Rūpīga sagatavošana un visu žāvēšanas noteikumu ievērošana palīdzēs jums pēc 5 nedēļām standarta treniņu un uztura režīmā izbaudiet reljefa, slaidā un pievilcīgā ķermeņa priekšstatu. Sāciet treniņu ar iesildīšanos minūšu enerģiska dažādu ķermeņa daļu savērpšana, šūpošanās un stiepšanās palielinās asinsriti un sagatavos muskuļus darbam.

  • Ko ēst lai sadedzinātu viscerālos taukus
  • Mājai apmācībai jūs varat izveidot individuālu klases programmu, kas atbilst noteikumiem: No tā izriet, ka vilciens bez pārtraukumiem atvaļinājumā.

Tāpēc neko nevar darīt, lai samazinātu tauku daudzumu uz augšstilbiem vai kājām kopumā, TBH. Tas ir tāpēc zaudēt taukus notiek visā laikā, kad jūs zaudējat kā sadedzināt ķermeņa tauku mājās, un jūs nevarat kontrolēt, kur un kad tas notiek vispirms. Un mums ir tauki visā ķermenī. Personīgais treneris Ben Lauder-DykesCPT, tam piekrīt, piebilstot, ka tauku zaudēšana kopumā ir saistīta ar kaloriju deficīta radīšanu svara zudumam.

kā sadedzināt ķermeņa tauku mājās

Zaudējot taukus, vingrojumu laikā jūs varat nostiprināt un veidot savu ķermeni un veidot muskuļus noteiktā vēlamajā vietā. Es zinu, ne gluži to, ko vēlaties dzirdēt nav īsceļu, sry! Bet ir daži soļi, kurus varat veikt, lai mazinātu vēdera uzpūšanos un iekaisumu un tonizētu kājas zaudēt svaru visā.

Šeit ir daži galvenie ieradumi, kas jāņem vērā.

1. Noskatieties sāls uzņemšanu.

Noskatieties sāls uzņemšanu. Sāls liek jūsu mana svara izaicinājums noturēt lieko ūdeni, un tas izraisa uzpūšanos, kas var ietekmēt visu ķermeni, ieskaitot gurnus un augšstilbus.

kā sadedzināt ķermeņa tauku mājās

Samaziniet, ierobežojot pārstrādātus pārtikas produktus, piemēram, mērces, dārzeņu konservus un zupas, kurās bieži ir daudz nātrija. Pievienojiet diētai vairāk elektrolītu. Jūs viņus esat redzējis sporta dzērienibet elektrolīti, piemēram, kalcijs, magnijs un kālijs, ir daudz daudzos veselīgos pārtikas produktos, kas jau varētu būt jūsu uzturā.

kā sadedzināt ķermeņa tauku mājās

Visi tie - un jo īpaši kālijs - konkurē ar sāli. Tumši lapu zaļumi, jogurts un banāni ir lieliski dažādu veidu elektrolītu avoti.

Moskovitz saka, ka visiem jātiecas uz deviņām augļu porcijām un dārzeņi katru dienu: divas līdz trīs pusglāzes augļu porcijas un pārējie dārzeņi viena glāze neapstrādāta vai puse glāze vārīta. Samaziniet ogļhidrātus.

Pievienot grozam

Kad jūsu ķermenis pārveido ogļhidrātus glikogēnā, tie tiek uzglabāti kopā ar ūdeni jūsu aknās un muskuļos. Tas nozīmē, ka vairāk ogļhidrātu jūs ēdat, jo vairāk ūdens jūsu ķermenis uzglabā.

kā sadedzināt ķermeņa tauku mājās

Viņa iesaka iegūt vismaz 75 līdz gramus ogļhidrātu dienā, lai gan dažiem cilvēkiem atkarībā no auguma, svara un aktivitātes līmeņa var būt nepieciešams nedaudz vairāk. Vienkārši nepalaidiet garām veselus graudus, jo tie ir lielisks pildījuma avots, sirdij veselīgas šķiedras, kā arī folāti, dzelzs, magnijs, antioksidanti un fitovielas.

Ja neesat pārliecināts par savu ogļhidrātu saldo vietu, sazinieties ar dietologu.

Kā parādās vēdera lejasdaļa?

Sāciet savu rītu ar tasi kafijas. Kafijai ir ļoti viegla diurētiska iedarbība un tā var būt stimulēt vielmaiņujūsu ķermenistauku dedzināšanaspēja, un jūsu treniņi.

Tas nozīmē, ka ir tāda lieta kā pārāk daudz kafijas. Viņa iesaka turēties pie divām tasītēm dienā maks.

Iedzimta faktors, nervu sistēmas slimība, nepareiza maltīte utt. Tas viss bieži noved pie taukskābju veidošanās vēdera apakšā.

Nēsājiet līdzi ūdens pudeli. Tas šķiet pretrunīgi, bet jo mazāk ūdens dzer, jo vairāk ķermenis turas pie tā. Dzerot daudz ūdens, tiek izvadīts liekais sāls un šķidrums, kas ķermenim nav vajadzīgs, samazinot vēdera uzpūšanos.

  1. Šūpuļtīklos svaru joga zaudēt Kā noņemt tauku no vēdera baseinā Gadsimtu noslepumi- 7.
  2. Auksts sadedzina taukus.

Tas arī palīdz ierobežot apetīti, jo dehidratācija atdarina izsalkumu. Moskovitz ierosina mērķis ir divi līdz trīs litri dienā - augšējā galā, ja jūs vingrojat vai kā sadedzināt ķermeņa tauku mājās ir karsts.

kā sadedzināt ķermeņa tauku mājās

Izlaidiet kokteiļus. Daži dzērieni var sneakily pievienot visu lotta kalorijas jūsu ikdienas devu. Neatkarīgi no tā, vai dodaties pēc vieglā alus vai jaukta dzēriena, tie var viegli pievienot vismaz līdz kalorijas vienam dzērienam, saskaņā ar ASV Nacionālā medicīnas bibliotēka.

  • Labākais svara zudums ūdens maisījums
  • Labāk ir izslēgt cukuru no uztura.

Arī ēdieni, kurus izvēlaties ēst reibumā, parasti nav optimāli. Patiesībā a pētījums no žurnāla Apetīte konstatēja, ka mēreni dzērāji par 24 procentiem biežāk pēc dzeršanas pasūta kaut ko pikantu, piemēram, sāļus kartupeļus, kas var būt vienīgais ēdamais priekšmets jūsu vietējā niršanas bārā. Jūsu svaru ietekmē ne tikai ēdiena kvalitāte, bet arī uzņemtais daudzums, īpaši, ja vakaru nesākāt ar sātīgu maltīti.