Ja tukšā dūšā mēģināt veidot muskuļus, jums jānodrošina, ka katrā ēdienreizē starp gavēni jūs saņemat pietiekami daudz kaloriju, īpaši ar olbaltumvielām. Plānojiet treniņus ap ēdienreizēm Jūs varat plānot augstas intensitātes treniņus, ja jūsu ķermenim ir enerģija, lai to uzņemtu! Tomēr IF, šķiet, neapstāsies ķermeņa nonākšanu "badošanās režīmā". Tas ietver vienu vai divas reizes dienā vairākus vitamīnus, zivju eļļa un D vitamīns. Katru reizi, kad piecelties no galda ar nelielu izsalkuma sajūtu.

Vai domājat izmēģināt intermitējošu badošanos?

Vai Periodiska Badošanās Svara Zaudēšanai Ir Laba Ideja?

Kaut arī periodiska badošanās jeb IF ir tikai nesen sasniegusi visaugstāko popularitāti, tas faktiski atdarina aizvēsturisko ēšanas veidu. Attiecībā uz to, kāpēc jūs izvēlētos sekot periodiskai gavēšanai, Nikola Granta, R.

Starp periodisku badošanos ir tik daudz citu pozitīvu rezultātu, ko var piedzīvot, ieskaitot pastiprinātu enerģiju, samazinātu iekaisumu, paātrinātu šūnu atjaunošanos, uzlabotu ķermeņa sastāvu, un tas pat var būt efektīvs līdzeklis, lai mazinātu vielmaiņas sindroma risku, viņa atzīmē.

jaunākie ziņu raksti par svara zudumu

Jo ilgāk jūs gavējat, jo vairāk posmu jūsu ķermenis iziet - domājiet, pārejot no gremošanas, uz tauku sadedzināšanu līdz ketogēns - nozīmē, ka viens ēšanas cikls var nedarboties visiem atkarībā no konkrētiem mērķiem un dzīvesveida faktoriem.

Tas vienkārši nozīmē badoties 16 stundas dienā un apēst visas maltītes secīgās 8 stundu dienas laikā.

Vairāk par periodisku badošanos Kas ir periodiska badošanās? Kā jūs, iespējams, esat sapratuši no tā nosaukuma, periodisks badošanās svara zudums ir diētas plāns, kurā dienas laikā jūs iestatāt badošanās periodus. Tas parasti ir no 16 līdz 20 stundām pēc kārtas, bet tas var būt tikai 12 stundas vai pat 24 stundas vai pat 36 stundas. Gavēšanas laikā jūs varat ēst un dzert ēdienus ar zemu kaloriju saturu vai bez kalorijām.

Lai gūtu visveiksmīgāko intermitējošu badošanos, jums jāizvēlas sev piemērotākais cikls. Ir atļauta zināma elastība attiecībā uz to, kuras 8 stundas jūs izvēlaties ēst dienas laikā.

Daudzi eksperti iesaka jums atvieglot periodisku badošanos; piemēram, sākt ar uzkodu pārtraukšanu pēc vakariņām un neēst atkal līdz brokastīm ir vienkāršs veids, kā sākt. Vienkārši izmantojiet gavēni, lai saglabātu to ilgtspējīgu, mudina Lindsay Wandzilak, NASM slavenību treneris, uztura speciālists un Dienas.

Pārtraukta badošanās veselībai un tauku zudums

Stundu virzīšana uz neprātīgu, neērtu vietu var novest pie trūkuma, iedzīšanas un vainas apziņas. Ja jūs pieeju periodiskai gavēšanai kā dzīvesveida maiņai, visticamāk, ikdienā panākumi pieturēsies pie badošanās grafika.

  • 20kg svara zudums 20 dienas
  • Uzturs Kļūsti par mūsdienu karotāju: diēta, kas izjauca visus noteikumus Vienmēr ēdiet brokastis, ēdiet ik pēc 2 - 3 stundām un izvairieties no bada: šie ir trīs diētas noteikumi, kurus jūs nekad nepārkāpjat - vismaz nekad ar nolūku, kas tas ir.

Ēdot jebkāda veida veselības plānu, pārtikas kvalitātei un uzturvērtībai ir liela nozīme, konsultē Wandzilak. Pēc Granta teiktā, tas, ko jūs izvēlaties ēst, būs atkarīgs no jūsu mērķiem.

30 lb svara zudums

Veicot jebkāda veida ātru badošanos, ūdens ir visizplatītākais dzēriens, ko jālieto tukšā dūšā. Tomēr, ja jūs meklējat atsāknēt dzīvesveidu vai ja jūsu mērķis ir svara zaudēšana, kafija vai tēja ir pieņemama arī badošanās laikā.

  1. Persiki sadedzina taukus
  2. Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Uzziniet, vai tukšā dūša jums ir piemērota un eksperimentēt atbildīgi Tu esi fitnesa, lai jūs, iespējams, būtu informēti par nesenajiem paātrināšanas paņēmieniem un to apkārtējo robežu histēriju.
  3. Video:
  4. Kā noņemt taukus no artērijas dabiski
  5. 🤰 8 PERIODISKAS BADOŠANĀS PRIEKŠROCĪBAS UN KĀ TO IZDARĪT PAREIZI - VESELĪBA UN LABSAJŪTA()
  6. PĀRTRAUKTS SVARA ZUDUMS TUKŠĀ DŪŠĀ IESĀCĒJIEM (PAMĀCĪBA) - DIĒTA UN UZTURS

Saistīts: Pārbaudiet šos periodiskās badošanās rezultātus Ja zarnu pārtraukums ir jūsu galīgais mērķis gavēņa laikā, tad gavēņa laikā nedrīkst lietot pārtiku un dzērienus, izņemot ūdeni. Tomēr, ja jūsu mērķis ir ilgmūžība, svara zudums vai vielmaiņas ieguvumi, tad dažreiz badošanās laikā var patērēt dažas kalorijas, piemēram, vienkāršu kafiju vai tēju, daudz negatīvi neietekmējot rezultātus.

Lielākā daļa ekspertu ir vienisprātis, ka tiek ieteikti arī standarta uztura ieteikumi, ja tiek pārtraukta badošanās, lai gan Grants norāda, ka olbaltumvielu noteikšana par prioritāti pirmās dienas maltītes laikā var palīdzēt jūsu ķermenim, atjaunojot un atjaunojot to, gatavojoties atkal ieiet gremošanas fāzē.

kā noņemt taukus no padusēm

Ja savā plānā izvēlaties atļaut kafiju vai tēju, jūs varat atvieglot dienu ar tasi un pēc tam sākt ēšanas logu ar pusdienām vai vēlu rīta uzkodām. Tomēr mūsu nav tauku zudumu ar intermitējošu gavēni pandēmijas klimatā, iespējams, jūsu darba kārtībā nav pulcēšanās pēc darba ar draugiem - tādā gadījumā jūs varētu vēlēties pamēģināt pārvietot savu pēdējo maltīti agrāk dienas laikā, lai jūs varētu atļaut agrāk brokastis.

Pārtraukta badošanās pieļauj elastību, un labāko grafiku var noteikt tikai tas, pie kā varēsiet pieturēties un izbaudīt.

Kāpēc intermitējoša gavēne var būt labākais uztura plāns

Saistīts: Kas ir periodiska badošanās svara zaudēšanai? Grants precizē, ka ikviena ķermenis reaģē atšķirīgi uz pārtraucošu badošanos - ģenētikas, pašreizējās veselības, iepriekšējo apstākļu un dzīvesveida dēļ - un nav tauku zudumu ar intermitējošu gavēni nav ieteicams, ja Jums ir 1.

Runāt ar savu ārstu un konsultēties ar dietologu vai dietologu ir izdevīgi, ja neesat pārliecināts, kā tuvoties intermitējošai gavēšanai, vai meklējat personalizētus norādījumus atbilstoši laboratorijas darbam un konkrētiem mērķiem.

21 dienu ātra tauku zudums pdf

Epasta adrese Lūdzu ievadiet derīgu e-pasta adresi. Paldies, ka reģistrējāties! Lūdzu, pārbaudiet savu e-pastu, lai apstiprinātu savu abonementu.

Svara Zudums Vai plānojat sākt periodisku badošanos? Mēs noraidām 5 mītus, kas var palēnināt jūsu progresu Pārtraukta badošanās IF ir bijusi vispopulārākā fitnesa tendence pasaulē, un Indijā pēdējos pāris gadus arvien vairāk cilvēku pievienojas kultam ar cerībām kļūt piemērotākiem, samazināt liekos kilogramus un pat pievienot dažus gadus savam mūžam. Šī parādība ir saistīta ar ēšanas un gavēņa ciklu maiņu, un ir veikti daudz pētījumu, lai noskaidrotu tā pozitīvos un negatīvos aspektus kopš tā laika, kad to popularizēja Martin Berkhan no Leangains.

Saistīts: Vai periodiska badošanās ir droša sievietēm? Ir svarīgi to zināt pētnieki atzīst, ka ir nepieciešami turpmāki pētījumi noteiktos periodiskas badošanās apgabalos.

neapstrādātas olas svara zudums

Piemēram, lielākā daļa pētījumu ir veiktiliekais svars un pusmūža pieaugušie. Turklāt daži pētījumu strīdi ka periodiska badošanās ir efektīva ēšanas metode tiem, kuru mērķis ir zaudēt svaru. Šis pētījums tomēr tika veikts ar pieaugušajiem ar lieko svaru un aptaukošanos, kas vēl vairāk pierāda nepieciešamību veikt pētījumus ar cilvēkiem, kuru svars ir veselīgā diapazonā.

  • Ultra fat burner peru
  • Intermitējošas badošanās ietekme uz Jūsu ķermeni un kā tas palīdz svara zudumam Kā sagatavoties periodiskai badošanai 5 populāras periodiskas badošanās grafiki Ko ēst, ja jūs ievērojat periodisku badošanās plānu Pārtikas produkti, no kuriem izvairīties Skatīties: 5 triki, lai ātrāk veiktu neveiksmi Nepārtrauktas badošanās priekšrocības Zinātniskie pierādījumi par periodisku badošanos Intermitējošs badošanās un darbs Bieži uzdotie jautājumi Ierobežojot maltītes līdz 8 stundu logam un uzturoties prom no pārtikas pārējā dienā?

Paturot to prātā, ir svarīgi sadarboties ar ārstu, lai saprastu, vai periodiska badošanās novājēšanu nakti auzas un jūsu konkrētajiem mērķiem būs piemērota. Nākamais, izpildiet šos ekspertu padomus, lai veiksmīgi ievērotu intermitējošu badošanos.

Taču sajauciet šos beznodokļu periodus, lai noteiktu intervālus, un vērojiet, ka tauki ir izkusuši prom. Tas ir uztura metodes princips, kas pazīstams kā intermitējoša badošanās. Atšķirībā no daudziem populāriem uzturs, intermitējoša badošanās ir balstīta uz zinātniskiem pētījumiem tostarp Starptautiskās sporta aprites biedrības Turklāt intermitējoša tukšā dūšā neietver nekādu kaloriju skaitīšanu un var nomākt bada labāk nekā tradicionālās zemas kaloritātes diētas.

Avoti Džona Hopkinsa medicīna,Dome