Šajā dienā jums regulāri jādzer ūdens vai tēja, kopējam dzeramā šķidruma daudzumam jābūt vismaz 2 litriem. Esiet reāli Pirmkārt, jums vajadzētu novērst iepriekš, ka tas nebūs tik viegli atbrīvoties no papildu kilogramiem vidukļa zonā, tāpēc jums ir jābūt reālistiskai. Padarīt minimālu vakariņu.

Diēta ātram svara pieaugumam: uzturs vai badošanās?

Vairāk par periodisku badošanos Kas ir periodiska badošanās? Kā jūs, iespējams, esat sapratuši no tā nosaukuma, periodisks badošanās svara zudums ir diētas plāns, kurā dienas laikā jūs iestatāt badošanās periodus.

Kas efektīvāks - gavēnis, badošanās vai jauna, moderna diēta?

Tas parasti ir no 16 līdz 20 stundām pēc kārtas, bet tas var būt tikai 12 stundas vai pat 24 stundas vai pat 36 stundas. Gavēšanas laikā jūs varat ēst un dzert ēdienus ar zemu kaloriju saturu vai bez kalorijām. Domā kafiju, tējaūdens un dārzeņi. Jo vairāk laika katru dienu pavadīsit gavēni, jo labāki būs jūsu rezultāti. Jūs varat veikt šos gavēņus tik bieži, cik vēlaties.

periodiska badošanās tauku dedzināšana stundas hiit tauku dedzināšanas pētījums

Atkal, jo biežāk jūs to darāt, jo labāk[1]. Darba sākšana ar neregulāru badošanos Ievērot šo diētas plānu ir ļoti vienkārši. Viss, kas jums jādara, ir dienas laikā izvēlēties laika periodu, kuru jūs gavējat. Tam vajadzētu būt no 16 līdz 20 stundām.

Jo ilgāk jūs katru dienu gavējat, jo labāk. Neuztraucieties par kaloriju ierobežošanu vai ogļhidrātu mērīšanu. Vienkārši koncentrējieties uz dienas turpināšanu, līdz ir pienācis laiks ēst. Vislabāk ir izvēlēties noteiktu laika periodu, lai ātri rīkotos.

Man patīk gavēt no pulksten līdz nākamajā pēcpusdienā. Tad man būs mana pirmā maltīte dienā un dažas stundas vēlāk uzkodas vai divas. Kad pulkstenis apritē, atkal ir gavēnis. Mana pieredze ar neregulāru badošanos ir tā, ka labāk ir sākt ar 16 stundu badošanos t. Kad esat apmierināts ar šo grafiku, varat palielināt laiku, ko pavadāt gavēni.

Dariet to, pievienojot 30 minūtes katram gavēnim, līdz nonākat vietā, kur jūs gavējat 20 stundas vienlaikus. Arī sākumā jums katru dienu nav jāgavē. Jums var būt ērtāk ielauzties lēnām ar 2 vai 3 dienām nedēļā vai izmēģināt alternatīvu dienu badošanos. Pievienojiet papildu periodiskas badošanās dienas, kad jums kļūst ērtāk ar šo ēšanas stilu. Pārtraukta badošanās grafiki Sākot intermitējošu badošanās diētu, ir vairāki dažādi badošanās grafiki. Šeit ir daži no populārākajiem.

Daudzi cilvēki, kuri sāk darbu ar periodisku badošanos, to atradīs visvieglāk. Jūs varat ēst savu pēdējo maltīti ap pulksten un vairs neēst, piemēram, līdz nākamās dienas pusdienlaikam.

Kas ir periodiska badošanās?

Tas izklausās vienkārši, jo jūs tiešām izlaižat tikai brokastis, bet šajā gadījumā jūs faktiski gavējat 16 stundas! Gavēņa dienās sievietēm jāēd ap kalorijām, bet vīriešiem - ap kalorijām. Alternatīvās dienas badošanās Kā norāda nosaukums, šāda veida periodiska badošanās ietver badošanos katru otro dienu. Tāpat kā ar metodi 5: 2, dažiem cilvēkiem ir vieglāk ēst kalorijas, nevis katru badošanās dienu veikt pilnu badošanos. Dienas lielākajā daļā ēdiena uzņemšana ir ierobežota ar nelielu daudzumu augļi un dārzeņi mazkaloriju pārtikas produkti.

Katru dienu četras stundas jūs ēdat maltītes lielās porcijās, lai uzņemtu dienas kalorijas. Šīs metodes intensīvā rakstura dēļ tā ir ieteicama tikai tiem, kas kādu laiku uzturējušies ar pārtraukumiem tukšā dūšā un jūtas ērti.

periodiska badošanās tauku dedzināšana stundas kā jūs sadedzināt balto tauku

Padomi, kā padarīt periodisku badošanos vieglāku 1. Izdzeriet daudz ūdens Izspiest nedaudz citrona vai laima sulas ūdenī, lai palīdzētu atbrīvoties no visām vēlmēm.

Vairāk par periodisku badošanos Kas ir periodiska badošanās? Kā jūs, iespējams, esat sapratuši no tā nosaukuma, periodisks badošanās svara zudums ir diētas plāns, kurā dienas laikā jūs iestatāt badošanās periodus. Tas parasti ir no 16 līdz 20 stundām pēc kārtas, bet tas var būt tikai 12 stundas vai pat 24 stundas vai pat 36 stundas. Gavēšanas laikā jūs varat ēst un dzert ēdienus ar zemu kaloriju saturu vai bez kalorijām. Domā kafiju, tējaūdens un dārzeņi.

Jūs varat arī dzert kafiju, tēju vai citus dzērienus bez kalorijām. Pēc dažām nedēļām jūs atradīsit, ka periodiska badošanās neļauj jums pilnībā alkt cukura.

Uzņemiet kofeīnu no rīta un agri pēcpusdienā The kofeīns kafijas un tējas pagatavošana var nedaudz atvieglot periodisku svara zaudēšanu tukšā dūšā, jo tas labi palīdz apetītei.

Pārtraukta badošanās un keto diēta: vai jūs varat darīt abus vienlaikus?

Esiet piesardzīgs, lai nepieļautu pārmērīgu izturēšanos, jo tas var novest pie tā, ka jūs jūtaties mazliet pārāk vads. Es iesaku arī šos dabiskās enerģijas palielināšanas padomus, lai jūs varētu turpināt darboties dienas laikā. Pētījumi rāda, ka tas faktiski var stimulēt jūsu apetīti[3]kā dzēriens, kas satur cukuru un liek pārēsties.

Nelietojiet aiziet pie pirmās ēdienreizes Pirmajai ēdienreizei pēc gavēņa jābūt ēdiena daudzumam, svara zudums ja es neēdu parasti ēdat.

Binging tikai liks jums justies briesmīgi un mazināt ieguvumus, ko jūs saņemat no gavēņa.

Kaitējums no plānuma

Lai no tā izvairītos, mēģiniet izveidot maltīšu plānus, vismaz pirmajās nedēļās. Tas palīdzēs ieiet ritmā, kad ēšanas laikā regulāri ēdat porcijas. Reklāma 5. Samaziniet apstrādātos ogļhidrātus periodiska badošanās tauku dedzināšana stundas cukurus Kaut arī neregulāra badošanās patiešām ļauj ēst nedaudz brīvāk nekā parasti, jums tomēr vajadzētu ēst pēc iespējas mazāk maizes, makaronu, rīsu utt.

Tā vietā koncentrējieties uz olbaltumvielu lietošanu no liellopa gaļas, zivīm vai cūkgaļas, ogļhidrātus no dārzeņiem, augļiem un saldajiem kartupeļiem un veselīgus taukus no tādiem pārtikas produktiem kā mandeles, avokado, zivis un olīveļļa. Šeit varat atrast dažus ogļhidrātu avotus, kas palīdzēs jūsu svara zaudēšanas ceļojumam. Kā periodiska badošanās palīdz zaudēt svaru Ēdot šādā veidā ir daudz priekšrocību attiecībā uz svara zudumu.

Pirmais ir tas, ka tad, kad jūs gavējat, jūsu ķermenis būs spiests enerģijai izmantot savus uzkrātos ķermeņa taukus.

Kāpēc tiek vērtēta kefīra diēta

Pēc vairāku stundu ilgas neēšanas jūsu ķermenis iztērēs cukura krājumus, kā rezultātā tas sāks dedzināt taukus enerģijas iegūšanai - šo procesu periodiska badošanās tauku dedzināšana stundas par vielmaiņas maiņu.

Džons Hopkinss, neirozinātnieks, doktors Marks Mattsons skaidro šo efektu vienkārši: Pārtraukta badošanās kontrastē ar parasto ēšanas paradumu lielākajai daļai amerikāņu, kuri ēd visu nomoda laiku Ja kāds ēd trīs ēdienreizes dienā, kā arī uzkodas un nesporto, tad katru reizi, kad viņš ēd, viņš skrien uz tiem kalorijas un nededzinot to tauku krājumus.

Tas nozīmē, ka jūs ne tikai būsiet plānāks, bet sadedzināt taukus kas nav muskuļi izskatīsities labāk un daudz veselīgāk, nekā zaudējot svaru vecmodīgi[5].

Pārtraukta badošanās var palīdzēt optimizēt galveno tauku sadedzināšanas periodiska badošanās tauku dedzināšana stundas izdalīšanos organismā.

periodiska badošanās tauku dedzināšana stundas jaunas brauciena svara zuduma izmaksas

Tas jo īpaši attiecas uz diviem vissvarīgākajiem hormoniem: cilvēka augšanas hormonu HGH un insulīns. Cilvēka augšanas hormons spēlē galveno lomu, ieslēdzot ķermeņa tauku dedzināšanas krāsni, lai darbam un rotaļām nepieciešamās kalorijas iegūtu no uzkrātajiem ķermeņa taukiem. Pētījumi rāda, ka badošanās var ievērojami palielināt HGH ražošanu[6]. Pārtraukta badošanās ietekme uz insulīnu ir tikpat iespaidīga un, iespējams, vēl svarīgāka.

Kāpēc kuņģis aug?

Zema un vienmērīga insulīna līmeņa uzturēšana ir atslēga, lai labākais tauku zaudējumu citāti lieko tauku daudzumu un noturētu to. Diētām, kurās ir daudz pārstrādātu ogļhidrātu maize, makaroni, rīsi un vienkāršu cukuru konfektes, cepumi un sodair pretējs efekts. Tie izraisa insulīna līmeņa strauju pieaugumu un pēc tam avāriju katru reizi, kad ēdat kādu no šiem pārtikas produktiem.

Šīs parādības tīrais rezultāts ir tāds, ka jūsu ķermenis vairāk no tā, ko ēdat, uzglabās kā lieko ķermeņa tauku daudzumu, nevis sadedzinās to kā enerģiju. Reklāma Šāda insulīna līmeņa hroniska paaugstināšana var izraisīt arī 2. Pārtraukta badošanās viegli atrisina šo problēmu. Vienā pētījumā tika atklāts, ka vīriešiem, kuri piedalījās intermitējošā tukšā dūšā, bija dramatiski zemāks insulīna līmenis un ievērojami uzlabojās jutība pret insulīnu[7]. Tas notiek tāpēc, ka jūs nedodat ķermenim pārtiku, tāpēc tas neradīs insulīnu, ļaujot līdzsvarot insulīna līmeni, līdz atkal ēdat.

Tas palīdz jūsu ķermenim palikt kaloriju un tauku sadedzināšanas stāvoklī. Jūs atradīsit arī to, ka tas dod jums vairāk enerģijas visas dienas garumā. Vēl viens lielisks svara zaudēšanas ieguvums no periodiskas badošanās ir tas, ka bada lēkmes un alkas, kas parasti jūs var nomocīt visas dienas garumā, samazināsies, ja netiks pilnībā novērstas.

Tas, iespējams, ir saistīts ar tā spēju līdzsvarot insulīna un cukura līmeni asinīs un, savukārt, palīdzēt izlabot citu hormonālo nelīdzsvarotību. Bieži uzdotie jautājumi par svara zaudēšanu badošanās laikā Tagad, kad jūs zināt, kas ir neregulāra badošanās un kā sākt, ir pienācis laiks atbildēt uz citiem jūsu jautājumiem.

Lieko tauku risks

Zemāk ir sniegtas atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem par periodisku badošanos. Šīm atbildēm vajadzētu jums palīdzēt un daudz vieglāk sākt darbu.

Cik daudz es zaudēšu svaru?

periodiska badošanās tauku dedzināšana stundas tops svara zudums charlottetown

Svara daudzumu, ko jūs zaudējat ar gavēni, nosaka tas, cik bieži un ilgi jūs esat gavēni, ko jūs ēdat pēc tam, un citi faktori. Viens pētījums, ko publicēja American Journal of Clinical Nutrition atklāja, ka vidējais svara zudums, lietojot pārtraucošu badošanās diētu, pēc 12 mēnešiem bija aptuveni 9 mārciņas, un svara zudums visveiksmīgākais bija tiem, kuri stingri ievēroja izvēlēto diētu[8]. Vai es varu trenēties badošanās laikā?

  • PĀRTRAUKTS SVARA ZUDUMS TUKŠĀ DŪŠĀ IESĀCĒJIEM (PAMĀCĪBA) - DIĒTA UN UZTURS
  • Tātad ķermeņa attīrīšana jāsāk no rīta un ar visu spēku jānotur līdz vēlai naktij.
  • Sadedzināt tauku šķidrumu
  • 7 dienu slim leju pdf
  • Gavēņa dienas ir lieliski palīgi cīņā pret lieko svaru un ķermeņa stāvokļa uzlabošanā.

Jā tu vari. Patiesībā, veicot pareizo treniņa veidu, kamēr gavēnis palīdzēs ātrāk zaudēt svaru un pat veidot muskuļus. Ja esat nopietns sportists un katru dienu bieži vingrojat stundu vai vairāk, periodiska badošanās var nebūt jums labākā izvēle, jo šādam vingrinājumu apjomam ir nepieciešama degviela, lai jūs kustētos un veidotu muskuļus.

Pārtraukts svara zudums tukšā dūšā iesācējiem (pamācība)

Tomēr viegliem līdz vidēji intensīviem treniņiem 2 līdz 4 reizes nedēļā vajadzētu darboties ar periodisku badošanos. Labākie treniņi, kas jādara, kamēr badošanās ir svara zaudēšana, ir spēka treniņš treniņi. Tas nozīmē jebko, sākot no standarta spēka treniņiem līdz kettlebell vai ķermeņa svara treniņiem. Apvienojiet tos ar vieglākiem vingrinājumu veidiem, piemēram, staigāšanu, skriešanu vai jogu. Jūs to varētu arī izmēģināt 30 dienu pretestības grupas treniņu izaicinājums kopā ar periodisko badošanās diētu.

Tas palīdzēs jums iekļūt vingrinājumu rutīnā, vienlaikus atvieglojot jauno ēšanas režīmu. Reklāma Koncentrējieties uz kopējo ķermeņa vingrinājumu veikšanu vienā treniņā ar pēc iespējas mazāku atpūtu starp komplektiem.

Šāda rīcība palīdzēs sadedzināt vairāk kaloriju treniņa laikā un pēc tā.

Kefīra diēta (un tās variācijas)

Jūs arī izveidosiet muskuļus, kas palīdzēs jums izskatīties un justies labāk, kad svars nokrīt. Atcerieties, ka vingrošana var palielināt izsalkumu, tāpēc mēģiniet trenēties stundas vai divu laikā tieši pirms tiek plānots pārtraukt badošanos[9]. Jūsu ķermenis tiks sagatavots maltītei, un izsalkums nedos jums vislabāko.

Vai tad, kad es gavēju, es nezaudēšu muskuļus? Pirmkārt, jūs neesat pietiekami ilgi gavējis, lai jūsu ķermenis sāktu sadalīt muskuļus enerģijas iegūšanai.

periodiska badošanās tauku dedzināšana stundas kreatīns tauku zudumā

Jums, iespējams, ir simtiem tūkstošu kaloriju no jūsu uzkrātajiem ķermeņa taukiem, kas jāizlieto, pirms tas sāk notikt. Ja tukšā dūšā mēģināt veidot muskuļus, jums jānodrošina, ka katrā ēdienreizē starp gavēni jūs saņemat pietiekami daudz kaloriju, īpaši ar olbaltumvielām.