Tādējādi apmācība maratonam var palielināt cilvēka sirds slimību risku un izraisīt sirds rētas. Jūsu prāts un ķermenis pielāgosies.

Par šo tēmu ir daudz dažādu viedokļu. Dažiem cilvēkiem skriešana tukšā dūšā ir viņu treniņu režīma neatņemama sastāvdaļa, bet citi nevar iedomāties treniņu bez labas uzkodas pāris stundas iepriekš.

Veiklība un līdzsvars

Šajā rakstā mēs apskatīsim trīs no populārākajiem maldiem par šo tēmu. Vingrošana tukšā dūšā noved pie muskuļu zuduma. Šī izplatītā teorija ir īpaši populāra apmeklētāju vidū.

sūkņa tauku deglis kafija apstājas tauku dedzināšana

Tomēr neuztraucieties - jūsu muskuļi uzreiz nepazudīs. Daudzi cilvēki kļūdaini uzskata, ka, neiegūstot nepieciešamo ogļhidrātu un glikozes daudzumu no rīta pirms fiziskās aktivitātes, organisms izmantos olbaltumvielas no muskuļiem, lai nodrošinātu enerģiju treniņiem.

Apakšējā ķermeņa muskuļi

Tā rezultātā jūsu ķermenis zaudēs muskuļu masa. Šis apgalvojums nav pilnīgi patiess. Mūsu ķermenis pastāvīgi uzglabā glikozes krājumus glikogēna veidā aknās un muskuļos. Un, lai gan tās daļēji tiek pavadītas pa nakti, tomēr ar šīm rezervēm pietiek pilnvērtīgai skriešanai no rīta.

tauku apdegums pēc hiit tauku zudums ar pārtraukumiem

Pat ja esat noskaņojies uz intensīvu darbu, ķermenis pēc glikogēna krājumu izsīkšanas uzņems brīvās taukskābes un tikai tad uzņemsies muskuļu proteīnu iznīcināšanu. Tomēr lielākā daļa skrējēju šajā brīdī pārtrauc treniņus, jo visu glikogēna krājumu izsīkumu papildina tādi simptomi kā reibonis, vājums un pārmērīgs nogurums. Gavēņa treniņš ir labākais veids, kā zaudēt svaru Gavēņa treniņi bieži tiek minēti kā visvairāk Labākais veids lai sadedzinātu taukus un zaudētu svaru.

Related Content

Un šajā ziņā ir zināma patiesība: ar pareizo pieeju jūs varat piespiest ķermeni smelties enerģiju no taukskābēm. Sakarā ar zemo intensitāti un tikai šajā režīmā jūs varēsit trenēties bez ogļhidrātu rezervēmpatērēto kaloriju skaits procentos būs mazāks nekā augstas intensitātes intervāla treniņos, kuru laikā enerģija netiek iegūta no taukiem, bet no ogļhidrātiem.

turbo tauku sadedzināšana svara zuduma padomi ar ajwain

Un tā kā izšķirošais faktors ir kaloriju zudums, tad ātrgaitas intervālu darbs ir vēlams, nevis lēns, ilgs treniņš. Lai gan ideālā gadījumā - apvienojiet abus veidus, lai sasniegtu vislabāko sadedzināt tauku maratonu un izvairītos no noguruma.

Skriešana tukšā dūšā uzlabo izturību.

  • Četri iemesli, kāpēc nedrīkst skriet maratonu Ja jūsu Jaungada apņemšanās bija iegūt formu, reģistrēšanās maratonā ir slikts veids, kā to paveikt.
  • Metāla ķermeņa slaids viedtālrunis
  • Tas palīdz sadedzināt kalorijas, un tas ir lielisks stresa mazinātājs.
  • Vai tiešām šī formula palīdz dedzināt taukus?
  • Kā nomierināt taukus ar pastaigu treniņu

Vingrošana tukšā dūšā, lai palielinātu izturību, nav ļoti laba laba ideja Sesijas ilgumu un tā intensitāti ierobežo glikogēna krājumi organismā, tāpēc ieteicams tos papildināt pirms ilga skrējiena.

Zinātniskie pētījumi, kas veikti profesionālu sportistu vidū, ir parādījuši, ka pozitīvus rezultātus var sasniegt, speciāli trenējoties ar iepriekš patērētiem glikogēna krājumiem. Šī pieeja it kā māca organismam iegūt enerģiju no taukiem un ekonomiskāk izmantot muskuļu glikogēnu treniņu laikā.

Dzeriet tasi šī burvju dzēriena 7 dienas, un jūsu vēdera tauki pilnībā izkusīs

Tomēr nav tiešu pierādījumu, ka tas sacensību laikā ievērojami uzlabotu sniegumu. Ir arī svarīgi atzīmēt, ka šāda veida treniņu bieža lietošana var negatīvi ietekmēt sadedzināt tauku maratonu veselību.

1. Samaziniet kalorijas

Ir vairāk efektīvas metodes zaudēt svaru vai uzlabot izturību, bet skriet tukšā dūšā palīdzēs dažādot treniņu režīmu. Šis treniņu veids ir piemērots tiem, kas dod priekšroku skriet agri no rīta pirms brokastīm.

Tomēr, ja jūs nolemjat skriet tukšā dūšā, šeit ir daži vienkārši padomi: Atkarībā no jūsu līmeņa fiziskās sagatavotībasskriešanai vajadzētu ilgt 40 līdz 60 minūtes; Izmantojiet zemu intensitāti tempam jābūt tādam, lai jūs varētu mierīgi turpināt sarunu ; Pirms skriešanas izdzeriet glāzi ūdens. Pirmajās 30 minūtēs pēc treniņa jūsu ķermenis var absorbēt barības vielas ātrāk nekā parasti šo parādību bieži dēvē par "anabolisko logu"tāpēc ēdiet sātīgas brokastis, kas bagātas ar olbaltumvielām un ogļhidrātiem.

Fresh articles

Pamatojoties uz vietnes materiāliem www. Galu galā pat pieredzējuši sportisti ne vienmēr sniedz apstiprinošu atbildi uz šādu jautājumu, kas satrauc daudzus. Visas nianses, kā arī tukšā dūšā skriešanas pozitīvie un negatīvie aspekti tiks aplūkoti šajā rakstā! Priekšlaicīgas rīta skriešanas priekšrocības Sakarā ar mūsu ķermeņa fizioloģiju, pēc pamošanās no nakts miega mūsu ķermenis ir minimālie glikogēna krājumi, kas minūšu laikā izpaužas kā miegainība un neliela letarģija.

Glikogēns pats par sevi ir būtisks elementsno kura mūsu ķermenis smeļas vitalitāti, ar savu zemo saturu cilvēka ķermenis meklē citus.

svara zudums pēc vienas nedēļas ātri indes tauku deglis

Parasti šādi avoti ir ķermeņa taukikuras maksimālā sadegšana būs tieši agrās rīta stundās, plkst intensīvs kardio treniņš pirms ēšanas. Līdzīgu modeli izraisa stresa stimulēšana, kas patiesībā ir rīta skriešana tukšā dūšā, tieši skriešana liek mūsu smadzenēm aktivizēt visas iespējamās rezerves, jo īpaši taukus, kam ir alternatīva loma.

Tādējādi nenoliedzamas rīta skriešanas priekšrocības pirms pirmās ēdienreizes kļūst redzamas cilvēkiem, kuri sapņo atbrīvoties no liekā svara, ko izraisa gan zemādas, gan viscerālo tauku uzkrāšanās. Cilvēkiem ar lēnu vielmaiņu ieteicams skriet no rīta tukšā dūšā. Šajā gadījumā ķermenis pierod pie šāda veida stresa un automātiski sadedzina tauku dedzināšanu, vienlaikus uzsākot paātrinātu vielmaiņas procesu.

Paātrināta vielmaiņa samazina tendenci uz aptaukošanos, ieskaitot viscerālo tauku uzkrāšanos, uzlabo toksisko vielu izvadīšanu no organisma un pozitīvi ietekmē sirds un asinsvadu sistēmu.

Kas ir kardio treniņš

Turklāt cilvēki, kuriem ir nosliece uz aptaukošanos, Nav ieteicamsēst pirms skriešanas arī tādēļ, ka uzreiz apēstais ēdiens izraisa paaugstinātu insulīna ražošanu, kas savukārt kavē tauku šūnu noārdīšanos.

Tāpat skriešana no rīta tukšā dūšā ir ieteicama cilvēkiem, kuri cieš no depresijas traucējumiem. Tas ir saistīts ar palielinātu endorfīnu ražošana atbildīgs par labs garastāvoklis un dzīves notikumu uztveres spilgtuma palielināšana. Turklāt regulāri skriešanas vingrinājumi palīdzēs normalizēt un vienkāršot rīta pamošanos, kā arī ļaus sadedzināt papildu kalorijas dienas pirmajā pusē neatkarīgi no cilvēka darbības veida.

Kaitējums no skriešanas tukšā dūšā Skriešana tukšā dūšā no rīta un sadedzināt tauku maratonu dienu cilvēkiem ir stingri aizliegta ar minimālais saturs tauki savā ķermenī, īpaši sportistiem, kuri aktīvi veido liesu muskuļu masu, un tiem, kas cieš no distrofijas.

Šie ierobežojumi ir saistīti ar to pašu rīta glikogēna krājumu trūkumu, jo, ja nav tauku, ķermenis būs spiests uzņemt enerģiju no muskuļu audiem, iznīcinot jūsu muskuļus.