ir daži no Dženiferas Anistones treniņu programmas vingrinājumiem. Veidojot perfektu V zoda līnijas, dodot jūsu seja vairāk jauneklīgāku izskatu. Un, ja aizstājējs? Cardigarfords tieši pirms varas apmācības ir paredzēts profesionāļiem.

Slaidā Dženifera Anistone Dženifera Anistone, kā uzturēt sevi formā. Slaidā Dženifera Anistone 0 Kā 47 gadus vecajai aktrisei ar katru gadu izdodas kļūt skaistākai un seksīgākai, vienlaikus paliekot dabiskai?

cikls fitnesa svara zudums

Kā viņai izdodas kļūt skaistākai un laika gaitā eleganti. Kāpēc jums ir nepieciešams paralizēt muskuļus? Ja jūs tos nemācat, viņi galu galā vājinās, Aktrise skaita. Lai āda būtu gluda un saspringta, tā veic mikrostrāvas sejas terapiju fizioterapeitiska procedūra, kas vienlīdz labvēlīgi ietekmē sejas un ķermeņa ādu, muskuļu slāni un vietējo asinsriti, neapdraud komplikācijas un tai nav rehabilitācijas perioda.

  • 9 labākie kardio vingrinājumi, ko varat darīt mājās
  • Fitness-Rīki-And-Iekārtas | Septembris
  • Slaidā Dženifera Anistone Dženifera Anistone, kā uzturēt sevi formā.
  • Ko : no stingrās pozīcijas, ceļos uz ceļa un ārā Kāpēc : kalnu alpīnisti paaugstina sirdsdarbības ātrumu, vienlaikus nostiprinot spēku un izturību.
  • 7 vingrinājumi, kas sadedzina vairāk kaloriju nekā darbojas - Piemērotība -
  • Svara zuduma vibrācija
  • Kādas ir Wing Chun priekšrocības veselībai? - Citi
  • Share on Facebook Share on Twitter Ja jūs vēlaties iegūt lielisku plecu, jums vajadzēs labus gēnus, veselīgu ķermeņa tauku un vingrinājumus, kas palīdzēs jums izveidot liesas, spēcīgas plecu muskuļus.

Tas ir kā sejas vingrinājums, kas stimulē muskuļus, mitrina un tonizē ādu. Anistons ir arī Thermage ventilators, patentēta neķirurģiska dziļas pacelšanas tehnika, kas stimulē dabisko kolagēna ražošanu. Dženifera Anistone ievēro līdzīgu grima noteikumu. Mazāk ir labāk. Man ir mīļotā, kurai nav apnicis atkārtot, ka bez grima esmu skaistāka.

Pievienot grozam

Slaids uz leju koku stumbra kājas kāds laiks, līdz es pieradu pie minimāla grima un jutos ērti, bet vēlāk sapratu, ka tas bija pareizi, 47 gadus vecā aktrise pastāstīja.

Anistone arī teica, ka viņa dzer daudz ūdens - pudeles pa mililitriem dienā.

aplauzums noņēmējs lai sadedzinātu taukus

Ūdens, miegs un aizsardzība pret sauli ir mani trīs galvenie anti-novecošanās noslēpumi Aktrise skaidro, kā arī dalās ar savu iecienītāko produktu nosaukumiem: viņas mīļākie ir Laura Mercier mitrinošais tonālais krēms ar mirdzošu efektu un Armani Face Fabric tonālais krēms. Es vispār nesapratu, ko daru Autors Anisons, kurš agrāk tauku apdegums kickboxing bijis iedeguma cienītājs. Tagad aktrise ir sapratusi savas kļūdas un cieši rūpējas par ādu saulē: pirms došanās ārā viņa uzklāj sauļošanās līdzekli ar augstu aizsardzības faktoru - Aveeno SPF Pēc zvaigznes teiktā, tas lieliski tauku apdegums kickboxing un mitrina ādu, neveicot to tas ir eļļains.

Zvaigznes uzturs pārsvarā sastāv no bioloģiskiem dārzeņiem un liesa proteīna.

Tīri cardiotrans

Brokastīs viņai ir avokado grauzdiņš ar pilngraudu maizi vai smūtiju. Džena cenšas ierobežot piena un glutēna daudzumu savā uzturā. Es nevaru pateikt galīgu nē piena produktiem. Man ir ļoti grūti šķirties no siera Aktrise atzīst savas mazās vājības.

Anistone arī laiku pa laikam ļaujas spageti šķīvim vai kaut kam ne visai veselīgam meksikāņu ēdienam.

5 novājēšanas, tonizējoši, taukus savelkoši augšstilba iekšējie vingrinājumi sievietēm

Man nav lipekļa nepanesības, es cenšos to novērst, jo tas veicina svara pieaugumu, Dženifera komentē. Anistone atzīst, ka gadu gaitā viņa kļūst vecāka un gudrāka, un meklē jēgu pavisam citā. Kad es domāju par to, kā patiesībā izskatās skaistums, es domāju par tādām sievietēm kā Glorija Šteinema.

lyerac body slim

Viņai ir 82 gadi, viņa ir krāšņa, un viņas skaistums nav atkarīgs no tā, kā viņa izskatās, Dženifera Anistone paziņoja. Foto Gettyimages. Aktrisei steidzami vajadzēja zaudēt trīspadsmit kilogramus.

Meitene bija pilna! Patiesībā, tāpat kā lielākajai daļai grieķu sieviešu, Dženiferas Anistones dabiskais ķermeņa tips ir pilns. Un tas, ka šodien aktrise izskatās kā harmonijas standarts, ir tikai viņas nopelns, gēni šo lomu nespēlēja.

Vēl pārsteidzošāka ir aktrises ilggadējā jaunība.

# 2 kikbokss

Tagad viņai ir četrdesmit septiņi, un zvaigzne izskatās daudz, daudzus gadus jaunāka. Dženifera Anistone sver 50 kilogramus un ir centimetrus gara. Uzzini, kā Dženifera Anistone uztur sevi formā!

Un mēģināsim viņai sekot. Vismaz stundu dienā - uz skrejceļa vai stacionāra velosipēda.

16 Hydrospinning

Tas ir gan kardio treniņš, gan tauku dedzināšana. Turklāt aktrise nodarbojas ar kikboksu un smaiļošanu. Skatoties televizoru vai telefonu, Dženifera dažkārt paceļ hanteles viņa pat ņem līdzi ceļojumos. Desmit pietupieni un stiepšanās pirms gulētiešanas. Dažām lomām nepieciešama arī īpaša fiziskā sagatavotība. Lai spēlētu striptīzdejotāju filmā We Are the Millers, Dženifera Anistone figūra pieļauj šādas lomas nopietni iemācījās dejot pole. Bet tas vēl nav viss Dženiferas Anistones fitnesa treniņš.

Šai zvaigznei ir savs zirgs, ko sauc par "budokon". Aktrise un viņas jogas instruktore Mandi Ingberga jau ilgu laiku praktizē budokon. Šī oriģinālā tehnika apvieno jogas praksi ar cīņas mākslas paņēmieniem, piemēram, karatē un taekvondo.

Vingrinājumu sistēma ne tikai uzlabo fizisko sagatavotību, bet arī ļauj attīstīt gribu. Piecdesmit minūšu sesija sākas un beidzas ar piecu minūšu meditāciju.

Lielāko daļu laika aizņem jogas vingrinājumi un lēkšana cīņas mākslas tehnikā. Dženiferas Anistones fitnesa programma Parunāsim par dažiem vienkāršiem vingrinājumiem! Tauku apdegums kickboxing redzams aktrises personīgais treneris. Jūs sēdējat uz grīdas ar saliektiem ceļiem. Pēdas ir savienotas.

Dženiferas Anistones diēta

Satveriet kājas ar abām rokām. Aizver savas acis. Tajā pašā laikā mugurai jābūt līdzenai.

Kā iegūt sešus pack abs 30 dienu laikā? Kā ātri apdegums vēdera tauku un veidot muskuļu mājās? Ja jūs lasāt šos, sveicieni! Šī lietotne ir palīdzējusi tūkstošiem cilvēku sasniegt savus sešus iepakojuma abs mērķus. Viss, kas jums jādara, ir pabeigt ABS treniņu no 1.

Ievelciet dažas dziļas elpas un noliecieties lēnām uz priekšu, cik vien iespējams. Turiet šajā pozīcijā dažas sekundes, pēc tam atgriezieties sākuma stāvoklī. Atkārtojiet vingrinājumu astoņas reizes. Šī ir laba iesildīšanās un stiepšanās, lai sāktu treniņu.

  1. Braucot ar velosipēdu vai izmantot vingrošanas velosipēdu.
  2. Āra riteņbraukšana: Apmēram kalorijas stundā Skriešana ir lielisks vingrinājuma veids.
  3. Vērpšana un tauku zudums
  4. Mājas lapa » Horoskops » 16 Crazy treniņu nodarbības, kuras neticēsiet 16 Crazy treniņu nodarbības, kuras neticēsiet Saskaņā ar pētījumiem lielākā daļa cilvēku mūsdienu pasaulē varētu zaudēt aptuveni 10 mārciņas tauku, tāpēc jebkura veida vingrinājumi ir apsveicami, bet cilvēki cīnās ar to pašu veco ikdienišķo nodarbību.
  5. Dienvidu ķīniešu cīņas mākslas stils uzsver efektivitāti un nevajadzīgu kustību novēršanu, un tās efektivitāte nāk no tehnikas, nevis lieluma un spēka.
  6. Dženifera Anistone, kā uzturēt sevi formā. Slaidā Dženifera Anistone

Apgulieties kreisajā pusē, kājas kopā. Paceliet rumpi uz kreisās rokas, to nesaliecot. Labā roka paliek stāvoklī gar ķermeni.

Effectly savelk uz augšu sejas un kakla ādas, apdegumi pārmērīgu tauku, paceliet savu dubultzods, ideāli sejas kontūras, un novērstu to, nokarena vaigu. Veidojot perfektu V zoda līnijas, dodot jūsu seja vairāk jauneklīgāku izskatu.

Dziļi elpojiet un izelpojiet. Paceliet labo roku uz augšu un sāciet to vilkt pēc kārtas dažādos virzienos. Vienlaicīgi velciet zeķes pretējā virzienā. Pēc vingrinājuma atkārtošanas piecas reizes apgriezieties uz otru ķermeņa pusi un veiciet to pašu tauku apdegums kickboxing ar kreiso roku. Tas var sadedzināt taukus ap vidukli un stiprināt kāju un vēdera muskuļus. Vienai kājai jābūt saliektai pie ceļa, otrai jāatvelk.

Rokas ir tauku apdegums kickboxing un paceltas virs galvas, plaukstas tur kopā. Nolaidiet un paceliet ķermeni šajā stāvoklī. Vingrinājums tiek veikts piecpadsmit reizes.

veģetārie svara zudums ātri

Tad jums ir jāmaina puses. Tas palīdzēs attīstīt sēžamvietas un augšstilbu muskuļus. Veiciet desmit pietupienus, nepaceļot papēžus no grīdas. Rokas šī vingrinājuma laikā ir jāpaceļ. Vingrinājumi attīsta sēžamvietu un kāju muskuļus. Celieties četrrāpus, paceliet zodu līdz maksimālajam augstumam un sāciet pēc iespējas dziļāk izliekt muguru uz augšu un uz leju. Šis vingrinājums novērš muguras un muguras sāpes. Skrien desmit reizes. Apgulieties uz muguras, izstiepjot rokas gar rumpi.

Paceliet ķermeņa apakšdaļu, saliekot kājas.

tonis to uz augšu tauku dedzināšanas sistēma

Pēc tam nolaidiet ķermeni uz leju. Lielākā daļa muskuļu ir iesaistīti. Šie ir daži no Dženiferas Anistones treniņu programmas vingrinājumiem. Dženiferas Anistones diēta Tomēr apmācība ir tikai puse no panākumiem.

Neaizmirstiet par savu uzturu!

Labākais kardio jūsu pleciem

Holivudas zvaigzni labi ēst iemācīja divi personīgie pavāri un uztura speciālisti - māsas Džila un Želzs Elmors. Kad māsas Elmoras publicēja savu kulinārijas bestselleru Ģimenes šefpavārs, Dženifera Anistone uzrakstīja grāmatas priekšvārdu. Ja diēta ir īslaicīga, tad jūs zaudēsiet svaru - ne uz ilgu laiku. Tomēr regulāra diēta nenozīmē visu mūžu ēst salātus! Pietiek izslēgt baltmaizi, baltos rīsus un tamlīdzīgus ēdienus, kas nodrošina maz olbaltumvielu, bet daudz ogļhidrātu.

Septembris 11, Minūtes Lasīt: 18 Vai šajās dienās jūsu augšstilbi izskatās nedaudz ļengani? Izdariet sev labvēlību un pārbaudiet šos lieliskos augšstilba vingrinājumus. Jūsu kājas būs atpakaļ formā, jo nav laika! Neatkarīgi no tā, cik daudz vingrinājumu mēs darām, šķiet, ka mūsu augšstilbi vienkārši nebūtu tonizēti. Jums varētu būt fantastiski teļi no skriešanas vai lielisks pakaļa no kāpšanas pa kāpnēm, bet jūs joprojām nevarat uzlikt augšstilba pāri bez raudāšanas, vai ne?

Dārzeņi kļuva par viņas uztura pamatu. Cepti cukini un sasmalcināti burkāni tavai figūrai ir daudz veselīgāki nekā makaronu šķīvis. Tas nenozīmē, ka Dženifera ēd tikai dārzeņus - aktrises uzturā ir vieta zivīm, mājputniem, pienam, olām un pilngraudu maizei un garšvielām.

Viens no aktrises iecienītākajiem ēdieniem ir sviestmaizes ar tītaru.